![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Vodafone?
Last Updated: Aug 28 2023 10:17, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:29
·
5

#1
Posted 13 November 2010 - 12:29

Am zis ca ar fi ok sa facem un chestionar si sa vedem care este cel mai "bun" operator de telecomunicatii din RO. Asadar, va invit la vot si eventual la comentarii! Dupa, voi face o analiza despre piata de telefonie mobila din ro. Votul va fi pana la sfaristul anului.
Edited by a_d_y, 13 November 2010 - 12:48. |
#2
Posted 13 November 2010 - 12:42

nu renunt la vodafone in urmatorii 2 ani
am contract dar au si ceea ce imi doresc internet pe 3 G peste tot minute 125 si 800 in retea la 9.37 e ok ! |
#3
Posted 13 November 2010 - 12:47

#4
Posted 13 November 2010 - 12:47

Cred ca intai trebuia sa te consulti si cu altii, sunt optiuni care lipsesc din chestionar. Cum ar fi: "Nu prea sunt multumit, dar apelez in majoritate in retea si-i suport". Si ca sa fie un studiu de caz sunt cateva amanunte importante. Cel ce voteaza e utilizator de prepay sau abonament? De cat timp e in retea? Ce l-a atras in retea?
Ar fi aratat mai frumos un chestionar multiplu la rubrica E-Opinions>Opinii despre Produse si servicii. Mai ordonat, mai centralizat. Si intr-un loc mai potrivit. Edited by Getodacul, 13 November 2010 - 12:52. |
#5
Posted 13 November 2010 - 12:52

Foarte multumit!
Edited by copil_Cuminte19, 13 November 2010 - 12:52. |
#6
Posted 13 November 2010 - 12:52

voi face un studiu clar si simplu
![]() ![]() |
#7
Posted 13 November 2010 - 12:57

Getodacul, on 13th November 2010, 12:47, said: Cred ca intai trebuia sa te consulti si cu altii, sunt optiuni care lipsesc din chestionar. Cum ar fi: "Nu prea sunt multumit, dar apelez in majoritate in retea si-i suport". Si ca sa fie un studiu de caz sunt cateva amanunte importante. Cel ce voteaza e utilizator de prepay sau abonament? De cat timp e in retea? Ce l-a atras in retea? Ar fi aratat mai frumos un chestionar multiplu la rubrica E-Opinions>Opinii despre Produse si servicii. Mai ordonat, mai centralizat. Si intr-un loc mai potrivit. Foarte multumit. Cartela, de la sfarsitul lui august 1999. Era singurul operator care oferea cartela la niste tarife rezonabile, in acel moment ( fostul Connex ). Imi place de asemenea, ca se poate incarca direct pe cartela creditul. Edited by BlueSky2009, 13 November 2010 - 13:03. |
#8
Posted 13 November 2010 - 13:16

Am fost client Vodafone 12 ani de zile, de pe vremea CONNEX, din 1996 incepand. Am renuntat la ei dupa tot acest timp dintr-o ambitie si cred ca si ei m-au tratat cu indiferenta tot dintr-o ambitie, asa era politica lor acum 2 ani si jumatate cand am renuntat eu. Am fost multumit de serviciile lor , ma refer strict la semnal, preturi, oferte pentru noii abonati.
Ce m-a deranjat a fost cum si-au tratat clientii foarte vechi cu facturi mari, la capitolul relatia cu clientii au fost , pe vremea aceea , mega VARZA, PROST PREGATITI, INDIFERENTI, SCARBOSI, am renuntat la ei tocmai din acest motiv, oricum acoperire buna, semnal bun, preturi bune , la vremea aceea , ofereau si retul operatorilor asa ca am zis...ce am de pierdut? Un numar de telefon...sa il ia naiba, dau 100 de SMS-uri sa imi anunt cunoscutii si am rezolvat problema. Sincer...nu am regretat nicio secunda ca i-am parasit, tinand cond de cum s-au purata cu mine si cu alti cunoscuti. Nu zic ca este o companie proasta, ba din contra, sunt foarte dinamici si au servicii bune. NU am sa votez deoarce s-au schimbat foarte multe de acum 2 ani si jumatate de cand nu am mai avut de-aface cu ei, nu mai stiu ce le poate capul acum, deci nu o sa imi exprim votul, consider ca nu ar fi drept sa le dau un vot negativ in momentul de fata, daca sondajul se facea acum 2 ani si jumatate in urma, ar fi primit negativul meu fara doar si poate. Edited by cuculea, 13 November 2010 - 13:19. |
#9
Posted 13 November 2010 - 13:22

epuru, on 13th November 2010, 12:47, said: Spune-mi te rog la aceasta oferta ai si sms in retea/nationale? doar voce: https://www.vodafone...motie/index.htm |
#10
Posted 13 November 2010 - 13:33

Sunt foarte mulțumit de Vodafone, sunt clientul lor încă din 1997, iar în acești 13 ani am testat serviciile tuturor celorlalți operatori de la noi plus câțiva din afara țării iar Vodafone (Connex) rămâne favoritul meu.
|
|
#11
Posted 13 November 2010 - 14:30

#12
Posted 13 November 2010 - 15:22

nemultumit...
semnal prost unde folosesc eu...ce sa mai zic de internet prin 3G..desi ma aflu pe harta de acoperire...zero la semnall si mai nemultumit...iti iei un ab de net vodafone, si luna de test te pune sa o platesti ![]() ![]() ![]() Nota 2 merita + Pentru Vodafone Europa...singura chestie ce ma tine la ei |
#13
Posted 13 November 2010 - 15:40

sunt abonat din 1999 si in martie reziliez ultimul abonament nu pe considerente de slaba calitate a semnalului sau de preturi exagerate la tarife ci pentru simplul fapt ca se comporta cu vechii abonati ca niste M A G A R I , corporatisti bineinteles.
Scartaiau si dinainte de criza dar incepand cu anul asta au luat-o razna complet si vad ca merg pe aceeasi panta in continuare... Enumerati voi cei care ati trecut prin ce am trecut si eu mai multe, eu amintesc doar scoaterea bonusului la cartela vodafone, scoaterea platii facturii prin puncte, abureala continua a clientului la *222 mintindu-se cu nerusinare..., etc Vot de blam din partea mea si a nevesti-mii abonati din 1999 ... separat ![]() |
#16
Posted 13 November 2010 - 20:15

lotzi, on 13th November 2010, 15:40, said: Enumerati voi cei care ati trecut prin ce am trecut si eu mai multe, eu amintesc doar scoaterea bonusului la cartela vodafone, scoaterea platii facturii prin puncte, abureala continua a clientului la *222 mintindu-se cu nerusinare..., etc Cu ce te-au mintit la *222 ? Cat despre bonusul la cartela vodafone, ce daca l-au scos ? Nu stau in drum pt cei 40 centi pe care ii primeam la fiecare incarcare..... E dreptul lor de a-si gestiona compania dupa cum doresc. ![]() |
#18
Posted 13 November 2010 - 21:28

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users