Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Cap Tractor

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#19
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

View PostNicu90, on 12th March 2011, 08:09, said:

Toate alea (ABS,ESP,ASR)nu reduc distanta de franare ,doar iti dau ceva control asupra masinii .
Da asa e dar nu ai raspuns la intrebarea pe care ne-ai pus-o si ti-am pus-o.In cati metri opreste un CAP TRACTOR de la 90km/h?

View Postcalinkgb, on 12th March 2011, 09:03, said:

Iti doresc distractie placuta la RAR, atunci cand le ceri asa ceva.... :roflmaofast:
Daca e legal nu vad de ce sa nu se poata rezolva.
Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare.
Totusi vad ca majoritatea sunteti contra si nu inteleg de ce?Ce nu mai au voie oamenii sa viseze sau sa aibe vise umede cu orice?
Ia dati o tura pe mobile.de sa vedeti ce fantezii sunt acolo la capitolul caravane!

#20
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008

View PostNicu90, on 12th March 2011, 08:09, said:

Toate alea (ABS,ESP,ASR)nu reduc distanta de franare ,doar iti dau ceva control asupra masinii .
de fapt doar ABS-ul reduce distanta de franare...cica destul de binisor fata de un vehicul fara dotarea asta...

#21
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postbulan60, on 12th March 2011, 10:02, said:

Daca e legal nu vad de ce sa nu se poata rezolva.
Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare.
Totusi vad ca majoritatea sunteti contra si nu inteleg de ce?Ce nu mai au voie oamenii sa viseze sau sa aibe vise umede cu orice?
Ia dati o tura pe mobile.de sa vedeti ce fantezii sunt acolo la capitolul caravane!

Oricat de legala ti se pare tie treaba, uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois. Si cand ajungi sa ai dileme de genul asta cu RAR-ul, o sa intelegi de ce zic ceea ce zic. Ti-o spune cineva care are de lucru cu ei, si stie cat de batuti in cap sunt, la chestii mai simple....

Evident ca are voie sa viseze........

#22
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

View Postcalinkgb, on 12th March 2011, 12:18, said:

Oricat de legala ti se pare tie treaba, uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois. Si cand ajungi sa ai dileme de genul asta cu RAR-ul, o sa intelegi de ce zic ceea ce zic. Ti-o spune cineva care are de lucru cu ei, si stie cat de batuti in cap sunt, la chestii mai simple....
Pai tocmai ca sa nu ai treaba cu bau bau(rar) cumperi lucru nou si:

View Postbulan60, on 12th March 2011, 10:02, said:

Oricum cine are fantezii din astea va cumpara ceva nou absolut personalizat si dealerul cand ii va da CAPUL TRACTOR ii va da si cartea de identitate completata cu toate rubricile legal.Asa ca pe la RAR o sa mai treaca doar sa ii lipeasca folia de secretizare.
Vad ca toata lumea e contra dar macar o poza cu un CAP TRACTOR nu pune nimeni.
Hai sa va vad care ce vise umede aveti cu tema topicului acesta!

#23
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Daca e sa fie, atunci musai cutom:

Attached File  custom1.jpg   195.95K   95 downloads

......poate ceva european:

Attached File  DT3.jpg   41.21K   85 downloads

........sau, prin prisma a ceea ce fac, sa imbinam utilul cu placutul:

Attached File  0903tr_47_z_2008_sema_las_vegas_custom_truck.jpg   124.56K   97 downloads  :naughty:

#24
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
Eu unu consider asta o idee distractivă.

Dacă aș ajunge vreodată să am bani cât să nu încapă lichiditătile într-un portbagaj de mașină mi-aș lua un camion să-l folosesc personal.

Totuși să fim serioși, distanța de frânare e tare penibilă, întreținerea la un camion e o glumă atâta timp cât nu produce nimic.

Consumul e cea mai mică grijă, mergând fără greutăți cred că scoți sub 20% lejer, caz în care un Range Rover e mai rău.

Dar apoi vin verificările, autorizațiile, piesele de schimb, etc etc etc.

E plăcut ca un vis (dacă ești pasionat), dar nu e o soluție veritabilă de uz personal.

#25
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009
Multumesc frumos pentru poze.Chiar ai ales trei bucati una si una.Eu cred ca l-as alege pe cel rosu daca ar fi sa pot alege doar din astea trei.

View Postcalinkgb, on 12th March 2011, 12:18, said:

uiti permanent un mic amanunt - ca traiesti in lend of ciois.
Sigur ca un asemenea CAP TRACTOR ar sari tuturor in ochi.Ca ar intoarce toata lumea capul sa-l vada mai bine n-ar fi nimic dar Garcea te-ar opri la tot pasul.
Am un cunoscut care a lucrat la probe la Autobuzul Bucuresti pe vremea comunistilor si imi povestea ca il oprea militia sa verifice documentele dar defapt vroia sa admire noile modele de autobuze si dubite si sa afle noutati.
E clar ca o data de doua ori nu e deranjat dar sa te opreasca dar in fiecare zi de cateva ori e deja enervant.

#26
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Intrebare pentru initiator: e mica, asa-i?

#27
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Daca tot vrei ceva mare si opulent, go 8x8. Tatra FTW! :)

#28
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

View PostSilver Wolf, on 12th March 2011, 18:49, said:

Totuși să fim serioși, distanța de frânare e tare penibilă

Consumul e cea mai mică grijă, mergând fără greutăți cred că scoți sub 20% lejer, caz în care un Range Rover e mai rău.

Dar apoi vin verificările, autorizațiile, piesele de schimb, etc etc etc.
Hai sa o lamurim o data!De la 90km/h in cati metri franeaza?
Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata.
Verificari nu ar fi decat un ITP anual.
Autorizatii?Pentru ce???
Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri).
Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta.

Edited by bulan60, 12 March 2011 - 19:49.


#29
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostAlexIP, on 12th March 2011, 19:07, said:

Daca tot vrei ceva mare si opulent, go 8x8. Tatra FTW! :)

Attached File  Tatra_20Camper.jpg   62.59K   83 downloads  :naughty:

#30
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,134
  • Înscris: 14.09.2007

View Postbulan60, on 12th March 2011, 19:44, said:

Hai sa o lamurim o data!De la 90km/h in cati metri franeaza?
Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata.
Verificari nu ar fi decat un ITP anual.
Autorizatii?Pentru ce???
Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri).
Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta.
Doar sa il iei nou sa nu ai probleme scrise mai sus.
Ai idee cat costa un disc de ambreiaj si celelalte componente asa la prima vedere? Te apropii de 1000E lejer , doar cu astea fara sa intri in compresorul de aer,perne si alte alea .
S-o crezi tu ca mergi cu un cap tractor 100.000km fara sa bagi bani in el (doar nou sa fie) . Dar la noi mandria e mare, masina sa fie ce conteaza ca din cauciucuri ies sarmele, ca verificarea nu-i facuta, ca defapt nu-i mai nimic in regula .
Nu iti pot spune exact in cati metri franeaza, dar e clar ca nu il controlezi ca pe un turism .
Asta la un Iveco low cost(prin asta inteleg un EuroStar din 99-00 , cu 6-700k km la care trebuie sa schimbi PIESE LA GREU . Nu vorbesc din auzite .

#31
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006

View Postbulan60, on 12th March 2011, 19:44, said:

Hai sa o lamurim o data!De la 90km/h in cati metri franeaza?
Sub 20% scoti consumul dar cu motorul cel mai mic din gama.La ce cuplu dezvolta un motor diesel de camion sigur nu trebuie unul si cu multi cai putere.Ba as putea spune ca vitezele se pot schimba lejer din doua in doua si fara jumatati.Bineinteles ca la un asa moft s-ar asorta o cutie automata.
Verificari nu ar fi decat un ITP anual.
Autorizatii?Pentru ce???
Piese de schimb?Pai un Iveco low cost CAP TRACTOR are prima revizie si schimb de ulei la 75000km.Fara semiremorca un set de anvelope tin mimim 300.000km,placutele de frana 150.000km,disc de ambreiaj 500.000km deci piesele de schimb nu ar fi o problema(un cap tractor ce a rulat cu o semiremorca usoara de confectii a facut acesti kilometri).
Etc etc ce ar mai fi?Asigurari si vigneta.

De unde naiba sa stiu in cat franeaza, mult oricum, probabil de vreo 2-3 ori mai mare distanta ca la masini.

La ce ti-ar trebui V8 de 16000 cmc sau mai stiu eu cat cand tu mergi doar cu capul tractor?

Cu autorizatiile m-am gandit prost, la unu folosit "la munca".

Un scaun sofer MAN TGA, 80.000 lei. E doar un exemplu.

Asigurări și vigneta, si alea sunt ieftine nu? Numai asigurarea pt ceva de dimensiuni medii (7.5-12t) e 560 euro pe an.

View Postcalinkgb, on 12th March 2011, 21:44, said:


Aia da jucărie :D

View PostMarius3k, on 12th March 2011, 19:00, said:

Intrebare pentru initiator: e mica, asa-i?

Nu fi rau, nu stiu povestea lui da nu e vina mea ca mi-am petrecut o buna parte din copilarie pe langa consumatori de motorina :))

#32
ThugMuzik

ThugMuzik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 06.10.2010
Situatia e strict ipotetica,deci s-o tratam ca atare. Chiar daca ai fi un multi-milionar, nu cred ca cineva ar cumpara un autotractor   doar pentru a-si satisface o simpatie (captul tractor nu e deloc o trbuinta  :lol: ). Adica, ori il iei si iti faci o firma de transport,si il conduci cand vrei tu, ori gasesti pe cineva care sa te lasa sa i-l conduci pe al lui (dp meu de vedere cam mici sansele totusi)
Daca stai sa te gandesti, un Logan sau un Renault nou pe ajunge cam pe la 10.000e,iar la banii astia iti iei lejer un iveco eurostar(care este un autotractor bun,contrar ce spun haterii) 520cp,euro2, 98-99 la 7000e+ alte reparatii sa zicem ca ajungi in 10.000

Edited by ThugMuzik, 13 March 2011 - 17:25.


#33
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,134
  • Înscris: 14.09.2007
Pai nu merge nici asa .Daca esti un milionar nu-ti iei un cap tractor de 12-13 ani, iti iei un Volvo/Man/Scania nou .

#34
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006

View PostThugMuzik, on 13th March 2011, 17:24, said:

Situatia e strict ipotetica,deci s-o tratam ca atare. Chiar daca ai fi un multi-milionar, nu cred ca cineva ar cumpara un autotractor   doar pentru a-si satisface o simpatie...

Ba da, am milioane de dolari, crezi că aș merge pe economie în a-mi face o plăcere?

În plus, cred că aș căuta o Tatră care a "lucrat" pentru armată s-o trimit la fabrică la recondiționare și eventual pentru ceva îmbunătățiri :)

#35
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
mi-e rusine sa va intreb ce varsta aveti , dar pot presupune....
ati condus macar vreodata un camion?
eu zic sa va linistiti

#36
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,175
  • Înscris: 02.04.2007
Eu am condus o IFA.  :D

In alta dezordine de idei, n-as zice "nu" la un Peterbilt ca masinuta de plimbat. Da' nu prin orase europene ca as plati 2 locuri de parcare pentru el si n-ar incapea in parcarea subterana de la Cora.  :lol:
Attached File  peterbilt_sleeper.jpg   25.01K   35 downloads

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate