Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce se oferã la retenție?
Last Updated: Apr 28 2024 08:59, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#19171
Posted 21 November 2022 - 10:49
burebista, on 03 iunie 2022 - 11:50, said:
N-am sunat, am dat un mail pe 23.05. Azi mi-a venit raspunsul pe mail si SMS (deci se poate daca se vrea): Buna ziua, domnule Je, In urma solicitarii transmise, va comunic faptul ca incepand cu 7.04.2022, Orange Romania a inceput un proces de actualizare a abonamentelor mai vechi detinute de anumite categorii de abonati, din dorinta de a oferi clientilor acces la cele mai bune servicii, precum si la un mix competitiv de beneficii, in linie cu oferta curenta de abonamente. Intrucat abonamentele detinute ofera mai putine beneficii fata de oferta Orange curenta, s-a propus aceasta modificarea acestora. Notificarea s-a facut prin intermediul facturii lunii aprilie, pe care va recomad sa o verificati. Va confirm faptul ca am inregistrat preferinta dumneavoastra de a reveni la pachetele anterioare, cererea urmand sa fie procesata la urmatoarea data de facturare, in data de 19 iunie 2022. De asemenea, am alocat o compensare in valoare de 3 euro, ce se va regasi pe factura urmatoare. Ne cerem scuze pentru timpul indelungat de asteptare, insa in acest moment avem un numar mai mare de solicitari pe care le tratam in ordinea intrarii acestora. Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming. In incheierea acestui mesaj va informez ca este posibil sa primiti un sondaj de opinie in care sa puteti evalua interactiunea avuta astazi cu noi, Serviciul Clienti Orange. O zi frumoasa si numai bine! Cu stima, Intr-un final am ajuns la ce-am avut deci sa zicem ca-s multumit de rezultat dar ramin in continuare nemultumit de procedura initiala de majorare. Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta. Oricum mi-am portat numarul pe Yoxo, urmatorul e fata si apoi sotia. Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta. Macar pentru partea de comunicare. |
#19172
Posted 21 November 2022 - 17:06
greenlife, on 18 noiembrie 2022 - 18:30, said:
Teoretic poti de la data urmatoare de facturare. In practica nu am reusit. Intradevar mai erau 4 zile de la data cererii depusa la shop pana la data de facturare. O fi fost prea din scurt. �� eu i-am anuntat cu putin mai mult de 15 zile pana la expirarea perioadei contractuale. azi m-au sunat si am promis ca revin cu ce se ofera la retentie: am 2 ab de 8 euro din care unul fara roaming si mi-au promis ca-l reduc pana la 6 euro, ambele cu roaming. dar la partea de catv si internet n-au oferit nimic ca le-am zis ca vreau discovery....si cum nu-l pot oferi nici n-a existat discutie pe tema asta. pe de alta parte, discutia a fost una civilizata, desi cred ca l-am suparat putin pe tipul care m-a sunat. i-am explicat ca n-am semnal in anumite locuri si am nevoie de semnal macar in curte( la digi am si in casa in acel loc) nu sa ies in strada sperand sa bata vantu cu semnal si pe la mine. a zis ca trebuia sa sun la 300 sa vb cu colegii lui sa facem niste setari pt boost de semnal. deci, cine e interesat poate sa sune sa vada despre ce e vorba, eu nu mai sunt curios. n-am semnal pe o distanta de 20km ...iar altii au full. a urmat apoi discutia cu terminarea abonamentului...si m-a luat atre ca as avea 45 euro taxa de reziliere. a durat vreo 2 minute sa-l lamuresc ca eu vreau inchiderea abonamentului nu azi sau maine ci exact la data terminarii din contract. cand a inteles mi-a dat dreptate...adica m-a pus sa astept sa se consulte cu cineva si cand a revenit mi-a dat dreptate. tot inainte de a ma pune pe hold a fost si dicutia despre termenul de 30 zile. a insistat ca mi se va inchide abonamentul in ianuarie. i-am expliucat iarasi frumos ca ANCOM spune altceva si i-am adus aminte ca nu vreau sa inchei contractul inainte de terminarea perioadei contractuale si mi-a dat dreptate si la chestia asta. deci, carcotasilor, daca vrei sa inchei un abonament la data din contract trebuie sa anunti operatorul cu MAXIM 30 zile inainte. daca ai facturarea in 15, abonamentul se incheie in 15 iar tu ii anunti (cu bun simt) in data de 5...abonamentul se va inchide in 15. asa e normal, asa e logic. daca vrei sa-i anunti in 13 e treaba ta, problema lor, abonamentul se va inchide in 15. cand imi vine e-mailul o sa-i fac printscreen si il pun aici ca sa nu ziceti ca vb povesti. ca dupa discutia telefonica m-au amenintat pe sms ca imi trimit mail. inca nu l-am primit. |
#19173
Posted 22 November 2022 - 08:52
Si eu am 2 abonamente unul de net mobil altul de voce, ambele de 8 euro TVA inclus fiecare. Incepand cu facturile lunii noiembrie, surpriza!!! Ambele abonamente s-au majorat cu cate 1 euro TVA inclus, fara notificare prealabila, fara SMS, fara alte beneficii incluse. Le-am cerut explicatii pe e-mail, sunt curios ce imi raspund. De 6 ani abonam de net si de aproape 2 ani cel de voce… cam urat din partea lor, o sa renunt la cel de net mobil cel mai probabil. In loc sa castige 8 euro in plus pe luna, vor castiga doar 1€, majorarea de la cel de voce. Treaba lor.
|
#19174
Posted 22 November 2022 - 10:35
S au implementat și la mine astãzi noile oferte
Smart 15 redus la 6.5 euro Smart 8 redus la 4 Smart 10 redus la 5 Binișor 🤣 |
#19176
Posted 22 November 2022 - 10:40
S-a mai discutat, ai primit notificarea in factura- dar cel mai probabil nu ai citit-o.
dincadan78, on 22 noiembrie 2022 - 08:52, said:
Si eu am 2 abonamente unul de net mobil altul de voce, ambele de 8 euro TVA inclus fiecare. Incepand cu facturile lunii noiembrie, surpriza!!! Ambele abonamente s-au majorat cu cate 1 euro TVA inclus, fara notificare prealabila, fara SMS, fara alte beneficii incluse. Le-am cerut explicatii pe e-mail, sunt curios ce imi raspund. De 6 ani abonam de net si de aproape 2 ani cel de voce… cam urat din partea lor, o sa renunt la cel de net mobil cel mai probabil. In loc sa castige 8 euro in plus pe luna, vor castiga doar 1€, majorarea de la cel de voce. Treaba lor. |
#19177
Posted 22 November 2022 - 11:36
#19178
Posted 22 November 2022 - 12:07
sasekay, on 22 noiembrie 2022 - 10:35, said:
S au implementat și la mine astăzi noile oferte Smart 15 redus la 6.5 euro Smart 8 redus la 4 Smart 10 redus la 5 Binișor �� Edited by iDorin, 22 November 2022 - 12:08. |
#19179
Posted 22 November 2022 - 14:09
burebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:
Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta. burebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:
Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta. Consultantul a spus că îmi vor fi anulate creșterile înainte de să spun eu ceva sau să negociez. |
#19180
Posted 22 November 2022 - 14:12
|
#19181
Posted 22 November 2022 - 18:12
l_dan, on 22 noiembrie 2022 - 10:40, said:
S-a mai discutat, ai primit notificarea in factura- dar cel mai probabil nu ai citit-o. |
#19182
Posted 22 November 2022 - 18:39
bogdangelu, on 22 noiembrie 2022 - 14:09, said:
În sesizare am specificat că sunt client cu o vechime de peste 25 ani și o să reziliez toate abonamentele de voce, televiziune și internet. Consultantul a spus că îmi vor fi anulate creșterile înainte de să spun eu ceva sau să negociez. eu administrez conturile de myorange ptr 3 vecini si vecine in varsta si toti au primit notificarea de marire unul din vecini avea abonamentul de aproape 15 ani si tot nu a contat |
#19183
Posted 22 November 2022 - 18:53
Mie mi-au oferit la abonamentul de 9 euro acum 30 gb, iar la un abonament de 7 euro fost 6, mi-au facut aceeasi oferta , dar sa fiu in contract cu ei pe 2 ani. Am ras, si i-am spus tipului ca astea sunt glume de abonamente.N-am ce face ca la semnal sunt cei mai buni in zona, ca plecam la concurenta. Sa le fie rusine!!!!
|
#19185
Posted 22 November 2022 - 20:53
Nu mai zic, Mihai - ca la abonamentul de voce Fun8 care acum e 9 euro tva inclus am conform contractului doar 5 GB. Fara roaming activ, atentie! Pai mai bine il trec si pe el pe prepay, pe bune, la optiunea de 5 sau 6 euro am mult mai multe avantaje decat la panarama de abonament de 9 euro cat mi l-au facut acuma. Daca vreau roaming, incarc doar cand am nevoie cu optiunea de 10 euro si sunt tatic! In concluzie, sa se spele pe cap cu abonamentele lor costisitoare!
Atata doar ca la prepay nu o sa mai am Vo-Wi Fi, dar nu sufar pe chestia asta. Edited by dincadan78, 22 November 2022 - 20:54. |
|
#19186
Posted 22 November 2022 - 21:00
#19187
Posted 22 November 2022 - 21:07
nu pe factura, ci in anexa la factura scrie pe pagina 2 sau daca ai posibilitatea deschide factura detaliata. cea de luna aceasta sau cea de luna trecuta.
e un sfert de pagina de scris, incadrat intr-un chenar negru, doar asta e pe o pagina intreaga de format a4 Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:08. |
#19188
Posted 22 November 2022 - 21:08
Scrie pe factura din octombrie, luna trecuta, acum am vazut abia. Dar ca intrebare, SIM ul cu numarul abonamentului net mobil Orange Net 8 poate fi trecut pe prepay si el? Stiti ceva? Macar sa il incarc numai cand am nevoie de net in concedii pe iPad Pro.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users