Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...
 Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...
 Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania
 Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!
 

probleme mazda cx7

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
drag_os

drag_os

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 31.05.2008
Incep cu a spune ca devin din ce in ce mai dezamagit de achizitia pe care am facut-o cu acest cx7. Este vorba de o masina adusa din State acum exact 2 ani, cu 0 km, si cu care am facut aprox 80.000 km pe drumurile din Romania, in general proaste si foarte proaste.

lista de probleme este mai mare, insa am doua care ma dor destul de tare:

1. discurile de frana mi s-au dus deja de 2 ori (nu tocite ci deformate de la proasta racire a lor) si acum trebuie sa le schimb din nou. Mi s-a spus ca cei de la Mazda au descoperit de unde ar fi problema si anume de la talerul de protectie care este supradimensionat si ca trebuie sa schimb inclusiv acest taler cu unul mai mic, o data cu discurile fata (+rulmenti, placute, s.a. acareturi).
OK, sunt dispus sa fac acest pas, insa am inteles de la alti utilizatori ca problema nu a disparut.

INTREBARE: pot renunta de tot la acest taler, sau este bine sa ramana acolo unde ii este locul?

2. Masina a devenit foarte, foarte rigida, fata de cum era la inceput. Simt orice denivelare/groapa in bord/volan/stomac/gat. Am fost cu ea la un service mazda (nu vreau neaparat sa-i fac reclama negativa). Au tras de toate barele/bucsele si mi-au zis ca nu are nimic. Am fost apoi la un stand de test pentru amortizoare si mi-au iesit la 90% toate 4.
Aparent masina este ca si noua, insa eu simt clar diferenta fata de cum era la inceput. Am insistat cu verificarea si am fost la un amic care lucreaza la un service si am bagat-o pe stand-ul ITP. Dupa verificari mecanice prelungite, singura mica problema era la capetele de bara de la bielete, care dadeau semne de oboseala. In rest... acelasi rezultat... masina este ca si noua, pana cand l-am rugat sa mearga putin cu ea, pe un drum mai prost.
Omul a zis clar ca e ceva in neregula, insa nu ar mai ramane decat amortizoarele, motiv pentru care am bagat-o si pe stand-ul de amortizoare. Acolo testul a iesit iarasi ok, mai putin un aspect: cursa amortizorului este de 4-5 mm, ceea ce inseamna practic ca amortizoarele nu prea mai amortizau.
Dupa o zi intreaga de verificari si teste, concluzia a fost una singura: Nu au ce sa fie decat amortizoarele care nu mai lucreaza asa cum trebuie, motiv pentru care am comandat, pentru inceput, cele 2 de pe fata (+capetele de bara de la bielete).

INTREBARE: cat inca pot sa mai anulez comanda lor, am pus prea usor "botul" la concluzia omului sau este clar ca amortizoarele, "fiind probabil menite drumurilor bune din State" nu au rezistat stresului de la noi si s-au dus dupa numai 80k km?

Multumesc.

#2
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,869
  • Înscris: 15.06.2007
KM sunt ok, masina are "doar" 2 ani, ai luat-o ieftin, deci , ai putea sa o vinzi la un pret bunicel, daca o ai si inmatriculata.
Nu-ti place masina, scapa de ea.  Ia-ti alta.

#3
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,488
  • Înscris: 05.08.2002
80 de mii de km nu inseamna "numai 80k"
si in combinatie cu drumuri "proaste si foarte proaste" eu zic ca amortizoarele si-au dat duhul pe buna dreptate
cat ar trebuie sa tina?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate