Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Am trecut pe CNG
Ultima postare: ian 30 2024 17:38, Inițiat de
Highlander91
, mai 21 2011 13:25
·
1
#147
Publicat: 14 decembrie 2015 - 13:55
marius87ism, on 14 decembrie 2015 - 13:18, said:
Densitatea la cng cat e? Stiu ca la gpl e 0.555. alexe3, on 14 decembrie 2015 - 13:19, said:
eu am masina din fabrica pe CNG si are consum de 5% si pe gaz merge mai ok decat pe benzina. merita si e de viitor, doar ca la noi nu se prea vrea sa se implementeze; este mai ieftin decat GPL. |
#148
Publicat: 16 decembrie 2015 - 21:07
Bfirisceac, on 14 decembrie 2015 - 13:55, said:
GNC densitate 0,68 kg/m3 Vine baba, vine...se vede deja in zare....numa gaz are in gusa Ms de raspuns, densitatea gpl e de 0.555 g/l , asta se vinde la litru si nu la kg, vor trebui facute cateva calcule ca lumea sa isi dea seama ca e mai ieftin ca gpl. Inca o nota, gpl se vinde la kg sau tone in cantitati mari, la consumator care baga in plin in litrii. |
#149
Publicat: 17 decembrie 2015 - 07:51
marius87ism, on 16 decembrie 2015 - 21:07, said:
Ms de raspuns, densitatea gpl e de 0.555 g/l , asta se vinde la litru si nu la kg, vor trebui facute cateva calcule ca lumea sa isi dea seama ca e mai ieftin ca gpl. Inca o nota, gpl se vinde la kg sau tone in cantitati mari, la consumator care baga in plin in litrii. Un pic mai ieftin dar cu GPL nu mergi asa mult si ai putere in motor...in plus gazu' merge si pe motoare diesel....GPL'ul nu....la final omu' va alege, ambele variante sunt fiabile, depinde de alegerea fiecaruia... http://www.diffen.co...ence/CNG_vs_LPG Editat de Bfirisceac, 17 decembrie 2015 - 07:58. |
#150
Publicat: 17 decembrie 2015 - 09:10
#151
Publicat: 29 decembrie 2015 - 03:50
#153
Publicat: 29 decembrie 2015 - 04:31
GPL-ul miroase! De exemplu recunosc o masina ce functioneaza cu sistem GPL la semafor dupa gazele emise.. aceasta cu CNG scoate doar un fum alb fara niciun miros specific.
Imi pot permite sa merg pe benzina in continuare, doar ca e pacat sa nu folosesc aceasta propulsie ce are costuri mai mici decat alte benzine impozitate la maxim. |
#154
Publicat: 29 decembrie 2015 - 09:48
Valutanu, on 07 decembrie 2015 - 19:14, said: Pretul poate sa vi se para mare, dar daca intrati pe cngeurope.com, o sa vedeti ca e printre cele mai mici din Europa, exceptand Moldova si Macedonia. Pe de alta parte, cand comparati GNCV cu GPL trebuie sa aveti in vedere ca pretul este pe unitati diferite de masura (kg vs. litri). Daca vreti o comparatie echitabila, va rog sa verificati cat costa sa mergeti 100 km cu GNCV si cat daca mergeti cu GPL. Iar GPL nu se poate monta pe masini diesel, deci raman cativa oameni pe care putem sa-i facem fericiti. Cat despre faliment, nu va faceti griji. Daca era sa ne bazam pe clientii ocazionali, nu mai deschideam afacerea. Mult succes cu compresorul casnic! Aveti o investitie initiala serioasa, dar macar o sa platiti gazul natural cu acciza de gaz de incalzire care este foarte mica in comparatie cu acciza pentru GNCV. Ne puteti spune in ce orase urmeaza sa mai deschideti statii publice de CNG? Sau daca aveti informatii de la alti colaboratori care urmeaza sa faca acest lucru? Ar fi super sa se deschida cate o astfel de statie in marile orase ale tarii, si la o distanta de maxim 300-400 Km intre ele. |
|
#155
Publicat: 29 decembrie 2015 - 10:07
Va multumim pentru interes. Ca sa raspund direct, lucram intens la planurile unei retele nationale de 13-14 statii de alimentare cu GNCV care sa acopere principalele centre economice si principalele noduri rutiere, in special legaturile cu retelele rutiere de interes european. Intentionam ca distanta maxcima intre 2 statii sa nu fie mai mare de 300 km. Dupa informatiile existente, un Logan modificat pe GNCV (butelie de 13 kg) are o autonomie de cca 300-350 km (fata de cca 500+ km cat are un VW Pasat cu instalatie din fabrica, butelie de 21 kg).
Cat priveste alti investitori in astfel de facilitati, avem stiinta de cel putin inca doua companii care au investitii in derulare, dar sa ii asteptam sa faca singuri anunturile oficiale. |
#156
Publicat: 29 decembrie 2015 - 10:39
Multumesc pentru raspunsul promt. Va doresc sa finalizati cat mai repede reteaua de distributie pe care o aveti in calcul, deoarece va exista o cerere in domeniul privat care va creste exponential.
Ar fi interesant daca aveti un orizont de timp pana cand urmeaza a fi finalizata reteaua de statii GNCV... |
#157
Publicat: 30 decembrie 2015 - 09:56
nike1, on 29 decembrie 2015 - 10:39, said:
Multumesc pentru raspunsul promt. Va doresc sa finalizati cat mai repede reteaua de distributie pe care o aveti in calcul, deoarece va exista o cerere in domeniul privat care va creste exponential. Ar fi interesant daca aveti un orizont de timp pana cand urmeaza a fi finalizata reteaua de statii GNCV... |
#159
Publicat: 17 ianuarie 2016 - 10:10
furtunadenisip, on 11 ianuarie 2016 - 16:02, said: Densitatea CNG depinde de presiune de stocare Èi de alÈi factori cum ar fi temperatura Èi calitatea gazului: La o presiune de stocare de 200 bari 1 mc de CNG are 142,4 kg. La o presiune de stocaj de 250 bari 1 mc de CNG are 178 kg. Ca altfel nu pot sa pricep cum aceeasi cantitate de materie fie ea si in stare gazoasa sa cantareasca diferit in functie de presiune. Ma refer strict la unitatile de masura enuntate mai sus. Editat de tfmercedez, 17 ianuarie 2016 - 10:11. |
|
#160
Publicat: 18 ianuarie 2016 - 10:00
Cînd se comprimă un NM3 de Gaze naturale la 200 bari se obțin 5 litri de CNG care cîntăresc 0 ,712 kg de unde rezultă că 1mc3 de CNG la 200 bari cîntărește 142,4 kg.
Cînd se comprimă un NM3 de gaze naturale la 250 bari se obțin 4 litri de CNG care cîntăresc 0,712 kg de unde rezultă că 1 mc3 de CNG la 250 bari cîntărește 178 kg. Cînd se face alimentarea cu CNG dispenserul măsoara cantitate de gaz ce este alimentată în kg. Gazul natural se vinde în Romănia în funcție de puterea calorică dar în cazul gazelor singura constantă masurabilă la alimentare autovehicolelor cu CNG este greutatea lor. |
#161
Publicat: 18 ianuarie 2016 - 15:44
Pai da, dar volumul nu este acelasi . Acelasi mc de gaz la presiuni diferite va ocupa volume diferite.
Din postarea citata anterior de mine , ai lasat sa se inteleaga ca este vorba de aceeasi cantitate la acelasi volum, dar la greutati diferite.Altfel, eu nu am auzit sau vazut rezervor portabil de gaz natural comprimat cu volumul de 1mc. Editat de tfmercedez, 18 ianuarie 2016 - 15:44. |
#162
Publicat: 18 ianuarie 2016 - 21:45
“Smc” sau “Standard Metru Cub” înseamnă cantitatea de Gaze Naturale care, la temperatura de cincisprezece (15) grade Celsius şi la o presiune absolută de unu
virgula zero” însemnă volumul de Gaze Naturale care, la temperatura de zero (0) grade Celsius şi la o presiune absolută de unu virgula zero unu trei doi cinci (1,01325) bari şi atunci când nu există vapori cu conţinut de apă, ocupă un volum de un (1) metru cub. Cind se stochează CNG în rezervorul masini presiunea maximă de stocaj este 200 bari .în cazul rezervoarelor de stocaj de stațiile de alimentare cu CNG presiunea de stocaj este 250 Bari. unu trei doi cinci (1,01325) bari şi atunci când nu exista vapori cu conţinut de apă, ocupă un volum de un (1) metru cub. “Nmc” sau “Normal Metru Cub Citește puțin legislația în domeniu și o să înțelegi mai bine. Există rezervoare mobile și mai mari decît un m3. Ceea ce ai auzit tu de la un prieten în ceea ce privește durata de viață a unui rezervor CNG „este vorba de numărul maxim de cicluri de umplere pe care le suportă un rezervor CNG. După depășirea numărului maxim de cicluri este necesară o inspecție și o reautorizare a recipientului” |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi