Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...
 Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...
 Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania
 Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!
 

acceleratie logan

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,090
  • Înscris: 12.06.2004
Neohori: Nu vad de ce i-ai ierta, cu ambreiajul. Zici ca-i posibil sa-ti puna in carca defectul?

Laud? Ce laud, unde? E vorba de normalitate aici, si de nimic altceva. Normalitate care IMHO inseamna sa poti sa fii doar posesor/conducator de autoturism, nu si mecanic (e.g. sa gresezi la 6 luni un nenorocit de cablu). Dar daca vrei musai si neaparat sa consideri ca laud ceva, considera c-am laudat toti producatorii ce folosesc solutii tehnice din veacul nostru ;)

In opinia mea singurul defect acceptabil la un autoturism e tacanitul. Cel de la volan :)

Apropo (cu scuze pentru devierea de la subiect, dar nu merita sa deschid un topic doar pentru asta, nici macar nu cred ca-i o problema): voi ati patit sa curga apa (sa se faca balta) pe sub masina? Suspectez sistemul de aer conditionat (suprasolicitat la momentul respectiv)... dar, atat de mult? Am observat asta imediat dupa oprire - a curs ceva, nu pentru mult timp insa.
Nu, n-a parcat nici un Kawasaki langa.

Edited by Kunzite, 30 June 2010 - 17:16.


#20
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007

View PostKunzite, on 30th June 2010, 18:16, said:

................. Nu vad de ce i-ai ierta, cu ambreiajul. Zici ca-i posibil sa-ti puna in carca defectul?
...................................
Mai, nu stii despre ce vorbesti.
Asa fac(e) toate si nu de azi de ieri, ci din prima mie de km. Eu am 73000 km si nu sunt probleme.
Se numeste ''zgomot tehnologic''  :dj:

Interesant e ca numai kitu orighinal (Valeo) tacane, daca pui un Luk sau Sachs, desigur ca dispare ''zgomotul tehnologic''.

#21
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,968
  • Înscris: 07.01.2006

View PostKunzite, on 30th June 2010, 18:16, said:

Neohori: Nu vad de ce i-ai ierta, cu ambreiajul. Zici ca-i posibil sa-ti puna in carca defectul?

Laud? Ce laud, unde? E vorba de normalitate aici, si de nimic altceva. Normalitate care IMHO inseamna sa poti sa fii doar posesor/conducator de autoturism, nu si mecanic (e.g. sa gresezi la 6 luni un nenorocit de cablu). Dar daca vrei musai si neaparat sa consideri ca laud ceva, considera c-am laudat toti producatorii ce folosesc solutii tehnice din veacul nostru ;)

In opinia mea singurul defect acceptabil la un autoturism e tacanitul. Cel de la volan :)

Apropo (cu scuze pentru devierea de la subiect, dar nu merita sa deschid un topic doar pentru asta, nici macar nu cred ca-i o problema): voi ati patit sa curga apa (sa se faca balta) pe sub masina? Suspectez sistemul de aer conditionat (suprasolicitat la momentul respectiv)... dar, atat de mult? Am observat asta imediat dupa oprire - a curs ceva, nu pentru mult timp insa.
Nu, n-a parcat nici un Kawasaki langa.
condensul de la ac are gura de scurgere sub masina

#22
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,090
  • Înscris: 12.06.2004
Octavian: asa o fi, ca prea zici cu foc :)
Se pare ca n-am "ascultat" cu luare-aminte Loganul... sau poate-am pornit din start de la ideea ca "ei, las', c-asa face ele", urechea mea filtrand asemenea zgomote? :)

razzvann, prin "sistemul de aer conditionat" exact la condens ma refeream, scuze ca n-am fost mai clar. Din alta parte n-avea de unde sa curga, toate rezervoarele cu lichide "vitale" erau OK (nu c-ar contine apa)...
M-a surprins insa debitul, dar o fi si asta normal... in fine, e mai mult o curiozitate decat altceva.

Edited by Kunzite, 30 June 2010 - 18:12.


#23
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Kunzite - in circa nu-mi pun defectiunea (sper) pentru ca deja ma cunosc cei din service  :lol: , de 2 ori am fost la ei cu loganul in spate la aia mare , nu am avut timp si posibilitate sa conduc 2 masini in aceasi zi asa ca am pus-o in spate la aia mare si asa am dus-o la atelier . Prima data cu semeringul de la distributie , a doua oara cu o defectiune la ac . Cind am fost prima data mi-au spus ca e de la nusce mastic care se baga pe suruburi si scapa ulei , stiam care e defectiunea dar ei doreau sa ma poarte , am comunicat sefului de atelier ca direct in mioveni ma duc cu ea asa calare pe camion daca nu o repara cum trebuie - s-a rezolvat  :lol: . Cind am fost cu ac-ul deja rideau , deabia am intrat in hala cu ea  :D
Daca nu scade apa in borcanul de expansiune este clar apa de la instalatia ac - e de bine nu de rau , inseamna ca-si face treaba si avind in vedere ca in ultimele zile a fost o caldura umeda functioneaza foarte bine .


Octavian daca la tine a tacanit 73k km atunci m-am linistit , o las naibi sa tacane si la mine ca nu ma deranjeaza , sunt obisnuit sa sune motorul si compresoarele de aer de-ti tremura ficatii , sunetul asta e parfum  :D , teama era sa nu pice ceva .

#24
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,090
  • Înscris: 12.06.2004
As fi vrut sa te vad intrand in curtea atelierului cu magaoaia  :lol:
Neah, daca era apa din borcanul de expansiune ar fi curs toata, la ce debit avea => poc motorul. Cum inca se-nvarte roata, deducem ca-i condens.
Pai ca sa fii linistit, de ce nu "testezi" personal un alt Logan, sa vezi daca face la fel (de tare)?

Edited by Kunzite, 30 June 2010 - 21:01.


#25
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Am testat un 1,4 si este identic dupa ce motorul se incalzeste bine , cum spune Octavian , zgomot tehnologic - ce denumire faina  :D
Cu aia mare ma misc mult mai usor prin oras decit cu loganul , sa vezi ce fain se feresc toti de tine , plus ca la manevrabilitate bate orice turism , o intorci pe loc , bine , exceptind lungimea masinii , iar la impact si teste ncap ma pun oricind si cu un Hummer ( daca proprietarul e dus rau de acasa )  :lol:

#26
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 19.08.2007
Ce am mai facut :
am mai intrebat in stinga si-n dreapta , am fost in service - cind ii aud "punem masina pe calculator" mi se ridica parul pe spate , ca si cum te duci la doctor ca te doare maseaua si ei iti fac ekg-ul :lol: . Ce are cablu ala cu calculatorul de bord eu nu pot sa pricep... No bun , vineri m-am dus la atelier cu ea si cu manualul tehnic  si am desfacut tot ce era deasupra , inclusiv capacul de culbutori ca sa reglez tachetii . Am spalat totul , am gresat , am montat si nu am ramas cu nici un surub + sau -  :w00t: . Merge foarte frumos totul acum , fin si fara sacadari - aia era , mizerie si lipsa gresare . Tachetii m-am abitionat sa-i reglez din cauza unui mecanic din service care imi explica cu spume la gura ca asa suna motorul la Logan (adica trebuie sa tacane) , am fost luni si l-am cautat pe "ajutorul" de mecanic sa-l bag cu capul sub capota si sa se convinga de lipsa tacanitului - s-a convins dar tot prost a ramas  :D . Mentionez ca totul a fost executat sub directa indrumare a sefului de atelier , inclusiv suruburile au fost strinse cu cheie dinamometrica , lubrifiantii si solutiile de curatat toate sunt pentru auto - motorasul acum merge si arata boboc  :OK: .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate