Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#4105
Posted 02 January 2015 - 21:12
Eu m-am obisnuit cu carburatorul dereglat "din senin", dar am chinezarie Ruris.
Aproape sigur problema e la reglajul carburatorului, la H. Dar daca stihl-ul nu permite.... nu-sh ce poti sa-i faci. De ajutor: http://forum.softped...0#entry14328267 |
#4106
Posted 02 January 2015 - 21:40
Legat de benzina..iau de la petrom si rompetrol....
Bogdanb1 cum adica sa tin de sfoara? DAca trag de sfoara...merege pana la un moment dat dupa care are un hop....si se invarte.... fii mai explicit te rog danny RazvanGL1, on 02 ianuarie 2015 - 19:48, said:
Mai strange H-ul 1/4 ture si vezi daca e vre-o diferenta. Membrana neagra e vrun pic deteriorata pe margini sau mai are onduleu ca membrana unei boxe? dolmarfan, on 02 ianuarie 2015 - 18:53, said:
Rodanny. Hai sa o luam pe rand. 1.Curata filtrul de aer. - curatat si schimbat chiar 2.Curata filtrul de benzina. - m-am uitat la el...si pare perfect curat.....in plus in el are benzina....era plin...deci pare ca filtreaza.... 3.Nu am auzit de uleiul IGOL.Schimba uleiul si respecta proportia 1:50 cel mult 1:40. 1:25 e prea mult. - e un ulei f bun..iar in prospectul de la drujba spun sa pui 1:25 daca nu pui uleiul lor.... 4.Curata bine bujia. - bujia curatata si reglata la 0,5 mm Vezi dupa pasii astia de merge.Daca nu: 5.Citeste in urma cum se regleaza un carburator - sunt atatea pagini....poti sa ma indrumi....multam.... 6.Desfa toba si uitate la piston.Daca are zgarieturi adanci set nou. - o sa ma uit maine la piston....dar....am senzatia ca nu e de acolo.... 7.Cu toba data jos trage de sfoara pana cand pistonul bloccheaza evacuarea si curata cu grija marginea cilindrului de la evacuare de eventualele depuneri. Multam de sfaturi...altele daca mai sunt.... |
#4107
Posted 02 January 2015 - 21:51
Schimba uleiul ,si respecta proportia dupa care verifica cum se comporta si verifica tot ce a zis dolmarfan ca alte sfaturi nu prea mai sunt . Compresia o verifici exact cum a zis Bogdan, tii de sfoara si lasi drujba sa coboare , coboara sacadat usor e ok, coboara rapid atnci este o mica sau mare problema.
|
#4108
Posted 02 January 2015 - 23:01
o spinzuri de minerul demrorului.
sita anti-scintei si galeria de evacuare ai vericat-o? ai schimbat benzina? ulei poti sa pui oricit de putin, nu e drujba mea, eu spuneam cum as face eu. |
#4109
Posted 03 January 2015 - 02:06
Bogdan dacă am pus 1:25 e mai concentrat decât 1:50.... Adică e mai mult ulei.
|
#4110
Posted 03 January 2015 - 07:49
Daca este prost uleiul probabil ca la proportia 1:25 are acelasi calitati ca unul bun la1:50, insa drujba fiind conceputa sa mearga pe ulei bun in proportia de 1:50 folosind uleri prost la proportia 1:25 incep sa fie probleme in sensul ca trece mai putin amestec din carburator in cilindru decat ar fi normal ( fiind mai gros ) si incep depunerile pe piston, segmenti, evacuare, fum mult, amestec nears care se scurge de pe toba si se depune, motor care se incinge tocmai pentru ca nu este uns corespunzator cu acel amestec de ulei prost etc. Petnru atomizor ( fiind conceput pentru o proportie 1:25 de ulei prost+benzina) probabil este amestecul perfect, dar nu pentru drujba respectiva.
|
#4111
Posted 03 January 2015 - 08:12
Nu va ieftiniti la tarite... Nu mai bagati in amestec uleiuri de doi lei si treiscinci de bani... Luati cu incredere NUMAI ulei STIHL si faceti amestecul ca la carte (20ml / L). Daca stiti ca benzina e de proasta calitate bagati in amestec 25ml / L si gata.
|
#4112
Posted 03 January 2015 - 11:13
Vă salut...era de la amestec....uleiul e f bun..... Căutați pe net...dar peoblema e ca am greșit proporția
.... Trebuia 20 ml la 1 l de benzina... După refacere amestec.. Merge boboc... Se vede ca am curatat-o.... � Vă mulțumesc... |
#4113
Posted 03 January 2015 - 11:49
Bine ca ai rezolvat problema.
Am cautat pe net uleiul pe care il folosesti IGOL.E ulei frantuzesc are recomandari JASO FC.Pare a fi de calitate.Il folosesti de mult? |
#4114
Posted 03 January 2015 - 17:07
Bună ziua și bine v-am găsit - La mulți ani!!!
Am și eu o problema cu o drujba husqvarna 235, model 2008. Prea multe cunoștințe nu am în legătură cu drujbele, dar uitându-mă pe youtube am rezolvat problema cu ungerea lanțului, cu pompa de ulei. Problema cu care m-am ales după aceasta remediere, e ca mi-a sărit tija de la clapetă de acceleratie și nu reușesc s-o montez la loc. Dacă se poate, va rog, cine are un model similar sa posteze o poz, cum trebuiesc așezate acele "plăcute"/piese ca trebuie tija sa acționeze corect. Postez o poza, poate nu m-am făcut înțeles. Mulțumesc anticipat pentru răspuns, Dan Attached FilesEdited by DanuAL, 03 January 2015 - 17:10. |
|
#4115
Posted 03 January 2015 - 22:13
rodanny, on 03 ianuarie 2015 - 11:13, said:
Vă salut...era de la amestec....uleiul e f bun..... Căutați pe net...dar peoblema e ca am greșit proporția .... Trebuia 20 ml la 1 l de benzina... După refacere amestec.. Merge boboc... Se vede ca am curatat-o.... � Apoi circ cu reglajele carburatorului, un reglaj pentru rece, altul pentru cald in mers, altul pentru pornire la cald, dupa cateva minute de pauza etc etc. Sper sa fie doar din cauza amestecului. DanuAL, acum un an am desfacut carburatorul chinezoaicei si stiu ca a fost o mica chichita la montajul tijelor de acceleratie/soc, dar nu mai retin ce anume... Poate stie altcineva mai bine. Daca nu rezolvi pana maine, poate arunc un ochi sa vad cum sunt prinse tijele la mine, apoi de vazut daca se aseamana cu drujba ta "de firma". |
#4116
Posted 03 January 2015 - 22:55
rodanny, on 03 ianuarie 2015 - 11:13, said:
Vă salut...era de la amestec....uleiul e f bun..... Căutați pe net...dar peoblema e ca am greșit proporția .... Trebuia 20 ml la 1 l de benzina... După refacere amestec.. Merge boboc... Se vede ca am curatat-o.... � Vă mulțumesc... Eram comvins ca problema este din amestec dar e bine ca s-a rezolvat |
#4117
Posted 04 January 2015 - 00:32
identifica cele doua clapete si ar trebui sa incepi sa intelegi. soc e prima si acceleratie e sub.
pfff...la 70-80 de mililitri la litru cit am eu in ultimul amesctec, ce scriu altii mi se par sf-uri, cum nu merge bine cu 60 de ml la 1,5 liri? nu pot sa inteleg...pai daca se aude a motor in 4 timpi in gol, turata, asta e de bine, dupa mine. cu citt se aude mai turata, cu atit mai rau pentru ungere si temperatura. nu se depune nimic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2HLpx5mqvW8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] o subtiaza prea rau, sint ieftine, se gasesc... si daca stai cu mina in regleaje, le inveti asa. Edited by bogdanb1, 04 January 2015 - 00:49. |
#4118
Posted 04 January 2015 - 00:43
@dolmarfan îl folosesc din primăvară...pare f fain...nu e însă ieftin.. Vreo 25-30 litru
|
#4119
Posted 04 January 2015 - 01:03
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6kZCSvIYylU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
cam asa mi se pare corect si inca o parere, dar e valabil strict cu si descpre modelul lui.la alta Marie, alta palarie. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3eLe6uyV_Vg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] am vazut uilei prista la 18 lei litrul, laudat de trabantisti...a folosit cineva? nu cred. stihl e preferatul. Edited by bogdanb1, 04 January 2015 - 01:20. |
|
#4120
Posted 04 January 2015 - 10:41
rodanny, on 04 ianuarie 2015 - 00:43, said:
@dolmarfan îl folosesc din primăvară...pare f fain...nu e însă ieftin.. Vreo 25-30 litru Bogdan >Drujba din link-ul tau este modificata.Se aude clar sunetul de patru timpi in momentul in care nu este presiune pe drujba. Edited by dolmarfan, 04 January 2015 - 10:45. |
#4121
Posted 04 January 2015 - 11:08
Vă mulțumesc ptr răspunsuri!
@bogdanb1 de identificat, n-a fost problema, de așezat la loc e mai greu. Am găsit niște poze pe google cu carburatoare de vânzare, și cred ca am prins ideea. Maine ma ocup de ea. Înainte sa sară tija, se auzea ceva zdranganind prin interior. După ce-am demontat capacul ptr demarou' și carburatorul, am găsit un surubel și o "piulita" care, se pare, este distanțierul dintre cele 2 piese, iar surubelu' le tine fixat pe poziție. Sunt mulțumit de drujba, ținând cont ca o folosesc doar în "ograda", dar se înfundă repede canalul de ungere a lanțului. La pasul lanțului de 0,325'', mi-a fost recomandat o pila de 4,5mm diametru. Va întreb și pe voi, nu e cam mare / groasa pila de 4,5mm ptr. acest lant? Edited by DanuAL, 04 January 2015 - 11:10. |
#4122
Posted 04 January 2015 - 12:24
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users