Air Bucharest
Last Updated: Jun 28 2017 09:31, Started by
dennis67
, May 24 2010 08:41
·
0
#37
Posted 21 November 2010 - 23:18
M-am intors cu acest 737 de la Bruxelles vineri. Avionul a fost inchiriat de Blue air. Am stat pe primul rand chiar langa usa. Cand a atins plafonul de zbor usa a inceput sa trozneasca ingrozitor. Personalul de bord ne-a spus sa stam linistiti ca asa mai trozneste usa dar nu este nici o problema. Stresul usii a fost compensat de pilot care a facut o decolare si o aterizare de exceptie.
La dus am zburat cu un MD-82 inchiriat de Blue Air de la Medallion Air (ce-au facut astia de la Blue Air cu avioanele lor ca nu am mai vazut nici unul inscriptionat?). Zborul deosebit de placut mai putin aterizarea. Pilot a fost un spaniol cred, Perez. Scaderea de altitudine f brusca, iar la aterizare a dat cu avionul de pista de am zis ca se rupe. Cu zgomotul nu am avut probleme, mi s-a chiar mai silentios decat 737 seria 300. De mentionat ca am stat tot in primul rand. A, si locurile mult mai comode in MD. |
#38
Posted 14 June 2011 - 13:39
destrug, on 22nd November 2010, 00:18, said: M-am intors cu acest 737 de la Bruxelles vineri. Avionul a fost inchiriat de Blue air. Am stat pe primul rand chiar langa usa. Cand a atins plafonul de zbor usa a inceput sa trozneasca ingrozitor. Personalul de bord ne-a spus sa stam linistiti ca asa mai trozneste usa dar nu este nici o problema. Stresul usii a fost compensat de pilot care a facut o decolare si o aterizare de exceptie. La dus am zburat cu un MD-82 inchiriat de Blue Air de la Medallion Air (ce-au facut astia de la Blue Air cu avioanele lor ca nu am mai vazut nici unul inscriptionat?). Zborul deosebit de placut mai putin aterizarea. Pilot a fost un spaniol cred, Perez. Scaderea de altitudine f brusca, iar la aterizare a dat cu avionul de pista de am zis ca se rupe. Cu zgomotul nu am avut probleme, mi s-a chiar mai silentios decat 737 seria 300. De mentionat ca am stat tot in primul rand. A, si locurile mult mai comode in MD. |
#39
Posted 24 June 2011 - 14:13
suhoi_37, on 14th June 2011, 13:39, said: Am insa o nelamurire dupa ce am vazut orarul air bucharest vara aceasta:au si 3 zboruri pe zi in turcia ceea ce mi se pare exagerat cu o singura aeronava EX. 7OTOPENI- 8,45 ANTALYA 9,30ANT-11,20SIBIU 12,05SB-13,55 ANT 14,40ANT-16,25BUC 17,10BUC-18,40BODRUM 19,25BOD-21,00 BUC In rest, pentru avion este ok. Verificarile tehnice se fac amanuntit noaptea si sumar ziua, intre curse. De fapt... culmea e ca e mai ieftin sa tii un avion in aer decat la sol!!! |
#40
Posted 25 June 2011 - 09:22
Nimeni nu-si ia avion pt ca sa zboare doar 2 ore pe zi . Low-cost sau nu , companiile aeriene folosesc avioanele 10-12-16 ore pe zi
|
#41
Posted 03 June 2012 - 17:24
Compania aeriana Air Bucharest ce detine o singura aeronava, de tip Boeing 737-300 opereaza in anul 2012, curse charter din Romania spre mai multe destinatii:
Turcia: - aeroportul din Antalya - de la Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara, Iasi si Sibiu - aeroportul din Bodrum - de la Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara Grecia: - aeroportul din Creta - de la Bucuresti - aeroportul din Santorini - de la Bucuresti - aeroportul din Kos - de la Bucuresti - aeroportul din Zakynthos - de la Bucuresti Spania: - aeroportul din Palma de Mallorca - de la Bucuresti Malta: - aeroportul din Luqa - de la Bucuresti Emiratele Arabe Unite: - aeroportul din Dubai - de la Bucuresti |
#42
Posted 17 August 2012 - 10:30
Buna ziua,
am cumparat un sejur last minute de 8zile/7nopti de la ag.Kusadasi in perioada 06.08.2012-13.08.2012 pentru 2 adulti si 1 copil cu zbor din Cluj Napoca. Zborul tur trebuia sa aiba loc in 06.08.2012 ora 12.15, iar noi ne-am prezentat in aeroport cu 2 ore mai repede la 10.00 (caci asa se procedeaza)! Ajunsi acolo, am aflat din surse oficiale ca avionul nostru (Boeing 737-300 cu 150 locuri apartinand companiei Air Bucharest) este defect pe aeroportul din Antalya si nu se stie cand va veni dupa noi, dar se cauta o solutie ! Dupa mai bine de 8 ore de asteptare, cu nervii intinsi la maxim, s-au gasit 2 aeronave mai micute(una apartinand CarpatAir, cealalta apartinand Romavia) care urmau sa ne transporte pana in Antalya. Prima aeronava (CarpatAir) a decolat in jurul orei 20:00 ducand turistii direct pana in Antalya. A doua aeronava (Romavia, in care ma aflam si eu cu familia mea) a decolat in jurul orei 20 : 30, aterizand in Bucuresti in jurul orei 21 : 00 ! Bucuresti ??? Probabil va intrebati de ce Bucuresti ??? Daaa, la fel m-am intrebat si eu, deoarece pe biletele noastre de zbor era mentionat zbor direct Cluj-Antalya !!! Raspunsul sec, care l-am primit, a fost ca avionul Romavia nu are drept de parasire a spatiului aerian national asa ca nu ne poate duce pana in Turcia ! Am fost mutati in Boeing-ul apartinand Air Bucharest (care s-a "reparat" intre timp si ne astepta acolo) care a ajuns in Antalya undeva dupa ora 23 : 30 ! Dupa formalitatile de viza si recuperarea bagajelor am plecat cu autocarul spre Aydinbey Gold Dreams, drum care a durat aprox. 2 ore, ajungand la hotel in data de 07.08.2012 ora 2 noaptea!!! La intoarcere, la fel, am fost treziti cu noaptea in cap la 5 dimineata (si am asteptat 1 ora autocarul de transfer) pentru a prinde avionul care urma sa plece la ora 09:30 ! La intoarcere avionul nu a avut nici un pic de intarziere ! Nu am vrut sa plictisesc pe nimeni, am vrut sa arat cat de neseriosi si nesimtiti sunt cei de la ag. Kusadasi si de la Air Bucharest (ambele sunt detinute de acelasi turc) din cauza carora am pierdut aproximativ 1 zi/1noapte de cazare(21 ore), eu platind 7 nopti de cazare si beneficiind doar de 6 nopti integrale de cazare !!! Un sandwich si o sticla de apa minerala oferite in aeroport nu valoreaza cat o zi de sejur all inclusive !!! Aviz celor care o sa aiba de a face cu ei !!! Nici macar nu si-au cerut scuze pt gafa produsa !!! Chiar faceam haz de necaz cu ceilalti turisti in aeroportul din Cluj: e putin probabil sa ti se defecteze toata flota (mai usor castigi la loto decat sa se intample un astfel de lucru) ... insa cand flota se rezuma la o singura aeronava ... sansele sunt foarte mari ... Edited by adyx_80, 17 August 2012 - 10:35. |
#43
Posted 20 August 2012 - 19:29
Despre Air Bucharest...Pacat de piloti! Aeronava-veche!Compania-de 2 bani!A mai scris cineva despre o intarziere de 8 ore catre Antalya.Si noua ni s-a intamplat la fel,numai ca la intoarcere din Antalya.Si nu au fost 8 ore, ci vreo 7,fara sa mai calculam timpul de cand am intrat in aeroport(stiti, cu 2 ore inainte de imbarcare).Trebia sa decolam la ora 15.00,in data de 16 august 2012. Evident, lucrul acesta nu s-a intamplat! Se afisau diverse ore de zbor, ne mutam de la o poarta la alta, nimeni nu ne spunea nimic,nu stiam daca mai vine cineva dupa noi sau ramanem acolo! cand ne pierdusem speranta definitiv, pe la ora 22,in sfarsit ne-am imbarcat! Nu in aeronava Boeing a celor de la Air Bucharest, ci in alta aeronava apartinand JetAir! Scuzele firave ale personaluilui obosit din avion nu ne-au fost de folos cu ceva.Pilotii si fetele erau la randul lor surprinsi pentru ca ,ce sa vezi, nimeni nu le spusese de acest ultim zbor!!!Sfatul meu: incercati sa evitati aceasta companie!
P.S. Am primit scuze si o explicatie, in final, de la agentia de turism, nicidecum de la cea aeriana.Cica li se fisurase un geam la avion!!! Daca as fi stiut toate cele pe care le scrieti aici,inainte de a pleca, cred ca nu mai riscam sa plecam cu ei!Am stiut insa ca au o singura aeronava,am sperat insa prosteste ca nu se va intampla nimic! Noi am avut oarecum noroc petru ca la plecare avionul nu a inarziat si am reusit sa ajungem in timp util.Imi pare rau penru cele ce vi s-au intamplat! adyx_80, on 17th August 2012, 11:30, said: Buna ziua, am cumparat un sejur last minute de 8zile/7nopti de la ag.Kusadasi in perioada 06.08.2012-13.08.2012 pentru 2 adulti si 1 copil cu zbor din Cluj Napoca. Zborul tur trebuia sa aiba loc in 06.08.2012 ora 12.15, iar noi ne-am prezentat in aeroport cu 2 ore mai repede la 10.00 (caci asa se procedeaza)! Ajunsi acolo, am aflat din surse oficiale ca avionul nostru (Boeing 737-300 cu 150 locuri apartinand companiei Air Bucharest) este defect pe aeroportul din Antalya si nu se stie cand va veni dupa noi, dar se cauta o solutie ! Dupa mai bine de 8 ore de asteptare, cu nervii intinsi la maxim, s-au gasit 2 aeronave mai micute(una apartinand CarpatAir, cealalta apartinand Romavia) care urmau sa ne transporte pana in Antalya. Prima aeronava (CarpatAir) a decolat in jurul orei 20:00 ducand turistii direct pana in Antalya. A doua aeronava (Romavia, in care ma aflam si eu cu familia mea) a decolat in jurul orei 20 : 30, aterizand in Bucuresti in jurul orei 21 : 00 ! Bucuresti ??? Probabil va intrebati de ce Bucuresti ??? Daaa, la fel m-am intrebat si eu, deoarece pe biletele noastre de zbor era mentionat zbor direct Cluj-Antalya !!! Raspunsul sec, care l-am primit, a fost ca avionul Romavia nu are drept de parasire a spatiului aerian national asa ca nu ne poate duce pana in Turcia ! Am fost mutati in Boeing-ul apartinand Air Bucharest (care s-a "reparat" intre timp si ne astepta acolo) care a ajuns in Antalya undeva dupa ora 23 : 30 ! Dupa formalitatile de viza si recuperarea bagajelor am plecat cu autocarul spre Aydinbey Gold Dreams, drum care a durat aprox. 2 ore, ajungand la hotel in data de 07.08.2012 ora 2 noaptea!!! La intoarcere, la fel, am fost treziti cu noaptea in cap la 5 dimineata (si am asteptat 1 ora autocarul de transfer) pentru a prinde avionul care urma sa plece la ora 09:30 ! La intoarcere avionul nu a avut nici un pic de intarziere ! Nu am vrut sa plictisesc pe nimeni, am vrut sa arat cat de neseriosi si nesimtiti sunt cei de la ag. Kusadasi si de la Air Bucharest (ambele sunt detinute de acelasi turc) din cauza carora am pierdut aproximativ 1 zi/1noapte de cazare(21 ore), eu platind 7 nopti de cazare si beneficiind doar de 6 nopti integrale de cazare !!! Un sandwich si o sticla de apa minerala oferite in aeroport nu valoreaza cat o zi de sejur all inclusive !!! Aviz celor care o sa aiba de a face cu ei !!! Nici macar nu si-au cerut scuze pt gafa produsa !!! Chiar faceam haz de necaz cu ceilalti turisti in aeroportul din Cluj: e putin probabil sa ti se defecteze toata flota (mai usor castigi la loto decat sa se intample un astfel de lucru) ... insa cand flota se rezuma la o singura aeronava ... sansele sunt foarte mari ... |
#44
Posted 25 May 2013 - 20:56
Ciudate zboruri au avut azi.. !
Decolare spre Turcia... aterizare pe OTP venind din Albania... Attached FilesEdited by raul_6776, 25 May 2013 - 20:57. |
#45
Posted 25 May 2013 - 21:10
Uite traseul (charter): http://www.flightrad...irplanes/yr-tib
|
#46
Posted 25 May 2013 - 21:28
neagu_laurentiu, on 25 mai 2013 - 21:10, said:
Uite traseul (charter): http://www.flightrad...irplanes/yr-tib Edited by raul_6776, 25 May 2013 - 21:29. |
|
#47
Posted 25 May 2013 - 21:42
Dai click pe butonul "Watch flight playback" in dreptul zborului dorit apoi sus unde-i harta apesi butonul play (eventual maresti viteza de redare).
Edited by neagu_laurentiu, 25 May 2013 - 21:43. |
#48
Posted 25 May 2013 - 22:03
neagu_laurentiu, on 25 mai 2013 - 21:42, said:
Dai click pe butonul "Watch flight playback" in dreptul zborului dorit apoi sus unde-i harta apesi butonul play (eventual maresti viteza de redare). Off topic.. Bayern Munchen conduce cu 1-0 acum in min. 60 si nu este echipa mea favorita. Edited by raul_6776, 25 May 2013 - 22:03. |
#49
Posted 27 May 2013 - 12:53
Pentru cei care doresc numai transportul cu avionul pentru destinatii ale charterelor..
La Air Bucharest apar locuri disponibile in avionul lor ( YR-TIB ), la urmatoarele preturi/pers in euro, pentru un bilet dus-intors: - Antalya - 270, - Bodrum - 265, - Corfu - 250 - Creta ( Heraklion ) - 280, - Kos - 285, - Rodos - 285, - Mallorca - 360. Ieri ( duminica - 26.05.2013 ) YR-TIB a avut un zbor si pe aeroportul "Adnan Menderes" din Izmir ( pentru zona Kusadasi cred ). Attached FilesEdited by raul_6776, 27 May 2013 - 12:54. |
#50
Posted 25 July 2013 - 09:15
Experienta mea traita ieri, sper sa ajute multi oameni de acum incolo cand vor alege sa zboare cu aceasta companie de 2 lei.Ieri trebuia sa ajungem in Creta, unde sa stam o saptamana. Eram plini de entuziasm si asteptam plecarea avionului la ora 7 dimineata, avion operat de compania Air Bucharest.Am decolat si inca de la inceput ni s-a parut ca ceva nu este in regula: avionul scoatea un sunet ciudat si parca nu avea forta sa traga. Dar am zis ca nu suntem noi experti. Dupa circa 15-20 minute, am fost anuntati ca turnul de control a decis sa ne intoarcem. Motivul: am lovit o pasare . Va intreb eu acum: oare cum se poate stabili fara expertiza tehnica acest lucru? Avionul ramasese fara un motor, motiv pentru care incepuse sa-si piarda echilibrul, asa ca pilotul, caruia ii multumim pentru experienta de care a dat dovada,
a inceput sa balanseze avionul de pe o parte pe alta pentru a-l tine drept. Am reusit sa aterizam, dupa acest balans si dupa sperietura ca ceva s-a intamplat, si cum avionul a pus trenul de aterizare jos, am fost flancati pana la oprire de 6 masini mari de pompieri si 3-4 salvari. Ne puteam astepta deci si la foc. Dupa ce am coborat din avion, am fost dusi la o alta poarta de imbarcare sperand ca reprezentantii agentiei si cei ai companiei aeriene sa vina la fata locului si sa ne explice ce s-a intamplat, doar viata ne fusese pusa in pericol si sa ne spuna ce alternative avem, intrucat noi platisem un concediu. Ei bine acest lucru nu s-a intamplat. Apoi am aflat ca AIR Bucharest are de fapt o singura aeronoava in flota, aeronava ce este contractata de majoritatea agentiilor de turism din Romania (pe private va pot da nume mari de agentii, inclusiv a noastra), turcul care detine avionul nu mai raspundea la telefon, iar aeronava era veche de 18 ani si era efectiv postita in toate aceste curse charter catre Grecia, Turcia sau Spania. In aceeasi zi cu noi urma sa plece sa ia niste turisti si din Spania. Probabil in hambar apoi, i-au dat 2-3 ciocane si l-au rezolvat, astfel incat sa fie apt de zbor. Am primit apoi, o informare ca urma sa plecam estimativ in jurul orei 14. In afara de grupul cu care ma aflam, toti ceilalti pasageri asteptau umili si linistiti sa se rezolve ceva.Nu conta ca nu era niciun reprezentant acolo, nu conta ca nimeni nu spunea nimic, nu conta ca nu stiam cu ce plecam, cand plecam sau cu ce ne intoarcem. Pe la ora 12, dupa mult circ si scandal, am reusit sa ne luam bagajele si sa parasim aeroportul pentru a ne duce la agentia de turism. Ce a urmat la agentia de turism este mai putin important pentru voi, noi probabil ne vom lua sau nu banii inapoi, insa am aflat ca la ora 16.30 au pus la dispozitie un Tarom pasagerilor ramasi pe aeroport, pentru a decola catre Creta, insa i-au informat ca la intoarcere vor veni tot cu Air Bucharest. Tarom-ul a fost pus la dispozitie, nu de turcul de la Air Bucharest care nu mai raspundea la telefon, ci de una dintre agentiile de turism care a reusit sa rezolve partial solutia si pentru a evita patarea numelui pe piata probabil. Tin sa precizez ca s-a stat pe aeroport de la 4-5 dimineata pana la 16.30. Inuman. Sunt consternata de tot ceea ce s-a intamplat. Cum poti accepta ca si om sa fii atat de umilit si cum poti accepta sa te intorci cu aceeasi aeronava hodorogita care ti-a pus viata in pericol? Lumea efectiv tacea din gura si accepta situatia pentru a nu-si pierde banii de vacanta. Insa daca eram uniti, se gasea o cale mult mai buna pentru noi: puteam primi bilete la curse de prima linie sau ni se punea la dispozitie atat la dus cat si la intors un Tarom. Ce s-a intamplat ieri in aer putea fi mult mai grav, cum este posibil sa-ti doresti sa pui viata copilului tau in pericol in continuare, doar din dorinta de a merge in vacanta si de a nu pierde banii? Ca sa nu mai vorbesc de agentiile de turism, care pretind sa aiba nume mare pe piata si care accepta sa faca contract cu companii aeriene asa- zis private, cu un singur avion, fara sa existe standarde de siguranta pentru pasageri. Stim cu totii ca ei aleg varianta de a lua charter de la Air Bucharest pentru ca preturile biletelor sunt mai mici pentru ei, insa pretul total al biletului de vacanta este tot ridicat, astfel incat ei castiga mai mult. Cu pretul bineinteles de a pune in pericol viata clientilor. Rugamintea mea la voi toti este sa va informati dinainte cu ce zburati si sa nu mai acceptati orice fel de transport, cum este si cel de la Air Bucharest. La un moment dat cineva o sa o pateasca si atunci chiar nu se va mai putea face nimic. Nu acceptati orice conditii chiar daca agentia de turism este un nume pe piata. Informati-va! Eu una recunosc ca am gresit si nu mi-am pus problema zborului catre Grecia. Cu siguranta de acum inainte nu voi mai accepta orice tip de avion. Voi pune informatii despre aceasta patanie pe toate mediile online. Sper ca si ceilalti care au mai patit neplaceri cu ei (am aflat de pe alte forumuri ca mai sunt), sa faca la fel. Putem alege sa ne fie bine, trebuie doar sa vrem si sa nu mai lasam agentiile sa faca ce vor in detrimentul lor. Sunt banii nostri si vacantele noastre. |
#51
Posted 25 July 2013 - 20:02
mihatosoftpedia, intamplarea voastra m-a pus serios pe ganduri. duminica dimineata trebuie sa plec cu air buc la kos si ceea ce ai scris tu imi pica extrem de greu la stomac. sper sa se puna rapid la punct cu avionul si cu serviciile pe care le ofera si sa se gandeasca la faptul ca transporta oameni nu masini sau animale...
|
|
#52
Posted 25 July 2013 - 20:44
Quote duminica dimineata trebuie sa plec cu air buc la kos / sper sa se puna rapid la punct cu avionul si cu serviciile pe care le ofera... Iarta-mi umorul, chiar sper sa nu mi-o iei in nume de rau, insa pana duminica au tot timpul sa "se puna la punct" cu avionul si cu serviciile... |
#53
Posted 05 August 2013 - 23:38
intre timp am fost in kos, m-am intors de acolo, totul a decurs IREPROSABIL! au respectat orarul, avionul a fost superok, personalul amabil... nu vreau ca postarea mea sa fie o lauda, de felul meu sunt mai carcotas, insa chiar n-am de ce sa ma leg de data asta.
|
#54
Posted 08 August 2013 - 17:27
este de-a dreptul groaznic ce a patit Mihatosoftpedia in iulie cu Air Bucharest... Miha, ar fi super daca ne-ai zice de unde ati zburat si cu ce agentie. De 6 ani, in fiecare an, mergem in Antalya prin Kusadasi si in ultimii ani cu zbor Air Bucharest si avem doar laude,totul respectat la secunda. Insa ce ai postat tu, ma pune pe ganduri, in sensul ca, atunci cand urcam intr-o aeronava, oricat de noua sau, si mai rau, oricat de veche,ar fi, nu putem fi siguri de siguranta zborului. Oricand poate intervenii ceva, s-au intamplat accidente chiar si cu aeronave noi, deci siguranta e...la sol Stiu,de exemplu, ca in Romania opereaza zboruri si aeronave care in anumite tari sunt interzise din cauza vechimii sau a altor caracteristici tehnice dar, pe de alta parte exista pe net o lista cu flota marilor companii aeriene si media de "varsta" a aeronavelor depaseste 10 ani, la companii care se vor a fi "renumite"... Aeronava Air Bucharest are,din ce mai citisem, 14 ani vechime. Intreb pe cei prezenti pe forum, mai ales cei care au avut probleme cu Air Bucharest, daca nu exista o solutie de a da in presa neplacerile cauzate de aceasta companie? Sau se poate reclama la vreo institutie abilitata...? Daca nu exista astfel de solutii,continuam sa ne "lansam" in continuare in zboruri fara nicio garantie si fara siguranta. ...foarte neplacut,ce e de facut?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users