Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cap Tractor
Last Updated: Apr 10 2011 08:29, Started by
Highlander91
, Mar 09 2011 22:04
·
0
#37
Posted 14 March 2011 - 16:41
nu e cu nimic mai inalt decat un camion european
asa ca e tot un drac la cora daca mergi cu iveco sau cu peterbilt insa astea sunt ineptii crede-ma un camion e frumos de condus la drum intins . in oras si unde trebuie facute multe manevre e obositor de enervant ,indiferent ca e automat sau manual |
#38
Posted 14 March 2011 - 17:11
Highlander91, on 9th March 2011, 22:04, said: Salut. In state stiu ca aceasta moda exista: Ma intereseaza daca cu carnetul C se poate conduce un cap tractor si intra cu el pe soselele inchise transportului de marfa, desigur, in limita gabaritului. Daca i se poate scoate tahograful si limitarea de viteza. din cate stiu eu cu cat C nu ai ce cauta pe cap tractor.asa ca..... |
#39
Posted 14 March 2011 - 18:03
#40
Posted 14 March 2011 - 21:47
#41
Posted 15 March 2011 - 10:52
Nicu90, on 14th March 2011, 21:47, said: Si cam ce ai voie sa conduci doar cu C-ul ? Nu prea stii bine, poti conduce fara probleme un Cap tractor atat timp cat ai si un atestat (nu e penal, dar e foarte mare amenda ~4000LEI ) . pai nu prea inteleg.zici ca ai voie sa conduci cu cat c un cap tractor, dar iei amenda daca esti oprit.cum vine asta? |
#44
Posted 15 March 2011 - 17:26
Doar daca vrei sa transporti marfa cu Hummerul respectiv:
"Regulament de aplicare a noului cod rutier (Ordonanta de urgenta nr. 195 / 2000 privind circulatia pe drumurile publice) Cuprins: Regulament de aplicare a noului cod rutier -------------------------------------------------------------------------------- CAPITOLUL III Conducatorii de vehicule SECTIUNEA a 2-a Atestatul profesional Art. 71. - (1) Atestatul profesional este documentul care da dreptul posesorului permisului de conducere, angajat pe baza de contract, sa conduca autovehicule destinate transportului public de marfuri sau persoane. (2) Atestatul profesional se elibereaza de catre Autoritatea Rutiera Româna în conditiile stabilite prin ordin al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei. Art. 72. - Atestatul profesional se elibereaza conducatorului de autovehicul care efectueaza: a) transport de marfuri cu vehicule cu masa maxima autorizata mai mare de 7,5 tone, în trafic intern si/sau international; b ) transport public de persoane în trafic intern si/sau international; c) transport de produse sau substante periculoase; d) transport cu autovehicule cu mase si/sau gabarite depasite. Art. 73. - Atestatul profesional se suspenda sau se anuleaza de catre autoritatea care l-a eliberat, în cazul în care titularul a savârsit abateri grave sau repetate de la reglementarile specifice privind transportul rutier si protectia mediului. Art. 74. - Titularul permisului de conducere valabil pentru una sau mai multe categorii de autovehicule nu poate efectua transport public de marfuri sau persoane fara a avea atestat profesional valabil pentru tipul de activitate pe care o executa." Edited by calinkgb, 15 March 2011 - 17:27. |
#45
Posted 15 March 2011 - 17:32
calinkgb, on 14th March 2011, 18:03, said: Varsta gasesti in profil... De condus, am condus ceva, dar sa amintim doar unul mai intersant - Tatra 813 8x8. Se pune? Și eu, cu trailer... am agățat cu ăla o basculantă (raba de 16t) și-am tras-o vreo jumătate de metru fără să observ. Din fericire nu era nici o pagubă și nu eram pe un drum public ) |
#46
Posted 15 March 2011 - 17:33
Cu alte cuvinte, de ai bani destui, permis categoria C, nu incalci reglementari locale/limitari de gabarit si ai sange-n instalatie, n-ai niciun impediment legal sa mergi cu cap tractor prin oras, corect?
|
|
#47
Posted 15 March 2011 - 19:43
Unii faceti confuzia intre cap si tir, daca zici cap tractor waiiii mama deja te gandesti la tir. Dar nu e asa, daca ai C-ul poti sa conduci cap tractor nu ai nici un fel de problema. Dar nu pe unde vrei ai si cu ala restrictii ca din cate stiu are ceva tone si ala. Numai bine!
|
#49
Posted 15 March 2011 - 21:06
#50
Posted 16 March 2011 - 00:26
În apărarea mea... aveam 15 ani atunci, volanul ăla e așa mare de stăteam cu mâinile întinse ca la spânzurătoare )
Edited by Silver Wolf, 16 March 2011 - 00:26. |
#51
Posted 17 March 2011 - 10:41
Si acest Mercedes Unimog preparat de Brabus ar putea sa tina loc de cap tractor!
[ http://files.conceptcarz.com/img/Mercedes-Benz/mercedes_unimog_u-5000_manu-06_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://files.conceptcarz.com/img/Mercedes-Benz/mercedes_unimog_u-5000_manu-06_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#52
Posted 18 March 2011 - 02:15
Nu cred.
Am avut ocazia să conduc Iveco Daily 4x4 sau cum ii zice, ceva de genul Unimog-ului oricum. În afară de cutia de viteze care îți dădea "de mestecat în mămăligă" până te săturai, n-avea aceeași senzație ca un veritabil camion. |
#53
Posted 18 March 2011 - 20:04
Silver Wolf, on 18th March 2011, 02:15, said: Nu cred. Am avut ocazia să conduc Iveco Daily 4x4 sau cum ii zice, ceva de genul Unimog-ului oricum. În afară de cutia de viteze care îți dădea "de mestecat în mămăligă" până te săturai, n-avea aceeași senzație ca un veritabil camion. nu cred ca ai inteles despre ce e vorba cu unimog-ul asta.e preparat de Brabus (firma care face tuning pt mercedes).iata niste detalii: The Unimog generates an output of 205 kW/ 280 hp from an engine displacement of 6.4 l, developing a torque of 1100 Nm. A high final-drive ratio enables speeds of over 120 km/h to be achieved. With a gross vehicle weight of 11.99 tonnes, the Mercedes-Benz Unimog Black Edition has a payload of around 4.3 t and is fitted with tyres in size 455/70 R24. The standard portal axles in conjunction with the in-cab-operated tyre pressure control system and the rear-mounted cable winch make this premium Unimog an extra-special off-roader which knows practically no limits. The EAS transmission allows the gears to be shifted manually or in automatic mode, just as the driver prefers. Switching between the two modes is possible at any time. nu cred ca se compara cu iveco condus de tine |
#54
Posted 19 March 2011 - 21:24
Atestatul este doar pentru activitati comerciale!!!
Dar asta nu inseamna ca toti ceilalti salariati ai firmei daca au permise de conducere nu pot conduce camioanele firmei. Motive perfect legale sunt multe:verificare dupa o reparatie,verificare consum carburant,verificare functionare tahograf si kilometrii inregistrati,probe de tot felul si chiar o plimbare pentru a vedea un potential cumparator cum merge masina pe care vrea sa o cumpere.Asa ca in acest topic nici nu intra in discutie atestatul!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users