Cel mai bun prieten al fermierului ... TRACTORUL !
Last Updated: Nov 19 2019 23:54, Started by
hunor66
, Jan 19 2010 00:52
·
0
#109
Posted 13 March 2010 - 21:25
Un 445 DT reconditionat il gasesti intre 20000 si30000 de lei.acum depinde cat de bine e facut. Eu am un unchi care are 20 ha de meri si are 9 buc 445, 3 buc 650 si unul nou 683 DT( nu l-a scos din garaj decat de 2 ori!). Are manie cu fiarele. Acum isi facuse un tractor 445 DT dupa care imi vine sa ma jelesc cu vorbe( recunosc ca si eu am mania lui, dar eu nu am bani!). Piese se gasesc, diferenta dintre un Fiat si unul romanesc este pompa de injectie.
Daca gasesti un tractor aproape nou, nu prea are ce sa-ti "pice" de pe el in 3-4 ani, eventual un disc de ambreiaj. Eu nu am schimbat discul de ambreiaj, il schimb in primavara asta, ma si mir cum de mai merge la cat l-am" omorat" Primavara ii schimb filtrele, uleiul si il gresez si nu m-a lasat niciodata. I-am schimbat un rulment pe spate acum un an pana acum. |
#110
Posted 20 March 2010 - 00:33
445-urile au fost tractorase bune, facute de UTB, comparativ cu U650. Ma refer la fiabilitate si manevrabilitate. Se pare ca la baza acestui fapt a stat proiectul Fiat.
Totusi, tractoarele Fiat sunt printre cele mai ieftine la SH, in germanica. Si, de fapt, se vede ca la tractoare conteaza enorm calitatea otelului din cutie, reductor, grupuri si planetare. Deci, daca vrei tractoras roma^nesc, cauta un 445. Dar nu vei da gres nici cu unul mai vechisor, dintr-o marca consacrata. Si piese de schimb se gasesc, cum zicea cineva mai sus, pe acest topic. |
#111
Posted 20 March 2010 - 21:27
vreau sa ma ajutati si pe mn cei care au tractoare japoneze sau cunostinta despre acestea,eu vreau un tractoars japonez pt a cosi lucerna si iarba de pe camp........spune ti mi va rog daca se poate face treaba cu ele............am vazut niste poze su tractorase si freze de sol si mi s au cam parut de jucarie.astept rasp dvs......multumesc.....
|
#112
Posted 20 March 2010 - 21:39
Pentru frezat, cosit, tractat remorca sunt ok. Sa nu vrei sa le pui la plug... cu trei brazde !
|
#113
Posted 22 March 2010 - 09:09
celestin_blade, on 20th March 2010, 21:27, said: vreau sa ma ajutati si pe mn cei care au tractoare japoneze sau cunostinta despre acestea,eu vreau un tractoars japonez Salut Pot sa spun ca sunt foarte multumit de tractorasul meu un Mitsubishi MT14 4x4 cu care in timpul liber ar si frezez prin gradinile și viile consatenilor mei (plug cu 2 brazde =freza 120cm). Avantaje:latime=100cm (pe ingust) intri cu el pe poarta,printre pomi etc. Dezavantaje:este ușor,daca plugul prinde o radacina mai groasa se ridica de fata ,cauciucuri inguste deci adarenta scazuta pe teren moale(dupa ploaie) sau teren nisipos ,necesita greutati pe fata. Pentru moment cam atat. Edited by horia66, 22 March 2010 - 22:16. |
#114
Posted 22 March 2010 - 16:03
pantone, on 22nd March 2010, 09:09, said: Pot sa spun ca sunt foarte multumit de tractorasul meu un Mitsubishi MT14 4x4 cu care in timpul liber ar si frezez prin gradinile și viile consatenilor mei (plug cu 2 brazde =freza 120cm). Avantaje:latime=100cm (pe ingust) intri cu el pe poarta,printre pomi etc. Dezavantaje:este ușor,daca plugul prinde o radacina mai groasa se ridica de fata ,cauciucuri inguste deci adarenta scazuta pe teren moale(dupa ploaie) sau teren nisipos ,necesita greutati pe fata. Pentru moment cam atat. |
#115
Posted 05 April 2010 - 08:19
hristos a inviat!
am cumparat acum o saptamana un tractor YANMAR2210D si as fi interesat de o carte tehnica stie cineva unde as putea gasi asa ceva?sau macar cant de ulei care se pun la motor,cutie,hidraulic .Este 4 wd pe unde pun ulei la grupul fata am depistat,ulei la motor la fel,dar am o dilema :am un buson in fata scaunului intre manetele de turatie priza putere si schimbatorul de viteze.Am presupus ca este pt uleiul din cutie,dar dupa ce am vazut un film pe youtoube,mi-am dat seama ca este pt uleiul hidraulic!!!!! Atunci pe unde se pune si verifica uleiul din puntea spate ????? |
#116
Posted 05 April 2010 - 19:29
As dori si eu ceva lamuriri de la cunoscatori: vreau sa-mi cumpar un 445 4x4, si nu stiu care ar fi mai bun DT sau DTC, cutie cu o maneta sau cutie cu doua manete? Va multumesc.
|
#117
Posted 05 April 2010 - 19:33
#118
Posted 05 April 2010 - 21:02
vcristi, on 5th April 2010, 20:29, said: As dori si eu ceva lamuriri de la cunoscatori: vreau sa-mi cumpar un 445 4x4, si nu stiu care ar fi mai bun DT sau DTC, cutie cu o maneta sau cutie cu doua manete? Va multumesc. Dezavantaje la DTC sunt: raza mai mare de intoarcere fata de DT, cardanul care este pozitionat sub tractor si la denivelari(mai ales la padure unde poti sa treci peste un lemn sau o buturuga) se poate stramba sau poate ramane suspendat. Cutia de viteze: sunt 4 modele Primul model si cel mai vechi este cel cu doua manete si sase viteze( trei pe greu, 3 pe usor).Despre cutia asta nu stiu mare lucru ca n-am avut. Al doi-lea model este cea cu o singura maneta si 6 viteze( 3 pe greu, 3 pe usor).Dezavantaje: sincronizarea doar a vitezelor 2-3 si5-6, la uzura pronuntata maneta poate ramane intre viteze, cuplarea prizei de putere doar daca se apasa ambreiajul (adica tractorul stationeaza), avantaj: se uzeaza mai greu decat cea cu doua manete si 8 viteze (asa mi se pare) si nu sare din viteza. Al trei-lea model este cutia cu 8 viteze si doua manete. Avantaje: este total sincronizata, se poate cupla priza de putere in mers (are ambreiaje independente), mai "fina". Dezavantaje: sare usor din viteza daca e uzata. Al patru-lea model este cutia cu inversor ( cate viteze are inainte, atatea are si inapoi). Este cel mai nou tip. Nu am avut, doar am vazut vreo 3-4 tractoare cu asa ceva. (sincer mi se pare la fel de utila ca si cutia cu doua reductoare. Un moft.) Cutia cu doua reductoare are "redus"- doua reductoare iar viteza de deplasare e max 2,5 km/h, "lent(sau greu)- un singur reductor iar viteza max e 7 km/h si "rapid(sau usor). Am avut o cutie din asta si tot ceea ce am reusit sa fac a fost sa arunc niste bani pe fereastra, vitezele reduse nu le-am folosit niciodata. Dar am luat "fata" altora apoi cand am vandut tractorul. Acum am un DT cu cutie in 6 trepte ( o singura maneta)de care sunt multumit. Am inca o cutie in 8 viteze si doua manete pe care voiam sa o montez pe tractor, insa cutia in 6 e noua deci merge impecabil, iar cea in 8 e reconditionata si in plus de asta trebuie sa muncesc macar o zi ca sa o schimb. Mie cutia in 8 viteze imi era folositoare doar cand stropeam meriii. La capat de rand nu mai trebuia sa opresc ca sa decuplez sau sa cuplez priza de putere ci ridicam doar maneta de ambreiaj a acesteia din mers. e mai comod si mai rapid. Poate, poate o montez. Eu am avut o experienta neplacuta cand mi-a sarit din viteza cand coboram incarcat si din cauza asta sunt mai reticent. |
|
#119
Posted 06 April 2010 - 20:38
Azi am fost intamplator la un tip si am vazut un tractor 445 DT de-mi venea sa plang. L-as fi dat pe al meu imediat si l-as fi luat pe asta ca cerea putin (25000 lei). Un tractor aproape nou si cum as vrea eu sa am.
|
#120
Posted 07 April 2010 - 20:57
#121
Posted 08 April 2010 - 16:53
senseishogun, on 5th April 2010, 09:19, said: hristos a inviat! am cumparat acum o saptamana un tractor YANMAR2210D si as fi interesat de o carte tehnica stie cineva unde as putea gasi asa ceva?sau macar cant de ulei care se pun la motor,cutie,hidraulic .Este 4 wd pe unde pun ulei la grupul fata am depistat,ulei la motor la fel,dar am o dilema :am un buson in fata scaunului intre manetele de turatie priza putere si schimbatorul de viteze.Am presupus ca este pt uleiul din cutie,dar dupa ce am vazut un film pe youtoube,mi-am dat seama ca este pt uleiul hidraulic!!!!! Atunci pe unde se pune si verifica uleiul din puntea spate ????? |
#122
Posted 08 April 2010 - 17:30
#123
Posted 08 April 2010 - 21:27
salut!
Merge motorul ca ceasurile elvetiene,porneste la sfertul sfertului de cheie.Azi am urcat o panta de peste 30 grade intra doua ,nici macar nu am turat motorul prea tare,panta acoperita cu iarba si u7mezeala mare ca a plouat zilele astea. Am dat pe el 4500 eur de la cineva din ploiesti am primit si o freza la el Are 550 de ore lucrate dar vopseaua de pe motor si caroserie este originala din fabrica,are toate etchetele originale pe el. Azi am pus un plug cu doua brazde pe el si va spun ca nici nu le-a simtit la telina nearata niciodata! Apropo! am aflat si faptul ca uleiul din transmisia spate si partea hidraulica sunt unul si acelasi,iar o chestie extrem de avantajoasa este si faptul ca se poate monta incarcator frontal foarte usor! Edited by horia66, 08 April 2010 - 22:58. |
|
#124
Posted 08 April 2010 - 22:42
am si eu cateva intrebari...am un tractor utb 445 ...nush ce an este...il am de nou..un tractoras foarte bun!!nu prea l.am muncit..il folosesc doar vara..trage 2 remorcute cu prune...il am la livada...si mai discui prin livada cu el si mai am un teren de 3 hectare in curte si ar si discui..in rest este odihnit..am un teren de 12 hectare la 30km de unde tin eu tractorasu si vreau sa ar,discui anu asta cu tractorasu meu...cat timp imi ia la arat?la discuit?cata motorina consum??mai am o intrebare...vara trecuta am dat tractorasu la lucratori sa care prunele din livada cu el si nush ce iau facut ca nu mai intra intr.a 6a ...eu le ziceam sa apese bine pe ambreaj ca caraia cand il baga in viteza..ce poate sa ii fi facut??multumesc.
Attached Files |
#125
Posted 08 April 2010 - 23:03
senseishogun, on 8th April 2010, 22:27, said: salut! Merge motorul ca ceasurile elvetiene,porneste la sfertul sfertului de cheie.... Sa-l "porti" sanatos si sa-ti faci treaba cu el ! Pune si tu niste poze cand poti. florinclaudiu, on 8th April 2010, 23:42, said: ..vara trecuta am dat tractorasu la lucratori sa care prunele din livada cu el si nush ce iau facut ca nu mai intra intr.a 6a ...eu le ziceam sa apese bine pe ambreaj ca caraia cand il baga in viteza..ce poate sa ii fi facut?? Sa nu se fi "dus" pinionul ... Da' sa-l asteptam si pe Scaiba sa vedem ce are de zis... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users