Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

Aerisire frane ABS

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
krissstian

krissstian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 24.10.2007
Cred ca am facut o boacana....am schimbat placutele de frana dupa care am plecat sa-i fac o proba.....frana tine bine dar daca tin pedala apasata continuu si tare se duce usor usor la fund.

Asa ca am inceput sa-i fac aerisirea in stilul clasic binecunoscut ca la vechea Dacie. Pedala tine mai sus acum franele bune la prima pedala dar daca tin apasat continuu pedala tot se duce in jos pana la fund dupa 5-6 sec...

Am ABS si ambreiaj hidraulic....daca poate sa ma ajute cineva care a mai patit asa ceva !

Exista alta metoda de aerisire pt franele cu ABS ---motor oprit sau pornit ?

#2
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
cu un program de diagnoza, poti sa deschizi valvele abs sa il aerisesti dar asta cind nu mai ai lichid in instalatie.

nu ai ciupit vreo garnitura cind ai umblat acolo?

#3
krissstian

krissstian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 24.10.2007
Nu doar am impins usor pistonul de la etrier inauntru ca sa le pot fixa la loc

#4
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
daca nu ai pierderi.... nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.
oricum atentie sporita cu frinarile niste sute de km pina se aseaza placutele pe discuri.


daca lichidul nu e schimbat de peste 2 ani, e bine sa faci lucratura asta, la un service cu scula dedicata, ca nu prea cred sa te jupoaie de bani.

#5
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
mda, de lene,si eu procedez ca tine, dar numai la masina mea. :) desi n-am avut probleme niciodata, nu e corect. in cilindri de a frana, cu timpul, se aduna depuneri, mizerie... cand impingi pistonasul, aceasta mizerie o poate lua in sus, pe conducte. e mai sanatos sa strangi conducta de cauciuc, apoi sa desfaci aerisitorul, ca surplusul de lichid sa iasa afara cand presezi pistonasul.

#6
krissstian

krissstian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 24.10.2007

 Evergreen, on 16th June 2010, 20:48, said:

daca nu ai pierderi.... nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.
oricum atentie sporita cu frinarile niste sute de km pina se aseaza placutele pe discuri.


daca lichidul nu e schimbat de peste 2 ani, e bine sa faci lucratura asta, la un service cu scula dedicata, ca nu prea cred sa te jupoaie de bani.


Am 3,5 ani si nu l-am schimbat, da e o idee buna, am sa ma duc sa ii fac un schimb de lichid, aveti idee ce cantitate de lichid are instalatia de franare /

#7
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
banuiesc ca ai masina din gama vag....
in jur de un 0,8-1 litru dot4

#8
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
La un Aveo HB, motor 1,4, cu ABS, cam cat lichid intra pentru schimb complet? Masina are 3,5 ani. Mi-a ramas de la schibarea rulmentului de presiune cam 250ml de lichi GM, cred ca dot4, insa nu cred sa ajunga, normal i-ar trebui un bidonas intreg. Oricum imi apare si eroare la ABS (mai mult ca sigur senzorul de la roata dreapta), deci valvele stau inchise, se poate face schimbul de lichid de frana si la un service normal.

#9
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
bine ar fi sa faci schimbul in service care are scula de schimbat lichidul sau divais de diagnoza ca sa rezolve problema pe partea de pompa ABS

PS: senzor murdar sau contact imperfect in mufa

#10
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Pai nu e de la pompa. Hai sa detaliez: in mers, treapta a V-a, sa zicem, la 100-110/h, calc ambreiajul, tai contactul, pun inapoi, motorul porneste instant, fara zgomote etc, ABS dispare. La primul viraj lampa ABS se aprinde. Deci e clar: probleme la un senzor de la rotile din fata. Faza e ca eu stau in Nt, iar service am in Sv sau in Bc (hoti mari astia din Bc, mari hoti, natia mamii lor). Trebuie sa ma interesez la un service din zona mea, unde pot sa ma si uit la masina in timp ce o gadila baietii. Cred ca voi merge la DeutchPark Auto din Dumbrava, langa Piatra Neamt, unde mi-am schimbat distributia la matizel acu vreo 4 ani. Nota 10 la baieti si la sef, care mi-a facut si o reducere destul de consistenta.
Insa momentan mai am in casa vreo 12 lei si pana vine salariul (12 iulie) nu pot decat sa astept.

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
posibil senzor sau contact imperfect
nu am zis ca e de la pompa, ci cam ce ar trebui facut dupa inlocuirea lichidului; read this :)

#12
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Multam frumos!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate