Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

model tractor

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011
salutare la toti! :peacefingers:
in urma unor cautari pe net am dat de un model de tractor care apare sub mai multe denumiri
1. Universal 650 dtc
2. Universal 800 dt
3 Universal 700 dtc
care dintre aceste denumiri sunt corecte pentru acest model




ps cine are mai multe informatii(nu conteza ce si anunturi de pe net si poze si brosuri si informatii de la voi sau alte persoane) sa nu ezite sa le incarce sau sa le scrie.

Attached Files


Edited by ionutpop1, 21 March 2011 - 00:49.


#2
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011
chiar nimeni nu stie?

#3
Hodorogul

Hodorogul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 21.09.2009
Poate greșesc, însã din amintiri, indicativele 650, 700, 800, au legãturã cu motorul, adicã puterea lui (65CP, 70CP, 80CP), iar literele nu mai țin minte.

#4
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011
@Hodorogul Multumesc pentru raspuns, dar dupa cum se vede in au acelasi motor d110 si deci tot 65HP.
sa fie modificat motoru si sa aiba cat ai spus ?

#5
octav13

octav13

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 29.11.2010
stiu ca modelul universal 800 are acelasi motor ca u650,dar cu cilindreea mai mare, cilindrii sunt mai grosi...am inteles ca s-au fabricat in numar mic intr-o anumita perioada...era unul langa liceul agricol la Roman,Neamt,dar nu l-am vazut niciodata la treaba....

#6
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Da! Indicativele reprezinta puterea! Am vazut un DTC 700 adus din suedia (parca). M-a uimit confortul.

#7
pcojocaru

pcojocaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.03.2011

 ionutpop1, on 21st March 2011, 00:48, said:

salutare la toti! :peacefingers:
in urma unor cautari pe net am dat de un model de tractor care apare sub mai multe denumiri
1. Universal 650 dtc
2. Universal 800 dt
3 Universal 700 dtc
care dintre aceste denumiri sunt corecte pentru acest model




ps cine are mai multe informatii(nu conteza ce si anunturi de pe net si poze si brosuri si informatii de la voi sau alte persoane) sa nu ezite sa le incarce sau sa le scrie.

DT inseamna dubla tractiune iar primele doua cifre inseamna cai putere, C nu stiu. Petrica

#8
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011

 pcojocaru, on 23rd March 2011, 16:28, said:

DT inseamna dubla tractiune iar primele doua cifre inseamna cai putere, C nu stiu. Petrica
DT inseamna ce ai zis si tu, C cred ca vine de la reductoru' planetar care este la punte din fata.

#9
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
DTC= dubla tractiune centrala (cardanul este in jumatatea puntii fata, sub boltul de prindere). Exista si modelul mai vechi cu cardanul in partea stanga.
DTCE= dubla tractiune centrala egala (rotile fata au aceleasi dimensiuni ca cele din spate)

#10
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011

 sacos, on 23rd March 2011, 23:13, said:

DTC= dubla tractiune centrala (cardanul este in jumatatea puntii fata, sub boltul de prindere). Exista si modelul mai vechi cu cardanul in partea stanga.
DTCE= dubla tractiune centrala egala (rotile fata au aceleasi dimensiuni ca cele din spate)
wow! ce bine sunteti informatii.
daca ati putea sa imi spuneti de unde este antrenat cardanu ar fi super?






apreziezi si in acelasi timp le multumesc celor care au raspuns!

#11
pcojocaru

pcojocaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.03.2011

 ionutpop1, on 23rd March 2011, 23:18, said:

wow! ce bine sunteti informatii.
daca ati putea sa imi spuneti de unde este antrenat cardanu ar fi super?






apreziezi si in acelasi timp le multumesc celor care au raspuns!

De regula cardanul este antrenat de catre un pinion care se afla pe arborele secundar din cutia de viteze...

#12
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011

 pcojocaru, on 24th March 2011, 09:15, said:

De regula cardanul este antrenat de catre un pinion care se afla pe arborele secundar din cutia de viteze...
jos in dreptul cutiei de viteze imediat dupa ambreaj se afla un capac, acolo se monta un reductor asa cum este cel de pe lateral la u651?

#13
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Da! Aia e transmisie laterala. De acolo se cupleaza fata. La DTC cuplqjul este sub tractor.

#14
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011

 sacos, on 24th March 2011, 21:13, said:

Da! Aia e transmisie laterala. De acolo se cupleaza fata. La DTC cuplqjul este sub tractor.
in cazul transmisiei laterale avem un reductor prin intermediul caruia se cupleaza fata.
in cazul transmisiei la DTC tot un reductor trebuie sa avem nu?
intrebarea mea este: ii buna puntea si reductoru de 1010 dt sau de 850 dt pentru un u650?

#15
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Aici m-ai prins! S-ar putea ca cea de 850 sa se potriveasca. In principiu daca merge prinsa de motor, s-ar putea sa fie ok, insa depinde de raportul de transmisie.
La ambele transmisii este nevoie de reductor, insa difera prinderea si amplasarea.

#16
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 14.03.2011

 sacos, on 28th March 2011, 21:11, said:

Aici m-ai prins! S-ar putea ca cea de 850 sa se potriveasca. In principiu daca merge prinsa de motor, s-ar putea sa fie ok, insa depinde de raportul de transmisie.
La ambele transmisii este nevoie de reductor, insa difera prinderea si amplasarea.
m-ai te enervez cu cateva intrebari: la DCT trebuie o altfel de trasmisie? (ma refer la cutia de viteze si trasmisia finala, adica toata partea de la reductor in colo)
la trasmisia pe care o stim noi de u650 ii un capac lateral unde vine reductoru asta in cazut puntilor DT dar  in cazul puntilor DtC nu avem niciun capac  pe sub tractor in dreptul cutiei de viteze, dar in dreptul reductorului avem un capac, acolo vine montat reductoru care cuoleaza fata ? sau la DTC tre o trasmisie sceciala?

Edited by ionutpop1, 28 March 2011 - 21:19.


#17
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Cine ma poate lamuri si pe mine cu un raspuns bun am U445DT si vreau sa stiu ca DT trag egal rotile sau mai tare trage stanga pentru ca acolo ii grupul conic si DTC trag egal rotile adica puterea trasmisa sau ambele si DT si DTC au aceeasi putere trasmisa la roti adica egala stanga dreapta.

Edited by TudorCJ, 05 April 2011 - 12:49.


#18
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,832
  • Înscris: 17.03.2008
Ionutpop1,  si DT si DTC-ul folosesc aceeasi cutie, difera doar reductorul care antreneaza cardanul si amplasarea acestuia. Un Universal (oricat ar fi el) se poate transforama atat in DT cat si in DTC. Practic se decupeaza in carcasa cutiei locasul pt prinderea "buturii" (asa se stie in folclor reductorul fata). La DT se decupeza in laeral, iar la DTC se decupeaza jos.

TudorCJ, banuiesc ca pe tine te interesaza aderenta, ca puterea transmisa este aceasi in cazul ambelor modele.
La DT, teoretic partea stanga ar trebui sa aiba o aderenta mai buna, dar nu conteaza din cauza diferentialului.
La DTC aderenta rotilor din fata ar trebui sa fie mai buna decat in cazul DT-ului, pentru ca puntea fata este mai grea decat cea de DT.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate