Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5470 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#5455
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,007
  • Înscris: 27.02.2006
la telefonie mobila, nu la politica!

#5456
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere.
am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi

Attached Files


Edited by xperia_ray, 03 February 2024 - 02:39.


#5457
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009
O ajuns Craiova punct de referință...Posted image Posted image Posted image

#5458
bansh3

bansh3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 24.08.2007

View Postxperia_ray, on 03 februarie 2024 - 02:38, said:

uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere.
am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi

ia sa te duci prin olanda/germania/luxemburg/franta/elvetia si pe unde mai poti... sa ne spui si de acolo vestile
printre altele acum multi ani cand lucram fix pt aia din poza erau preturile mai mari si fara atatea beneficii ... si calitatea nu era chiar top, dar se ingramadeau clientii, pt ca la concurenta era mai rau.
intotdeauna a fost mai ieftin la noi... salarii mai mici , cheltuieli mai mici, taxe mai mici, lasau fibra prin copaci... si multe altele... ia sa dai o gaura prin trotuar in belgia, sa vezi cate aprobari iti trebuie, apoi sa vezi cat stai dupa aprobarile alea , si mai ales cat te costa... sa nu iti mai aduc aminte despre faptul ca din cand in cand trebuie taiati niste copaci deoarece cresc prea repede si obstructioneaza linkurile de microunde ( se taie doar partial din ei) ... acolo sa vezi show

Edited by bansh3, 04 February 2024 - 18:10.


#5459
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011

View Postxperia_ray, on 03 februarie 2024 - 02:38, said:

uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere.
am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi
Si salariile sunt de 4-5 ori mai mari acolo, chiar nu înțeleg cum ai reușit să faci comparația asta.

#5460
Egyptian

Egyptian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 12.12.2023
Cea mai cretina si incompetenta retea si firma pe care am vazut-o pana acum, n-ai ce sa le ceri…
Deci :

Am facut o reclamatie legata de lipsa 4G in Pucioasa care persista de mai bine de o luna, dar cat si despre semnalul din Brasov, cel din Tractorul.
Povestesc frumos in mii de cuvinte in formularul lor de pe site, le spun la un moment dat ca am fost atat client cu abonament, si prepay, dar si Yoxo. Imi spun of-ul acolo, ca nu se incarca nici paginile, ca in cealalta locatie e doar 3G, sa imi dea si mie un termen cand se rezolva, le vorbesc atat tehnic cat si atehnic, iar peste 2 ore primesc raspunsul pe mail in sictir :
“Pentru Yoxo exista chat-ul si support-ul din aplicatie, va rugam sa contactati colegii acolo”…

Deci nu am vazut oameni mai idioti in toate departamentele lor, eu iti fac o reclamatie la retea si acoperire, ceva ce tine de Orange, nu de mizeria lor numita Yoxo, si tu imi trantesti asemenea raspuns…
Sa nu mai zic ca la RC la telefon, am primit un raspuns generic si ca nu stiu nimic legat de situatia aia, nu tu depune o solicitare, nu nimic.

A ajuns de tot rahatul firma, sa nu mai zic de acoperirea in unele zone unde e deficitara rau..

Asta e, e bine pentru concurenta, nu mai raman mult la ei :)

#5461
olteandinu

olteandinu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 24.12.2009

 Egyptian, on 13 martie 2024 - 11:14, said:

Cea mai cretina si incompetenta retea si firma pe care am vazut-o pana acum, n-ai ce sa le ceri…
Deci :

Am facut o reclamatie legata de lipsa 4G in Pucioasa care persista de mai bine de o luna, dar cat si despre semnalul din Brasov, cel din Tractorul.
Povestesc frumos in mii de cuvinte in formularul lor de pe site, le spun la un moment dat ca am fost atat client cu abonament, si prepay, dar si Yoxo. Imi spun of-ul acolo, ca nu se incarca nici paginile, ca in cealalta locatie e doar 3G, sa imi dea si mie un termen cand se rezolva, le vorbesc atat tehnic cat si atehnic, iar peste 2 ore primesc raspunsul pe mail in sictir :
“Pentru Yoxo exista chat-ul si support-ul din aplicatie, va rugam sa contactati colegii acolo”…

Deci nu am vazut oameni mai idioti in toate departamentele lor, eu iti fac o reclamatie la retea si acoperire, ceva ce tine de Orange, nu de mizeria lor numita Yoxo, si tu imi trantesti asemenea raspuns…
Sa nu mai zic ca la RC la telefon, am primit un raspuns generic si ca nu stiu nimic legat de situatia aia, nu tu depune o solicitare, nu nimic.

A ajuns de tot rahatul firma, sa nu mai zic de acoperirea in unele zone unde e deficitara rau..

Asta e, e bine pentru concurenta, nu mai raman mult la ei :)
similar am patit si eu, cu indicarea punctuala a zonei unde nu este semnal, mentionand in mod expres ca problema persista de vreo jumatate de an, iar anterior nu era acea problema. Am mai solicitat sa imi comunice cand acopera 5G localitatea care este totusi resedinta de judet. Au dat un raspuns in bataie de joc sa utilizez reteaua 2-3G, wireless, configuratie teren, cladiri etc. Acelasi raspuns l-am primit si anterior. Am revenit din nou cu sesizarea, cu toate aspectele si am solicitat comunicarea termenului de rezolvarea a problemei tehnice pe care o au cu mentiunea ca urmatoarea sesizare o voi face la ANCOM. Am fost contactat ulterior si informat ca sesizarea mea a fost trimisa la departamentul tehnic. Este inadmisibil ca in mijlocul localitatii care este resedinta de judet, in magazinul Kaufland, in zona caselor de marcat sa nu ai semnal/internet pe tel., iar sesizarile sa fie luate in bataie de joc. Nu poti utiliza aplicatile de plata sau sa trimiti un mesaj pe whatsapp si se mai lauda cu viteze de sute de Mbit sau pests 1 Gbs.

#5462
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

Vizualizare mesajolteandinu, pe 13 martie 2024 - 13:08, a scris:

(...) magazinul Kaufland, in zona caselor de marcat sa nu ai semnal/internet pe tel., iar sesizarile sa fie luate in bataie de joc.(...)
În principiu, interiorul magazinelor astea mari, tip cutie metalică, este acoperit prin repetitoare. Instalarea se realizează la cererea proprietarilor magazinului, nu se poate băga nici un operator peste aceștia, indiferent cît de „nerăbdători” ar fi clienții!
Pe de cealaltă parte, mai nou se folosește un singur rînd de repetitoare pentru toți operatorii (se face un fel de agregare a semnalului), iar instalarea acestor echipamente este realizată de către o firmă terță. Din ce am observat, problema asta cu lipsa semnalului devine tot mai răspîndită, am experimentat-o și eu în cîteva locuri (Kaufland și Lidl). Ori au echipamente de rahat, ori instalarea e de rahat, tind totuși să merg pe prima variantă...
Acum, legat de modul în care faceți sesizările: puteți să le turuiți cîte-n lună și în stele, sînt vorbe goale!:) Faceți sesizările însoțite de printscreen-uri cu teste de semnal, în locații diferite și la momente de timp diferite. Și nu doar o dată, repetați aceste sesizări! Pînă vă sună ei, direct de la tehnic! Eu am făcut chesti asta, am primit la mine acasă chiar pe tehnicianul trimis de ei să verifice situația pe teren și da, după vreo juma' de an s-au instalat echipamente noi (care au adus cu ele și o schimbare majoră a semnalului). E drept că a trecut ceva timp de atunci, mai mult ca sigur au devenit mai nepăsători între timp (mai ales dacă nu au mulți abonați în zonă), dar na, cred că șansele de reușită ar fi nițel mai mari în felul ăsta...:)

#5463
olteandinu

olteandinu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 24.12.2009

 crislacor, on 13 martie 2024 - 14:03, said:


În principiu, interiorul magazinelor astea mari, tip cutie metalică, este acoperit prin repetitoare. Instalarea se realizează la cererea proprietarilor magazinului, nu se poate băga nici un operator peste aceștia, indiferent cît de „nerăbdători” ar fi clienții!
Pe de cealaltă parte, mai nou se folosește un singur rînd de repetitoare pentru toți operatorii (se face un fel de agregare a semnalului), iar instalarea acestor echipamente este realizată de către o firmă terță. Din ce am observat, problema asta cu lipsa semnalului devine tot mai răspîndită, am experimentat-o și eu în cîteva locuri (Kaufland și Lidl). Ori au echipamente de rahat, ori instalarea e de rahat, tind totuși să merg pe prima variantă...
Acum, legat de modul în care faceți sesizările: puteți să le turuiți cîte-n lună și în stele, sînt vorbe goale!:) Faceți sesizările însoțite de printscreen-uri cu teste de semnal, în locații diferite și la momente de timp diferite. Și nu doar o dată, repetați aceste sesizări! Pînă vă sună ei, direct de la tehnic! Eu am făcut chesti asta, am primit la mine acasă chiar pe tehnicianul trimis de ei să verifice situația pe teren și da, după vreo juma' de an s-au instalat echipamente noi (care au adus cu ele și o schimbare majoră a semnalului). E drept că a trecut ceva timp de atunci, mai mult ca sigur au devenit mai nepăsători între timp (mai ales dacă nu au mulți abonați în zonă), dar na, cred că șansele de reușită ar fi nițel mai mari în felul ăsta...:)
de vreo 4 ani nu au fost probleme pana spre sfarsitul anului trecut. Am crezut ca poate lucreaza la 5G si deaia sunt probleme. Se pare ca nu, le-au luat-o inainte DIGI care sunt singurii din oras cu 5G. Inainte functiona corespunzator in magazin, iar acum nu, clar s-a intamplat ceva in zona. Sunt mai multe zone in care viteza la internet a scazut, mai ales in magazine de anul trecut

#5464
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009
Verifică cu prieteni care au GSM de la alți operatori, dacă experimentează aceleași probleme. Și poți întreba și șefu' de magazin, ar trebui să-ți poată da un răspuns. Măcar de încurajare...:)

#5465
Egyptian

Egyptian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 436
  • Înscris: 12.12.2023
Am facut sesizari, au ajuns si la tehnic, solutia lor au fost niste scuze si sa imi ofere un femtocell 3G B1, atat, care nu prea m-a ajutat deloc, ca am probleme cu internetul fix la locatie de multe ori..
Modul in care raspund la sesizari mi se pare bataie de joc, bineinteles ca am retinut numele “doamnei” ce mi-a raspuns si o sa fac si o reclamatie :)

La Vodafone am rezolvat problema internetului doar cu o sesizare la ANCOM, macar i-a mobilizat putin, la Orange e mai greu cu interesul..

#5466
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
Incă (cel putin) 2 saptamani de probleme cu minunatii orange . Voi cum ati proceda (tinand cont ca am semnalat disfunctionalitatea încă din luna ianuarie) ?
asta dupa ce timp de aproximativ o luna am facut 2-3 sesizari saptamanale.
am postat si pe topicul orange helper insa cred ca nu mai e nimeni de la orange pe-acolo.

Attached Files


Edited by valy2vv, 19 April 2024 - 16:50.


#5467
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,654
  • Înscris: 06.03.2004
Pai ti-au oferit posibilitatea sa reziliezi.
Porteaza unde ai semnal.

#5468
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 15.08.2005
el vrea sa pastreze si reducerea de 25 euro, dar sa fie si sigur ca din aprilie-mai o sa aiba semnal
reducerea poate sa o pastreze, dar partea cu semnalul nu o garanteaza nimeni, ca nu cred ca pun aia asa rapid releul in zona

#5469
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
de fapt intr-unul din ultimele e-mail-uri le-am solicitat rezilierea daca nu se remediaza defectiunea iar acolo e raspunsul lor.
ultima factura a fost deja emisa si este redusa insa doar acest lucru nu e ok pentru ca in toata perioada ianuarie - aprilie au fost si inca sunt probleme.
adevarul e ca datele mobile de la orange sunt execrabile in ultimele 3 luni, in foarte multe zone din Iasi.

Edited by valy2vv, 20 April 2024 - 14:56.


#5470
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 15.08.2005
atunci reziliaza si gata, da-o naibii de reducere !!!
ca e clar ca daca in 4 luni n-au rezolvat, n-o sa rezolve nici de acum incolo prea repede

asta daca nu cumva esti ceva mare mahar care suna pe cine trebuie si problema se rezolva in cateva zile
stiu o situatie asemanatoare la ai mei la tara: digi a cablat satul cu fibra. era o pensiune mai de fite care fiind prea departe, astia de la digi n-au mai venit cu fibra pana acolo, ca nu renta sa traga fibra pe atata distanta doar ptr un client
la un moment dat inainte de craciun vin niste stabi mari de la ministerul comunicatiilor. aia suparati ca nu au net rapid si ca nu pot avea toate posturile tv in camera (erau limitati doar ce se livra pe tv satelit pe telekom), au sunat pe cineva pe la digi si in ajunul craciunului au venit 2-3 echipe care au tras fibra pana acolo, le-au pus tv si internet si au plecat pe la 16-17 seara cand deja se intunecase bine

Edited by rexx, 20 April 2024 - 22:39.


#5471
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
daca eram nu mai scriam aici Posted Image

Edited by valy2vv, 22 April 2024 - 16:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate