Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
probleme mazda cx7
Last Updated: Jul 06 2010 14:46, Started by
drag_os
, Jun 25 2010 13:29
·
0
#1
Posted 25 June 2010 - 13:29
Incep cu a spune ca devin din ce in ce mai dezamagit de achizitia pe care am facut-o cu acest cx7. Este vorba de o masina adusa din State acum exact 2 ani, cu 0 km, si cu care am facut aprox 80.000 km pe drumurile din Romania, in general proaste si foarte proaste.
lista de probleme este mai mare, insa am doua care ma dor destul de tare: 1. discurile de frana mi s-au dus deja de 2 ori (nu tocite ci deformate de la proasta racire a lor) si acum trebuie sa le schimb din nou. Mi s-a spus ca cei de la Mazda au descoperit de unde ar fi problema si anume de la talerul de protectie care este supradimensionat si ca trebuie sa schimb inclusiv acest taler cu unul mai mic, o data cu discurile fata (+rulmenti, placute, s.a. acareturi). OK, sunt dispus sa fac acest pas, insa am inteles de la alti utilizatori ca problema nu a disparut. INTREBARE: pot renunta de tot la acest taler, sau este bine sa ramana acolo unde ii este locul? 2. Masina a devenit foarte, foarte rigida, fata de cum era la inceput. Simt orice denivelare/groapa in bord/volan/stomac/gat. Am fost cu ea la un service mazda (nu vreau neaparat sa-i fac reclama negativa). Au tras de toate barele/bucsele si mi-au zis ca nu are nimic. Am fost apoi la un stand de test pentru amortizoare si mi-au iesit la 90% toate 4. Aparent masina este ca si noua, insa eu simt clar diferenta fata de cum era la inceput. Am insistat cu verificarea si am fost la un amic care lucreaza la un service si am bagat-o pe stand-ul ITP. Dupa verificari mecanice prelungite, singura mica problema era la capetele de bara de la bielete, care dadeau semne de oboseala. In rest... acelasi rezultat... masina este ca si noua, pana cand l-am rugat sa mearga putin cu ea, pe un drum mai prost. Omul a zis clar ca e ceva in neregula, insa nu ar mai ramane decat amortizoarele, motiv pentru care am bagat-o si pe stand-ul de amortizoare. Acolo testul a iesit iarasi ok, mai putin un aspect: cursa amortizorului este de 4-5 mm, ceea ce inseamna practic ca amortizoarele nu prea mai amortizau. Dupa o zi intreaga de verificari si teste, concluzia a fost una singura: Nu au ce sa fie decat amortizoarele care nu mai lucreaza asa cum trebuie, motiv pentru care am comandat, pentru inceput, cele 2 de pe fata (+capetele de bara de la bielete). INTREBARE: cat inca pot sa mai anulez comanda lor, am pus prea usor "botul" la concluzia omului sau este clar ca amortizoarele, "fiind probabil menite drumurilor bune din State" nu au rezistat stresului de la noi si s-au dus dupa numai 80k km? Multumesc. |
#2
Posted 06 July 2010 - 10:38
KM sunt ok, masina are "doar" 2 ani, ai luat-o ieftin, deci , ai putea sa o vinzi la un pret bunicel, daca o ai si inmatriculata.
Nu-ti place masina, scapa de ea. Ia-ti alta. |
#3
Posted 06 July 2010 - 14:46
80 de mii de km nu inseamna "numai 80k"
si in combinatie cu drumuri "proaste si foarte proaste" eu zic ca amortizoarele si-au dat duhul pe buna dreptate cat ar trebuie sa tina? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users