Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#109
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Ceea ce am afirmat este sustinut in special de datele statistice proprii(raportate la cateva milioane de km rulati de diferite utilitare) si intr-o mica masura din ceea ce se intampla(a se citi vorbeste) prin piata.
Legat de problemele cu injectoarele la motorul de 2.3 litri, nu pot nega existenta lor insa la ce am avut/administrat eu nu au fost probleme. Consider ca aici ca si in alte cazuri o importanta deosebita o are si procesul de intretinere periodica. Am vazut cazuri in care proprietarii se plang de probleme gen injectoare stricate insa uita sa spuna ca alimenteaza de pe unde apuca, inclusiv motorina cumparata de pe marginea drumului, si schimba filtrul de motorina tot la 2 revizii care nici alea nu sunt facute la timp. Scuze insa in cazul asta eu nu pot fi mirat de diverse probleme aparute la capitolul injectie mai ales in situatia in care motorarele moderne inglobeaza o tehnologie mai evoluata si in acelasi timp mai fragila decat ce se facea acum 15-20 de ani.
Legat de inaltimea H3, daca vei face extern nu vei avea nici o problema, cel putin nu la un rulaj decent. Ca dupa 450-500k km bolturile sunt slabite(mancate) si necesita schimb... Si la Sprinter(modelul vechi), masina aproape indestructibila, la rulajul ala umblam pe la strungari sa refacem bolturile de la balamale. Iar H3 comparativ cu H2 iti ofera multe plusuri si un singur minus legat de un consum de combustibil usor mai mare, nesemnificativ insa in opinia mea.
Ca sa las o imagine mult mai bun asupra preferintelor personale spun asa: pana acum am avut cele mai multe contacte, cei  mai multi km facuti sub ochii mei, cu Sprinter/LT modelele 2000-2005. Deosebit respect pentru producatorii acestor utilitare: masini foarte rezistente, consumuri deosebite atat la rulat in sarcina cat si gol, motoare per ansamblu reusite cu un 313CDI demential ca si perceptie de putere si un 2.5TDI foarte economic(problemele ar fi la VW cu curelele iar la MB cu lipsa pompei de ulei care duce la belele cu motorul dupa un anumit rulaj). Minusul pentru mine ar fi nivelul de confort, care e drept ca pentru anii la care acestea au fost concepute este ok insa nu se pot duela la acest capitol cu masini mai moderne ca si conceptie. Si inca unul, insa probabil ca aici sunt mai mult pasarici, ar fi lipsa unei cv cu 6 rapoarte, dar revenim iarasi la aspectul legat de anul conceptiei.  Daca s-ar mai face sigur as avea si asa ceva. In 2006 Fiat a scos noul Ducato care in varianta de care pomeneam Maxi L5H3(mai exista si Jumper in aceiasi configuratie care se gseste in special u motorul de 2.2, de origine PSA) pentru mine inseamna maximum posibil care se poate obtine de la o masina, asta sub aspectul modului general de intrebuintare(nu ne legam de cazurile particulare pentru care se gaseste intotdeauna ceva mai potrivit): ai 17mc, 3.9ml (reali) utitli, ai 1.42 m intre oalele aripilor posterioare(de multe ori foarte utili) si 2 m inaltime utila de incarcare(pe usile spate), 1.3 tone sarcina utila in acte, consum de 10% in conditii normale de exploatare. Singura concurenta vine de la duoul Sprinter/Crafterin varianta Maxi suprainaltata la care se respecta caracteristicile legate de volum util, stau sensibil mai bine la lungimea utila, insa e cu 10 cm mai ingust, au usa spate de 1.85 inaltime, sarcina utila mai mica cu 100 kg si un consum mai mare cam cu 20% decat al Ducato-ului in conditii similare de rulaj. Acum poate ca cu masina oferita de italieni merg 500k km pana la reparatii majore iar cu Sprinterul merg 700k km. Insa in cei 500k km, Ducato-ul ma costa cel putin cu 9000 euro( diferenta din combustibil) si inca aproape pe atat diferenta din pret de achizitie. Iar daca e sa ne uitam azi la preturi de vanzare, un Ducato Maxi 2007-2008 are preturi intre 10-12k euro iar un Sprinter Maxi 15-17k euro. Deci si diferenta data de pretul de achizitie se micsoreaza in defavoarea modelului german. Deci e clar ca eu as alege oricand in situatia actuala Ducato, cu care imi fac mai bine treaba si este mai putin costisitor atat ca achizitie cat si ca exploatare.

#110
aiulian75

aiulian75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 09.11.2010
Terra, mare parte din ce spui tu este adevarat. Eu am avut din pacate ceva experiente neplacute cu un Ducato, exact modelul de care vorbesti tu, cel de 17 mc. E drept ca probleme majore cu motorul, cutia de viteze sau altele nu mi-a facut. Insa in 8 luni cat a stat la mine masina aceea, am dus-o la garantie de 8 ori. Cea mai stresanta a fost problema usilor de la spate care sunt intr-adevar prea grele pentru tipul acela de balamale. La mine s-a rupt tabla imprejurul balamalelor iar "meseriasii" de la Romil Service Iasi au facut o ranforsare cu vreo 6-7 mm mai groasa decat restul stalpului, in consecinta usile mele se inchideau una peste alta. Iar inchiderea centralizata nu functioneaza daca senzorii spun ca ai o portiera deschisa, astfel incat de nenumarate ori era un chin sa incui masina, cu cheia in mana pe la toate usile masinii.
Alta data s-a ars motorasul care regleaza farurile, bazaia continuu si mirosea a cablaj ars. Iarasi rasul lumii, motorasul respectiv este inglobat in far, trebuie schimbat cu totul. Far pe stoc nu aveau cei de la Romil, asa ca mi-au recomandat sa merg cateva zile cu farurile stinse pana aduc ei un far nu stiu de unde. Cu o sticla de vin i-am convins sa desfaca farul si sa taie firele care alimenteaza motorasul.
Un alt motoras cu probleme a fost cel de la geamul portierei din stanga, s-a blocat si m-a prins cu geamul coborat, asa incat a trebuit sa vin din Belgia pana la Iasi cu geamul deschis, mai inainte trecusem pe la Oradea si nu m-au putut ajuta pe loc. Iar garantia internationala e vrajeala curata, nimeni in afara tarii nu recunoaste garantia oferita de un dealer roman.
Mi-au mai facut probleme aerul conditionat, motorasul de la stergatoare, macaraua de la roata de rezerva (schimbata de doua ori in 8 luni) si altele pe care nu mi le mai amintesc acuma.
Iar scaunul soferului si bancheta sunt atat de incomode incat dupa 1000 de km risti sa ramai paralizat cu coloana stramba.
Per ansamblu insa a fost o masina care mi-a oferit si satisfactii, consumul bun, cutia in 6 trepte,de multe ori am impins-o pana la 140-150 de km\h fara sa consume exagerat, motorul de 125 de cai,volumul mare de incarcare, am pus si 2,5 tone fara sa se lase prea tare,usa laterala larga( incape un palet pe lungime),usi spate cu deschidere 270°, etc.
Ideea era ca respectiva masina are si multe minusuri, asta ca sa nu inteleaga careva ca Ducato este maxim in materie de furgoane.Dupa ce am vandut-o am luat un LT din 2004 care nu mi-a facut nici o problema  timp de  2 ani si 300000 de km.

#111
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Nici nu am spus ca Ducato este cea mai buna. Am prezentat doar plusurile(sau ceea ce consider eu a fi plusuri) compartiv cu utilitarele considerate de majoritatea a fi "maximul" in materie.
Referitor la Sprinter/LT, penultima generatie am si spus ca am deosebit respect. In multe privinte pot concura cu masinilemai proaspete care tin capul de afis acum, inclusiv cu inlocuitoarele lor. Insa in multe privinte se simte perioada in care au fost proiectate. Poate si prin prisma unei oarecare simplitati sunt lipsite de multe probleme caracteristice masinilor moderne - vezi cazul tau cu inchiderea centralizata, AC, motorasul electric de reglaj al farurilor(toate acestea erau prezente pe LT doar in cazul variantelor cele mai accesorizate pe cand acum sunt in multe cazuri dotari de serie). Mecanica este intotdeauna mai fiabila decat electronica.
Eu de cand am facut cunostinta cu Ducato(am schimbat niste Sprintere/LT generatia veche cu acestea) le-am vazut(3 masini) parcurgand peste 300k km pe extern si se tin bine, chiar foarte bine. Pot sa spun ca pana pe la 180-200k km masinilor nu li s-a schimbat altceva decat consumabilele iar pana acum inlocuiri ale unor elemente de suspensie/directie au fost reduse ca numar si implicit ca si costuri. Adica pentru mine sunt mult mai economice decat acele Sprintere care aveau deja undeva catre 1 milion de km, carora ori li se schimbase odata motorul(cu unele SH) ori se simtea ca o sa vina momentul si unde shimbul elementelor de directie/suspensie si a altor subansamble se producea cu o oarecare intensitate. Recunosc ca masinile nici nu au fost incarcate peste masura(rar vad greutati mai mari de 1.5-1.6 tone si niciodata peste 1.8-1.9. Consumul in functie de sofer si situatie(daca e graba mare sau nu, daca masina are pe ea 1to. sau 1.5to.) se situeaza intre un minim de 8.5 si un maxim de 10.5%, asta calculat pe cursa care de regula are ceva peste 3000 km(se face in special Germania). Acum din ce am vazut personal in cateva randuri e ca poti scoate un consum de 9.5-10 fara sa menajezi prea mult masina(adica mers pe autostrazi constant cu 120km/h) daca ai un stil de sofat bun si te intereseaza sa nu faci costuri aiurea. Comparativ cu Ducato, mai am de-a face cu 2 Transit-uri Jumbo 2.4TDCI 115cp/6 trepte care ma omoara la consum care e mai mare si cu pana la 2 litri in conditii similare de mers si incarcatura. Plus ca mi se par a avea mai multe probleme - nu ca am schimbat multe la ea pe care sa se dea bani din buzunar(au fost in garantie pana de curand si s-au rezolvat asa lucruri gen EGR-uri picate, rola intinzatoare cura accesorii, electroventilator si la unul probleme cu lantul de distributie in 2 randuri).

#112
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
perfect
si acum ca ati stabilit care e duba ideala pt fiecare din voi,va intreb ce zice titlul
-merge transportul cu utilitara de 3,5 t ?

#113
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Daca esti nou venit in bransa, fara sa cunosti prea multe, fara sa ai relatii, in cazul in care lucrezi tu pe masina, eu zic ca merge. Asta atat la extern cat, indraznesc sa spun, la intern, asta cu o masina adecvata, ceva gen punte dubla, platforma+prelata pe care sa incarci 7-8 paleti si la nevoie sa pui peste 2 tone. Daca mergi la extern si tragi tare cu curse saptamanale(grupaje) poti baga lunar in buzunar chiar bani foarte multi raportat la investitia in sa zicem o utilitara SH la 10-11k euro. Reversul medaliei e ca se acumuleaza oboseala si trebuie sa fii de fel o persoana rezistenta si ca lipsesti de acasa. Insa dupa ce ai prins miscarea mai iei o masina, iti gasesti 2 baieti descurcareti si cu pofta sa faca bani si poti sta pe langa casa cu baza pe un venit bunicel(nu te face milionar insa iti permite sa traiesti bine). Daca esti serios si prinzi ceva contracte, ai ceva intrari la unul altul poti sa suplimentezi masinile caz in care iti suplimentezi si tu veniturile. Fara sa sari calul poti sa te ocupi singur de 5-6 masini pe care sa le gestionezi de la A la Z. Deja peste iti mai trebuie un ajutor si poate ca lucrurile o sa se complice daca nu dai peste o persoana potrivita. Si oricum in acest caz plusul de castig nu este grozav deci poate nu se merita deranjul.
Oricum daca incepi cu o masina cu tine la mansa trebuie sa ai pregatiti un 5k euro de rulat(motorina, eventual niste reparatii care ar putea interveni daca masina nu e noua, bani de buzunar, taxe de drum, ...) pentru ca o sa incepi sa incasezi dupa 30-45 de zile.

In cazul in care esti nou venit si vrei sa dai un boom cu 2-3 masini cu soferi angajati mai bine ii dai pace. Pana sa reusesti sa ai o continuitate la curse ori ramai in urma cu leasingul si acumulezi diverse alte datorii ori ajungi la concluzia ca nu merge treaba si renunti nefortuit.

#114
mahmud

mahmud

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 27.01.2008
@teRRa


Am pus ochiul pe unul din asta.Ducato L5 H2.Ce ma mira la el este ca in brieful primit are sarcina utila 1145 kg aproape cit Iveco 35 C 15 avut inainte.Oare toate au aceeasi masa utila sau cum ai norocul sa gasesti,desi mi-e greu sa cred ca ar fi diferente intre ele?
In asta intra 5 paleti?

Attached Files


Edited by mahmud, 21 February 2011 - 20:42.


#115
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

View Postmahmud, on 21st February 2011, 20:39, said:

@teRRa


Am pus ochiul pe unul din asta.Ducato L5 H2.Ce ma mira la el este ca in brieful primit are sarcina utila 1145 kg aproape cit Iveco 35 C 15 avut inainte.Oare toate au aceeasi masa utila sau cum ai norocul sa gasesti,desi mi-e greu sa cred ca ar fi diferente intre ele?
In asta intra 5 paleti?


Omologarea maselor difera de la tara la tara si de dotarile cu care vine masina, cele care o pot ingreuna in mod notabil(conteaza inclusiv daca are usi cu deschidere la 270 grade deci balamale duble sau daca s-a luat din fabrica cu podeaua cu protectie de cauciuc/tego, daca are sau nu AC, ...). Totusi 1145 este o sarcina utila foarte mica - cele de sub oranduirea mea au sarcina utila undeva la 1260, sunt L5H3 cu AC, deci sa ajungi acolo ma gandesc ca ar trebui sa fie motorizata de motorul de 3 litri si sa aiba transmisie automata(nu stiu daca se fac astfel de variante de Maxi). Oricum e ciudata treaba cu masele astea pentru ca de exemplu saptamana trecuta am fost la Citroen sa vad de niste Jumper-uri L5(L4 la ei)H3 cu 2.2HDI care au sarcina utila 1400 kg deci cu 140 peste Ducato iar masinile au aceleasi dotari. Nu vad cum motorul frantuzoaicei, singura diferenta, sa aiba cu atatea kg in minus.
Ca tot am pomenit de Jumper, vezi ca au pe stoc la 20.400 euro, TVA inclus, modelul Maxi cu AC, garantie 2 ani fara limita de km. Pretul este foarte bun pentru ca la Fiat, Ducato-ul similar este cu 3k mai scump. Eu nu sunt mare fan al motoarelor cu distributia pe curea insa la diferenta de 15% cred ca o sa merg pe 2 Jumper-uri cu care sa inlocuiesc Transit-urile care ma omoara la consum si care au o inaltime reala de incarcare sensibil mai mica.

Legat de paleti, intra in masina 5 euro paleti(1.2x0.8) sau 4 euro cu 1 industrial(1.2x1). Daca esti mic de statura poti face o modificare la peretele despartitor(il impingi mai inspre cabina) ca sa ai 4 m de podea utilizabila cap-coad la orice inaltime si atunci poti sa bagi 3 euro cu 2 industriali. Am asa la o masina insa e incomod pentru persoane mai inalte de 1.75 mai ales daca obisnuiesc sa conduca mai in spate si cu spatarul la un unghi cat mai mare.

#116
astratc

astratc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.09.2009
Un pas inainte pentru cei care vor sa se apuce de transport pana in 3.5 tone.
Am observat ca a scazut taxa de poluare enorm de mult pentru autoutilitare pana in 3.5 tone.
In genul, Sprinter cu motor de 2900 Euro 2 pana in 3,5 tone, se plateste 500 de euro inmatricularea.
Acum cred ca a venit timpul sa imi arunc bine ochii prin Germania si sa cumpar :)

Edited by astratc, 28 February 2011 - 14:57.


#117
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Asa de ieftin????

Eu am platit o gramada cand am inscris duba euro 3 cu motor de 2.500...

#118
astratc

astratc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.09.2009
asa spune calculatorul de pe anaf.

http://static.anaf.r...06_01_2011.html

Alegi categoria transport marfa sub 3.5 tone N1, N1G

#119
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Taxa a venit tare in jos datorita schimbarii metodologiei de calcul, acum aceasta fiind identica cu cea pentru categoriile N2, N3 si nu M1 ca si pana acum. Schimbarea asta este probabil una dintre putinele cu cap ale actualei guvernari.
Am aruncat si eu un ochi pe mobile.de insa la Sprinter/LT nu prea gasesti masini cat de cat la preturi bune. In mare parte numai ruginaturi, iar cele cateva care arata din poze a fi ok au preturi piperate.

#120
astratc

astratc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.09.2009
Sunt de acord cu tine terra. Momentan, nimic pe mobile.de care merita atentie. Ce e bun, e foarte scump momentan. Dar merita urmarit :)

#121
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Hmm..eu am luat un LT din DE cu 4.900 euro din 2001 carte service tot ce trebuie webasto, roti de iarna/vara masina merge excelent.
Mica problema a fost ca am revopsit-o si marea problema...inmatricularea..am platit 2.000 de euro pe taxa....nu pot sa cred!!

Numa' bine!

#122
ScaniaBeast

ScaniaBeast

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 10.10.2008
Daca sunteti interesati vand un Mercedes Sprinter model nou an 2008 actual masina lucreaza extern are 210.000 km reali, placute discuri pe fata noi...absolut nici o problema...se poate incarca 6 epal inaltime max 1.80m. Masina inmatriculata si fara nici o problema. pret 14500€ + TVA

Attached Files



#123
mahmud

mahmud

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 27.01.2008

View Postmahmud, on 21st February 2011, 20:39, said:

@teRRa


Am pus ochiul pe unul din asta.Ducato L5 H2.Ce ma mira la el este ca in brieful primit are sarcina utila 1145 kg aproape cit Iveco 35 C 15 avut inainte.Oare toate au aceeasi masa utila sau cum ai norocul sa gasesti,desi mi-e greu sa cred ca ar fi diferente intre ele?
In asta intra 5 paleti?








Gata am adus duba acasa,inmatriculat,taxa poluare 400 euro,de luni la treaba.Am sarcina utila 1420 kg.,e altceva!

Attached Files


Edited by mahmud, 05 March 2011 - 19:35.


#124
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.07.2008
Salutare! Am un Jumper L4H3 2.2  120cp din 2009. Ma bate gandul sa fac cu el niste curse de germania dar sunt nou in bransa. Ce sfaturi imi dati pentru curse , clienti , plati si ce ar mai trebui sa stiu. Am facut o singura cursa am dus in amic in belgia si ca sa nu vin pe gol am luat de pe bursa o cursa din germania. Am avut noroc si omul mi-a platit cum a primit actele (cmr-ul in original).Ma intreb daca e in regula sa le trimiti in original. Cat despre masina nu sunt asa multumit deoarece am avut destule bug-uri cu ea.Masina este luata de noua la o oferta 17.414 Euro cu Ac .Astep sfaturile dumneavoastra.

Mai am o nelamurire privind diferentele dintre Fiat si Citroen la motorizari.Stiu ca Citoenul este aceasi masina ca si Peugeot-ul, dar sunt curios care motor ar fii mai bun si daca se poate sa se argumenteze.Comapratia este intre Citroen(Peugeot) si Fiat.

#125
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

View Postradiowoow, on 6th March 2011, 20:41, said:

Salutare! Am un Jumper L4H3 2.2  120cp din 2009. Ma bate gandul sa fac cu el niste curse de germania dar sunt nou in bransa. Ce sfaturi imi dati pentru curse , clienti , plati si ce ar mai trebui sa stiu. Am facut o singura cursa am dus in amic in belgia si ca sa nu vin pe gol am luat de pe bursa o cursa din germania. Am avut noroc si omul mi-a platit cum a primit actele (cmr-ul in original).Ma intreb daca e in regula sa le trimiti in original. Cat despre masina nu sunt asa multumit deoarece am avut destule bug-uri cu ea.Masina este luata de noua la o oferta 17.414 Euro cu Ac .Astep sfaturile dumneavoastra.

Mai am o nelamurire privind diferentele dintre Fiat si Citroen la motorizari.Stiu ca Citoenul este aceasi masina ca si Peugeot-ul, dar sunt curios care motor ar fii mai bun si daca se poate sa se argumenteze.Comapratia este intre Citroen(Peugeot) si Fiat.


CMR-ul se intocmeste in 3-4 exemplare(1 la incarcare, 1 la descarcare, 1 pentru tine si dupa caz 1 la casa de expeditii) deci oricum iti ramane si tie un exemplar.
In legatura cu cursele sfatul e sa casti bine ochii la firmele cu care lucrezi: daca acestea sunt noi sau fara prea multa activitate pe bursa/in domeniu incearca sa obtii plata cash(greu in zilele noastre!!!) sau CEC/BO; la fel si cu firmele care au avut incidente de plata - bine de preferat ar fi sa selectezi clientii insa nu se poate intotdeauna. Eu spre exemplu fac cu masinile in special(70%) grupaje si la 3-4, poate 5 incarcari am cel putin jumatate clienti solizi pe care stiu ca ma pot baza insa se intampla ca mai iau la "risc" marfuri de la cei cu incidente sau firme fara multa activitate. S-a intamplat si sa mi se plateasca cu intarzieri insa mi-am vazut banii intotdeauna. Desi as avea posibilitatea sa lucrez si pe exclusive prefer grupajele pentru ca odata impart riscul(din 4 clienti daca ma intarzie unul nu e capat de tara pentru ca acolo e doar profitul meu nu si costurile pe care le-am avut cu cursa) si a doua oara pentru ca se castiga mai bine, de regula cu un minim  de 20% peste excusive. Totul e insa sa ai masina si soferul adecvat: adica sa incarci minim 5 paleti si sa ai un om care chiar vrea sa lucreze si sa castige nu numai sa faca o incarcare/descarcare fara stres si emotii.

Diferentele dintre Jumper/Boxer si Ducato sunt legate de motorizarea de baza: la francezi e 2.2HDI(motor lucrat impreuna cu Ford) 100 si 120 cp cu distributie clasica pe curea iar la italieni e un 2.3MJet din casa lor, tot cu 120 cp dar cu distributie pe lant. Eu personal consider ca francezii au dezvoltat un motor de utilitara plecand de la un motor de turism iar italienii au facut un motor special pentru utilitare, folosit in paralel si la Iveco. Pentru motoarele mai mari, de 3 litri, acestea sunt identice si sunt de provenienta Fiat(grupul) fiind intalnite si pe Iveco la utilitarele Daily de tonaj(5 si 6 tone). Acum multi se plang si de una si de alta. Eu personal nu am avut necazuri cu Ducato-urile din dotare insa respect cu sfintenie perioadele de intretinere(chiar daca au iesit din garantie) si in aceiasi idee pun doar produse superioare ca si calitate iar combustibil primesc doar din pompa. In plus daca constat vreun inceput de problema remediez si nu astept pana buba e mare(chiar daca multi au vorba aceia "lasa ca mai merge inca fara probleme xxx km") pentru ca de regula o problema nerezolvata antreneaza si altele.



@mahmud felicitari pentru achizitie si sa fie cu noroc si in ce priveste fiabilitatea si la curse.
Vroiam sa te intreb legat de masina anterioara, cam ce consum mediu aveai. Mie mi-a intrat in calcul si Daily pentru capacitatea mare de incarcare(6 paleti) si as vrea sa folosesc masina pe .ro unde sa colectez paletii de grupaje si putin pe .hu unde as avea saptamanal un contract de Budapesta - Cluj. Vreau insa sa iau un S insa asa ca idee vreau sa aflu de la cineva care a folosit asa ca pentru el orice varianta de Daily, in diferent de motorizare.

#126
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 11.07.2008
Multumesc pentru sfaturi.ma mai intereseaza daca ma poate ajuta cineva un model de comanda si daca poti sa imi dai niste sfaturi in legatura cu grupajele.Tot la grupaje ma gandeam si eu pe ruta Romania Germania si invers.M-ar mai interesa si un sfat in legatura cu asigurare cmr.O zi buna1

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate