Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19808 replies to this topic

#19153
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005

View Postjonnie007, on 16 noiembrie 2022 - 10:47, said:

A venit Orange cu o contraoferta:
Ma rog, in prima faza ma ameninta ca sunt sunt perioada contractuala si valoarea ultimei facturi va fi ma mare, dar nu precizeaza sume.
Salut ! Ne dorim sa ramai alaturi de noi si, de aceea, iti oferim incepand de azi un nou abonament. Ai 70 GB internet national, nelimitat min. nationale, 200 min. internationale, totul cu doar 4 euro/luna.  Minutele internationale pot fi folosite catre retele fixe&mobile UE, SUA si Canada, exceptie Estonia, Letonia, Lituania si a numerelor cu prefixele afisate la www.orange.ro/prefixe. Pentru a te bucura de oferta, este nevoie sa anulezi cererea de portare.

Intre timp vad ca din fun12 apare fun8 in my orange. Te doare mintea cu astia.

Da, am sunat la numărul afișat acolo. Imediat m-a întrebat dacă am mai sunat și la alt operator sau la 300, au închis să verifice și ulterior au revenit, au zis că e ok și așteaptă cererea mea. Am cerut mai mult net sau roaming.
Am primit 120 gb național 4g+ și dacă doresc posibilitatea de a schimba odată pe an abonamentul pentru 2 săptămâni în altul cu roaming, plătesc echivalentul perioadei și când intru în țară dezactivez abonamentul respectiv și rămân cu al meu. Internetul național după 120 gb trece la viteză mică prin cost control. Încă 300 minute internaționale suplimentare.
Și să mă grăbesc cu anularea portării, să fiu agresiv întrucât concurența încearcă să te păcălească că nu ai dreptul deși îl ai.
Pentru un euro dar net nelimitat și roaming rămân la roșii...

#19154
jonnie007

jonnie007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 22.02.2009
Am sunat si am cerut sa fie cu roaming, ca altfel e egal cu zero cel de 4 euro, maximul oferit fiind fun 10, cu nu stiu ce reducere pe 8 luni. I-am trimis sa cante la alta masa.

#19155
ichimrazvan

ichimrazvan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 24.08.2009
bine de stiut

Edited by ichimrazvan, 16 November 2022 - 18:18.


#19156
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,665
  • Înscris: 13.12.2006
azi le-am adus aminte ca in 2-3 saptamani expira relatia noastra contractuala si sa nu ma ameninte cu preaviz de 30 zile ca-i amenint si eu cu anpc :)

la vreo ora distanta de mailul de confirmare ca au primit mesajul meu am primit si pe telefon un sms in care ma anuntau ca in maxim 9 zile ma contacteaza pentru a discuta "mai multe despre cererea trimisa" Posted Image

nu am de gand sa raman la ei dar va anunt ce ofera la retentie. daca ajuta pe careva...am momentan 2 ab fun8, unul fara roaming('tu-le muma-n qr), internet si catv pe magistrala telekom care e execrabila. tanjesc dupa semnal full cand ma duc la tara, nu sa ies la poarta si sa ma rog sa am noroc sa bata vantu si in directia mea. si pachetul discovery...

#19157
Claudiu-Cocrea

Claudiu-Cocrea

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 04.10.2014
Buna ziua,
Miercuri 16 noiembrie am fost sunat de un reprezentant vodafone fiind in baza lor de date cu servicii fixe si am primit Red 12 la 6.8 euro cu 50gb national, 10gb roaming plus 600 minute internationale in rest nelimitat si am acceptat + 250 euro la achizitia unui telefon. La maxim o ora dupa acceptarea ofertei am primit de la orange mesaj sa sun la 300 pentru o oferta speciala, cei de la 300 au spus ca nu au nici o oferta, totodata am primit mesaj cu oferta de 70gb si 200 minute internationale iar nationale nelimitat fara roaming la 4 euro am solicitat o oferta cu roaming daca doresc sa raman si a ramas ca voi fi sunat.
Joi 17 noiembrie  am primit din nou mesaj de la ei cu oferta initiala fara roaming,am sunat din nou si iar am anuntat ca nu sunt interesat.
Azi Vineri 18 noiembrie am fost sunat de o fata de la retentie extrem de agresiva care nu dorea sa inteleaga ca eu am sunat cu o zi inainte la ei ea fiind sigura ca ei au sunat si eu am refuzat oferta iar acum am facut din nou cerere de ofertare (ceva de genul- ce tot mai vrei), dupa asta am primit o oferta de 8 euro cu 50gb national si 6.6gb roaming cand am incercat sa ii spun ca exact asta era abonamentul meu cand am acceptat cererea de portare la Vodafone a devenit si mai agresiva si ma certa ca eu nu am avut abonamet cu roaming fiindca abonametul de 8 euro nu are roaming ,in timp ce vorbeam cu ea am gasit mesaj de pe 01 septembrie cu resursele de roaming cand am intrat in Bulgaria , nu am reusit sa ii explic fiindca am fost intrerupt  nefiind interesata de ce  abonamet am avut inainte(asta dupa ce am fost certat ca mint). Totodata am aflat ca in 2021 am achizitionat un telefon cu butoane Maxcom si nu a dorit sa creada ca eu nu am primit nici un telefon (sincer nu stiu ce as fi facut ce el)
Sunt dezamagit ca dupa 20 de ani de Orange am ajuns sa fiu certat de niste angajati care posibil au aproape aceiasi varsta cu abonamentul meu, dar cand isi dau seama ca au gresit schimba discutia nefiind relevanta. Pot spune ca inca sunt socat de cum am fost tratat.
Ps. dupa ce am patit si cum am fost tratat urmeaza sa portez inca 2 abonamente din familie.(nu cred ca ii intereseaza inca dar in ritmul asta nu stiu unde vor ajunge)

Edited by Claudiu-Cocrea, 18 November 2022 - 10:40.


#19158
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 29.07.2017
Daca pana acum  la orange shop puteai trece mai repede de la abonament pe cartela, acum te tin 30 de zile. La fel ca in modul online.
LE.
Cererea a fost facuta cu 4 zile inainte de data de facturare  iar mesajul ca abonamentul va fi inchis a venit cu 2 zile inainte de data de facturare.

Edited by greenlife, 18 November 2022 - 11:31.


#19159
tdan08

tdan08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,791
  • Înscris: 06.12.2006
Am renegociat azi un abonament ieșit din perioada contractuală pentru abonamentul părinților.

Fun 9 redus la 5 euro pe 24 de luni
Nelimitat național, 550 minute internaționale, 30 Gb. Nu știu dacă are roaming. Nu am întrebat pentru ca nu ma interesa roamingul

Cred ca se putea și mai bine, dar nu mi-am mai bătut capul pentru un euro.

Edited by tdan08, 18 November 2022 - 11:31.


#19160
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Posttdan08, on 18 noiembrie 2022 - 11:30, said:

Am renegociat azi un abonament ieșit din perioada contractuală pentru abonamentul părinților.

Fun 9 redus la 5 euro pe 24 de luni
Nelimitat național, 550 minute internaționale, 30 Gb. Nu știu dacă are roaming. Nu am întrebat pentru ca nu ma interesa roamingul

Cred ca se putea și mai bine, dar nu mi-am mai bătut capul pentru un euro.
Deja e 5 euro!? Posted Image
Până acum acest abonament se oferta la 4 euro.

Nu, nu are roaming.

Edited by iDorin, 18 November 2022 - 11:38.


#19161
4ndr3i-13

4ndr3i-13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,479
  • Înscris: 02.01.2008
daca s-a marit totul cu 1 E Posted Image

#19162
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Post4ndr3i-13, on 18 noiembrie 2022 - 11:41, said:

daca s-a marit totul cu 1 E Posted Image
Atunci să le mărească și în oferta comercială.


#19163
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,665
  • Înscris: 13.12.2006

View Postgreenlife, on 18 noiembrie 2022 - 11:24, said:

Daca pana acum  la orange shop puteai trece mai repede de la abonament pe cartela, acum te tin 30 de zile. La fel ca in modul online.
LE.
Cererea a fost facuta cu 4 zile inainte de data de facturare  iar mesajul ca abonamentul va fi inchis a venit cu 2 zile inainte de data de facturare.

daca esti iesit din perioada minima contractuala poti de azi pe maine sa renunti la abonament. daca nu vor spune-le ca vor vrea dupa ce vor primi amenda de la anpc

#19164
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,840
  • Înscris: 10.12.2006

View PostVipeR85, on 18 noiembrie 2022 - 17:05, said:

daca esti iesit din perioada minima contractuala poti de azi pe maine sa renunti la abonament. daca nu vor spune-le ca vor vrea dupa ce vor primi amenda de la anpc
AAAAAAAA, chiar asa?
Chiar azi am sunat sa inchid abonamentul pe doua numere si a ramas ca genereaza cererea si abonamentul se va inchide din 15 decembrie, daca e pe 0 contul la acel moment.
Mi-e totuna, dar e interesant.

#19165
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View PostVipeR85, on 18 noiembrie 2022 - 17:05, said:

daca esti iesit din perioada minima contractuala poti de azi pe maine sa renunti la abonament. daca nu vor spune-le ca vor vrea dupa ce vor primi amenda de la anpc
Poți să renunți de la următoarea dată de facturare, nu de pe azi pe mâine. Și da, fără penalități.

#19166
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 29.07.2017
Teoretic poti de la data urmatoare de facturare.
In practica nu am reusit. Intradevar mai erau 4 zile de la data cererii
depusa la shop pana la data de facturare. O fi fost prea din scurt. ��

#19167
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Postgreenlife, on 18 noiembrie 2022 - 18:30, said:

Teoretic poti de la data urmatoare de facturare.
In practica nu am reusit. Intradevar mai erau 4 zile de la data cererii
depusa la shop pana la data de facturare. O fi fost prea din scurt. ��
Trebuie anunțat operatorul cu 30 de zile înainte.

#19168
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,665
  • Înscris: 13.12.2006

View PostMizu, on 18 noiembrie 2022 - 17:11, said:

AAAAAAAA, chiar asa?

Dacă perioada inițială a contractului a expirat și ești în perioada de prelungire automată a contractului, poți oricând să denunți unilateral contractul după transmiterea unei notificări cu maximum 30 de zile în avans, caz în care vei achita doar tarifele aferente utilizării serviciului pe durata perioadei de notificare prealabilă

sursa https://infocentru.a...-intelesul-tau/

adica, ce spune ancom e ca daca trimiti o notificare ca de maine vrei sa inceteze contractul...de maine va inceta. daca trimiti o notificare ca peste 2 saptamani vrei sa inceteze...peste 2 saptamani va inceta. cu conditia bineinteles sa fi iesit din perioada contractuala.
este absurd altceva avand in vedere ca daca nu mai ai perioada contractuala, si esti in prelungire,  si te duci sa te portezi o vei face in maxim 3 zile. dar daca nu vrei sa te portezi va trebui sa mai stai chiar si pana in 2 luni. cum vine asta?

dupa mintea unora, daca ai data de facturare in 15 si tu depui cerere in 16 ianuarie, nu trec 30 zile pana in 15 februarie deci trebuie sa astepti pana in 15 martie ca in contract spune combinat si cu 30 zile inainte si ca iti inchide contul la urmatoarea data de facturare DUPA preavizul ala de 30 zile. nah, ce sa zic...jucati cum va canta orange. eu n-am de gand.

parca aici pe forum trebuia sa ne ajutam cu sfaturi nu sa ne dam la gioale in necunostinta de cauza.

View PostiDorin, on 18 noiembrie 2022 - 17:17, said:

Poți să renunți de la următoarea dată de facturare, nu de pe azi pe mâine. Și da, fără penalități.

citeste pe site-ul ancom...momentan, daca nu reprezinti ancom, eu ii cred pe ai, nu pe tine.

View PostiDorin, on 18 noiembrie 2022 - 19:50, said:

Trebuie anunțat operatorul cu 30 de zile înainte.

dupa cum spuneam...si mai ales dupa cum spune ancom : cu MAXIM 30 zile inainte. daca vrei cu 2 zile inainte, e treaba si dreptul tau.

#19169
altair_xms

altair_xms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 29.10.2007

View PostClaudiu-Cocrea, on 18 noiembrie 2022 - 10:39, said:

Buna ziua,
Miercuri 16 noiembrie am fost sunat de un reprezentant vodafone fiind in baza lor de date cu servicii fixe si am primit Red 12 la 6.8 euro cu 50gb national, 10gb roaming plus 600 minute internationale in rest nelimitat si am acceptat + 250 euro la achizitia unui telefon. La maxim o ora dupa acceptarea ofertei am primit de la orange mesaj sa sun la 300 pentru o oferta speciala, cei de la 300 au spus ca nu au nici o oferta, totodata am primit mesaj cu oferta de 70gb si 200 minute internationale iar nationale nelimitat fara roaming la 4 euro am solicitat o oferta cu roaming daca doresc sa raman si a ramas ca voi fi sunat.
Joi 17 noiembrie  am primit din nou mesaj de la ei cu oferta initiala fara roaming,am sunat din nou si iar am anuntat ca nu sunt interesat.
Azi Vineri 18 noiembrie am fost sunat de o fata de la retentie extrem de agresiva care nu dorea sa inteleaga ca eu am sunat cu o zi inainte la ei ea fiind sigura ca ei au sunat si eu am refuzat oferta iar acum am facut din nou cerere de ofertare (ceva de genul- ce tot mai vrei), dupa asta am primit o oferta de 8 euro cu 50gb national si 6.6gb roaming cand am incercat sa ii spun ca exact asta era abonamentul meu cand am acceptat cererea de portare la Vodafone a devenit si mai agresiva si ma certa ca eu nu am avut abonamet cu roaming fiindca abonametul de 8 euro nu are roaming ,in timp ce vorbeam cu ea am gasit mesaj de pe 01 septembrie cu resursele de roaming cand am intrat in Bulgaria , nu am reusit sa ii explic fiindca am fost intrerupt  nefiind interesata de ce  abonamet am avut inainte(asta dupa ce am fost certat ca mint). Totodata am aflat ca in 2021 am achizitionat un telefon cu butoane Maxcom si nu a dorit sa creada ca eu nu am primit nici un telefon (sincer nu stiu ce as fi facut ce el)
Sunt dezamagit ca dupa 20 de ani de Orange am ajuns sa fiu certat de niste angajati care posibil au aproape aceiasi varsta cu abonamentul meu, dar cand isi dau seama ca au gresit schimba discutia nefiind relevanta. Pot spune ca inca sunt socat de cum am fost tratat.
Ps. dupa ce am patit si cum am fost tratat urmeaza sa portez inca 2 abonamente din familie.(nu cred ca ii intereseaza inca dar in ritmul asta nu stiu unde vor ajunge)

confirm experienta, acelasi comportament retardat, trist e ca e incurajat la nivel de companie (am avut un fun10 cu 2x number share ...am primit oferte cu20g extra, apoi 6eur apoi 4 apoi 2, le-am explicat ca vreau ce aveam dar nema asa ca am zbuat fara suparare la VDF)

#19170
george_c_ro1

george_c_ro1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 02.04.2020

View Postgeorge_c_ro1, on 13 noiembrie 2022 - 21:08, said:

Abonament iesit din perioada contractuala BF 13.11.2022 FUN 10 redus la 5 euro / 24 luni : 30 +30 GB , 5G, roaming, nelimitat min si sms nationale

Anterior valoarea abonamentului era de 7 euro si urma sa ajunga la 8 ( + 1 euro ) ...

Surpriza ! S-a emis noua factura , abonamentul schimbat -FUN10 , dar fara reducerea de BF 5 euro .
Am deschis o sesizare pe chat ...motivul neimplementarii : " situatie tehnica si reducerile nu s-au aplicat fiind un numar foarte mare de solicitari " ... recomandarea fiind sa platesc factura emisa si la viitoarea se va regla ...



View Postgeorge_c_ro1, on 13 noiembrie 2022 - 21:08, said:

Abonament iesit din perioada contractuala BF 13.11.2022 FUN 10 redus la 5 euro / 24 luni : 30 +30 GB , 5G, roaming, nelimitat min si sms nationale

Anterior valoarea abonamentului era de 7 euro si urma sa ajunga la 8 ( + 1 euro ) ...

Surpriza ! S-a emis noua factura , abonamentul schimbat -FUN10 , dar fara reducerea de BF 5 euro .
Am deschis o sesizare pe chat ...motivul neimplementarii : " situatie tehnica si reducerile nu s-au aplicat fiind un numar foarte mare de solicitari " ... recomandarea fiind sa platesc factura emisa si la viitoarea se va regla ...



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

radutuby

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate