Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Air Bucharest

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#55
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

 rubinrubin, on 08 august 2013 - 17:27, said:

Aeronava Air Bucharest are,din ce mai citisem, 14 ani vechime. Intreb pe cei prezenti pe forum, mai ales cei care au avut probleme cu Air Bucharest, daca nu exista o solutie de a da in presa neplacerile cauzate de aceasta companie? Sau se poate reclama la vreo institutie abilitata...? Daca nu exista astfel de solutii,continuam sa ne "lansam" in continuare in zboruri fara nicio garantie si fara siguranta.  ...foarte neplacut,ce e de facut?

Este foarte simplu raspunsul la intrebarea ta "ce e de facut". In cazul in care te deranjeaza vechimea aeronavei YR-TIB apartinand Air Bucharest nu iti mai achizitiona bilete la aceasta companie!

#56
rubinrubin

rubinrubin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.08.2013

 MrJack, on 09 august 2013 - 07:54, said:


Este foarte simplu raspunsul la intrebarea ta "ce e de facut". In cazul in care te deranjeaza vechimea aeronavei YR-TIB apartinand Air Bucharest nu iti mai achizitiona bilete la aceasta companie!

Foarte simpla rezolvarea pentru mine, care am cautat abia acum cate ceva despre Air Bucharest, dar restul de sute de oameni care zboara poate zilnic cu aceasta aeronava? Cu ei cum ramane? Isi pun viata in pericol si fara sa stie, doar pentru ca traim in Romania si nu e "normal" sa punem intrebari?! Doamna cu id mihatosoftpedia cu siguranta intelege ce inseamna vechimea unei aeronave... Dar cel mai frumos ar fi ca cei care trateaza cu indiferenta aceste probleme grave sa traiasca ce a trait doamna mihatosoftpedia ca sa inteleaga ca indiferenta poate face victime!

#57
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

 rubinrubin, on 09 august 2013 - 11:27, said:

Foarte simpla rezolvarea pentru mine, care am cautat abia acum cate ceva despre Air Bucharest, dar restul de sute de oameni care zboara poate zilnic cu aceasta aeronava? Cu ei cum ramane? Isi pun viata in pericol si fara sa stie, doar pentru ca traim in Romania si nu e "normal" sa punem intrebari?! Doamna cu id mihatosoftpedia cu siguranta intelege ce inseamna vechimea unei aeronave... Dar cel mai frumos ar fi ca cei care trateaza cu indiferenta aceste probleme grave sa traiasca ce a trait doamna mihatosoftpedia ca sa inteleaga ca indiferenta poate face victime!

Ce legatura are faptul ca traim in Romania? Te iei de ei aiurea.
Tarom, Lufthansa si multe alte Companii folosesc aeronave la fel sau poate chiar mai vechi. YR-LCA al Tarom este produs in 1992. YR-BAF de la Blue Air este produs in 1989. Si exemplele pot continua.

Toate (absolut toate) aeronavele sunt verificate periodic, dar si inaintea fiecarui zbor. Altfel nu li se da acordul de decolare. In cazul persoanei de mai devreme problema a fost un bird-strike (in timpul decolarii aeronava prinde in motor pasari). Asta o poate pati si o aeronava produsa in 2013! Ii acord perfecta dreptate persoanei de mai devreme cu privire la modul in care au tratat problema din punct de vedere Customer Service, insa in detaliile tehnice ar fi bine sa nu intrati decat daca sunteti specialisti in ale aeronauticii.

Prin urmare, te intreb, cu ce drept acuzi compania ca pune in pericol viata pasagerilor?! Din afirmatiile hilare de mai jos? "Avionul ramasese fara un motor, motiv pentru care incepuse sa-si piarda echilibrul." sau "Avionul scoatea un sunet ciudat si parca nu avea forta sa traga."

#58
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Ok, vad ca acum ne pricepem si la siguranta aeronautica.
Imi place sa cred si cred cu tarie ca exista o autoritate care are grija ca tot ce zboara sa fie verificat si in regula. Mai ales in Europa.
In general nu poti fi sigur de nimic in viata, asta nu inseamna ca nu mai traversam strada. Desi ai infinit mai multe sanse sa te faci praf in fata blocului decat intr-un avion, fie el al Air Bucharest.

Quote

Stiu,de exemplu, ca in Romania opereaza zboruri si aeronave care in anumite tari sunt interzise din cauza vechimii sau a altor caracteristici tehnice

Stii gresit, ca sa nu zic prost. Hai sa depasim putin mentalitatea de radio-santz, ce zici? Romania e parte a UE si aplica regulamentele stabilite de UE, care sunt cam cele mai drastice in materie.  Cam ce "zbor" si ce "aeronava" stii tu ca zboara in Romania, fiind interzisa in "anumite tari", care or fi ele alea?

Quote

pe de alta parte exista pe net o lista cu flota marilor companii aeriene si media de "varsta" a aeronavelor depaseste 10 ani, la companii care se vor a fi "renumite"

Media de varsta depaseste 10 ani la mai toate companiile aeriene mari. Daca ai vedea cum arata flota unor companii mari din SUA probabil ai face infarct.
Uite aici flota Delta: http://www.delta.com...fleet.html  . Observa flota de 17 bucati de DC-9, o bijuterie de avion in treacat fie spus, cu o medie de varsta de 34,8 ani. Si nu mai tuseste nimeni, nu mai "da" nimeni "in presa".

Nimeni nu scoate din uz un avion dupa 10 ani pe motiv ca-i "vechi". La 10 ani o aeronava e inca "tanara". Air France avea pana mai de curand niste Boeing 747 de vreo 30+ ani vechime cu care zbura bine-merci.

Inca o data spun, inteleg ca pentru anumiti oameni, care zboara cu un charter o data pe an, poate un zbor e o aventura in sine, si e normal sa-si faca griji. Insa as vrea din tot sufletul sa-si faca acelasi "nivel" de griji si atunci cand se urca in "microbuzul-cashcarabeta" care-i duce la aeroport, cand si unde e cazul. Am vazut de ceva ori "ingrijorari" maxime atunci cand un grup se urca intr-o aeronava Blue Air de exemplu insa atunci cand acelasi grup s-a urcat intr-o duba ca vai de ea in fata aeroportului cumva toate ingrijorarile disparusera.

Bucurati-va de vacanta!

LE: vad ca MrJack mi-a luat-o inainte, facand comentariul meu redundant :)

Edited by alexxxxx, 09 August 2013 - 12:11.


#59
rubinrubin

rubinrubin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.08.2013
aoleu, dar ce de "atacuri"...  Cine si cat "zboara" cu aeronave stie fiecare, nu e cazul de afirmatii tipic romanesti care ataca persoana fara nicun motiv. Sau sunteti avocati ai air Bucharest cumva? E frumos ca le luati apararea, succes in continuare. Interesant sa scrieti ca doamna cu id-ul mihatosoftpedia a facut afirmatii hilare... Nu am gasit nimic hilar in ceea ce a povestit doamna si nici in ceea ce "scriu" forumurile despre Air Bucharest...multe alte comentarii de-a dreptul negative, venite poate si de la persoane care zboara mai des decat o singura data pe an...  Informatiile tehnice oferite erau de-ajuns si fara ironiile din dotare...dar...no more comment. Daca pe mine ma ingrijora siguranta zborului nu era o ironie ci o realitate, un raspuns tehnic de la niste "experti" in ale aeronauticii erau suficiente, dar atacurile ironice fac parte din cotidian, asa ca "atacuri" placute in continuare.

#60
mihatosoftpedia

mihatosoftpedia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 25.07.2013

 MrJack, on 09 august 2013 - 11:54, said:


Ce legatura are faptul ca traim in Romania? Te iei de ei aiurea.
Tarom, Lufthansa si multe alte Companii folosesc aeronave la fel sau poate chiar mai vechi. YR-LCA al Tarom este produs in 1992. YR-BAF de la Blue Air este produs in 1989. Si exemplele pot continua.

Toate (absolut toate) aeronavele sunt verificate periodic, dar si inaintea fiecarui zbor. Altfel nu li se da acordul de decolare. In cazul persoanei de mai devreme problema a fost un bird-strike (in timpul decolarii aeronava prinde in motor pasari). Asta o poate pati si o aeronava produsa in 2013! Ii acord perfecta dreptate persoanei de mai devreme cu privire la modul in care au tratat problema din punct de vedere Customer Service, insa in detaliile tehnice ar fi bine sa nu intrati decat daca sunteti specialisti in ale aeronauticii.

Prin urmare, te intreb, cu ce drept acuzi compania ca pune in pericol viata pasagerilor?! Din afirmatiile hilare de mai jos? "Avionul ramasese fara un motor, motiv pentru care incepuse sa-si piarda echilibrul." sau "Avionul scoatea un sunet ciudat si parca nu avea forta sa traga."


Poate consideri tu hilare afirmatiile mele, insa sincer, nu-ti doresc sa treci prin momentele prin care am trecut noi. Si nici sa-ti pierzi banii si vacanta, si nici sa stai 9-10 ore pe aeroport. Daca tu nu consideri a fi o problema faptul ca o companie aeriana are UN SINGUR avion in dotare, e problema ta. Iarasi, daca tu nu consideri o problema faptul ca cel care detine aceasta companie aeriana nu a mai raspuns la telefon dupa incident, iar e problema ta. Eu doar am relatat ceea ce s-a intamplat, iar cine doreste sa ia in considerare parerea mea, sa o ia, cine nu, nu. Si stii ceva, poate ar trebui sa te iei de toti cei care au scris de AB pe diferite forumuri. Se pare ca esti tu expertul, iar noi cei care am patit-o nu stim nimic :).

#61
rubinrubin

rubinrubin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.08.2013

 MrJack, on 09 august 2013 - 11:54, said:


Ce legatura are faptul ca traim in Romania? Te iei de ei aiurea.
Tarom, Lufthansa si multe alte Companii folosesc aeronave la fel sau poate chiar mai vechi. YR-LCA al Tarom este produs in 1992. YR-BAF de la Blue Air este produs in 1989. Si exemplele pot continua.

Toate (absolut toate) aeronavele sunt verificate periodic, dar si inaintea fiecarui zbor. Altfel nu li se da acordul de decolare. In cazul persoanei de mai devreme problema a fost un bird-strike (in timpul decolarii aeronava prinde in motor pasari). Asta o poate pati si o aeronava produsa in 2013! Ii acord perfecta dreptate persoanei de mai devreme cu privire la modul in care au tratat problema din punct de vedere Customer Service, insa in detaliile tehnice ar fi bine sa nu intrati decat daca sunteti specialisti in ale aeronauticii.

Prin urmare, te intreb, cu ce drept acuzi compania ca pune in pericol viata pasagerilor?! Din afirmatiile hilare de mai jos? "Avionul ramasese fara un motor, motiv pentru care incepuse sa-si piarda echilibrul." sau "Avionul scoatea un sunet ciudat si parca nu avea forta sa traga."

pentru cei specialisti in ale aeronauticii, sa ne comunicati cat de hilar vi s-ar parea sa va aflati intr-o aeronava, cu familia alaturi, cu copil, sa simtiti ca avionul isi cam pierde echilibrul (oricat de hilar ar suna asta pentru dvs care sunteti un adevarat expert), ca lumea intra in panica si ca dupa ce v-ati si izbit un pic de pista de aterizare, ajungand teferi in aeroport va dati seama ca nimeni din cei care ar trebui sa va explice ceva nu o face.

#62
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003

 rubinrubin, on 09 august 2013 - 12:31, said:

Sau sunteti avocati ai air Bucharest cumva?
Nu, avocati ai adevarului tehnic. O aeronava nu primeste certificatul de navigabilitate daca nu corespunde normelor. Nu conteaza vechimea cat timp parametrii sai de zbor sunt cei din manual.

 mihatosoftpedia, on 09 august 2013 - 13:52, said:

o companie aeriana are UN SINGUR avion in dotare
Si daca alte companii au mai multe aeronave dar toate-s la zbor cu ce se schimba problema ? Nu vine alta in detrimentul pasagerilor ei.

 mihatosoftpedia, on 09 august 2013 - 13:52, said:

cel care detine aceasta companie aeriana nu a mai raspuns la telefon dupa incident
Parca ai incheiat contractul cu acea companie de turism si nu respectiva companie aeriana. E alta mancare de peste. Doar operatorul de turism are ce sa-i reproseze companiei aeriene.
Iar incidente din acestea se mai intampla (oricui). Pana la urma pilotii companiei au fost profesionisti si le datorati viata.

Edited by neagu_laurentiu, 09 August 2013 - 15:48.


#63
mihatosoftpedia

mihatosoftpedia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 25.07.2013

 neagu_laurentiu, on 09 august 2013 - 15:44, said:

Nu, avocati ai adevarului tehnic. O aeronava nu primeste certificatul de navigabilitate daca nu corespunde normelor. Nu conteaza vechimea cat timp parametrii sai de zbor sunt cei din manual.

Si daca alte companii au mai multe aeronave dar toate-s la zbor cu ce se schimba problema ? Nu vine alta in detrimentul pasagerilor ei.

Parca ai incheiat contractul cu acea companie de turism si nu respectiva companie aeriana. E alta mancare de peste. Doar operatorul de turism are ce sa-i reproseze companiei aeriene.
Iar incidente din acestea se mai intampla (oricui). Pana la urma pilotii companiei au fost profesionisti si le datorati viata.


:)))), hai ca ma faci sa rad. Deja nici nu mai are rost sa-ti raspund, esti prea comic :))))

#64
rubinrubin

rubinrubin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.08.2013

 alexxxxx, on 09 august 2013 - 12:10, said:

Ok, vad ca acum ne pricepem si la siguranta aeronautica.
Imi place sa cred si cred cu tarie ca exista o autoritate care are grija ca tot ce zboara sa fie verificat si in regula. Mai ales in Europa.
In general nu poti fi sigur de nimic in viata, asta nu inseamna ca nu mai traversam strada. Desi ai infinit mai multe sanse sa te faci praf in fata blocului decat intr-un avion, fie el al Air Bucharest.

Pai daca cei experti in aeronautica doar comenteaza ironic comentariile celor care intreaba ceva serios, atunci sa comentam.Doar iti place sa crezi sau chiar stii ca exista o autoritate care verifica aeronavele?! Lasati, nu e nevoie de raspuns, era retoric...  Iar in fata blocului te poti face praf in cazul in care locuiesti la bloc.



Stii gresit, ca sa nu zic prost. Hai sa depasim putin mentalitatea de radio-santz, ce zici? Romania e parte a UE si aplica regulamentele stabilite de UE, care sunt cam cele mai drastice in materie.  Cam ce "zbor" si ce "aeronava" stii tu ca zboara in Romania, fiind interzisa in "anumite tari", care or fi ele alea?

radio-santz probabil este activ tot la bloc, in rest informatii despre ce aeronave sunt interzise si unde...mai citim, ne mai documentam... Si nu e cazul sa spui ca eu stiu prost, pentru ca nu cred ca am fost direct impertinenta cu cineva pe acest forum. Daca am pus niste intrebari care au deranjat, nu e o greseala si nici vreo ironie, deci sa lasam "smecheriile" de limbaj...



Media de varsta depaseste 10 ani la mai toate companiile aeriene mari. Daca ai vedea cum arata flota unor companii mari din SUA probabil ai face infarct.
Uite aici flota Delta: http://www.delta.com...fleet.html  . Observa flota de 17 bucati de DC-9, o bijuterie de avion in treacat fie spus, cu o medie de varsta de 34,8 ani. Si nu mai tuseste nimeni, nu mai "da" nimeni "in presa".

of, dar cat ne mai atacam cand se mentioneaza aparitiile in presa... ce hilar mi se pare cum se "ataca" unii cand aud de presa...

Nimeni nu scoate din uz un avion dupa 10 ani pe motiv ca-i "vechi". La 10 ani o aeronava e inca "tanara". Air France avea pana mai de curand niste Boeing 747 de vreo 30+ ani vechime cu care zbura bine-merci.

Inca o data spun, inteleg ca pentru anumiti oameni, care zboara cu un charter o data pe an, poate un zbor e o aventura in sine, si e normal sa-si faca griji. Insa as vrea din tot sufletul sa-si faca acelasi "nivel" de griji si atunci cand se urca in "microbuzul-cashcarabeta" care-i duce la aeroport, cand si unde e cazul. Am vazut de ceva ori "ingrijorari" maxime atunci cand un grup se urca intr-o aeronava Blue Air de exemplu insa atunci cand acelasi grup s-a urcat intr-o duba ca vai de ea in fata aeroportului cumva toate ingrijorarile disparusera.

cine si cat zboara si mai ales cu ce, este problema fiecaruia, dar este normal sa fie blamate companiile care isi pun in pericol clientii si este normal sa punem intrebari despre cei care, pe banii clientului, isi bat joc de cei care il platesc. Sau mai nou e un serviciu ca vreo companie aeriana ne transporta pe noi, ca si clienti? Ne transporta pe gratis cumva? "Clientul nostru, stapanul nostru" does ring a bell? Macar de o explicatie e nevoie atunci cand se intampla ceva nasol. Si bineinteles ca daca exista rea-vointa din partea companiei care ne serveste, exista metode de a "anunta" si pe altii care ar putea sa pateasca la fel.

Bucurati-va de vacanta!

LE: vad ca MrJack mi-a luat-o inainte, facand comentariul meu redundant Posted Image
of, cata profunzime, dar e ceva ce se regasea doar in celalalt comentariu, faptul ca erau hilare afirmatiile acelei doamne care s-a "scuturat" cu unica si intangibila aeronava apartinand companiei in discutie. Hilar este cum ironizam o persoana care a "indraznit" sa puna intrebari incomode despre o amarata de companie si hilar este ca ironizam o alta persoana care a avut un incident cu aceeasi companie, cu unica aeronava din "flota", incident care chiar si pe cei mai "tari" baieti i-ar fi speriat un pic.


 mihatosoftpedia, on 09 august 2013 - 15:51, said:



Posted Image))), hai ca ma faci sa rad. Deja nici nu mai are rost sa-ti raspund, esti prea comic Posted Image)))

sunt intr-adevar comici cei care le iau apararea cu atata vehementa celor care dvs v-au creat probleme si apoi v-au ignorat... De fapt dvs ati povestit ceea ce ati patit si punct. Si s-au gasit unii care sa va considere hilare afirmatiile...no comment. Poate ei nu au citit si alte multe comentarii negative la adresa acestei companii, si cu siguranta nu au patit ce ati patit dvs. Va sfatuiesc sa treceti peste aceste ironii fara noima si chiar sa incercati sa va luati pachete de vacanta prin agentii care opereaza in tari civilizate. Pentru ca la roman sau turc, totuna, e important sa curga banu', cat despre client...ce mai conteaza...

#65
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
Noutati despre aeronava Boeing 737-300 ( YR-TIB ).

Edited by raul_6776, 06 December 2013 - 08:21.


#66
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010

 raul_6776, on 06 decembrie 2013 - 08:21, said:

--- Aeronava Boeing 737-300 ( YR-TIB ).
Singura aeronava a companiei aeriene Air Bucharest se gaseste de azi pentru urmatoarele doua saptamani la Craiova, pentru controale tehnice.
Astfel va fi pregatita pentru noul sezon de zboruri charter, de pe aeroporturi din Romania catre destinatii din Grecia, Turcia, Spania, etc.. pentru vara urmatoare.

Edited by raul_6776, 28 February 2014 - 23:43.


#67
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
A doua aeronava a companiei Air Bucharest a sosit in flota. Este un Boeing 737 seria 400 inmatriculat YR-SKI.

Attached Files


Edited by raul_6776, 11 February 2016 - 12:41.


#68
Music-Box

Music-Box

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,063
  • Înscris: 16.02.2017
Am zburat (placarea 14 si intoarcerea 20 mai ) Otopeni-Araxos Peloponez Grecia.
Acum 2 ani am zburat dus intors spre Varsovia Polonia.
Nu am nimic de reprosat si zborurile au fost destul de placute fara incidente.

Attached Files


Edited by Music-Box, 21 May 2017 - 12:12.


#69
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008
Mai exista?!

#70
Music-Box

Music-Box

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,063
  • Înscris: 16.02.2017

Eu personal repet,nu am avut probleme cu ei.
Spre Varsovia am avut pachetul cu masa inclusa,mancarea a fost destul de ok.
Araxos este un aeroport cu pista scurta (este un aeroport militar si sigur pista este mai scurta,aterizezi printre F16,Hercules,si UH1) dar nu am avut probleme nici la aterizare si nici la decolare.
Evident,aeronava nu este de ultima generatie,dar sunt multe lucruri de luat in seama...cine vrea lux in drumul spre all inclusive isi poate lua bilete la separeu de la o companie renumita..si tot drumul poate sa bea sampanie si sa manance trufe....

Edited by Music-Box, 21 May 2017 - 12:33.


#71
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,491
  • Înscris: 19.04.2009

 zuv, on 21 mai 2017 - 12:16, said:

Mai exista?!


In fiecare sezon.

#72
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,275
  • Înscris: 22.07.2005
Ma ajuta cineva cu ceva detalii despre politica in ceea ce privesc copii (infantii)
Caruciorul pentru copil, inlocuieste un bagaj de cala al parintilor sau nu merge altfel?
Daca mai sunt lucruri pe care le stiti, pe subiect... as fi recunoscator.
Multumesc!

Zborul nostru este BUR301 din 14.06.17, stiti cumva cu ce aeronava plecam?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate