Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5470 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#4717
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Au dat vina pe noul operator că sistemul lor e cu probleme,am făcut sesizare în acest sens si răspunsul de la noul operator a fost clar:am făcut ceea ce ține de noi,ba mai mult am refăcut cererea de 2 ori si tot asa,de la Orange e problema!Oricum si nr altui membru din familie e portat în aceeasi rețea prin acelasi "sistem "a trecut si portarea s a realizat exact când a fost trecut pe hârtie!De la relațiile lor cu clienții(Orange) au spus că mai am perioadă contractuală si de asta au refuzat portarea si să merg intr-un Orange shop să plătesc,wtf din nou!Asta a spus o un consultant de la "oferte"nu unul care îți răspunde prima dată la 300!foarte serioși "băieții"ăstia mult laudati!

Edited by Therockstar, 12 November 2017 - 09:34.


#4718
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostTherockstar, on 12 noiembrie 2017 - 09:28, said:

De la relațiile lor cu clienții(Orange) au spus că mai am perioadă contractuală si de asta au refuzat portarea
Probabil ca ai nimerit la serviciul de prostit clientii intrucat portarea nu se poate refuza chiar daca ai datorii fata de fostul furnizor. Acestea se regleaza separat si potrivit legilor in vigoare, insa nu pot fi in niciun caz obstacol pentru portare. Sunt sigur ca ANPC si ANCOM sunt de alta parere decat serviciul respectiv.

#4719
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Se poate spune serviciul de prostit clienții dar cei de la retentie nu sunt "ai lor" cum se spune?

#4720
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010
Depune o sesizare la ANCOM. Nu au voie sa îți blocheze portarea. Cere răspunsul scris de la digi cu număr si trimite la ANCOM. Succes!

#4721
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Vreau să multumesc lui Orange helper pentru că a răspuns la toate solicitările avute până acum,dar celor care s au ocupat de contul si portarea mea nu le pot spune decât că nu au avut obraz si că nu au fost în stare să dea niste date si informații corecte si în timpul menționat noului operator fiind mai ușor să dea vina pe alții decât să îsi vadă problemele pe care ei le au în curtea proprie si numai ei si le pot rezolva!

#4722
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Am intrat azi la Vodaphone să vad dacă, acum că scap de sclavia Orange şi de lungii ani de temniță GSM la care propria mea slăbiciune de a lua telefoane la ofertă de la ei m-a condamnat, nu cumva pot lua un telefon la ofertă şi de la ăştia.
Am remarcat o duduie, probabil disponibilă pentru clienți, după cum privirea uşor năucă şi ochii confuzi păreau a sugera.
Am abordat-o direct cu dorința, preferința şi necesitatea structurală de a face un ghişeft la ei, atrăgându-i de la început atenția că o parte, ce e drept mercantilă, a inimii mele a fost cucerită de Digi cu oferta lor de 5 euro/lună pentru convorbiri nelimitate. Un preț mare, desigur, dar corect, am insistat eu, un preț pe care, acum că m-am făcut înțeles aş dori ca ei, ca firmă, ea personal ca specialist, să îl competiționeze cu ceva fălos, ceva de natură a-mi lua mințile şi sentimentul onoarei, cât să mă facă să trec la ei.
- Vreun Samsung bengos la ofertă poate? -am facilitat femeii aşezarea gândurilor.
Ma tem însă că asertivul meu discurs a speriat-o mai mult pe duduie pentru că, în ciuda disponibilității mele de a face o nebunie cu domnia sa, în cazul în care ar fi putut sa îmi ofere ceva care să mă cucerească, tot îngăima nişte prostii din care reieşea că ar trebui să dau cu zecile de milioane pe telefon şi cu milioanele pe abonament.
Am încercat să aflu de la ea motivele, altele decât jena sau ruşinea, pentru care aş plăti mai mult la ei abonamentul pentru mai puține facilități dar, aparent, intram într-una din numeroasele regiuni necartografiate încă ale minții ei, aşa că am lasat-o in pace să continuie, ca o vestală usor handicapată, să ducă, urbi et orbi, mesajul luminos al Vodaphoneului şi am ieşit din magazin mulțumit de modul în care, de la o vreme, sodomizez corporatismul cu sula mea mică de utilizator de telefonie mobilă.

#4723
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Probabil că doamna, neimpresionată de "sula ta mică de utilizator de telefonie mobilă", a înțeles că nici portmoneul de împătimit al ofertei de 5 euro al rețelei poporului nu ar putea susține o preamăreață ofertă de la rețeaua rețelelor ce să mai și conțină un telefon omonim cu seria S de la marca mărcilor de automobile. Astfel, precaută, ți-a expus o ofertă-cacialma, conștientă că vei părăsi imediat magazinul magazinelor rețelei rețelelor.
N-ai pierdut nimic. Tot la Orange e mai bine.

#4724
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,842
  • Înscris: 13.07.2010
Cornel, vrei să părăsești barca și să fugi la roșii? Nici eu nu cred că aveai ce câștiga la ei! Poate doar 4,5 g imaginar!

#4725
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Din pacate n-am alternativa.Cel putin inca 2 ani de acum incolo voi ramane portocaliu :)

#4726
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Intotdeauna exista cel putin o alternativa! Cum adica minim 2 ani? Ai incheiat abonament pe mai mult de 24 de luni?

Edited by farausername, 15 November 2017 - 20:44.


#4727
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Dacă vrea și „vreun Samsung bengos la ofertă”, 24 de luni are de executat…

#4728
pirat67

pirat67

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 21.11.2017
Hai Salut,

Aș dori să-i avertizez pe toți cei care folosesc Orange, care au făcut contracte înainte de 23.10.2017 și care folosesc rooming-ul că vor fi taxați peste abonament,dar cred că deja ați observat acest lucru.Mai pe scurt Orange nu-și respectă contractele încheiate,așa s-a întâmplat și în cazul meu iar după mai multe sesizări, au recunoscut că au greșit cu aceste contracte și mi l-au reziliat.Eu am vrut să portez acest nr de telefon la altă firmă de telefonie dar ei m-au băgat în baza de date ca rău platnic.Oricum eu sunt hotărât să merg până la capăt în acest litigiu cu această firmă.

#4729
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,065
  • Înscris: 20.06.2009
Bine!Posted Image

#4730
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 664
  • Înscris: 09.02.2007
În orașul Măcin din județul Tulcea Orange „gâfâie” de vreo 10 ani, având pe ea mai mult de 3000 de numere și funcționând la capacitate maximă de la 6 dimineața la 12 noaptea. A și crăpat pe 3G de vreo 3 ori, încât toate numerele din acoperirea 3G a a stației Orange din Măcin aveau semnal inexploatabil. I-a durut în bască mult timp; cică nu se vedea nimic în NOC. De-abia acum de ceva timp au făcut un mic update încât semnele unui apropiat „deces” al stației nu se mai observă în convorbiri.
Între timp am renunțat chiar și la abonamentul Orange de 2 euro și mai am șanse să văd aceste semne doar atunci când apelez un nr. Orange aflat în acoperirea stației din Măcin, însă nu o să mai mă obosesc să-i sesizez fiindcă nu merită. Au prea mulți clienți aici.

Edited by sarighiol, 24 November 2017 - 21:10.


#4731
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 13.01.2013
Orange: Prioritatea zero sunt investiţiile în reţea, nu în conţinut

http://www.zf.ro/bus...ntinut-16849153

#4732
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010
Foarte bine. Asta face diferența dintre orange și restul. Majoritatea merg pe marketing și investiții micuțe, în timp ce orange marșează pe investiții în rețea. Până la urmă vinzi o rețea, nu marketing.

#4733
bigheart

bigheart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 12.06.2005
Salut,

In continuare am sa va povestesc experienta mea placuta cu cei de la Orange. Imi activez cu cateva zile in urma optiunea Orange suporter, in data de 07.12 mi se emite factura iar in urma verificarii constat ca imi este taxat acest serviciu nu o data ci de 2 ori, si nu prorata ci valoare intrega de 2 ori cu toate ca detin un abonament Orange Me 11 fara telefon. Sun la Orange fac sesizare si aseara ma contacteaza o domnisoara de la Reclamatii si imi spune ca taxarea optiunii Orange suporter este corecta ca nu am un abonament compatibil cu acest serviciu. Bun ii spun pe site scrie in felul urmator "Pentru abonați, opțiunea Orange Supporter este gratuită pentru abonamentele Orange Me din oferta curentă" si ea imi raspunde ca este corecta informatia doar ca eu nu am abonament Me v2. Ca este prelungit in luna august 2017 si doar ce este dupa data de 06.09 beneficiaza de gratuitatte la serviciu. In concluzie daca esti sclav cu un abonament inainte de 06.09 nu primesti nimic. Ce sa zic multumesc Orange in conditiile in care bag in conturile voastre lunar 600 de lei.

#4734
Cristy_M

Cristy_M

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 11.01.2009
Eu am o problemă cu orange, aproape an de an, referitoare la ce înseamnă o prelungire pe X ani sau luni. De mai bine de 3 ani, depun sesizări la ce înseamnă o prelungire contractuală, de când până când mai exact. Am lăsat și anul trecut mesaj tot aici, pe forum, dar atunci nimănui nu i s-a părut ciudat, în fine.
De exemplu anul acesta mi-am făcut o prelungire pe 6 luni (un Me7 fără telefon). Discut cu duduia de la oferte speciale, accept oferta, o și întreb până când o să fie sub contract, data exactă, ea îmi spune în luna mai 2018 o să plătesc ultima factură (facturat pentru mai-iunie). Îi explic de ce am întrebat acest lucru, deoarece am pățit și în anii anteriori perioada contractuală era prelungită cu încă o lună. Îmi garantează că nu se va întâmpla așa ceva, că anul trecut au fost niște probleme de soft etc..etc. Desigur, ieri când am fost facturat surpriză perioada contractuală era până în luna iulie, am atașat și 2 imagini care să confirme cele spuse. Cum în contul meu online nu apar lunile de prelungire, am atașat printscreen de pe mesajul text primit de la orange. Desigur că am sunat la relații cu clienții să întreb ce se întâmplă (Orange_helper nu m-a putut ajuta, având foarte multe cereri spre soluționare). Discut cu un operator orange, inițial nu știa la ce mă refer, într-un final descoperă unde scrie data de prelungire și spune că da data de expirare a abonamentului nu este de 6 luni, ci de 7, desigur după ce am numărat lunile anului să vadă că până în iulie sunt 7 luni, de când mi s-a activat noul abonament. Mă pune în așteptare 5 minute, nu exagerez, pentru a discuta cu cineva superior și revine cu răspunsul năucitor, că el nu mă poate ajuta și să depun o reclamație din contul meu online, cu răspuns în 10 zile lucrătoare. Îi explic că sunt 14 zile în care pot denunța / renunța la abonament în caz că nu sunt mulțumit și îi spun că prefer să renunț la ofertă decât să aștept un timp atât de lung. La câteva ore sunt sunat de duduia (îmi pare rău însă doamnă/domnișoară nu îi mai pot spune) care mi-a făcut oferta ce m-a deranjat încât vreau să renunț la abonamentul dorit. Îi explic dacă își mai amintește discuția purtată, desigur că nu își mai amintea, și atunci o întreb dacă i se pare normal ca o prelungire pe 6 luni să se finalizeze în luna iulie. Ea spune că da, că prelungirea pornește din lunile decembrie-ianuarie. Desigur că atunci calculez, ca la grădiniță, cu duduia, care sunt lunile anului, din decembrie-ianuarie până în iulie. Când ajungea la luna a 6-a, mai-iunie, venea cu răspunsul, plus ultima factură iunie-iulie. A repetat această ultimă frază de 3 ori, deoarece de 3 ori a numărat lunile anului, până i-am spus a câta lună este iunie-iulie și ea tot o ținea una și bună că e ultima facturare. Într-un final îi spun că eu nu sunt de acord, am dreptul să renunț la ofertă, iar atunci mă roagă să aștept puțin deoarece ea va discuta cu un superior. După 3 minute de așteptare, îmi spune că a redus perioada cotractualăcu o lună, cum am solicitat, însă a ținut să-mi spună că nu este corect ce au făcut, fiind o nedreptate față de ei. Atunci dacă e o nedreptate am rugat-o să șteargă oferta, rămânând pe cea veche, cu același cost și resurse asemănătoare (având doar netul dublat). Atunci își cere scuze că s-a exprimat așa, dar ea nu a mai pățit ca cineva să sune și să spună că perioada contractuală este greșită și să calmăm situația. Oricum eu nu sunt mulțumit de modul în care s-a derulat această discuție, ceva de genul eu nu înțeleg ce este cu această prelungire, dar eu așa văd lucrurile (sunt facturat pe data de 11):
Prima luna: 11.12.2017 - 10.01.2018 (factura ce o am în contul online este cu această dată)
Luna a 2-a: 11.01 - 10.02.2018
Luna a 3-a: 11.02 - 10.03
Luna a 4-a: 11.03 - 10.04
Luna a 5-a: 11.04 - 10.05
Luna a 6-a: 11.05 - 10.06.
Vi se pare că nu este corectă luna iunie ca dată de ieșire din perioada contractuală? Întreb și eu, că poate nu mai știu să calculez.

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   144.34K   57 downloads
  • Attached File  2.jpg   52.92K   54 downloads


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate