Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Ce se oferã la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19803 replies to this topic

#19171
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,372
  • Înscris: 23.05.2003

 burebista, on 03 iunie 2022 - 11:50, said:

N-am sunat, am dat un mail pe 23.05. Azi mi-a venit raspunsul pe mail si SMS (deci se poate daca se vrea):

Buna ziua, domnule Je,

In urma solicitarii transmise, va comunic faptul ca incepand cu 7.04.2022, Orange Romania a inceput un proces de actualizare a abonamentelor mai vechi detinute de anumite categorii de abonati, din dorinta de a oferi clientilor acces la cele mai bune servicii, precum si la un mix competitiv de beneficii, in linie cu oferta curenta de abonamente.

Intrucat abonamentele detinute ofera mai putine beneficii fata de oferta Orange curenta, s-a propus aceasta modificarea acestora.

Notificarea s-a facut prin intermediul facturii lunii aprilie, pe care va recomad sa o verificati.

Va confirm faptul ca am inregistrat preferinta dumneavoastra de a reveni la pachetele anterioare, cererea urmand sa fie procesata la urmatoarea data de facturare, in data de 19 iunie 2022.

De asemenea, am alocat o compensare in valoare de 3 euro, ce se va regasi pe factura urmatoare.

Ne cerem scuze pentru timpul indelungat de asteptare, insa in acest moment avem un numar mai mare de solicitari pe care le tratam in ordinea intrarii acestora.

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

In incheierea acestui mesaj va informez ca este posibil sa primiti un sondaj de opinie in care sa puteti evalua interactiunea avuta astazi cu noi, Serviciul Clienti Orange.

O zi frumoasa si numai bine!

Cu stima,

Intr-un final am ajuns la ce-am avut deci sa zicem ca-s multumit de rezultat dar ramin in continuare nemultumit de procedura initiala de majorare.
Si fix peste 5 luni aceeasi problema. Ma uit azi pe factura si vad iar crestere de un euro. Fara mail/sms/whatever.
Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta.
Oricum mi-am portat numarul pe Yoxo, urmatorul e fata si apoi sotia.
Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta. Macar pentru partea de comunicare.

#19172
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,665
  • Înscris: 13.12.2006

 greenlife, on 18 noiembrie 2022 - 18:30, said:

Teoretic poti de la data urmatoare de facturare.
In practica nu am reusit. Intradevar mai erau 4 zile de la data cererii
depusa la shop pana la data de facturare. O fi fost prea din scurt. ��

eu i-am anuntat cu putin mai mult de 15 zile pana la expirarea perioadei contractuale.

azi m-au sunat si am promis ca revin cu ce se ofera la retentie: am 2 ab de 8 euro din care unul fara roaming si mi-au promis ca-l reduc pana la 6 euro, ambele cu roaming. dar la partea de catv si internet n-au oferit nimic ca le-am zis ca vreau discovery....si cum nu-l pot oferi nici n-a existat discutie pe tema asta.



pe de alta parte, discutia a fost una civilizata, desi cred ca l-am suparat putin pe tipul care m-a sunat. i-am explicat ca n-am semnal in anumite locuri si am nevoie de semnal macar in curte( la digi am si in casa in acel loc) nu sa ies in strada sperand sa bata vantu cu semnal si pe la mine. a zis ca trebuia sa sun la 300 sa vb cu colegii lui sa facem niste setari pt boost de semnal. deci, cine e interesat poate sa sune sa vada despre ce e vorba, eu nu mai sunt curios. n-am semnal pe o distanta de 20km ...iar altii au full.
a urmat apoi discutia cu terminarea abonamentului...si m-a luat atre ca as avea 45 euro taxa de reziliere. a durat vreo 2 minute sa-l lamuresc ca eu vreau inchiderea abonamentului nu azi sau maine ci exact la data terminarii din contract. cand a inteles mi-a dat dreptate...adica m-a pus sa astept sa se consulte cu cineva si cand a revenit mi-a dat dreptate.
tot inainte de a ma pune pe hold a fost si dicutia despre termenul de 30 zile. a insistat ca mi se va inchide abonamentul in ianuarie. i-am expliucat iarasi frumos ca ANCOM spune altceva si i-am adus aminte ca nu vreau sa inchei contractul inainte de terminarea perioadei contractuale si mi-a dat dreptate si la chestia asta.

deci, carcotasilor, daca vrei sa inchei un abonament la data din contract trebuie sa anunti operatorul cu MAXIM 30 zile inainte. daca ai facturarea in 15, abonamentul se incheie in 15 iar tu ii anunti (cu bun simt) in data de 5...abonamentul se va inchide in 15. asa e normal, asa e logic. daca vrei sa-i anunti in 13 e treaba ta, problema lor, abonamentul se va inchide in 15.

cand imi vine e-mailul o sa-i fac printscreen si il pun aici ca sa nu ziceti ca vb povesti. ca dupa discutia telefonica m-au amenintat pe sms ca imi trimit mail. inca nu l-am primit.

#19173
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,445
  • Înscris: 29.04.2010
Si eu am 2 abonamente unul de net mobil altul de voce, ambele de 8 euro TVA inclus fiecare. Incepand cu facturile lunii noiembrie, surpriza!!! Ambele abonamente s-au majorat cu cate 1 euro TVA inclus, fara notificare prealabila, fara SMS, fara alte beneficii incluse. Le-am cerut explicatii pe e-mail, sunt curios ce imi raspund. De 6 ani abonam de net si de aproape 2 ani cel de voce… cam urat din partea lor, o sa renunt la cel de net mobil cel mai probabil. In loc sa castige 8 euro in plus pe luna, vor castiga doar 1€, majorarea de la cel de voce. Treaba lor.

#19174
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012
S au implementat și la mine astãzi noile oferte
Smart 15 redus la 6.5 euro
Smart 8 redus la 4
Smart 10 redus la 5
Binișor 🤣

#19175
4ndr3i-13

4ndr3i-13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,479
  • Înscris: 02.01.2008
cred ca esti cel mai norocos de aici :)

#19176
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,342
  • Înscris: 05.09.2006
S-a mai discutat, ai primit notificarea in factura- dar cel mai probabil nu ai citit-o.

 dincadan78, on 22 noiembrie 2022 - 08:52, said:

Si eu am 2 abonamente unul de net mobil altul de voce, ambele de 8 euro TVA inclus fiecare. Incepand cu facturile lunii noiembrie, surpriza!!! Ambele abonamente s-au majorat cu cate 1 euro TVA inclus, fara notificare prealabila, fara SMS, fara alte beneficii incluse. Le-am cerut explicatii pe e-mail, sunt curios ce imi raspund. De 6 ani abonam de net si de aproape 2 ani cel de voce… cam urat din partea lor, o sa renunt la cel de net mobil cel mai probabil. In loc sa castige 8 euro in plus pe luna, vor castiga doar 1€, majorarea de la cel de voce. Treaba lor.


#19177
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

 4ndr3i-13, on 22 noiembrie 2022 - 10:39, said:

cred ca esti cel mai norocos de aici Posted Image
Am uitat si telefon in rate :)

#19178
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

 sasekay, on 22 noiembrie 2022 - 10:35, said:

S au implementat și la mine astăzi noile oferte
Smart 15 redus la 6.5 euro
Smart 8 redus la 4
Smart 10 redus la 5
Binișor ��
Mai vorbim peste trei luni când se va majora fiecare serviciu cu 1 euro. Dar tot ești în câștig în raport cu ofertele comerciale.

Edited by iDorin, 22 November 2022 - 12:08.


#19179
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

 burebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:

Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta.
Eu am făcut o sesizare din contul My Orange și au răspuns repede.

 burebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:

Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta.
În sesizare am specificat că sunt client cu o vechime de peste 25 ani și o să reziliez toate abonamentele de voce, televiziune și internet.
Consultantul a spus că îmi vor fi anulate creșterile înainte de să spun eu ceva sau să negociez.

#19180
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

 iDorin, on 22 noiembrie 2022 - 12:07, said:

Mai vorbim peste trei luni când se va majora fiecare serviciu cu 1 euro. Dar tot ești în câștig în raport cu ofertele comerciale.
:)) pai am cerut reziliere datorita modificarii de pret .

#19181
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,445
  • Înscris: 29.04.2010

 l_dan, on 22 noiembrie 2022 - 10:40, said:

S-a mai discutat, ai primit notificarea in factura- dar cel mai probabil nu ai citit-o.
Am citit-o din scoarta-n scoarta dar nu scrie nimic despre majorare, probabil or fi tiparit cu cerneala simpatica si nu se vede. In fine, vor ramane fara 7 euro din decembrie, daca s au zgarcit. Mie imi e totuna.

#19182
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,084
  • Înscris: 15.08.2005

 bogdangelu, on 22 noiembrie 2022 - 14:09, said:

În sesizare am specificat că sunt client cu o vechime de peste 25 ani și o să reziliez toate abonamentele de voce, televiziune și internet.
Consultantul a spus că îmi vor fi anulate creșterile înainte de să spun eu ceva sau să negociez.
nu ii intereseaza ce vechime ai, ci doar cat platesti si cand ai prelungit ultima oara
eu administrez conturile de myorange ptr 3 vecini si vecine in varsta si toti au primit notificarea de marire
unul din vecini avea abonamentul de aproape 15 ani si tot nu a contat

#19183
blanaru_mihai

blanaru_mihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.01.2008
Mie mi-au oferit la abonamentul de 9 euro acum 30 gb, iar la un abonament de 7 euro fost 6, mi-au facut aceeasi oferta , dar sa fiu in contract cu ei pe 2 ani. Am ras, si i-am spus tipului ca astea sunt glume de abonamente.N-am ce face ca la semnal sunt cei mai buni in zona, ca plecam la concurenta. Sa le fie rusine!!!!

#19184
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,598
  • Înscris: 30.12.2007
delete

Edited by xew, 22 November 2022 - 19:05.


#19185
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,445
  • Înscris: 29.04.2010
Nu mai zic, Mihai - ca la abonamentul de voce Fun8 care acum e 9 euro tva inclus am conform contractului doar 5 GB. Fara roaming activ, atentie! Pai mai bine il trec si pe el pe prepay, pe bune, la optiunea de 5 sau 6 euro am mult mai multe avantaje decat la panarama de abonament de 9 euro cat mi l-au facut acuma. Daca vreau roaming, incarc doar cand am nevoie cu optiunea de 10 euro si sunt tatic! In concluzie, sa se spele pe cap cu abonamentele lor costisitoare!

Atata doar ca la prepay nu o sa mai am Vo-Wi Fi, dar nu sufar pe chestia asta.

Edited by dincadan78, 22 November 2022 - 20:54.


#19186
tomaciprian

tomaciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 04.05.2018

 dincadan78, on 22 noiembrie 2022 - 20:53, said:

Atata doar ca la prepay nu o sa mai am Vo-Wi Fi, dar nu sufar pe chestia asta.
Vei avea activa in continuare optiunea de VoWiFi (chiar si VoLTE) si la prepay.

#19187
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
nu pe factura, ci in anexa la factura scrie pe pagina 2 sau daca ai posibilitatea deschide factura detaliata. cea de luna aceasta sau cea de luna trecuta.

e un sfert de pagina de scris, incadrat intr-un chenar negru, doar asta e pe o pagina intreaga de format a4

Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:08.


#19188
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,445
  • Înscris: 29.04.2010
Scrie pe factura din octombrie, luna trecuta, acum am vazut abia. Dar ca intrebare, SIM ul cu numarul abonamentului net mobil Orange Net 8 poate fi trecut pe prepay si el? Stiti ceva? Macar sa il incarc numai cand am nevoie de net in concedii pe iPad Pro.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate