Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 

Cat de multumiti sunteti de Orange?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
5471 replies to this topic

Poll: Cat de multumiti sunteti de Orange? (1609 member(s) have cast votes)

Cat de multumiti sunteti de Orange?

  1. Sunt foarte multumit (250 votes [15.08%])

    Percentage of vote: 15.08%

  2. Multumit (535 votes [32.27%])

    Percentage of vote: 32.27%

  3. Nu prea, probabil ca in curand imi voi schimba operatorul (431 votes [26.00%])

    Percentage of vote: 26.00%

  4. Este groaznic, abia astept sa scap de el (442 votes [26.66%])

    Percentage of vote: 26.66%

Vote Guests cannot vote

#5437
manu-el

manu-el

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 25.01.2016
Salut! Intampin o situatie si vreau sa va cer parerea daca as avea castig de cauza la ANPC.
Lunar efectuez 3 reincarcari prepay, optiune 6, plata pe factura si primesc cate 20 de puncte conform ofertei lor. Luna asta n-am primit punctele pentru reincarcari si dupa sesizare mi s-a raspuns ca luna pe care o iau ei in calcul este cea de facturare, nicidecum luna calendaristica si ca n-au cum sa-mi aloce punctele.
Multumesc

#5438
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,028
  • Înscris: 06.03.2007
De două zile aplicația nu afișează resurse disponibile nici la abonament, nici prepay.

Attached Files



#5439
MAVEXD

MAVEXD

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 01.09.2021
Probabil update nou la aplicatie in zilele urmatoare..

#5440
GreenArrow35

GreenArrow35

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 16.10.2023
La mine nu se actualizează resursele, trebuie sa apelez cost control ca să aflu că-ți GB am

#5441
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Am folosit serviciile Orange din primăvară pana acum și am fost atât de "multumit", încât am portat si am preferat sa plătesc reducerile primite, pentru ca telefon la preț redus nu am luat de la operator.

Acoperirea este îndeosebi exterioara, Orange se bazează, inexplicabil, ca orice interior are propriul WiFi care sa asigure VoWiFi în locul VoLTE. Asa ca semnalul 4G ajunge modest în interior, cât sa poti vorbi la limita și sa încarci o pagina cu viteza redusa a internetului (când merge). Acest lucru, semnal 4G la limita, "ajuta" telefonul sa descarce mai rapid acumulatorul, chiar și în stand-by.

La Orange am crezut ca reclama este susținută de realitate și adevărul este ca nu prea. Acele viteze asa-numite 5G+ pot fi atinse în anumite zone centrale din oraș și doar pe acolo, in aer liber. În rest, 4G+ sau semnalizare 5G.

În plus... sau mai bine zis, în minus, atitudinea multora care lucrează pentru Orange lasă de dorit. Aroganta maxima și dorința de a te imbarliga cu oferte evident neavantajoase pentru tine.

Ca urmare, Orange a pierdut masiv clienți și va mai pierde, pana se va schimba ceva în bine. Dar cum la vârful companiei s-au agățat de ani buni aceiași oameni (multumiti de veniturile generate de functiile lor), slabe speranțe sa vedem prea curând ceva wow la acest operator. Poate dupa ce Orange va fi detronat din top de Digi sau altul, se vor trezi sa mai salveze ce mai e posibil.

Momentan au lăsat momentan mofturile, vând servicii la jumătate de preț și se mira ca lumea tot nu da navala. Poate ca multi dintre potențialii clienți s-au prins deja de figura cu vindem "pielea ursului din pădure". Și totul la un curs euro peste cursul BNR, ca au găsit ei o portiță sa mai ia niște bani "din pix". Nu mai zic de majorările aplicate unora, aleator. Orange a ajuns de evitat dacă ai alta varianta.

#5442
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Tu te-ai portat de la Orange la... Telekom. Una e sa ai experiente personale, alta e sa le generalizezi cand realitatea e fix invers pentru marea majoritate. Telekom e cea mai slaba rețea din toate punctele de vedere, dar de departe cea mai mare problema a lor e acoperirea indoor, avand o densitate cu mult inferioara celorlalti 3.

#5443
Egyptian

Egyptian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 495
  • Înscris: 12.12.2023
Intre timp si calitatea Orange a scazut foarte grav, cel putin pe 4G…

#5444
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Confirm cele spuse despre Telekom, de asta ideal este sa combini serviciile de la 2 operatori. În zona mea, Telekom are cel mai bun semnal indoor datorita unei antene noi la care am vizibilitate directa. Însă prin oras și în diverse locuri acoperite... te trezești cu 2G sau 3G. Și internet inutilizabil. Dar revenind la Orange, este departe de ceea ce promovează dpdv al calitatii si vitezei și acoperirea a rămas la fel de problematica în București din cauza ca au desființat site-uri în loc sa adauge, mai ales în zonele acoperite slab. Se bazează pe "upgrade" din butoane, deși încă tehnologia impune acoperirea la un nivel la care serviciile sa fie utilizabile. Orange se spala pe mâini de orice problema indoor, asa cum face de ani de zile. Orange poate și dispune de resurse, însă nu investește pentru ca merge și asa.

#5445
Marincos

Marincos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 03.01.2023
Eu m-am portat de la Orange la Telekom tocmai pentru că aveau rețeaua 4g mai bună unde lucram. Iar acum, după ce am schimbat jobul e varză Telekom aici. Mai am contract vreo 23 de luni cu ei. M-aș întoarce la Orange sau Vodafone

#5446
giusepe2002

giusepe2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 12.07.2017

Vizualizare mesajMarincos, pe 16 decembrie 2023 - 11:39, a scris:

Eu m-am portat de la Orange la Telekom tocmai pentru că aveau rețeaua 4g mai bună unde lucram. Iar acum, după ce am schimbat jobul e varză Telekom aici. Mai am contract vreo 23 de luni cu ei. M-aș întoarce la Orange sau Vodafone

Știu ce zici, eu am problema asta la UPG, la parter... canci 4G, în sălile mici, am ceva 4G/3G, care uneori băleiază, de multe ori VoLTE pauză, adică dacă primesc apel, persoana care apelează primește reject după ce stă vreo 20 de secunde cât încearcă să apeleze. Problema e că sunt momente când face așa și momente când nu, în celelalte corpuri nu am probleme, dar e frustrant că în ultima perioadă pe acolo aveam treabă majoritatea timpului. VoWIFI e cu cântec, la modul că pe WIFI-ul mare pe care-l avem e blocat și nu merge, iar pe celelalte mai mici de la alte săli funcționează.
Acolo cel mai ok ca semnal e Vodafone, mai ales că universitatea are fibră optică tot de la ei.
Iar..toate ca toate... Digi care era cel mai varză, erau zone unde doar la 112 puteai să suni, are semnal mai bun și mai stabil decât Orange... Posted image

#5447
coricom

coricom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 30.03.2010
Site-ul Orange merge execrabil. De asemenea, acoperirea pentru internet de mare viteza Gigabit inexistenta in centrul unui oras resedinta de judet este o rusine. De ani buni, sa oferi doar 100 Mbps (banuiesc ca e vechea sarma Telekom, actual OROC) este rusinos pentru o firma de calibrul Orange.

Edited by coricom, 17 December 2023 - 10:51.


#5448
Marincos

Marincos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 03.01.2023
Orange nu are niciun calibru

#5449
liberlamare

liberlamare

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,441
  • Înscris: 16.05.2007
in interior nu cred ca-i intereseaza, eu in mijlocul apartamentului (in centrul orasului Clouj) am doar 3g nici nu pot initia un test de viteza, in interiorul unui LIDl (Buna Ziua - Cluj) nici nu merge internetul, trebuie sa pun datele de la digi sa pot deschide aplicatia de la LID, dar le merge bine vowifi-ul.

Edited by liberlamare, 17 December 2023 - 11:56.


#5450
EricJohn

EricJohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,724
  • Înscris: 21.03.2014
Clujul nu cred că e zonă portocalie

#5451
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,072
  • Înscris: 20.06.2009

View Postliberlamare, on 17 decembrie 2023 - 11:55, said:

(...) in interiorul unui LIDl (Buna Ziua - Cluj) nici nu merge internetul (...)
În interiorul nici unui magazin (orice magazin, nu doar Lidl) nu-ți va merge internetul (de la oricare provider), atîta timp cît nu s-au montat repetitoare! Toate magazinele astea, dacă sînt de sine stătătoare, reprezintă exemplul perfect de cușcă Faraday, ecranează tot ce mișcă...:)
Evident, depinde de operatori să monteze aceste repetitoare, dar nu o pot face fără să fie chemați de către proprietari. Iar aceste repetitoare se folosesc de obicei „în grup”, adică mai mulți operatori pe același hardware...

View PostAllex, on 16 decembrie 2023 - 11:35, said:

(...) În zona mea (...)
Dac-ai ști cîtă dreptate ai...:)

#5452
vmoraru

vmoraru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 21.02.2009

View PostEricJohn, on 17 decembrie 2023 - 14:35, said:

Clujul nu cred că e zonă portocalie

Ci...?

Edited by vmoraru, 17 December 2023 - 18:00.


#5453
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,072
  • Înscris: 20.06.2009
Teoretic, roșie...

#5454
vmoraru

vmoraru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 21.02.2009
Interesant, nu as fi zis.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate