Am trecut pe CNG
Last Updated: May 21 2023 09:24, Started by
Highlander91
, May 21 2011 13:25
·
0

#1
Posted 21 May 2011 - 13:25

Home CNG compressor with hose,nozzle
refeul nature gas vehicle at home, oil lubricate, explosed - proof type GAS: compressed natural gas Model: DMC-2/200 Standard Capacity( Nm3/h): 2.0 Feed pressure Mpa: 0.1 Exhaust Pressure MPa(G): 20, 3000psi/ 25mpa, 3600psi Inlet Temp C: 20 Cooling: air motor: 220v 50hz, 230v 60hz, 1phase Voltage:200-240 V Frequency:50 HZ Nominal current:4 A Noise:45 dBA Weight:70 Kg Dimension:610*460*440 mm Cost? pana in 1000euro?!? ![]() PS. Aparatul din poza e similar, doar ca e mai mare. Cel din poza probabil are 5m3/h si e trifazat... Azi au primit confirmarea platii, si in termen de 20 de zile il vor expedia. Cam intr-o luna trebuie sa-mi cumpar o masina pe CNG frumoasa! Edited by Highlander91, 21 May 2011 - 13:31. |
#3
Posted 21 May 2011 - 13:35

Niste detalii mai concrete, poze ale proiectului , ceva ? ![]() Edited by Highlander91, 21 May 2011 - 13:37. |
#4
Posted 21 May 2011 - 13:40

Si ceva detalii despre costuri, amortizare, costul pe litru la alimentare. Spre exemplu, sa zicem ca cineva ar avea o mica firma de transport sau 2-3 taxiuri, s-ar merita sa aiba statia lui proprie vs. cumpararea gazului de la statiile de alimentare traditionale ?
|
#5
Posted 21 May 2011 - 13:54

Si ceva detalii despre costuri, amortizare, costul pe litru la alimentare. Spre exemplu, sa zicem ca cineva ar avea o mica firma de transport sau 2-3 taxiuri, s-ar merita sa aiba statia lui proprie vs. cumpararea gazului de la statiile de alimentare traditionale ? |
#6
Posted 21 May 2011 - 13:56

Presupun ca iese mult mai bine la pret din cauza accizei sau cum s-or chema taxele alea mari din combustibil de mers pe drumurile publice.
Comercial nu m-as baga sa o fac, e chestie ilegala si te poate turna orice sofer concediat sau caruia nu-i place cumva de tine. |
#7
Posted 21 May 2011 - 14:01

Pentru aparat am nevoie de o autorizatie de la Gaze similara celei pentru CT de apartament, nu necesita autorizare pentru cazane sub presiune ca NU are stocare a gazelor.
Eu nu o sa o autorizez ca n-am chef, insa risc maxim oprirea gazelor pana la intrarea in legalitate! |
#8
Posted 21 May 2011 - 14:08

masina poate porni cu acest gaz ?
sau se face tot cu benzina ? |
#9
Posted 21 May 2011 - 14:13

masina poate porni cu acest gaz ? sau se face tot cu benzina ? ![]() Iar computerul de bord arata consumul similar benzinei ![]() Portbagajul NU este afectat Attached FilesEdited by Highlander91, 21 May 2011 - 14:16. |
#10
Posted 21 May 2011 - 14:17

este prima data cand aud despre motoare auto, care sa functioneze cu gaz natural, mai exact metan (lichefiat), in loc de gaz petrolier lichefiat. Este o diferenta mare, intre modul de functionare, dpdv al parametrilor? O instalatie obisnuita GPL nu poate sa mearga si cu GNL (gaz natural lichefiat)? Ce modele de masini vin din fabrica sau optional cu asemenea instalatie? Care for fi costurile energiei consumate pentru lichefierea gazului de aragaz?
Cum vei face racordarea de la aparat la masia? Orice scapare de gaz poate fi un potential pericol de incendiu daca nu chiar de explozie. Merita riscul? |
|
#11
Posted 21 May 2011 - 14:22

este prima data cand aud despre motoare auto, care sa functioneze cu gaz natural, mai exact metan (lichefiat), in loc de gaz petrolier lichefiat. Este o diferenta mare, intre modul de functionare, dpdv al parametrilor? O instalatie obisnuita GPL nu poate sa mearga si cu GNL (gaz natural lichefiat)? Ce modele de masini vin din fabrica sau optional cu asemenea instalatie? Care for fi costurile energiei consumate pentru lichefierea gazului de aragaz? Cum vei face racordarea de la aparat la masia? Orice scapare de gaz poate fi un potential pericol de incendiu daca nu chiar de explozie. Merita riscul? Opel Zafira, MB clasa B sunt din fabrica, se gasesc sh la preturi decente, si asa ceva as vrea sa cumpar. Mai sunt si altele, o sa mai studiez piata. Alimentarea a 100 de litri la 200 bari dureaza 10 ore cu aceasta masina, consumand 20m3 GN. La un consum de benzina de 8% estimez o autonomie de 250km Edited by Highlander91, 21 May 2011 - 14:24. |
#13
Posted 21 May 2011 - 14:26

#14
Posted 21 May 2011 - 16:32

Bord MB clasa B 170 NGT BlueEFFICIENCY cu o autonomie de 300km pe gaz.
![]() ![]() Consumul in m3 de gaz este SIMILAR celui pe benzina, iar 1m3 de gaz costa 1leu de peste 4 ori mai ietin! Totusi, consumul de CNG se exprima in kg, unde 1kg=1,47m3 in conditii standard. (1.013 bar and 15 °C (59 °F) Edited by Highlander91, 21 May 2011 - 16:54. |
#15
Posted 21 May 2011 - 22:27

De unde il cumperi si cine iti face service-ul la compresor, ca pana la urma vad ca asta e.Mi-e ca daca ai ceva probleme plangi cu vorbe pe langa el. Ce tip de compresor e?
|
|
#16
Posted 21 May 2011 - 23:27

Plimbat cu o Zafira 2007 1.6CNG in repetate randuri prin .de, a fost a unui unchi. A avut-o ca masina de firma de noua si apoi a cumparat-o el. Dupa ~90oookm a vandut-o si si-a luat o Fabia kombi 1.4TDi, exasperat fiind de autonomia redusa a masinii. In rest, motorul tragea destul de ok, se cam plafona pe la ~150km/h pe autobahn. Cel mai misto e faptul ca la un moment dat devenise prieten cu baietii de la service-ul Opel, de atatea ori s-a dus sa-i stinga martorul "Check Engine" din bord.
|
#17
Posted 21 May 2011 - 23:53

Compresorul e cu piston, lubrifiat cu ulei, racirea gazelor se face cu aer. Am 6 luni de retur pentru probleme tehnice. Totusi, pe piata vestica sunt la pret dub;u/ sper sa merite compromisul
Plimbat cu o Zafira 2007 1.6CNG in repetate randuri prin .de, a fost a unui unchi. A avut-o ca masina de firma de noua si apoi a cumparat-o el. Dupa ~90oookm a vandut-o si si-a luat o Fabia kombi 1.4TDi, exasperat fiind de autonomia redusa a masinii. In rest, motorul tragea destul de ok, se cam plafona pe la ~150km/h pe autobahn. Cel mai misto e faptul ca la un moment dat devenise prieten cu baietii de la service-ul Opel, de atatea ori s-a dus sa-i stinga martorul "Check Engine" din bord. Edited by Highlander91, 21 May 2011 - 23:54. |
#18
Posted 22 May 2011 - 00:04

Tocmai, ca pe autostrada era ok (viteze intre 120 si 140km/h), in oras era problema cu consumul. Asa, in regim extern calculasem echivalenta unui consum de benzina de ~4km/100km, lucru foarte usor de obtinut cu un diesel.
![]() |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users