Ce se oferã la retenție?
Last Updated: Apr 25 2024 22:03, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#19189
Posted 22 November 2022 - 21:09
sa mai radem un pic, e scris precum erau inainte trecute in ziarele tiparite anunturile de deces.
|
#19190
Posted 22 November 2022 - 21:12
Exact 😂😂😂😂😂😂😂
Majorarea de tarife e moartea pasiunii. Bine, si Vodafone la cablu au anuntat din august marirea abonamentului CATV cu un euro incepand cu decembrie, cred ca se vorbesc intre ei naibii 😜😜😜😜 Edited by dincadan78, 22 November 2022 - 21:12. |
#19191
Posted 22 November 2022 - 21:21
la orange am solicitat rezilierea pe motiv de majorare abonament in timp ce la vodafone am solicitat incetarea contractului cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei minime din contract. la orange am fost contactat de catre un operator de la serviciul de retentie, si am mai discutat si cu djingo si cu un transfer la operator din orange connect, in timp ce la vodafone nu m-a sunat nimeni in intervalul scurs de la cererea trimisa pana la inchiderea serviciilor, cand am fost anuntat prin sms sa duc echipamentele intr-un magazin fizic. la orange urmeaza pe 6 decembrie 2022 sa se incheie epopeea, dupa ce la vodafone am inchis la 25 octombrie 2022. este vorba de servicii fixe (catv si internet la orange si dar catv la vodafone).
astia nu iti inchid abonamentul de azi pe maine, ci cu 30 de zile inainte sau daca e mai putin de 30 de zile, la urmatoarea data de facturare (care la mine este pe 7 ale lunii). Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:19. |
#19192
Posted 22 November 2022 - 21:33
faza cea mai dificila este aceea ca nu poti sa suni din yoxo la relatii clienti, si doar ai doua optiuni din cele trei oferite prin care poti solicita rezilierea contractului (sa mergi fizic in magazin orange shop, care pentru mine inseamna cam 30 km dus si 30 de km intors sau orange connect, sa ii scrii lui djingo sau sa soliciti transfer la operator uman daca nu te intelegi cu djingo) numarul 300 sau 0374300300 este restrictionat in yoxo si te enervezi ca nu poti sa vb cu o persoana la telefon, iar mesajul de e-mail trimis din orange asistenta spune ca nu functioneaza ca are o problema si ca sa revii mai tarziu.
ca si durata de predare a echipamentelor au o perioada de 90 de zile de la data inchiderii serviciilor, in timp ce la vodafone au fost maxim 5 zile, altfel iti factureaza echipamentul, care nu mai poate fi utilizat, dar ei tot il factureaza, in caz ca nu il predai in termenul mentionat anterior intr-un magazin fizic pe baza de proces verbal de predare-primire. Edited by Iaro, 22 November 2022 - 21:30. |
#19194
Posted 23 November 2022 - 00:00
Depune cerere scrisa si iti raspundem in 30 zile.
|
#19195
Posted 23 November 2022 - 08:54
Iaro, on 22 noiembrie 2022 - 21:21, said:
in timp ce la vodafone nu m-a sunat nimeni in intervalul scurs de la cererea trimisa pana la inchiderea serviciilor, cand am fost anuntat prin sms sa duc echipamentele intr-un magazin fizic. dincadan78, on 22 noiembrie 2022 - 23:55, said:
Nu stiu ce e yoxo asta, ca nu am folosit… Vodafone i-au copiat cu Flex |
#19196
Posted 23 November 2022 - 10:24
Ati facut varza topicul in ultimele pagini, numai discutii offtopic.
Deci va rog sa reveniti la subiect sau incepem sa dam cadourile. |
#19197
Posted 23 November 2022 - 15:01
burebista, on 21 noiembrie 2022 - 10:49, said:
Si fix peste 5 luni aceeasi problema. Ma uit azi pe factura si vad iar crestere de un euro. Fara mail/sms/whatever. Le-am dat iar mail sa vad ce mai zic si de data asta. Oricum mi-am portat numarul pe Yoxo, urmatorul e fata si apoi sotia. Se pare ca 22 ani de vechime n-au nicio importanta. Macar pentru partea de comunicare. Conform notificarii pe care ati primit-o prin intermediul facturii, intr-adevar, din cauza scumpirilor intervenite in ultima vreme, am fost nevoiti sa crestem pretul pentru serviciile de telecomunicatii. Astfel, majorarea pretului se va face cu 1 euro per serviciu. In cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare, aveti urmatoarele posibilitati: Sa solicitati o alta oferta, in cazul in care numarul este ofertabil Sa rezilitiati numarul fara existenta unui preaviz si fara plata eventualelor taxe de reziliere Sa reziliati numarul cu migrare pe cartela reincarcabila, cu conditia sa fiti de acord cu emiterea unei facturi de 6 euro/numar care reprezinta prima reincarcare a numarului prepay. Optiunile se pot comunica in continuare, chiar daca termenul de 30 zile a fost depasit. Daca doriti portarea, va recomand sa depuneti o cerere la compania la care doriti sa migrati. Cu alte cuvinte, take it or leave it. OK, deocamdata merg pe varianta leave it. Yoxo in prima faza si daca incep si pe acolo cu magarii d'astea mai vedem. |
#19198
Posted 24 November 2022 - 13:44
Mi-au marit si mie cu 1 euro oferta de 4 euro (cea primita cand vrei sa te portezi). Am sunat sa aflu daca se poate anula majorarea si mi-au zis ca de data asta nu se mai poate, comparativ cu ultima data cand au majorat, insa imi pot da 20gb net la cei 120gb pe care ii am. Fiind in ultimele 3 luni, le-am zis sa ma sune de la retentie, poate dau de cineva acolo sa imi scoata euro-ul ala. Cacanari, iar au facut-o silentios
|
|
#19199
Posted 24 November 2022 - 20:45
Vor sa scape de abonamentele mici, eu in cazul tau as merge pe nelimitatul de 15 redus 50% direct de pe site.
Nu am mai negociat cu retentia din 2014 , toate prelungirile le-am facut din magazinul online si am iesit mereu mai mult decat avantajos, ba chiar pot spune ca Orange ma plateste sa ii folosesc reteaua daca e sa socotim cat platesc in 2 ani si cat costa terminalul in ziua in care inchei contractul. |
#19200
Posted 24 November 2022 - 21:29
@burebista
E un mesaj cam standard, la fel am primit si ei vizavi de cele 2 abonamente majorate. Le-am scris sa treaca abonamentul de date pe cartela, cu incarcarea aia initiala facturata la 6 euro, iar la cel de voce il pastrez in continuare cu pretul majorat de 9 euro, cu conditia sa activeze si ei macar de bun-simt Roaming-ul. Suntem in secolul 21, sa nu fie neam de traista. |
#19201
Posted 25 November 2022 - 13:30
M0su, on 24 noiembrie 2022 - 20:45, said:
Vor sa scape de abonamentele mici, eu in cazul tau as merge pe nelimitatul de 15 redus 50% direct de pe site. Nu am mai negociat cu retentia din 2014 , toate prelungirile le-am facut din magazinul online si am iesit mereu mai mult decat avantajos, ba chiar pot spune ca Orange ma plateste sa ii folosesc reteaua daca e sa socotim cat platesc in 2 ani si cat costa terminalul in ziua in care inchei contractul. asta am facut pana la urma, m-am dus pe oferta smart 15 redusa |
#19202
Posted 25 November 2022 - 18:31
Obtinut astazi dupa o cerere de portare la concurenta+cerere de reziliere din cauza majorarii:
Fun 6 redus la 2 euro/luna/ 24 luni contract: nelimitat min in retea, SMS nat/in retea 1000 min. nationale 400 min. intern. 58 GB 5G cost control. numarul era in perioada contractuala. am acceptat oferta. |
#19203
Posted 25 November 2022 - 18:33
doar un numar ai avut?
mie mi-au propus 2 fun8 reduse la 6 euro fiecare Edited by VipeR85, 25 November 2022 - 18:33. |
|
#19205
Posted 25 November 2022 - 20:58
Foarte buna oferta, la 2 euro dar nu cred ca este pentru toatã lumea.
Am si eu o intrebare. Daca de exemplu mi se activeaza oferta de portare clasica cu 4 euro pe 3 numere, se mai creaza grup family? Adica 2 din ele vor fi 3 euro? Edited by narcis_tgv_80, 25 November 2022 - 21:01. |
#19206
Posted 25 November 2022 - 21:19
La servicii fixe ai reusit sa anulezi marirea sau ce ti-au oferit?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users