Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Am trecut pe CNG
Last Updated: Jan 30 2024 17:38, Started by
Highlander91
, May 21 2011 13:25
·
1
#163
Posted 23 January 2016 - 11:47
#164
Posted 04 March 2016 - 14:31
Highlander91, on 21 mai 2011 - 13:25, said:
Home CNG compressor with hose,nozzle refeul nature gas vehicle at home, oil lubricate, explosed - proof type GAS: compressed natural gas Model: DMC-2/200 Standard Capacity( Nm3/h): 2.0 Feed pressure Mpa: 0.1 Exhaust Pressure MPa(G): 20, 3000psi/ 25mpa, 3600psi Inlet Temp C: 20 Cooling: air motor: 220v 50hz, 230v 60hz, 1phase Voltage:200-240 V Frequency:50 HZ Nominal current:4 A Noise:45 dBA Weight:70 Kg Dimension:610*460*440 mm Cost? pana in 1000euro?!? CNG_Home_Refuel_.jpg PS. Aparatul din poza e similar, doar ca e mai mare. Cel din poza probabil are 5m3/h si e trifazat... Azi au primit confirmarea platii, si in termen de 20 de zile il vor expedia. Cam intr-o luna trebuie sa-mi cumpar o masina pe CNG frumoasa! |
#165
Posted 29 March 2016 - 10:58
Salutare, are cineva noutatii despre alimentarea cu CNG? Stie cineva daca se poate modifica instalatia de CNG in GPL?
|
#166
Posted 29 March 2016 - 15:26
Nu se poate modifica înstalația de GPL pe CNG. Princiile de funcționare sunt diferite.
|
#167
Posted 08 May 2016 - 00:06
Salut catre toti posesori de Auto CU GNC si nu numai . De astazi sunt si eu propietarul unui Opel Zafira 1.6 16 v ecoflex turbo din 2011 . Am fost cam sceptic in momentul achizitiei dar studiind putin pe net am ajuns la concluzia ca in cea ce ma priveste mar avantaja deoarece locuind in Constanta am relativ aproape de unde sa alimentez cu GNC de la vecini nostri bulgari . Uitandu-ma pe harta prima statie de GNC ar fi pe langa Dobrich . Problema mea este ca rezervorul de benzina este exagerat de mic de doar 14 l si abia daca fac 200 de km cu el asta in exterior mers economic treapta 6 de viteza la 2500 rpm cam 120 km\h asa ca in consecinta umblu cu canistra dupa mine . In cartea masini se specifica ca este dotata cu 3 butelii insumand 139 l . Cam ce autonomie as avea cu un plin de GNC daca pe benzina am un consum undeva la 10 l urban si 7.5 l extraurban . Partea mai haioasa daca o pot numi asa este ca am luat masina fara a avea cum sa verific daca instalatia functioneaza . Tot ce am observat pana acum este un buton cu o pompa de benzina pe el care are un led aprins permanent . Am apasat pe el de cateva ori in mers incercand sa observ ceva modificari la motor asa cum se observa la GPL dar nimic nu sa oprit motorul absolut nimic . Masina are instalatie de GNC din fabrica . Dupa ce scot numere de CT masini intentionez sa merg pana la bulgari sa fac un full . Rog pe cineva care mai are opel cu GNC de fabrica sa ma lumineze si pe mine cum se face trecerea de la un combustibil la altul sau daca o face masina automat cand detecteaza ca este GAZ in butelii iar din buton trec manual pe benzina. Va multumesc si sper sa nu fi suparat pe nimeni cu postul acesta .
|
#168
Posted 23 June 2016 - 13:05
branzea, on 08 mai 2016 - 00:06, said:
Salut catre toti posesori de Auto CU GNC si nu numai . De astazi sunt si eu propietarul unui Opel Zafira 1.6 16 v ecoflex turbo din 2011 . Am fost cam sceptic in momentul achizitiei dar studiind putin pe net am ajuns la concluzia ca in cea ce ma priveste mar avantaja deoarece locuind in Constanta am relativ aproape de unde sa alimentez cu GNC de la vecini nostri bulgari . Uitandu-ma pe harta prima statie de GNC ar fi pe langa Dobrich . Problema mea este ca rezervorul de benzina este exagerat de mic de doar 14 l si abia daca fac 200 de km cu el asta in exterior mers economic treapta 6 de viteza la 2500 rpm cam 120 km\h asa ca in consecinta umblu cu canistra dupa mine . In cartea masini se specifica ca este dotata cu 3 butelii insumand 139 l . Cam ce autonomie as avea cu un plin de GNC daca pe benzina am un consum undeva la 10 l urban si 7.5 l extraurban . Partea mai haioasa daca o pot numi asa este ca am luat masina fara a avea cum sa verific daca instalatia functioneaza . Tot ce am observat pana acum este un buton cu o pompa de benzina pe el care are un led aprins permanent . Am apasat pe el de cateva ori in mers incercand sa observ ceva modificari la motor asa cum se observa la GPL dar nimic nu sa oprit motorul absolut nimic . Masina are instalatie de GNC din fabrica . Dupa ce scot numere de CT masini intentionez sa merg pana la bulgari sa fac un full . Rog pe cineva care mai are opel cu GNC de fabrica sa ma lumineze si pe mine cum se face trecerea de la un combustibil la altul sau daca o face masina automat cand detecteaza ca este GAZ in butelii iar din buton trec manual pe benzina. Va multumesc si sper sa nu fi suparat pe nimeni cu postul acesta . Salut, 139l - un max de 35mc la 200 bar care rezulta 24kg (asa il gasesti la pompa). Un consum mediu la 1.6 16V este de 5 - 5.5 Kg/100km. Iti spun din experienta cu un Opel Combo 1.6 Cng Ecoflex. Per total cel mult 500 km scoti cu un plin de cng. |
#169
Posted 04 October 2016 - 16:16
Pentru posesori:cum stiti cand sa mergeti cu instalatia la verificat?
De unde stiti cand s-au efectuat nr maxim de cicluri de incarcare pentru rezervoare? As fii si eu interesat de aceasta instalatie mai ales ca avem si statie cngv in oras |
#170
Posted 06 October 2016 - 09:29
akapulco, on 23 iunie 2016 - 13:05, said: Salut, 139l - un max de 35mc la 200 bar care rezulta 24kg (asa il gasesti la pompa). Un consum mediu la 1.6 16V este de 5 - 5.5 Kg/100km. Iti spun din experienta cu un Opel Combo 1.6 Cng Ecoflex. Per total cel mult 500 km scoti cu un plin de cng. Una peste alta, nu merita IMHO |
#171
Posted 14 October 2016 - 20:05
punktnet, on 06 octombrie 2016 - 09:29, said: Asta inseamna ca vei face Constanta-Dobrich adica 200km dus-intors pentru fiecare alimentare CNG. De unde rezulta ca vei avea un rest de maxim 200km autonomie pe benzine si maxim 300 km autonomie CNG. Deci prapadesti 200km pentru 500 km de autonomie. La 10000km, 4000 ii vei face degeaba. Una peste alta, nu merita IMHO Da... Dobrich sau Kavarna, dar tine cont ca in Dobrich il gasesti cu 0,79 leva/kg. Poza facuta in vara. Sa faci cu 20 lei 200 km ... e ceva ! Attached FilesEdited by akapulco, 14 October 2016 - 20:09. |
#172
Posted 14 October 2016 - 20:11
Nu vorbesc neapărat de preț. Ideea este că dacă pierzi 4000km la fiecare 10000 și faci un calcul elementar, la un consum de 10℅ teoretic vei avea 400kg de metan consumate inutil. Adică 3200 Leva la 10000km. Nu stiu paritatea în lei dar cred că la bani se echivalează cu un consum de 7℅ benzină în România.
Dacă vor veni statii CNG la noi, asta e altă poveste. |
|
#173
Posted 14 October 2016 - 20:49
laurp83, on 04 octombrie 2016 - 16:16, said:
Pentru posesori:cum stiti cand sa mergeti cu instalatia la verificat? De unde stiti cand s-au efectuat nr maxim de cicluri de incarcare pentru rezervoare? As fii si eu interesat de aceasta instalatie mai ales ca avem si statie cngv in oras De verificat instalatia, nu prea sunt persoane/serviceuri autorizate pe cng. Buteliile vin stantate ca cele de oxigen (cu data expirarii). Normal se schimba daca sunt tip 1 sau 2 fiind din otel si in functie de unde ai incarcat si cat de curat este gazul se face pestera inauntru sau nu. Depinde de producator termenul de valabilitate poate fi de 6 8 ani pentru Tip 1 sau 2. De la tip 3 in sus sunt fabricate din aluminiu invelit, plastic invelit si mai nou material aerospatial. Problemele o sa apara la regulator si la electrovalve (tot din cauza gazului). Preturi accesibile in Europa chiar si in tara. punktnet, on 14 octombrie 2016 - 20:11, said:
Nu vorbesc neapărat de preț. Ideea este că dacă pierzi 4000km la fiecare 10000 și faci un calcul elementar, la un consum de 10℅ teoretic vei avea 400kg de metan consumate inutil. Adică 3200 Leva la 10000km. Nu stiu paritatea Ăźn lei dar cred că la bani se echivalează cu un consum de 7℅ benzină Ăźn RomĂąnia. Dacă vor veni statii CNG la noi, asta e altă poveste. Nu inteleg ce calcul ai facut... Consumul este de 5-5.5 kg%. Spre ex. Antares Ramnicul Valcea vinde cu 3,29 lei/kg.cu un consum de 5kg% ai 16,5 lei adica 3,3 litri benzina. Edited by akapulco, 14 October 2016 - 20:50. |
#174
Posted 09 November 2016 - 22:15
Va aduc vești bune .din sursa sigura si verificata . O companice cauta sa achiziționeze 2000 m2 de teren in constanta pentru deschiderea unei stati pubice de GNC . Doamne ajuta sa se materializeze acest proiect cerintele ar cam fi urmatoarrle :
Profilul statiilor este urmatorul: Amplasat intr-o zona industriala, construibila. Ne-ar avantaja daca nu ar necesita PUD. Cerinte obligatorii: Distanta maxima 5-7 km de Reteaua principala europeana de transport (marcata cu rosu pe harta localitatii)Acces facil la reteaua de gaze si electricitate ( ar fi de preferat ca acestea sa se regaseasca pe teren ori la limita terenului, sau sa se poata obtine cu usurinta un acord de racordare de la terenurile invecinate)Preferabil retele de apa si canalizare.Suprafata 1,500-2,500 mp Buget maxim 100,000 EUR + TVADorim achizitionarea terenului sau inchiriere pe termen lung â cu preeemptiune la cumparareDimensiuni minime : aliniament la strada 60 m, adancime 25 mPermis accesul fara restrictii TIR-urilor pe strada la care statia are deschidereStrada sa aiba la capete sensuri giratorii sau alte posibilitati ca autovehiculele sa poate intoarce.Distante obligatorii fata de vecinatati, detalii in imaginea de mai jos : Distanțe minime de securitate ale echipamentului stației față de alte obiective: .. *1) sursele de aprindere sunt considerate: flacăra deschisă, scânteile de orice natură (statice, electrice, mecanice, etc), suprafețele fierbinți, incandescente, sursele spontane, posibilele reacții chimice și fizico-chimice și căldura radiantă; *2) nu se vor instala deasupra locațiilor depozitelor subterane de niciun fel *3) pentru construcțiile încadrate în risc mare și foarte mare de incendiu distanțele se majorează cu 50%; *4) distanțele se măsoară conform reglementărilor tehnice în vigoare. Multumesc anticipat! Attached Files |
#175
Posted 09 December 2016 - 19:16
Dragi pasionati de vehicule cu GNC,
S-a anuntat oficial, e in presa: Antares Group prin Denisson Energy Rm. Valcea a primit finantare europeana si va construi o retea de noua statii GNC pentru vehicule pana in 2019. Vedeti aici daca va fi o statie si la voi in oras: http://www.businessm...primat-16022286 Pentru detalii va stau la dispozitie, sunt direct implicat in proiect de acum un an cand am inceput sa pregatim dosarul pentru fonduri europene. Sa aveti un transport curat si ieftin! Catalin |
#176
Posted 09 December 2016 - 19:38
Foarte bine.tot respectul pentru acest proiect.sper sa nu intampinati nici un fel de piedici si sa se finalizeze cat mai curand proiectul
Edited by laurp83, 09 December 2016 - 19:39. |
#177
Posted 18 April 2017 - 07:58
|
#178
Posted 27 April 2017 - 21:48
#180
Posted 29 April 2017 - 15:45
Am înțeles. Trebuie sa mergi la ei sa faci revizia si in momentul ala te anunța. Eu pe 15 mai sunt programat. Dar care este motivul pentru schimbare? Ai idee?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users