Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Sfat achizitie bicicleta oras/poteci decente

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
21 răspunsuri în acest subiect

#1
adrian_kool

adrian_kool

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 15
  • Înscris: 20.07.2005
Salut,

Pot spune ca sunt incepator in ciclism dar macar am ambitii :).
Imi doresc o bicicleta cu care sa ajung la munca in fiecare zi pe o distanta de aprox 5km si ceva plimbari.
Locuiesc intr-o regiune cu dealuri si sunt sigur ca ma va atrage posibilitatea sa imi folosesc bicicleta pe carari si nu vreau sa risc sa imi dau seama ca imi trebuie o alta clasa.
Un prieten m-a influentat spre un model de oras fixed gear si nu mi se pare o idee rea. Iau in calcul si variante sh de la surse de incredere, voi ce ma sfatuti?
Ma gandesc la un buget de 450 eur, poate mai putin in caz de sh.

#2
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.077
  • Înscris: 22.05.2005

 adrian_kool, on 18th January 2010, 15:50, said:

Locuiesc intr-o regiune cu dealuri
[...]
Un prieten m-a influentat spre un model de oras fixed gear
Chiar ai vrut sa spui bicicleta fixed gear sau te-ai referit la una single speed?

In oricare din situatii, bicicleta single speed sau cea fixed gear si regiune cu dealuri nu se prea impaca.

#3
adrian_kool

adrian_kool

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 15
  • Înscris: 20.07.2005