Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bugatti Veyron
Ultima postare: iun 29 2010 00:56, Inițiat de
mircea21
, iun 03 2010 13:22
·
0
#1
Publicat: 03 iunie 2010 - 13:22
Documentar National Geographic.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j6cyk9mQWM4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KhDtFQU3ZFc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8bUwwxZOcnE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C8rGSafyC_g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Publicat: 04 iunie 2010 - 19:06
Super tare documentrul dar cam fail replica:
Quote How do you bild a 1000 hp car? It took the enginners 5 years to find the answer. Bolt together 2 V8s. Really? 5 years to figure that out? Adica proiectarea motorului cred ca a durat 5 ani, nu brainstormingul in care au zis "m-am prins, vom lipi 2 v8-uri". Editat de the_big_noob, 04 iunie 2010 - 19:20. |
#6
Publicat: 27 iunie 2010 - 22:46
shteck2k6, on 20th June 2010, 13:35, said: Super documentar. Superba masina. Intr-adevar un moment "Concorde" in lumea automotive. Nu cred ca o sa se mai faca asa ceva prea curand. Care e mai superioara? care e o realizare tehnologica mai mare?care a adus cele mai multe inovatii?o masina ce prinde 391 km pe ora cu 636 de caluti sau una ce prinde 407 cu 1001 caluti? Editat de choppermaster, 27 iunie 2010 - 22:48. |
#7
Publicat: 28 iunie 2010 - 13:15
Normal ca toata lumea si tu te iei de viteza & shit.
Tu nu intelegi ca Veyronul este un pachet complet de lux, viteza, fiabilitate. Este foarte usor de condus. Nu trebuie sa fii pilot ca sa-l conduci. Pe McLaren F1 trebuie sa le ai bine de tot cu covrigelul. Pozitia de condus este aiurea in mijlocul masinii (ca la tractoare). Revenim la Veyron. Numai cutia de viteze este garantata 20 de ani. Este dublu ambreiaj gen DSG. Designul mi se pare extraordinar. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca mai exista Koenigsegg, Gumpert Apollo, SSC Ultimate Aero, etc. Nici una dintre ele nu este la nivelul Veyronului. Editat de Ravy, 28 iunie 2010 - 13:29. |
#8
Publicat: 28 iunie 2010 - 16:54
shteck2k6, on 28th June 2010, 14:15, said: Normal ca toata lumea si tu te iei de viteza & shit. Tu nu intelegi ca Veyronul este un pachet complet de lux, viteza, fiabilitate. Este foarte usor de condus. Nu trebuie sa fii pilot ca sa-l conduci. Pe McLaren F1 trebuie sa le ai bine de tot cu covrigelul. Pozitia de condus este aiurea in mijlocul masinii (ca la tractoare). Revenim la Veyron. Numai cutia de viteze este garantata 20 de ani. Este dublu ambreiaj gen DSG. Designul mi se pare extraordinar. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca mai exista Koenigsegg, Gumpert Apollo, SSC Ultimate Aero, etc. Nici una dintre ele nu este la nivelul Veyronului. Corect. Multi producatori au scos "cutii" de carbon cu motoare supraalimentate de peste 1000 de cai sa zica "uite dom'le am scos o masina aproape la fel de rapida ca veyronul la jumatate de pret, na!" fara a tine cont ca veyronul are multe componente facute de companii din industria aeronautica (care nu lucreaza ieftin deloc) pt o fiabilitate si siguranta ridicata. Nu mai zic de luxul din interior, piele, clima, magneziu finisat, tot ce vrei si ce nu vrei. Celelalte masini concurente care vor sa atinga viteza veyronului sunt foarte spartane si dupa cum au spus multi jurnalisti nu foarte sigure la viteza maxima. Numai Hennessey Venom GT se lauda a fi mai bun si din specificatii pare. Dar intriorul ala e departe de luxos, nedemn de pretul exorbitant iar cutia de viteze luata de pe ford gt nu cred ca o sa reziste in timp la puterea aia pe cum cea de pe veyron. Editat de the_big_noob2, 28 iunie 2010 - 17:03. |
#9
Publicat: 28 iunie 2010 - 17:57
shteck2k6, on 28th June 2010, 13:15, said: Normal ca toata lumea si tu te iei de viteza & shit. Tu nu intelegi ca Veyronul este un pachet complet de lux, viteza, fiabilitate. Este foarte usor de condus. Nu trebuie sa fii pilot ca sa-l conduci. Pe McLaren F1 trebuie sa le ai bine de tot cu covrigelul. Pozitia de condus este aiurea in mijlocul masinii (ca la tractoare). Revenim la Veyron. Numai cutia de viteze este garantata 20 de ani. Este dublu ambreiaj gen DSG. Designul mi se pare extraordinar. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca mai exista Koenigsegg, Gumpert Apollo, SSC Ultimate Aero, etc. Nici una dintre ele nu este la nivelul Veyronului. Daca doresc lux imi iau Continental GT daca vreau senzatii si acceleratie pura iau o masina pura! adica fara:lemn pe bord,fara fotolii in interior,fara AC,fara jante cromate....sa simt ce inseamna esenta unei masini! Inca un exemplu ar fi Ferrari enzo e o masina pura fara dispozitive inutile. Super masinile nu trebuie sa fie luxoase si usor de condus! din cauza asta toti babalacii cu bani au bugatti si nu au depasit 200 km cu ele. Iar ca realizare tehnologica nici o masina nu se compara cu f1 datorita faptului ca acei oameni acum 15 ai au reusit sa obtina 391 km pe ora cu un motor aspirat de 636 cai. Iar treburile ce le sustin eu aici au fost zice si de experti auto : Jason Plato si Tiff Needell Dar la sfarsitul zile fiecare om ramane cu parerile lui... |
#11
Publicat: 28 iunie 2010 - 20:59
shteck2k6, on 28th June 2010, 20:18, said: Ideea e ca nu intereseaza pe nimeni faptul ca tu vrei o masina pura si spartana. Veyronul este ce este, adica un pachet complet. Un adevarat Concorde. Probabil nu o sa se mai faca vreodata asa ceva. p.s.: Volkswagen a pierdut multi bani cu Veyronul. |
#12
Publicat: 29 iunie 2010 - 00:56
choppermaster, on 28th June 2010, 18:57, said: Iar ca realizare tehnologica nici o masina nu se compara cu f1 datorita faptului ca acei oameni acum 15 ai au reusit sa obtina 391 km pe ora cu un motor aspirat de 636 cai. Ai auzit de limitare aerodinamica? Dupa logica ta masinile de formula 1 ar fi caca intrucat cu doar 800 cai prind numai 330 km/h. Ar putea si veyronul sa prinda mai mult daca ar scoate elemente ca oglinzile sau spoilerul dar risti sa-ti iei zborul si bugatii, fiind din grupul vag, se gandeste foarte mult la siguranta clientilor ca nu-s piloti de f1. Vezi pe youtube mercedesuri si porscheuri de curse care au decolat pe la 200 si ceva la ora. choppermaster, on 28th June 2010, 21:59, said: Da stiu.. ca sa produca masina costa 5 min iar ei o vand cu 1.5.... foarte destepti. N-am auzit de pret exprimat in minute. Daca te refereai la milioane atunci pretul este justificat de componentele fabricate de companii din industria aeronautica care nu lucreaza ieftin si mai ales nu sunt componente fabricate in masa ci in numar limitat deci costa mult. Iar asta se exprima printr-o stabilitate de invidiat la 407 km/h si o fiabilitate ridicata in timp. Cum au zis si alti jurnalisti, nici nu simti ca mergi cu asa viteza spre deosebire de alte masini care se dezmembreaza la viteze mai mici. Vezi zonda care costa cat veyronul si s-a defectat pe mainile jurnalistilor. Am mai spus asta, dar repet intrucat nu te-ai prins. Veyronul a fost un exercitiu tehnologic pt a relansa marca ca fiind cea mai tare, si cea mai exclusivista chiar daca au pierdut bani. Odata ce au stabilit brandul le vine mai usor in viitor sa faca profit vanzand modele bazate pe platforme audi/bentley la preturi exagerate. Editat de the_big_noob2, 29 iunie 2010 - 00:59. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi