Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...
 Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...
 Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...
 RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...
 

Cielo 96' tzacanit puternic motor, apa pe toba, apa in baia de ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
ktalyn2008

ktalyn2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 25.12.2007
Salut tuturor
Din cate am citit pe forum mi-am gasit unele raspunsuri la intrebari. Dar nicaieri nu am gasit exact aceeasi problema ca a mea.
Sunt un detinator al unui Cielo promotia 96' pe care tata la primit cadou pe la 230k km si mi la lasat mie mostenire pe la 250k km.
Acum sa vin cu problemele...
Cu vro 5 luni inainte sami lase mie tata masina a observat k ii mananca lichid de racire. Dupa un timp ne-am dat seama k improsca pe toba(nu foarte multa apa si doar la rece). Ni sa parut ca se aude si un tacanit cam ne la locul lui de la motor dar am trecut cu privirea.
Cand mi-a lasat mie masina ajunsese sa manance cam 1l de apa la 25-30 km.
K, am zis sa mai merg eu cu ea asa completand apa...(prostul de mine...).
Acum vro 3 saptamani a trebuit sa ajung urgent pana intrun loc si fiind in graba am uitat sa verific apa (nici la ulei nu ma uitasem cam de mult, dar  am facut skimbul acum vro 2 luni). Ca sa ajung la destinatie a trebuit sa o iau prin drumuri execrabile de tara, hartoape, ocoliri de gropi, mai tureaza motorul, alea alea... Aproape de destinatie am auzit un tacanit foarte puternic la motor. Am oprit motorul repede speriat fiind(am aflat ulterior ca nu trebuia sa fac asta in niciun caz), am ridicat capota si m-am dat jos din masina. Cum am ajuns la motor mirosea extrem de tare a ulei incins. Dedesubtul bujiei din dreapta cum te uiti la motor chiar unde se imbina chiulasa cu blocul motor era foarte mult ulei care bolborosea. Am deschis capacul de la vasul de expansiune si "mia pufnit" foarte puternic in mana, sarind apa, aburi si dupa ce am dat capacul jos vasul era gol, iesind foarte mult abur. Mentionez ca in bord apa era la jumatate. Dupa vreo jumatate de ora timp in care am tot pus apa in vas si cred ca sa dus pe instalatie motorul sa racit. L-am pornit si zgomotul ciudat nu se auzea. Apropo de zgomot ciudat se aude tot timpul un tacanit la motor (din ce am analizat pare sa se auda din distributie). Dupa ce am ajuns acasa cu motorul cald uleiul de pe joja era la jumatate dar joja era plina de picaturi de apa. A doua zi nivelul era un milimetru peste minim. Sub capacul pe unde se toarna ulei in motor se afla o pojghita de spuma crem (am atasat o poza). Timp de vro 2 saptamani am lasat masina nepornita. acum 2 zile am pornito ca sa o mut in curte. tata era in spatele masinii si cum am pornito a strigat la mine sa opresc repede motorul. mia spus sa ma duc in spatele masinii ca o porneste el. a pornito si de pe toba a iesit cam o cana de apa cu spuma (mi se pare extrem de mult). a scoso asa repede cum a pornit motorul dupa ce la turat un pic si a lasato la relanti scotea doar picaturi mici de apa.
acum mie frica sa o mai pornesc sa nu se strice mai rau. din ce am aflat raul e facut deja...
Intrebari: cat ma costa si cam ce trebuie facut la ea la service(pe langa garnitura de chiulasa si distributie). trebuie segmentat motorul? din cauza prostiei mele poate avea si alte lucrui mai rele??
atasez cateva poze cu motorul, capacu de la motor si uleiul la rece.
PS: cand sta degeaba masina pierde apa(nu multa) prin partea din stanga a motorului (cum te uiti la el)
motorul este plin de ulei si nu stiu daca imi curge si pe la garnitura de la baie...
astept raspunsurile si parerile voastre

Attached Files



#2
klada

klada

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 01.05.2010
Ai o problema cu garnitura de chiulasa ! Trebuie desfacut motorul (data chiulasa jos cu tot ce e pe ea, planata), schimbata garnitura de chiulasa, ulei, filtru,  si distributia (cureaua). Binenteles e bine daca se curata motorul, sa scapi de tot uleiul care s-a facut emulsie. In principiu cam atat. Dar cu aceasta ocazie se preteaza a se verifica starea pistoanelor/segmentilor/cilindrilor, de ce nu chiar a supapelor. Pe cat se poate nu pornii motorul, pt ca uleiul e gata (in loc de ulei ai o emulsie apa-ulei). Ce se poate intampla daca ai umblat/umblii asa, ca uleiul cum si-a pierdut calitatile de lubrifiere in mare parte,  sa ai probleme la alezajele pieselor ce executa miscare de rotatie (probleme cu cuzinetii, ax cu came, etc).

Edited by klada, 21 May 2010 - 17:45.


#3
S3Se7

S3Se7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,073
  • Înscris: 17.12.2009
Dacã motorul este foarte cald , nu îl opri , deoarece nu se mai face circuitul de rãcire și se încãlzește și mai rãu . Grijã mare cu rãcirea , cã poate sã bubuie . Nu-i de glumã.

#4
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,149
  • Înscris: 05.12.2002
La cat / cum ai mers cu ea, trebuie macar vazut in ce stare sunt pompa de ulei, baia, arborele cotit, pistoanele, segmentii, etc.
Garnitura de chiulaoasa clar trebuie schimbata, distributia si ea daca tot se umbla acolo si se apropie sorocul.
Probabil si alte garnituri (delcou, baie de ulei, etc), poate si simeringuri; simeringurile de la supape ar fi bine sa le schimbi oricum.
Ar mai fi o idee de schimbat capacul de la colbultori cu unul de Cielo Euro3 (sa nu-ti mau curga ulei pe acolo, altfel nu ai ce face); capacul de la distributie ar trebui schimbat si el (sunt cateva zeci de lei toate bucatile), etc.

Bineinteles, ulei, antigel, filtru ulei.

#5
Dobybest

Dobybest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 28.08.2007
Tacanitul ala se aude de la un tachet (Culbutor) care trebuie schimbat !

#6
ktalyn2008

ktalyn2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 25.12.2007
Multumesc foarte mult pentru raspunsuri oricum dupa ce am vazut cum a scos apa pe toba nu mai am de gand sa o pornesc o duc tractata la service
Ati putea sami dati un pret per total cu toate verificarile necesare explicate de voi mai sus?
multumesc

#7
Dobybest

Dobybest

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,260
  • Înscris: 28.08.2007
Pai... O segmentare in service te ajunge peste 1500 lei , daca ai probleme cu distributia inca 300-350 lei ... oricum nu ar trebui sa depaseasca 2000 lei ... !

Daca vrei numai o verificare fara sa schimbi cred ca e sub 100 lei !

Edited by Dobybest, 21 May 2010 - 21:36.


#8
ktalyn2008

ktalyn2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 25.12.2007
Revin cu intrebarile
Pana acum nu am avut nici bani nici timp sa duc masina la service, saptamana viitoare cum scap de scoala si intru in vacanta am de gand sa o duc la service.
Atasez doua filmulete k sa vedeti cum face motorul si sa va dati cu parerea.
Este posibil sa trebuiasca sa aiba si alte probleme in afara de garnitura de chiulasa, distributie, garnitura pompa de apa?
Zgomotul acela se aude sigur de la un culbutor sau se poate sa fie si o biela cu probleme?
Motorul la rece nu merge rotund, abia la cald isi da drumul (acum se aude ca si cum ar merge in 3 pistoane dar merg toate 4 am verificat).
Am pornit-o 1 minut doar k sa va arat voua cum face nu am de gand sa o mai pornesc pana o duc la service.
Ink ceva ce am uitat sa precizez in primul post: termoculpa sau cum ii zice nu imi porneste ventilatorul. Oricat de mare ar fi temperatura apei, ventilatorul de pe radiator nu porneste.
Toate reparatiile ma duc mai mult de 1000 lei?
Segmentarea este scumpa si nici nu vreau sa ma gandesc cat costa o biela sau arborele cotit.
Astept parerile si sugestiile voastre.
Image0010 3gp
Image0011 3gp

Edited by ktalyn2008, 05 June 2010 - 13:16.


#9
ktalyn2008

ktalyn2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 25.12.2007
Chiar nu s-a uitat nimeni peste clipuri sa imi raspunda la intrebare?

#10
Homeuser

Homeuser

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 05.06.2010
Site-urile care au gazduit filmele tale imi deschid link-uri catre "femei goale, cai, pistoale'.
Nu asta e problema.
Garnitura de chiulasa ciupita, acul cu came e pe duca, toate aste din cauza ca ai folosit ulei ieftin si prost. Nu-ti face griji de segmenti sau altele. NU INCA.
Cielo are motor Opel, iar acesta merge in medie 350.000 km, dar depinde mult de "utilizator", si de felul cum este intretinut.
Fac pariu ca ai folosit ulei Mobil1, iar uleiul asta mi-a facut aceleasi probleme la o Nubira1. Dracu sa-l ia de ulei.

Edited by Homeuser, 16 June 2010 - 01:21.


#11
longlaif

longlaif

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 12.05.2008
exact aceeasi problema am avut-o eu cu un cielo exact ca al tau dar cu km la jumate.idiotenia mea a fost ca eu nu ma uitam de loc la apa sau la ulei,mergeam asa cu ea,deh eram si eu incepator :notangel: .trebuie schimbata garnitura de chiulasa si uleiul eu asa am facut si nu m-a ajuns multca am facut-o la un mecanic,in plus mi-a mai curatat tipu pe acolo ca a deschis compartimentul motor,vreo 3-400 de lei la un mecanic,asta cu tot cu ulei si garnitura.si mie imi facea la fel imi scoatea apa pe teava de esapament,dar imi scotea si fum.bafta si ai grija de masinuta ca e una buna nu ca toate hartoapele de prin 92-94 de le aduc astia

#12
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Partea nasoala este ca in aceste cazuri, emulsia aia apa-ulei nu mai asigura ungerea. Si apar uzuri/jocuri mari la arborele de distributie si la cel cotit/principal. Care afecteaza ulterior ungerea chiar daca se inlocuieste uleiul si garnitura. Se ajunge in final pana la ruperea arborelui cotit.

#13
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
sa nu mai dramatizam atit; am mers o iarna intreaga cu forja cit cuprinde cu garnitura de chiulasa carbonizata nu arsa - aveam in instalatia de racire si cea de ungere aceeasi solutie de ulei+apa si nu a crapat nimica.
in primavara schimbat garnitura si lichidele si masina a mers fara probleme pina s-a vindut.

#14
Loyd

Loyd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 31.07.2008

View PostDobybest, on 21st May 2010, 19:27, said:

Tacanitul ala se aude de la un tachet (Culbutor) care trebuie schimbat !

View PostDobybest, on 21st May 2010, 22:35, said:

Pai... O segmentare in service te ajunge peste 1500 lei , daca ai probleme cu distributia inca 300-350 lei ... oricum nu ar trebui sa depaseasca 2000 lei ... !

Daca vrei numai o verificare fara sa schimbi cred ca e sub 100 lei !
Te rog eu,nu mai posta,ca aberezi mult si nu-i bine.
Tacanitul ala se aude la tachetii hidraulici pentru ca ueliul si-a perdut din proprietati,mai precis din vascozitate.
Ce treaba are segmentarea cu bagatul apei in baie,nu vad legatura.
@Pentru cel ce a deschis topicul,ia toate garniturile,(admisie,evacuare ,chiuloasa) filtru ulei si ulei si mare atentie la chiuloasa sa nu fie ovalizata ca am patit-o la un astra f,am desfacut-o,am curatat tot ce era de curatat,dau sa montez la loc,se vedea Parisul sub ea cand am pus-o pe masa.
Multa bafta.

Edited by Loyd, 16 June 2010 - 21:01.


#15
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006

View PostEvergreen, on 16th June 2010, 13:45, said:

in primavara schimbat garnitura si lichidele si masina a mers fara probleme pina s-a vindut.
Si aluia de a cumparat-o i-a mai mers poate o luna si i s-a rupt arborele cotit in doua... no comment.
PS: Nu vorbesc din auzite ca altii ci din patite. Probabil ca am cumparat prima Dacie de la un mester care a facut la fel.

#16
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
nu...a crapat a doua zi :D
cine a luat-o a stiut de poveste si a mai tras de ea bine mersi mult timp...pina a ajuns dauna totala

daca iti crapa cumva blocul motor, asa patesc toate ?!? hai sa nu generalizam din experienta proprie ;)

#17
longlaif

longlaif

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 12.05.2008
ideea este ca daca mai merge mult asa o sa caleze motorul :deadtongue:

#18
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
daca citeai cu atentie ai fi vazut ca nu s-a ajuns la asa ceva....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate