Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 

Ce se oferã la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19799 replies to this topic

#19189
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,005
  • Înscris: 27.02.2006
sa mai radem un pic, e scris precum erau inainte trecute in ziarele tiparite anunturile de deces.Posted Image

#19190
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 29.04.2010
Exact 😂😂😂😂😂😂😂

Majorarea de tarife e moartea pasiunii. Bine, si Vodafone la cablu au anuntat din august marirea abonamentului CATV cu un euro incepand cu decembrie, cred ca se vorbesc intre ei naibii 😜😜😜😜

Edited by dincadan78, 22 November 2022 - 21:12.


#19191
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,005
  • Înscris: 27.02.2006
la orange am solicitat rezilierea pe motiv de majorare abonament in timp ce la vodafone am solicitat incetarea contractului cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei minime din contract. la orange am fost contactat de catre un operator de la serviciul de retentie, si am mai discutat si cu djingo si cu un transfer la operator din orange connect, in timp ce la vodafone nu m-a sunat nimeni in intervalul scurs de la cererea trimisa pana la inchiderea serviciilor, cand am fost anuntat prin sms sa duc echipamentele intr-un magazin fizic. la orange urmeaza pe 6 decembrie 2022 sa se incheie epopeea, dupa ce la vodafone am inchis la 25 octombrie 2022. este vorba de servicii fixe (catv si internet la orange si dar catv la vodafone).

astia nu iti inchid abonamentul de azi pe maine, ci cu 30 de zile inainte sau daca e mai putin de 30 de zile, la urmatoarea data de facturare (care la mine este pe 7 ale lunii).

Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:19.


#19192
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,005
  • Înscris: 27.02.2006
faza cea mai dificila este aceea ca nu poti sa suni din yoxo la relatii clienti, si doar ai doua optiuni din cele trei oferite prin care poti solicita rezilierea contractului (sa mergi fizic in magazin orange shop, care pentru mine inseamna cam 30 km dus si 30 de km intors sau orange connect, sa ii scrii lui djingo sau sa soliciti transfer la operator uman daca nu te intelegi cu djingo) numarul 300 sau 0374300300 este restrictionat in yoxo si te enervezi ca nu poti sa vb cu o persoana la telefon, iar mesajul de e-mail trimis din orange asistenta spune ca nu functioneaza ca are o problema si ca sa revii mai tarziu.

ca si durata de predare a echipamentelor au o perioada de 90 de zile de la data inchiderii serviciilor, in timp ce la vodafone au fost maxim 5 zile, altfel iti factureaza echipamentul, care nu mai poate fi utilizat, dar ei tot il factureaza, in caz ca nu il predai in termenul mentionat anterior intr-un magazin fizic pe baza de proces verbal de predare-primire.

Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:30.


#19193
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 29.04.2010
Nu stiu ce e yoxo asta, ca nu am folosit…

#19194
jonnie007

jonnie007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 22.02.2009
Depune cerere scrisa si iti raspundem in 30 zile.

#19195
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View PostIaro, on 22 noiembrie 2022 - 21:21, said:

in timp ce la vodafone nu m-a sunat nimeni in intervalul scurs de la cererea trimisa pana la inchiderea serviciilor, cand am fost anuntat prin sms sa duc echipamentele intr-un magazin fizic.
Nici la concurență nu este totul rozPosted Image , îi doare la bascheți că le pleacăPosted Image clienții.

View Postdincadan78, on 22 noiembrie 2022 - 23:55, said:

Nu stiu ce e yoxo asta, ca nu am folosit…
Abonament digital, totul online,  YOXO
Vodafone i-au copiat cu Flex

#19196
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Ati facut varza topicul in ultimele pagini, numai discutii offtopic.
Deci va rog sa reveniti la subiect sau incepem sa dam cadourile.

#19197
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,359
  • Înscris: 23.05.2003

View Postburebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:

Si fix peste 5 luni aceeasi problema. Ma uit azi pe factura si vad iar crestere de un euro. Fara mail/sms/whatever.
Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta.
Oricum mi-am portat numarul pe Yoxo, urmatorul e fata si apoi sotia.
Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta. Macar pentru partea de comunicare.
Si a venit si raspunsul. De data asta e ceva de genul fck you.

Conform notificarii pe care ati primit-o prin intermediul facturii, intr-adevar, din cauza scumpirilor intervenite in ultima vreme, am fost nevoiti sa crestem pretul pentru serviciile de telecomunicatii.

Astfel, majorarea pretului se va face cu 1 euro per serviciu.

In cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare, aveti urmatoarele posibilitati:

Sa solicitati o alta oferta, in cazul in care numarul este ofertabil
Sa rezilitiati numarul fara existenta unui preaviz si fara plata eventualelor taxe de reziliere
Sa reziliati numarul cu migrare pe cartela reincarcabila, cu conditia sa fiti de acord cu emiterea unei facturi de 6 euro/numar care reprezinta prima reincarcare a numarului prepay.


Optiunile se pot comunica in continuare, chiar daca termenul de 30 zile a fost depasit.

Daca doriti portarea, va recomand sa depuneti o cerere la compania la care doriti sa migrati.

Cu alte cuvinte, take it or leave it.
OK, deocamdata merg pe varianta leave it. Yoxo in prima faza si daca incep si pe acolo cu magarii d'astea mai vedem.

#19198
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 14.12.2018
Mi-au marit si mie cu 1 euro oferta de 4 euro (cea primita cand vrei sa te portezi). Am sunat sa aflu daca se poate anula majorarea si mi-au zis ca de data asta nu se mai poate, comparativ cu ultima data cand au majorat, insa imi pot da 20gb net la cei 120gb pe care ii am. Fiind in ultimele 3 luni, le-am zis sa ma sune de la retentie, poate dau de cineva acolo sa imi scoata euro-ul ala. Cacanari, iar au facut-o silentios

#19199
M0su

M0su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 20.11.2022
Vor sa scape de abonamentele mici, eu in cazul tau as merge pe nelimitatul de 15 redus 50% direct de pe site.
Nu am mai negociat cu retentia din 2014 , toate prelungirile le-am facut din magazinul online si am iesit mereu mai mult decat avantajos, ba chiar pot spune ca Orange ma plateste sa ii folosesc reteaua daca e sa socotim cat platesc in 2 ani si cat costa terminalul in ziua in care inchei contractul.

#19200
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 29.04.2010
@burebista
E un mesaj cam standard, la fel am primit si ei vizavi de cele 2 abonamente majorate. Le-am scris sa treaca abonamentul de date pe cartela, cu incarcarea aia initiala facturata la 6 euro, iar la cel de voce il pastrez in continuare cu pretul majorat de 9 euro, cu conditia sa activeze si ei macar de bun-simt Roaming-ul. Suntem in secolul 21, sa nu fie neam de traista.

#19201
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 14.12.2018

View PostM0su, on 24 noiembrie 2022 - 20:45, said:

Vor sa scape de abonamentele mici, eu in cazul tau as merge pe nelimitatul de 15 redus 50% direct de pe site.
Nu am mai negociat cu retentia din 2014 , toate prelungirile le-am facut din magazinul online si am iesit mereu mai mult decat avantajos, ba chiar pot spune ca Orange ma plateste sa ii folosesc reteaua daca e sa socotim cat platesc in 2 ani si cat costa terminalul in ziua in care inchei contractul.

asta am facut pana la urma, m-am dus pe oferta smart 15 redusa

#19202
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Obtinut astazi dupa o cerere de portare la concurenta+cerere de reziliere din cauza majorarii:
Fun 6 redus la 2 euro/luna/ 24 luni contract:
nelimitat min in retea, SMS nat/in retea
1000 min. nationale
400 min. intern.
58 GB 5G
cost control.

numarul era in perioada contractuala. am acceptat oferta.

#19203
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 13.12.2006
doar un numar ai avut?

mie mi-au propus 2 fun8 reduse la 6 euro fiecare Posted Image

Edited by VipeR85, 25 November 2022 - 18:33.


#19204
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
un numar + servicii fixe.

#19205
narcis_tgv_80

narcis_tgv_80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 17.03.2007
Foarte buna oferta, la 2 euro dar nu cred ca este pentru toatã lumea.
Am si eu o intrebare. Daca de exemplu mi se activeaza oferta de portare clasica cu 4 euro pe 3 numere, se mai creaza grup family? Adica 2 din ele vor fi 3 euro?

Edited by narcis_tgv_80, 25 November 2022 - 21:01.


#19206
Proful

Proful

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,302
  • Înscris: 21.12.2007
La servicii fixe ai reusit sa anulezi marirea sau ce ti-au oferit?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate