Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Vodafone?
Last Updated: Mar 09 2024 17:18, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:29
·
7
#3476
Posted 28 April 2020 - 19:47
Ce părere aveți de Vodafone?
Se merită un RED 14? VoLTE și/sau VoWiFi merge? |
#3477
Posted 28 April 2020 - 20:04
Vodafone e ultima rețea la care mi-aș face abonament...
|
#3478
Posted 29 April 2020 - 08:14
KyKyKyKy, pe 28 aprilie 2020 - 19:47, a scris:
Ce părere aveți de Vodafone? Se merită un RED 14? VoLTE și/sau VoWiFi merge? Red 14 are limitare la 10Mbps. Pentru 3 euro as zice ca nu (doar daca faci cumva sa il primesti fara limitare de viteza, la portare de exemplu). Sau daca nu te deranjeaza limitarea la 10Mbps. Merita Red Infinity 17, care nu are niciun fel de limitare. Merg VoLTE, VoWiFi la orice abonament sau prepaid, au rezolvat problemele care erau la inceput. (vowifi merge si in roaming + sms over vowifi) Edited by MembruAnonim, 29 April 2020 - 08:19. |
#3481
Posted 12 May 2020 - 19:23
Am niște net și mai am la bonusuri..hoho, ăștia cu 50gb/lună ce mai ziceți?
Attached Files |
#3482
Posted 12 May 2020 - 19:37
Maschine, on 12 mai 2020 - 19:23, said:
Am niște net și mai am la bonusuri..hoho, ăștia cu 50gb/lună ce mai ziceți? Screenshot_2020-05-12-20-34-43-550_com.google.android.apps.messaging.jpg 67.47K 101 downloads, plus alte milioane de MB în stand-by,ce să mai zic?👌😂😅🤣 Edited by Sukers, 12 May 2020 - 19:40. |
#3483
Posted 12 May 2020 - 20:04
Scade ARPU, dar overall merge treaba
https://m.zf.ro/busi...cheiat-19127610 Edited by emanu900, 12 May 2020 - 20:05. |
#3484
Posted 15 May 2020 - 08:12
Poate ar trebui sa facem o rubricuta cu "Sa radem cu(de) Vodafone"
Iete ce mesaj deosebit am primit de la dumnealor. [ https://i.postimg.cc/TPwQPgb8/2020.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Inteleg lipsa diacriticelor si inlocuirea lor cu ?? dar restul...? De ce a murit Connexul??? |
|
#3485
Posted 15 May 2020 - 09:46
Este sondajul de opinie la 24 de ore nota pe care o dai operatorului daca te-a ajutat. La Orange este de la 0-5 , la Digi suna cineva de la calitate aleatoriu si intreaba. La telekom e de la 1-5 parca.
La faza cu dicriticile e posibil sa fie de la faptul ca sms-ul este trimis de centrala nu de un telefon mobil. Iar la faza cu sa radem? De ce anume? Ca te-a ajutat si te-a informat ca si tu poti ajuta la randul tau |
#3486
Posted 15 May 2020 - 10:59
Oare numai eu vad greseli gramaticale si formulari aiurea, care nu ar trebui sa apara in rapunsul,"chipurile" unui operator premium?
Exceptand "?" care banuiesc ca erau ă, î, ș, ț etc. Se simte ca e plin de studenti in sistem. Edited by Ares14, 15 May 2020 - 10:59. |
#3487
Posted 15 May 2020 - 11:08
@Ares14 ... in cazul asta particular cred ca problema e intre tetiera si volan ; telefonul tau nu este configurat corespunzator sa interpreteze corect caracterele care ii sunt trimise (unicode UTF 8 probabil ) .
In mod normal daca intri in setarile aplicatiei de SMS si alegi character set-ul corect ar trebui sa afiseze corect de acum inainte ; in ceea ce priveste sintaxa utilizata aceasta din urma e rezultatul salariului oferit pentru pozitia respectiva ( care are partial justificare in valoarea tarifelor practicate in Ro pe de-o parte dar si lacomia corporatista pe de alta ) si ce personal iti poate atrage acel salariu . Astea fiind spuse daca persoana respectiva si-a indeplinit atributiile intr-un mod satisfacator ( in ciuda carentelor gramaticale unde vina personal o pun mai mult in spinarea sistemului educational romanesc care nu-si mai da nici un interes aproape pt. actul didactic ) eu zic ca de bun simt ar fi sa acorzi 1 min sa dai feedback-ul in chestionarul respectiv . |
#3488
Posted 15 May 2020 - 11:26
Merci, am exclus din start faza cu diacriticele, aici telefonul meu e problema, ca dupa zecile de update-uri la Chat/Messages sau cum se numesc acum, au bulit codarea cei de la Google. Majoritatea se afiseaza corect chiar daca au diacritice.
Calitatea operatorului(VDF) de telefonie am semnalat, care scade. Stima, A |
#3489
Posted 15 May 2020 - 11:39
Ares14, on 15 mai 2020 - 10:59, said:
Oare numai eu vad greseli gramaticale si formulari aiurea, care nu ar trebui sa apara in rapunsul,"chipurile" unui operator premium? Exceptand "?" care banuiesc ca erau ă, Ă®, ș, ț etc. Se simte ca e plin de studenti in sistem. Eu doar simt un hate din partea ta , daca in momentele astea , care si asa sunt dificile si unice in istorie, ne luam de fiecare chestie minora inseamna ca de greul care urmeaza sa vina nu avem sanse sa trecem cu bine. Ares14, on 15 mai 2020 - 11:26, said:
Merci, am exclus din start faza cu diacriticele, aici telefonul meu e problema, ca dupa zecile de update-uri la Chat/Messages sau cum se numesc acum, au bulit codarea cei de la Google. Majoritatea se afiseaza corect chiar daca au diacritice. Calitatea operatorului(VDF) de telefonie am semnalat, care scade. Stima, A Daca consideri ca nu te-a ajutat operatorul respectiv pe situatia respectiva in 24 de ore ii poti da nota de la 0 la 10 + un sms de feedback. Nota e doar pt el iar la final de luna se scoate raportul cu media, si da e vorba de impact salarial. |
|
#3490
Posted 15 May 2020 - 12:41
HeroicStar, on 15 mai 2020 - 11:39, said:
Eu doar simt un hate din partea ta , daca in momentele astea , care si asa sunt dificile si unice in istorie, ne luam de fiecare chestie minora inseamna ca de greul care urmeaza sa vina nu avem sanse sa trecem cu bine. Daca consideri ca nu te-a ajutat operatorul respectiv pe situatia respectiva in 24 de ore ii poti da nota de la 0 la 10 + un sms de feedback. Nota e doar pt el iar la final de luna se scoate raportul cu media, si da e vorba de impact salarial. Ma iartati dar nu va sunt buni "senzorii" (hate) Daca imi era de ajuns cantitatea nu si cu calitatea, alegeam Telekom or Digi. Lasand de la noi zilnic, cautand des scuze celorlalti, scad asteptarile si se degradeazat ot ce a insemnat imagine si calitate la un operator in ultimii 23 de ani Nu mai am nimic de adaugat, denaturati in mod subiectiv vad, ideea mesajului. Departe de mine gandul de polemici si tratate pe forumuri. Folosesc Softpedia pentru informatii nu pentru inflamari pe diferite subiecte. Rameneti cu ideea dvs, eu o am pe a mea, nu am ce sa ma scuz sau sa justific(pana la virgula) ori altceva. Vad, in felul meu, imaginea in ansamblu a acestui operator la acest moment. Cu bine, A |
#3491
Posted 15 May 2020 - 18:17
Iti inteleg situatia, insa sincer, ce este mai important pentru tine ca si utilizator, faptul ca te-a ajutat sau ca ti-a dat un sms unde textul UTF sau codul e facut praf? Normal sunt de acord cu tine daca au fost ambele variante. Ti-a vorbit urat in timpul apelului? Ma rog si prost din punct de vedere al exprimarii? Situatia sa rezolvat repede? Sau nu sa rezolvat. Nu prea am inteles din postare , decat faptul ca esti nemultumit de SMS-ul primit , dar nemultumit ca ti-a dat sms sa il/o ajuti cu un feedback sau ca ti-a scris gresit?
Eu asa am simtit doar un fel de ura , sau o frustrare de neinteles nu facem flame, doar vreau sa combati cu argumente si replici civilizate Edited by HeroicStar, 15 May 2020 - 18:20. |
#3492
Posted 18 May 2020 - 00:21
Edit: Topic greșit
Edited by Alexutzulro, 18 May 2020 - 00:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users