Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consumul in bord VS consumul la p...

PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...
 Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua
 Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala
 Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor
 

unde pot afla cat de buna este piesa mea de teatru

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
roxanaaa

roxanaaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.06.2005
Am 22 de ani si sunt studenta la o facultate de litere.Am scris pana acum destul de mult..dar cea mai reusita  este o piesa de teatru.A fost citita de o actrita din Ploiesti...a spus ca este destul de buna..dar eu vreau sa lupt ca piesa sa fie jucata undeva.As dori sa aflu cui i-o pot trimite,dar sa fiu sigura ca o citeste si imi poate da un sfat pertinent si avizat.Multumesc.

#2
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
trimite-mi-o mie, poate accept sa joc in ea

#3
roxanaaa

roxanaaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.06.2005

shumilica, on Jul 25 2005, 21:48, said:

trimite-mi-o mie, poate accept sa joc in ea

<{POST_SNAPBACK}>

ar fi mai bine sa fii regizor decat actor..........

#4
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
de ce? piesa de teatru implica numai regizori, fara actori ?  :death:  :w00t:

#5
roxanaaa

roxanaaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.06.2005

shumilica, on Jul 25 2005, 22:19, said:

de ce? piesa de teatru implica numai regizori, fara actori ?  :death:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>