Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
bmw x6 4.0d 306cp
Last Updated: Oct 06 2019 00:46, Started by
ionut_ionut
, Aug 03 2010 00:26
·
0
#163
Posted 16 September 2011 - 02:14
pai ori e probabilitatea foarte mare ori sunt frustrari? nu merg impreuna. iar reclama de la Renault se potriveste intr-adevar si la x6 si la multe multe masini, de diferite categorii, cand se alege o masina dupa sentimentul trezit in cumparator.
legat de interior, nu sunt prea complete pozele dar pare cam modesta, doar scaunele arata mai bine cred. Edited by Hardstyle1, 16 September 2011 - 02:14. |
#164
Posted 16 September 2011 - 09:04
Cat s-a deviat de la topic ,sunt curios cati dintre cei care comeneteaza cunosc s-au au auzit de posesori de masini noi (cumparate cu 0km) care stau in ghetou ? Eu sincer nu ! Intr-adevar sunt multi posesori de BMW,mert,audi,etc etc care stau in ferentari sau mai stiu eu unde,insa masinile lor fie sunt cu volan pe dreapta fie niste harburi inmatriculate la Bg.
@Hardstyle1,fara suparare,gandesti prea limitat sa intelegi anumite lucruri,momentan nu stapanesti bine limba romana si vb de parveniti si interlopi . Da e si sport,e si business si utila pe langa multe alte masini ; crede-ma ca nicio masina de cls. mica nu i-ar tine locul. |
#165
Posted 16 September 2011 - 14:11
tfmercedez, on 15th September 2011, 22:34, said: Pai tocmai la principii stau prost romanii.. De unde au pornit glumele si bascaliile la adresa posesorilor de Q7 , X5 , ML, care stau in garsoniera.... Glumele de acest tip sunt facute in general de limitati mintal(comunisti), care nu au realizat si nu vor realiza mai nimic in viata . Ceea ce nu isi dau seama ratatii este ca aceste glumite nu fac decat sa le scota la iveala complexele . Eu nu am vazut niciodata oameni de succes negativisti sau ratati cu gandire pozitiva . Edited by Winn3r, 16 September 2011 - 14:26. |
#166
Posted 03 October 2011 - 12:34
Hardstyle1, on 16th September 2011, 03:14, said: legat de interior, nu sunt prea complete pozele dar pare cam modesta, doar scaunele arata mai bine cred. cum draq sa spui ca un x6 este modest la intrior???ai stat in vre-unul???n-au multi finisaje in vilele personale cum e finisata masina aia, stai linistit...nu are interiorul lui audi(mie Audi la interior imi place foarte mult) dar are tot cei trebuie, totul este la locul lui, totul functioneaza precis, totul este placut la atingere, totul iti da senzatia ca merita pretul platit... |
#168
Posted 05 November 2011 - 17:50
Stiu si eu un prieten care are vila in Baneasa si niste apartamente in Nordului dar mergea cu o Sloenza pana de curand ca nu avea nicio strabatere. A vandut Solenza ca se invechise. Acum si-a luat o masina mai acatarii. Deci se poate asa. Invers insa nu stiu pe nimeni cu masina de 50.000 euro si cu garsoniera. La urma urmei insa fiecare isi ia ce vrea. Bravo pentru masina si ma bucur ca dupa atatia km inca iti face inima sa tresalte. Asta inseamna sa iti iei o masina care sa-ti placa.
Am si o intrebare de necunoscator in ale BMW-ului. Motorul tau 4.0d are cati cm3? |
#169
Posted 05 November 2011 - 18:02
2993 cmc. Ca si 3.0d si 3.5d. Aparent cel mai economic dintre toate motorizarile. E asa Ionut, papa 7.5% cat zice netul?
|
#170
Posted 05 November 2011 - 18:50
wall, on 5th November 2011, 17:50, said: Stiu si eu un prieten care are vila in Baneasa si niste apartamente in Nordului dar mergea cu o Sloenza pana de curand ca nu avea nicio strabatere. A vandut Solenza ca se invechise. Acum si-a luat o masina mai acatarii. Deci se poate asa. Invers insa nu stiu pe nimeni cu masina de 50.000 euro si cu garsoniera. La urma urmei insa fiecare isi ia ce vrea. Bravo pentru masina si ma bucur ca dupa atatia km inca iti face inima sa tresalte. Asta inseamna sa iti iei o masina care sa-ti placa. Am si o intrebare de necunoscator in ale BMW-ului. Motorul tau 4.0d are cati cm3? Ms mult pt urari,chiar azi mergeam in sapte cu o alta masina ,pur si simplu inca imi place . Sincer eu nu conosc pe cinevaj care sa fi platit pe o masina 50-60-100k euro si sa stea intr-o garsoniera la periferie,sunt cazuri si cazuri cand x sau y pun ban pe ban 3-4 ani si isi cumpara x5 la mana a7a,benzina cu 7k euro,insa nu trebuie generalizat. Loox, on 5th November 2011, 18:02, said: 2993 cmc. Ca si 3.0d si 3.5d. Aparent cel mai economic dintre toate motorizarile. E asa Ionut, papa 7.5% cat zice netul? 7.5% ar fi posibil doar pe o autostrada neaglomerata la mers constant cu 110-120km/h fara AC si cu jante 19. Edited by ionutMembruAnonimut, 05 November 2011 - 18:51. |
#171
Posted 26 January 2012 - 17:12
#172
Posted 26 January 2012 - 19:49
miftel, on 26th January 2012, 17:12, said: E de apreciat (catusi de putin) sinceritatea ta. Pai de ce sa nu fiu sincer daca asa este,pur sis implu imi place. Azi am inzapezit x6-le,imi pare rau ca nu am facut niste poze,era o portiune viscolita cam 5-6m lungime,zapada era mare,intr-o parte imi trecea de prezoane si in cealalta depasea roata ,prima data am trecut prin ea cu avant,a doua oara mult mai incet si s-a intepenit,uite asa x-ulica a ramas pe burta,l-am scos dupa 30min.In schimb prin zapada de 20-25cm merge bine. Diferenta mare intre Dunlopuri si Nokianuri,WRg2-urile au fost inlocuite cu M3-uri inca din noiembrie. |
|
#173
Posted 26 January 2012 - 20:19
ionut_ionut, on 26th January 2012, 19:49, said: intr-o parte imi trecea de prezoane si in cealalta depasea roata ,prima data am trecut prin ea cu avant,a doua oara mult mai incet si s-a intepenit,uite asa x-ulica a ramas pe burta,l-am scos dupa 30min. Poate ca mai marii nemtilor ar trebui sa mute orasul xdrive intr-un Baragan afectat de cod portocaliu? |
#175
Posted 31 January 2012 - 08:35
Eu zic totusi ca e de la cauciucuri care sunt prea late si din pacate nu prea ai ce face.
Am mai avut discutia asta in alta parte si desi nu a dus nicaieri zic ca se folosesc cauciucuri atat de late si pentru ca un cauciuc mai ingust cu acelasi talon in mm( nu in procente din latime cum e dat standard) ar fi trebuit umflat la o presiune prea mai mare ca sa nu se lase. Din pacate nici varianta unei jante mai mici si cauciuc cu balon mare nu exista pentru ca nu incape datorita discurilor mari iar discuri mici plus 200km/h plus 2 tone si ceva iar da cu virgula. Dupa mine, cu cat pata de contact cu solul e mai mare indiferent ca e datorata latimii mari a petei (cauciuc lat) sau lungimii mari a petei (diametru mare cauciuc), cu atat cauciucul isi poate pastra marimea talonul la o presiune mai mica. Ce presiune recomanda producatorul? Am o vaga banuiala ca nu e cu mult mai mare decat a unei masini care cantareste cat jumatate din x6 si chiar daca e mai mare, in nici un caz dubla. |
#176
Posted 03 February 2012 - 19:30
Pt iarna am 255/50r19,cele mai mici anvelope posibile ,in zapada ar fi ajutat-o niste anv mai inguste,dar nu mere .
Oricum cu dunlopurile este alta masina pe zapada,franeaza mai bine,sta pe drum mai bine,pleaca mai bine de pe loc. Presiunea este putin mai mare decat la o compacta cu jante pe 16minim cu anv pe 19 2.1 sau 2.2,maxim cu anv pe 20,incarcata,3.0 sau 3.1. Edited by ionutMembruAnonimut, 03 February 2012 - 19:37. |
#177
Posted 14 February 2012 - 02:27
Manevrabilitate beton,tractiune la fel,frana de motor excelenta,o placere sa mergi cu DTC off si pe manual.
|
|
#180
Posted 16 February 2012 - 13:49
Are la inceput cu masina,acum ar fi culmea sa pun pe cineva sa-mi faca poze/filme pe strdaute.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users