Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST

Despre titularizare si definitiva...
 date personale angajat

Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara

Recomandare SmartWatch pe care po...
 Concediu Vasiliki

Funcție WhatsApp

Zilele reclamelor luminoase cu &#...

Propranolol zilnic
 Ce "tip" de apartament/ca...

A luat cineva masina Tesla din re...

Robot de spalat geamuri

Lipsa etrieri noduri
 

Evitati BRD, Evitati BRD Finance!

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

#1
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
Am un card Carrefour emis de BRD Finance de peste 1 an de zile, lunar fac tranzactii de aproximativ 1000 lei platbili in periada de gratie sau daca suma e mai mare in 3 rate. am o limita de 5500 lei. Ce am patit ieri a fost culmea nesimitirii...
Iata faptele - am umplut cosul la carrefour ajung la casa mi se spune ca nu am fonduri disponibile...zic casierei sa mai verifice odata...la fel. scot bani si platesc noroc ca aveam...merg la tipa de la BRD finance care pune mana pe telefon si acolo aflu cu stupoare ca mi-a fost blocat cardul pentru intarziere de plata a 0.04 lei...mai mult am de platit 31,20 lei penalitati...suma ridicola exclus faptul ca nu as fi putut sau nu as fi vrut sa o platesc...merg la BRD unde achitasem pe 21 rata aferenta lunii tipul de acolo mi-a incasat cu 0.04 lei mai putin dar a spus foarte plin de sine ca e problema mea ca nu am verificat ...ma-ntreb cati si-au recuperat banii platiti in plus "ca sa fie pentru comision la inchiderea contului" si cati au mai fost in situatia mea pentru o astfel de suma. Vina se pune pe sistemul informatic dar oare o limita de bun simt nu ar putea fi introdusa?

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
am mai spus asta.
aceste banci nu au oameni care sa-ti analizeze tie cei 0.04 lei sau cei 31.2 lei...cu bun simt sau nu...
in secolul 21 sunt sisteme informatice, aplicatii IT care se pun in miscare si pentru 0.01 lei, daca asta este peste limita, sau sub limita (in cazul ratei).

nu mai exagera si nu te mai revolta atat pentru ca, intr-adevar, e vina ta ca nu ai verificat.

#3
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
pentru cei interesati e vorba de magazinul Carrfour Suceava, si de agentia BRD Carrefour tot din Suceava. Va sfatuiesc sa fiti atenti c-o puteti pati nevinovati iar de dupa ghiseu vi se va zambi cu fraza "trabuia sa verificati"

#4
mihail75

mihail75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 18.02.2005
ai patit-o, asta e, next time ori esti mai atent, ori pleci de la ei (daca te-au suparat asa tare, si eu m-as fi suparat).

#5
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 partyman, on 29th November 2009, 14:38, said:

pentru cei interesati e vorba de magazinul Carrfour Suceava, si de agentia BRD Carrefour tot din Suceava. Va sfatuiesc sa fiti atenti c-o puteti pati nevinovati iar de dupa ghiseu vi se va zambi cu fraza "trabuia sa verificati"

auzi, asa, pana nu iti dau un warn mic pentru reclama, fie ea pozitiva sau negativa.
ce treaba are "carrfour"-ul in ecuatia asta !??

tu ai o problema cu brd sau cu "Carrfour" ?

#6
ledzeppelin

ledzeppelin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 29.01.2007
Evita-i ! Si eu am avut un moment plin de nervi cu ei acum multi ani. Faza, un card nefolosit, merg la ei sa-l inchid, spun ca nu se poate, era valabil doi ani. Al doilea an, la expirare aveam de plata deja vreo 7 lei, taxe de administrare card nefolosit. Merg cu extrasul la ei sa inchid contul de card si-mi spune cea de la casa ca am 7 lei de plata, ma trimite la alt ghiseu si acolo aflu cu stupoare ca "da si tu 10 si ceva, sa ajunga".  :cursing:

#7
Raduceanu

Raduceanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 02.11.2007
cand s-a trecut la RON, am avut aceeasi problema cu un card de credit de la BCR.
pentru ca nu am achitat 0.0x bani, am intrat la dobanda pentru suma cheltuita in luna precedenta.

de la filiala unde am facusem cardul m-au sfatuit sa fac o cerere in care sa explic ce si cum.
cu dorinta de a fi clientul lor in continuare, centrala a aprobat cererea, mi-au solicitat sa achit dobanda cf extrasului de cont dupa care mi-au debitat-o pe card. cinste lor.
nu e reclama, asa a fost.

#8
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004

 spare-me, on 29th November 2009, 17:56, said:

auzi, asa, pana nu iti dau un warn mic pentru reclama, fie ea pozitiva sau negativa.
ce treaba are "carrfour"-ul in ecuatia asta !??

tu ai o problema cu brd sau cu "Carrfour" ?
Este un card mastercard Carrefour emis de BRD Finance, iar platile se pot face doar la BRD, nu fac reclama nimanui, doar subliniez faptele desi am platit la timp la BRD, BRD finance mi-a blocat cardul. Toate s-au intamplat la BRD - agentia Carrefour Suceava (plata ratei scadente, zambetul "verificati data viitoare") plata am incercat s-o fac la o casa carrefour, iar informatiile precum ca sunt bun de plata mi le-a dat o tipa plictisita de la BRD finance din incinta Carrefour Suceava, tot ce-am relatat se vrea o atentionare asupra profesionalismului, nu vad rostul warnului absolut deloc.
Deci evitati cardul Carrefour BRD finance, evitati lucrul cu BRD.

Desigur vesnicele ironii ieftine ale tale nu ma ating... sincer nu stiu cine ti-a oferit postul de moderator si probabil ca ma voi alege cu stergerea/modificarea postului(n-ar fi prima data), tin sa te atentionez ca ne vezi pe noi cei care avem curajul sa ne revoltam cam de sus.

Edited by partyman, 30 November 2009 - 00:10.


#9
ortega

ortega

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 02.08.2006
Spare-me, nu ti se pare ca esti cam radical?
Lasa-l pe om sa-si spuna oful

#10
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 09.05.2006
Din experienta mea, intotdeauna cand am avut de facut un rulaj pe cardul de credit, am facut acel rulaj cu 1-2 lei in plus fata de suma care era inscrisa pe extras. Si nu am avut probleme niciodata. Credeti-ma ca e de preferat asa decat sa ai probleme din cauza a 2-3-10 bani...in minus. Trebuie sa spun ca nu am card de credit la BRD...taxele si comisioanele lor mi s-au parut cam nesimtite.

#11
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
banci de kkt. odata m-au sunat de la hvb ca trebuie sa pun 1 leu pe card :D m-am dus pina in centru si am pus 1 leu pe card. macar n-au blocat cardul :lol:

#12
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009

 Mosotti, on 30th November 2009, 12:40, said:

banci de kkt. odata m-au sunat de la hvb ca trebuie sa pun 1 leu pe card :D m-am dus pina in centru si am pus 1 leu pe card. macar n-au blocat cardul :lol:

asta am patit cu rbs... si trebuia sa depun in ziua respectiva ca sa evit taxa de 20 ron pt intarziere la plata , deci - 7 ron pt ca, tuta de mine, a uitat de comisionul bancii! :D
da' a fost prima si ultima oara patita! :D

#13
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
chestiunea cea mai grea e asa cand am facut cardul mi-au zis "daca cumva nu platiti cand aveti termenul la gratie sau rate pe 3 luni (astea sunt metodele pe care le folosesc) sunteti trecut pe optiunea rate daca mai aveti disponibil in limita de credit"... mai am disponibili 3650 lei pana la limita de 5500 dar ei tot au blocat...

Edited by partyman, 30 November 2009 - 21:21.


#14
grumette40

grumette40

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 24.07.2006
Si eu m-am enervat de nenumarate ori cu brd-ul.
Prima data prin 2006 am vrut sa retrag in jur de 600 de euro de la o agentie, alta decat cea unde imi deschisesem contul si am asteptata 2 ore sa-mi dea banii ca cica noua lor politica era ca pentru retragerile mai mari decat echivalentul  a 1000 RON trebuie sa primeasca confirmare de la banca unde am deschis contul. Dupa multe scandaluri (confirmarea aceea dura o vesnicie sa vina), dupa 2 ore mi-au dat banii desi daca as fi stat cumintica  si nu as fi facut taraboi mare probabil as fi stat 5 ore sau mai mult sa astept.
Ulterior mi-am facut card la ei ca cica numai asa puteam sa retrag sume mai mari in euro. Oricum ca sa scot banii tot trebuie sa intru intr-o agentie pentru ca de la bancomat nu pot scoate euro ci doar lei.
A doua problema cu ei am avut-o cand am desfiintat un depozit constituit pe 2 luni, cand vroiau sa-mi restutie o suma mai mica decat cea pe care o depusesem motivand ca suma depusa de mine este destul de mica si perioada constituirii depozitului la fel. Le-am spus ca asta e o aberatie si ca mai bine imi tineam banii in casa decat sa ma duc la banca si sa constitui un depozit cu DOBANDA si comisioanele lor sa acapareze total aceasta dobanda, ba mai mult sa reduca suma depusa. Fantastic! Dupa ce s-a mai ratoit tanti aia putin la mine (n-am inteles de ce) am ajuns la un acord sa-mi transfere banii din depozit direct pe card pentru ca comisionul de retragere de pe card este mai mic. Si asa am ajuns si eu sa iau oarece dobanda (nu ca ar fi fost foarte mare, de aia nici n-am mai tinut banii acolo).
A treia chestie care m-a secat cel mai tare s-a intamplat astazi.
La mijlocul lui decembrie 2008, am deschis un cont curent in $ in care am depus $5. Pentru ca nu am folosit deloc acel cont, la sfarsitul lui martie 2009 am cerut desfiintarea acelui cont ( de cei $5 nu am mai intrebat caci am presupus ca au fost folositi pentru comisioane).In aceeasi zi am cerut si desfiintarea depozitului. Drept urmare, am completat 2 cereri de desfiintare de cont.
La sfarsitul lunii noiembrie 2009 am vizualizat in aplicatia BRD NET ca in contul in $ imi apar cu - $1,96.
M-am dus la banca iar tipul de la ghiseu, total nedumerit s- dus sa intrebe o alta consultanta pesemne superioara ca functie.
S-a intors la mine sa-mi povesteasca ca de fapt nu mi s-a inchis contul in $ pentru ca aveam datorii care reprezinta comisioane de gestiune a contului in euro. I-am explicat ca eu in fiecare luna urmaresc pe brd net si ca mereu mi se i-a comision si l-am rugat sa-mi dea un extras de cont sa vad daca intradevar contul in euro nu a fost debitat cu suma corespondenta comisionului de gestiune lunar.
Dupa ce a facut cateva verificari si a vazut ca intradevar din contul in euro au fost retinuti lunar banii necesari comisionului de gestinune iar s-a dus la tanti superioara care l-a trimis sa-mi vanda alte gogosi si anume cum ca acea restanta de bani o reprezinta comisionul de gestiune a depozitului in euro si ca la ei comisioanele de gestiune se iau de obicei din primul cont deschis, dar ca din nu stiu ce motive s-a luat din al doilea cont.
Eu i-am explicat ca nu inteleg de ce acesta restanta de $ 1,96 imi pare tocmai acum (la sfarsitul lui noiembrie 2009), cand eu am inchis contul de la sfarsitul lui martie si ca eu inteleg ca o data ce ai facut o cerere de inchidere cont, nu mai am nici o treaba cu contul respectiv. Mai mult am precizat, ca nu am fost informata de nici o datorie in momentul in care am solicitata inchiderea contului. Ei mi-au spus ca sa nu fiu nervoasa, au refuzat categoric sa se ocupe de problema (prin trimiterea eventual a unei copii dupa cele 2 cereri de inchidere cont agentiei unde facusem cererile respective cum le-am sugerat eu) si mi-au prezentat ca optiuni fie sa merg la agentia unde am deschis contul sa ma tiganesc cu aia acolo (pentru mine insemnand o mare pierdere de timp, inchipuiti-va daca eram din Baia Mare si acum locuiam in Bucuresti) sau si mai simplu sa platesc cei $2.
Le-am spus ca asa ceva este inacceptabil pentru mine, i-am facut incompetenti (atat pe madame care a uitat sa inchida contul cat si pe cei din agentie) si le-am spus ca vreau sa fac o reclamatie.
Mi-au dat doar un numar de telefon la care am sunat ulterior (cu nervii intinsi la maximum) unde o doamna foarte draguta a ascultat problema mea timp de 3 minute dupa care a spus ca suna la agentia unde am depus cererile de inchidere cont si revine cu un telefon.
Cand a revenit, mi-a spus ca cei de acolo uitasera din greseala sa inchida contul dar ca acum s-a rezolvat problema, contul a fost inchis, nu am nici o datorie si ca isi cere scuze (asta mi-a zis-o de 2 ori) in numele colegilor de la agentia la care m-am prezentat si care trebuiau sa sune la agentia unde depusesem cererile de inchidere cont si sa rezolve problema.
Sincer... nu stiu ce sa mai zic. Cei de la agentia unde am fost astazi au fost foarte nerespectuosi cu mine, m-au tratat ca pe ultima proasta care nu pricepe ce i se spune. Eu le-am spus clar ca explicatiile pe care mi le dadeau nu aveau logica (si le schimbau mereu) si ca mi le dadeau doar de dragul de a da o explicatie pe care eu ca proasta trebuia sa o accept, sa platesc cei $2 si sa plec acasa.
Nu pot sa cred ca 5 oameni dintr-o agentie nu au fost capabili sa se ocupe de o chestiune simpla dar ma multumesc macar ca mi-au furnizat un numar de telefon catre cineva competent.
O intrebare: astia de la BRD sunt angajati pe pile?

Edited by grumette40, 08 December 2009 - 21:12.


#15
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004
da, 90% sunt pe pile si nu-i intereseaza absolut nimic nici macar ce se-ntampla prin banca lor...mai nou am fost la carrefour suceava si am folosit din nou cardul cu pricina si dupa ce am platit m-a indreptat spre biroul brd finance pentru a primi un cupon de la o promotie carrefour acolo din nou fata plictisita m-a informat dupa vreo 5 mionut ein car ei-am explicat (habar nu avea despre ce e vorba) ca nu are asa ceva si sa trec luni, daca nu ar fi fost episodul precedent nu as fi insistat dar deja lucrurile o iau razna dupa ce am fost BATJOCORIT pentru 0.04 lei, am platit penalizari incredibile+card blocat, acum cand imi cer dreptul sunt chemat luni...care e respectul fata de client?

Edited by partyman, 13 December 2009 - 11:17.


#16
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
dar de ce te-ai mai dus !?

urli p-aici sa nu se duca nimeni si sa evite si tu te duci din nou !?
ti-o cauti cu lumanarea sau poate iti place.

repet, nu ai fost batjocorit pentru 0.04 lei. sistemul informatic se pune in miscare dupa cum e presetat si pentru 0.001 peste.

#17
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,028
  • Înscris: 17.10.2004

 spare-me, on 13th December 2009, 11:18, said:

dar de ce te-ai mai dus !?

urli p-aici sa nu se duca nimeni si sa evite si tu te duci din nou !?
ti-o cauti cu lumanarea sau poate iti place.

repet, nu ai fost batjocorit pentru 0.04 lei. sistemul informatic se pune in miscare dupa cum e presetat si pentru 0.001 peste.
limbajul tau impaciuitor e devastator, iti meriti rolul de moderator...da am fost batjocorit din cauza unuia care se crede foarte destept dupa ghiseu, merita o sanctiune pentru c anu a facut depunerea cum trebuie, dar multi sunt aparatorii bancilor pe aici...

Edited by partyman, 13 December 2009 - 11:35.


#18
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
nu sunt deloc aparator al bancilor.
doar am lucrat in sistem si stiu niste lucruri pe care, cu oricata bunavointa ti le-as explica, nu poti sau nu vrei sa le pricepi.
o iau de la capat:

1) anumite proceduri (blocare/somare/depunere/retragere/etc) se fac automat, fara interventie umana.
datele sunt introduse in sistem (aniversarea - adica anul/luna, scadenta, etc) si sistemul isi vede de treaba.

2) sunt extraordinar de multi tembeli care vin intr-o zi la un ghiseu/birou bancar, indiferent de natura lui. oamenii aia nu sunt de fier si nu pot mereu sa fie drepti si zambitori cum ai vrea tu. daca ai impresia ca esti mai breaz, intai incearca si pe urma sa ne spui cum e. toti care habar nu au cum e zic ca ei ar putea.

3) nu mi-ai explicat de ce te-ai mai dus inca o data in acelasi loc blamat unde le spui altora sa nu se duca :lol:

Edited by spare-me, 13 December 2009 - 12:34.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate