Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cap Tractor
Last Updated: Apr 10 2011 08:29, Started by
Highlander91
, Mar 09 2011 22:04
·
0
#19
Posted 12 March 2011 - 10:02
Nicu90, on 12th March 2011, 08:09, said: Toate alea (ABS,ESP,ASR)nu reduc distanta de franare ,doar iti dau ceva control asupra masinii . calinkgb, on 12th March 2011, 09:03, said: Iti doresc distractie placuta la RAR, atunci cand le ceri asa ceva.... Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare. Totusi vad ca majoritatea sunteti contra si nu inteleg de ce?Ce nu mai au voie oamenii sa viseze sau sa aibe vise umede cu orice? Ia dati o tura pe mobile.de sa vedeti ce fantezii sunt acolo la capitolul caravane! |
#20
Posted 12 March 2011 - 11:05
#21
Posted 12 March 2011 - 12:18
bulan60, on 12th March 2011, 10:02, said: Daca e legal nu vad de ce sa nu se poata rezolva. Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare. Totusi vad ca majoritatea sunteti contra si nu inteleg de ce?Ce nu mai au voie oamenii sa viseze sau sa aibe vise umede cu orice? Ia dati o tura pe mobile.de sa vedeti ce fantezii sunt acolo la capitolul caravane! Oricat de legala ti se pare tie treaba, uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois. Si cand ajungi sa ai dileme de genul asta cu RAR-ul, o sa intelegi de ce zic ceea ce zic. Ti-o spune cineva care are de lucru cu ei, si stie cat de batuti in cap sunt, la chestii mai simple.... Evident ca are voie sa viseze........ |
#22
Posted 12 March 2011 - 16:20
calinkgb, on 12th March 2011, 12:18, said: Oricat de legala ti se pare tie treaba, uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois. Si cand ajungi sa ai dileme de genul asta cu RAR-ul, o sa intelegi de ce zic ceea ce zic. Ti-o spune cineva care are de lucru cu ei, si stie cat de batuti in cap sunt, la chestii mai simple.... bulan60, on 12th March 2011, 10:02, said: Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare. Hai sa va vad care ce vise umede aveti cu tema topicului acesta! |
#23
Posted 12 March 2011 - 18:11
Daca e sa fie, atunci musai cutom:
custom1.jpg 195.95K 95 downloads ......poate ceva european: DT3.jpg 41.21K 85 downloads ........sau, prin prisma a ceea ce fac, sa imbinam utilul cu placutul: 0903tr_47_z_2008_sema_las_vegas_custom_truck.jpg 124.56K 97 downloads |
#24
Posted 12 March 2011 - 18:49
Eu unu consider asta o idee distractivă.
Dacă aș ajunge vreodată să am bani cât să nu încapă lichiditătile într-un portbagaj de mașină mi-aș lua un camion să-l folosesc personal. Totuși să fim serioși, distanța de frânare e tare penibilă, întreținerea la un camion e o glumă atâta timp cât nu produce nimic. Consumul e cea mai mică grijă, mergând fără greutăți cred că scoți sub 20% lejer, caz în care un Range Rover e mai rău. Dar apoi vin verificările, autorizațiile, piesele de schimb, etc etc etc. E plăcut ca un vis (dacă ești pasionat), dar nu e o soluție veritabilă de uz personal. |
#25
Posted 12 March 2011 - 18:57
Multumesc frumos pentru poze.Chiar ai ales trei bucati una si una.Eu cred ca l-as alege pe cel rosu daca ar fi sa pot alege doar din astea trei.
calinkgb, on 12th March 2011, 12:18, said: uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois. Am un cunoscut care a lucrat la probe la Autobuzul Bucuresti pe vremea comunistilor si imi povestea ca il oprea militia sa verifice documentele dar defapt vroia sa admire noile modele de autobuze si dubite si sa afle noutati. E clar ca o data de doua ori nu e deranjat dar sa te opreasca dar in fiecare zi de cateva ori e deja enervant. |
#28
Posted 12 March 2011 - 19:44
Silver Wolf, on 12th March 2011, 18:49, said: Totuși să fim serioși, distanța de frânare e tare penibilă Consumul e cea mai mică grijă, mergând fără greutăți cred că scoți sub 20% lejer, caz în care un Range Rover e mai rău. Dar apoi vin verificările, autorizațiile, piesele de schimb, etc etc etc. Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata. Verificari nu ar fi decat un ITP anual. Autorizatii?Pentru ce??? Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri). Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta. Edited by bulan60, 12 March 2011 - 19:49. |
|
#29
Posted 12 March 2011 - 21:44
AlexIP, on 12th March 2011, 19:07, said: Daca tot vrei ceva mare si opulent, go 8x8. Tatra FTW! Tatra_20Camper.jpg 62.59K 83 downloads |
#30
Posted 12 March 2011 - 22:11
bulan60, on 12th March 2011, 19:44, said: Hai sa o lamurim o data!De la 90km/h in cati metri franeaza? Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata. Verificari nu ar fi decat un ITP anual. Autorizatii?Pentru ce??? Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri). Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta. Ai idee cat costa un disc de ambreiaj si celelalte componente asa la prima vedere? Te apropii de 1000E lejer , doar cu astea fara sa intri in compresorul de aer,perne si alte alea . S-o crezi tu ca mergi cu un cap tractor 100.000km fara sa bagi bani in el (doar nou sa fie) . Dar la noi mandria e mare, masina sa fie ce conteaza ca din cauciucuri ies sarmele, ca verificarea nu-i facuta, ca defapt nu-i mai nimic in regula . Nu iti pot spune exact in cati metri franeaza, dar e clar ca nu il controlezi ca pe un turism . Asta la un Iveco low cost(prin asta inteleg un EuroStar din 99-00 , cu 6-700k km la care trebuie sa schimbi PIESE LA GREU . Nu vorbesc din auzite . |
#31
Posted 12 March 2011 - 23:16
bulan60, on 12th March 2011, 19:44, said: Hai sa o lamurim o data!De la 90km/h in cati metri franeaza? Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata. Verificari nu ar fi decat un ITP anual. Autorizatii?Pentru ce??? Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri). Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta. De unde naiba sa stiu in cat franeaza, mult oricum, probabil de vreo 2-3 ori mai mare distanta ca la masini. La ce ti-ar trebui V8 de 16000 cmc sau mai stiu eu cat cand tu mergi doar cu capul tractor? Cu autorizatiile m-am gandit prost, la unu folosit "la munca". Un scaun sofer MAN TGA, 80.000 lei. E doar un exemplu. Asigurări și vigneta, si alea sunt ieftine nu? Numai asigurarea pt ceva de dimensiuni medii (7.5-12t) e 560 euro pe an. calinkgb, on 12th March 2011, 21:44, said: Aia da jucărie Marius3k, on 12th March 2011, 19:00, said: Intrebare pentru initiator: e mica, asa-i? Nu fi rau, nu stiu povestea lui da nu e vina mea ca mi-am petrecut o buna parte din copilarie pe langa consumatori de motorina ) |
#32
Posted 13 March 2011 - 17:24
Situatia e strict ipotetica,deci s-o tratam ca atare. Chiar daca ai fi un multi-milionar, nu cred ca cineva ar cumpara un autotractor doar pentru a-si satisface o simpatie (captul tractor nu e deloc o trbuinta ). Adica, ori il iei si iti faci o firma de transport,si il conduci cand vrei tu, ori gasesti pe cineva care sa te lasa sa i-l conduci pe al lui (dp meu de vedere cam mici sansele totusi)
Daca stai sa te gandesti, un Logan sau un Renault nou pe ajunge cam pe la 10.000e,iar la banii astia iti iei lejer un iveco eurostar(care este un autotractor bun,contrar ce spun haterii) 520cp,euro2, 98-99 la 7000e+ alte reparatii sa zicem ca ajungi in 10.000 Edited by ThugMuzik, 13 March 2011 - 17:25. |
#33
Posted 13 March 2011 - 17:26
Pai nu merge nici asa .Daca esti un milionar nu-ti iei un cap tractor de 12-13 ani, iti iei un Volvo/Man/Scania nou .
|
|
#34
Posted 13 March 2011 - 22:06
ThugMuzik, on 13th March 2011, 17:24, said: Situatia e strict ipotetica,deci s-o tratam ca atare. Chiar daca ai fi un multi-milionar, nu cred ca cineva ar cumpara un autotractor doar pentru a-si satisface o simpatie... Ba da, am milioane de dolari, crezi că aș merge pe economie în a-mi face o plăcere? În plus, cred că aș căuta o Tatră care a "lucrat" pentru armată s-o trimit la fabrică la recondiționare și eventual pentru ceva îmbunătățiri |
#35
Posted 14 March 2011 - 14:07
mi-e rusine sa va intreb ce varsta aveti , dar pot presupune....
ati condus macar vreodata un camion? eu zic sa va linistiti |
#36
Posted 14 March 2011 - 14:33
Eu am condus o IFA.
In alta dezordine de idei, n-as zice "nu" la un Peterbilt ca masinuta de plimbat. Da' nu prin orase europene ca as plati 2 locuri de parcare pentru el si n-ar incapea in parcarea subterana de la Cora. peterbilt_sleeper.jpg 25.01K 35 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users