De ce uram soferii de BMW?
Last Updated: Dec 28 2023 04:28, Started by
Courage
, Oct 05 2011 22:15
·
1
#4447
Posted 14 March 2022 - 18:26
Se cheama "planned obsolence" si da, e o chestie reala. Dar ... "cutii de viteze" ... tocmai ce au fost eliminate de pe masini. Se cheama evolutie.
|
#4448
Posted 14 March 2022 - 19:00
Eu nu cred ca viitorul transportului se poate baza pe acumulatori.
|
#4449
Posted 14 March 2022 - 19:18
Faptul ca tu nu crezi e una, ce se întâmplă în realitate e alta. Acumulatorii de azi sunt doar o forma de stocare ce va evolua în timp.
|
#4450
Posted 14 March 2022 - 19:41
revenind la indivizii care conduc BMW: ieri am iesit cu perechea la oras, sa mancam. parcat carcasa intr-o parcare, P+2, estimez suprafata parcarii la ~ 6000 m2/etaj. am parcat la ultimul etaj, poate 20-25 masini parcate. observat 2 masini parcate in diagonala, da, in diagonala, pe 2 locuri de parcare fiecare: un Land-Rover Range-Rover si un Q4. BMW, una singura, serie 3, era parcata civilizat. ma vad nevoit sa insist, dupa parerea mea majoritatea cocalarilor, majoritate calificata, conduce SUV, nu BMW.
nici o placa Luxembourg in trafic, de data asta. inapoi acasa am rasuflat usurat, inca odata scapat cu vopseaua neafectata de blitzurile australopithecilor. imi cer scuze colegilor si admin: tin sa precizez faptul ca virgula conduc Honda. fac precizarea nu pentru show-off ci pentru a nu crea echivoc. |
#4451
Posted 14 March 2022 - 21:16
Să evolueze acumulatorii pentru a avea o automie mai mare, şi bang, să vezi cum electrica devine mai dezirabilă şi dispar parte din crticile la adresa ei.
ro_explorer, on 14 martie 2022 - 17:41, said:
Unde vezi tu schimbare de dragul schimbarii in lumea auto sau a tehnologiei? Filozofii de genul "las-o asa ca merge bine" sunt cancerul evolutiei. Nu, nu "o lasi asa" daca o poti imbunatati. La aia cu shimbarea de dragul schimbării, nu mă referam în general la auto, dar pot da totuşi un exemplu: ecranele alea mari care mai mult încurcă. Ai nevoie de navigaţie, da' să umplii mai tot bordul cu ecranul. Iar la partea de fiabilitate sau accesibilitate, sunt mai bune chestiile clasice, deci lasă ecranul doar pentru navigaţie şi eventual parte din climă, nu fă o maşină telefon. Se poate îmbunătăţi, dar cel care proiectează trebuie să aibă în minte a aduce ceva mai bun omului, nu să-l facă să devină un producător de deşeuri peste plan. |
#4452
Posted 14 March 2022 - 21:26
djl, on 14 martie 2022 - 21:16, said:
La aia cu shimbarea de dragul schimbării, nu mă referam în general la auto, dar pot da totuşi un exemplu: ecranele alea mari care mai mult încurcă. Ai nevoie de navigaţie, da' să umplii mai tot bordul cu ecranul. Iar la partea de fiabilitate sau accesibilitate, sunt mai bune chestiile clasice, deci lasă ecranul doar pentru navigaţie şi eventual parte din climă, nu fă o maşină telefon. Se poate îmbunătăţi, dar cel care proiectează trebuie să aibă în minte a aduce ceva mai bun omului, nu să-l facă să devină un producător de deşeuri peste plan. djl, on 14 martie 2022 - 21:16, said:
Să evolueze acumulatorii pentru a avea o automie mai mare, şi bang, să vezi cum electrica devine mai dezirabilă şi dispar parte din crticile la adresa ei. Dar ce stiu eu? Oricum, hai sa revenim la subiect, ce spui? |
#4453
Posted 14 March 2022 - 21:45
Poate intru pe teren alunecos (hmm, trebuie lucrări di amenajare), dar unora nu le convine un ecran. În fine, ar trebui să fie pentru toate gusturile.
Dacă vor fi maşinile precum vrei tu, cine ştie, poate se va îndeplini visul meu a de a fi cool cei care circoolă cu trenul şi nu vom mai vorbi despre cocalari cu "B.M.W." (sau alte mărci), că dacă nu mai conduci tu, se vor gândi mulţi: da' la ce să dau banii pe maşină? Şi fuarte on-topic: pentru că mulţi se dau în figuri cu marca asta (deşi nu e singura marcă cu care fac un anume gen de persoane asta), ei sunt cei mai vizibili şi atunci sunt asociaţi cu prostul gust şi lipsa de bun simţ. Edited by djl, 14 March 2022 - 21:49. |
#4454
Posted 14 March 2022 - 22:41
ro_explorer, on 14 martie 2022 - 21:26, said:
Evolutia la masini este sa nu mai aiba deloc volan si pedale, doar scaune si interfata touch+vocala ... dai adresa unde vrei sa mergi si gata. Ce vedem acum este doar un pas inainte in directi asta si e binevenit. |
#4455
Posted 16 March 2022 - 12:37
djl, on 14 martie 2022 - 21:45, said:
... ... Şi fuarte on-topic: pentru că mulţi se dau în figuri cu marca asta (deşi nu e singura marcă cu care fac un anume gen de persoane asta), ei sunt cei mai vizibili şi atunci sunt asociaţi cu prostul gust şi lipsa de bun simţ. Nu se aprinde niciun beculet la creier daca vezi un bmw care circula normal in trafic. Mai un pic pe considerentul expus de tine ajungem la discutii de victimizare, ca ei sunt provocati...ca noi astialalti ni se activeaza modul "sicanare" cand vedem un bmw... Nu frate, ies in evidenta pt ca sunt nesimtiti in trafic, repet, aia care sunt... |
#4456
Posted 16 March 2022 - 16:11
Dar sa știi ca unora chiar li se comuta circuitele pe șicanare când văd un BMW…
|
|
#4457
Posted 16 March 2022 - 17:20
Sunt idioti pe toate marcile de masini.
Zic numa sa nu victimizam pana la urma idiotii de pe BMW, aia care sunt. Apropo ca spunea un coleg de cum stai in bmw (generic) nu prea gasesti la alte marci, cam asa e. Treaba asta am remarcat-o inca din anii 90 si ma bucur sa vad ca si-a pastrat asta. Azi am dat o tura cu un 320d din 2006, scaunu la nivelu ghetelor, nu la multe alte marci de aceeasi clasa po sa faci sa stai ca in kart si pe langa asta sa ai si o pozitie buna/comoda, vizibilitate etc Attached Files |
#4458
Posted 16 March 2022 - 18:38
Ergonomia este intr-adevăr unul dintre punctele lor forte
|
#4459
Posted 16 March 2022 - 19:10
Da, foarte. Si te cara fain si te simti fain si nu simti ca e dintr-o generatie depasita/obosita de model. A4 lu frate-meu din 2007 e bibelou, dar vezi/simti ca e veche asa ca generatie.
Nu cred ca sunt persoane care macar o data in gand sa nu fi dorit sa aibe un BMW (sigurat o sa sara p-aci cativa) Din cauza saraciei am preferat sa dau 12000 pe un Focus nou decat sa iau un BemBeu in 11-12000. Nu regret, numa zic PS: sa rectific un pic, cauza saraciei sunt eu, nu musai alte cauze Edited by Octavian___, 16 March 2022 - 19:11. |
#4460
Posted 17 March 2022 - 13:18
Cateva detalii despre primul meu BMW cand l-am cumparat nu aveam nici macar carnet de conducere, eram doar un pusti daca vrei exaltat de masini, cum spuneam pe thread mai in sus lucram la un mecanic auto, ca ajutor de bagator de seama, dadeam cheile la mana la mecanicul ce avea garajul ala la Timisoara, faceam lucuri mici, scurgeam uleiul, tineam "contra" can trebuiau doua persoane etc... Ei bine si intr-o zi a venit un ungur Robert Vincze ii ziceam Bobby, era un Hippiot de plecase in Germania definitiv, posibil ca statea pe ajutor social ...cred ca nu lucra nimic pe acolo, ce aducea masini vechi sa le vanda, a venit tipul asta cu un BMW 316.
Era un BMW hennarot, culoare rosie perfecta, cu interiorul in stare foarte buna culoare bej-vernil, il luase de la cineva de langa Munchen care nu il avea asigurat de 2 ani de zile, practic a stat nefolosit, problema lui e ca toba din spate era sparta, si cand a venit cu ea pe drum l-a carpit el cum a putut cu niste folie de aluminiu si cu sarma ca sa nu faca galagie prea mare. Masina era inca cu numere de germania alea vechi, nu astea de EU cum sunt azi, OK, l-am pus pe rampa am vazut ca nu era ruginit deloc, dar era murdar de ulei, toata "burta" era plina de ulei si facea un fum de groaza, ca ajungea pe toba de foc de la esapament, cum sa zic ... era ceatza de fum. Nu imi dau seama cum a putut veni 1800 km cu el asa... cred ca o fi venit pe drumuri laterale ca pe autostrada sigurat il tragea politia de o parte. I-am zis ca il iau eu, ca il scap de durerile de cap, si ca sa mi-l vanda, dar ca nu am toti banii, el cerea pe el - 3000 DM ( marci germane ), i-am zis ca nu am atat, de fapt aveam doar 900 DM restul i-am imprumutat de la cunoscuti, pana l-a urma l-a dat cu 2300 DM, si sanatate, mi-a dat actul de vanzare cumparare, ciudat ca era in alb, el nu aparea pe nici un act, aparea doar proprietarul originar si partea lui era necompletata, am completat-o eu, am fost cu actele la traducator, si am mers la notariat dupa nu stiu cate drumuri, ba timbru pentru nu stiu ce, ba etc... am reusit sa obtin numerele de TM. tin minte si azi numarul de inmatriculare: 5 - TM - 9445 ( erau inca in formatul vechi nu aveau litere pe vremea aiam TM reprezenta judetul Timis) Deci prima chestie ce am schimbat la el, a fost esapamentul din spate, am pus o toba faina, cu doua tevi ce facea sgomotul ala hrrrr cand scoteai masina din viteza, cu capetele nichelate in spate. A doua chestie la BMWul asta ghici ce s-a stricat ? Ma credeti ori nu, dar am belit rezervorul de benzina. Cum Dumnezeu am reusit ? Pai va spun eu cum : Am fost sa imi dau examenul de carnet de soferi. Pe timpul ala ( in 1990) examenul pentru carnetul de soferi era o chestie foarte serioasa. Prima data dadeai "sala" adica trebuia sa faci chestionarul ala cu intrebari multiple in nu stiu cat timp. Acolo cadeau gramada majoritatea cei care erau mai batrani. Eu am trecut sala cu brio, nu mai tin minte ce punctaj am avut, dar am invatat dupa notitele lui mama mea, ca ea era soferul la noi in familie. Tata nu vroia sa auda de masini. Cred ca pe ea seaman la spirit comercial, si ca inginer ... ma bag in chestii de care nu am habar dar pana la urma le scot la capat. Ei si ca sa revin : al doilea examen era "poligonul" , al treilea era condusul in oras, si al patrulea era condusul pe timp de noapte. Eu "coios" ca aveam masina noua, super exaltat, am mers cu BMWul sa dau poligonul, mai erau si alte capete fierbinti pe acolo din ce am vazut cu alte masini, dar al meu chiar iesea in evidenta, asa rosu frumos, spalat zici ca era bibelou. Si m-a pus naiba sa urc rampa la poligon cu el si in loc sa cobor mereutz, au luat-o voiniceste asa..., Rezervoarele de benzina la BMW sunt sub scaunele din spate pentru cine nu stie, sunt doua unite intre ele prin doua furtune de guma groase, prinse in coliere, si cu o aparatoare de metal sa protejeze de lovituri. De ce sunt doua ? pai din cauza ca prin mijlocul masinii trecea axul de transmisie spre diferentiaal Edited by EASTERN_TIME, 17 March 2022 - 13:26. |
#4461
Posted 17 March 2022 - 13:26
In patrie e simbolul smecheriei,nu am inteles de ce.Si pe principiul asta multi dintre soferii cretini sunt fani.Altfel spus posesori de BMW normali nu prea am intanit,in schimb multi frustrati,zei,apostoli,magnati,si alte specii ce se cred buricul pamantului.Statistica personala.
|
|
#4462
Posted 17 March 2022 - 13:51
EASTERN_TIME, on 17 martie 2022 - 13:18, said:
... Si m-a pus naiba sa urc rampa la poligon cu el si in loc sa cobor mereutz, au luat-o voiniceste asa..., Rezervoarele de benzina la BMW sunt sub scaunele din spate pentru cine nu stie, sunt doua unite intre ele prin doua furtune de guma groase, prinse in coliere, si cu o aparatoare de metal sa protejeze de lovituri. De ce sunt doua ? pai din cauza ca prin mijlocul masinii trecea axul de transmisie spre diferential Deci cand am coborat rampa masina a lovit de ciment cu spatele ca eu am pus frana si a facut balans, telescoapele fiind scurse - nu le schimbasem inca, avea un balans teribil facea ca o barca pe valuri daca iti poti imagina asa ceva, cum ziceam nu stiu cum naiba a ajuns Bobby cu masina asta 960 km pana la Timisoara. Initial nu mi-am dat seama ca se scurge benzina, am continuat traseul, si am terminat, dupa ce am pus-o in parcare, instructorul meu auto imi zice : ce naiba miroase asa a benzina ? cand colo ne uitam la masina, si se vedea cimentul negru dedesupt.. wow, repede am tras deoparte pe un camp si am lasat-o acolo pana ce a curs ce a mai ramas in rezervor. Nu va imaginati ca aveam rezervorul plin, in general cumparam cate 10-15 litri ca nu aveam bani, mai tineam in portbagaj o canistra mica de 5 litri, sa nu raman in "pana prostului" pe te miri unde. Ei asta a fost, am tractat-o la garajul lui pretenarul ala al meu, si am dat jos rezervoarele si el le-a sudat. Aia e alta distractie, ca le-am sudat dupa ce am pus apa in ele, ca sa nu faca explozie, pentru cine nu stie, asa se repara rezervoarele pentru ca inca mai au cantitati mici de benzina impregnate in peretii de metal si fac vapori ce pot sa explodeze usor. Edited by EASTERN_TIME, 17 March 2022 - 13:53. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users