Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19797 replies to this topic

#19225
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View Postimhotep7, on 01 decembrie 2022 - 08:49, said:

Cum ai prins abonamentul ăsta? Eu nu am reușit.
E de ceva vreme, dinainte de Black Friday si inca ESTE pentru toata luna decembrie. Acum sub caciula Craciunului, uita-te pe site-ul lor ca e acolo.

#19226
imhotep7

imhotep7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 05.01.2010

View PostK-Bobby, on 01 decembrie 2022 - 08:57, said:

A fost de  black friday din cate stiu.
A fost, dar mie mi-au spus că este doar pentru noii clienți.

#19227
nelutu79

nelutu79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 10.01.2007
Dupa scumpirea cu 1 euro am renuntat si eu la doua ab. 25 , respectiv 30 euro , le-am trecut pe prepay apoi am facut din nou ab . de 15euro redus la 7.5,  fiind oferta buna am trecut si numarul de pe yoxo pe ab.
Eu sunt multumit ca am mai primit o reducere de 1 euro la fiecare abonament ( orange family )
6.5 euro/abonament este perfect !

Attached Files



#19228
imhotep7

imhotep7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 05.01.2010
Simplu! Mie nu mi-a dat prin cap. 😭

#19229
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 28.11.2001

View Postnelutu79, on 01 decembrie 2022 - 10:13, said:

am facut din nou ab . de 15euro redus la 7.5,  fiind oferta buna am trecut si numarul de pe yoxo pe ab.
Cum ai făcut ca abonamentul YOXO să-l treci pe abonamentul de 15Euro  redus 50%? Mă interesează procedura.

#19230
djmaxx

djmaxx

    Tehnicus20

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,183
  • Înscris: 15.07.2005

View Postnelutu79, on 01 decembrie 2022 - 10:13, said:

Dupa scumpirea cu 1 euro am renuntat si eu la doua ab. 25 , respectiv 30 euro , le-am trecut pe prepay apoi am facut din nou ab . de 15euro redus la 7.5,  fiind oferta buna am trecut si numarul de pe yoxo pe ab.
Eu sunt multumit ca am mai primit o reducere de 1 euro la fiecare abonament ( orange family )
6.5 euro/abonament este perfect !


si eu am trecut de la abonament la cartela astazi. cat timp trebuie sa astept pe cartela sa pot trece nr pe abonament iar? ca online zice ca nu sunt eligibil

#19231
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Postdjmaxx, on 01 decembrie 2022 - 12:16, said:

si eu am trecut de la abonament la cartela astazi. cat timp trebuie sa astept pe cartela sa pot trece nr pe abonament iar? ca online zice ca nu sunt eligibil
Trebuie să aștepți trei luni pentru a deveni eligibil pentru un nou abonament, dar la Yoxo poți trece de azi.
Legat de PrePay, din punctul meu de vedere e mai rentabil și flexibil decât orice abonament, iar resursele sunt practic nelimitate. Poți avea și 300 GB pe lună (minim) la o opțiune de 5 euro... minute și SMS-uri nelimitate în rețea și 2000 minute sau SMS naționale. Practic este ca și cum ai avea nelimitat, nu cred că poți epuiza aceste resurse într-o lună.

Edited by iDorin, 01 December 2022 - 12:40.


#19232
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009
Sunați la 0219890, vă rezolvă acolo. Numai să nu vă rezolve ca pe mine, mi-au trimis contractul prin curier, l-am semnat, trebuia teoretic să se activeze abonamentul la juma' de oră după această operațiune, am așteptat o zi, două, am sunat înapoi să văd de ce nu se activează, m-au pasat între magazinul online și apeluri la 300, până la urmă a trecut pe un fel de abonament (pe care nu îl pot vizualiza în contul meu), nu am acces la 4G, VoLTE sau VoWiFi, am revenit să întreb ce se întâmplă și se pare că din cauza unei "erori tehnice" nu s-a putut implementa abonamentul. Așa că nimeni nu știe nici pe ce sunt acum (prepay clar nu sunt, dar nici Smart 15), mi-au spus că trebuie să reia procedura de contractare, când se va activa sau ce anume nimeni nu știe.

#19233
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Postmariusnorbert, on 01 decembrie 2022 - 12:42, said:

Sunați la 0219890, vă rezolvă acolo. Numai să nu vă rezolve ca pe mine, mi-au trimis contractul prin curier, l-am semnat, trebuia teoretic să se activeze abonamentul la juma' de oră după această operațiune, am așteptat o zi, două, am sunat înapoi să văd de ce nu se activează, m-au pasat între magazinul online și apeluri la 300, până la urmă a trecut pe un fel de abonament (pe care nu îl pot vizualiza în contul meu), nu am acces la 4G, VoLTE sau VoWiFi, am revenit să întreb ce se întâmplă și se pare că din cauza unei "erori tehnice" nu s-a putut implementa abonamentul. Așa că nimeni nu știe nici pe ce sunt acum (prepay clar nu sunt, dar nici Smart 15), mi-au spus că trebuie să reia procedura de contractare, când se va activa sau ce anume nimeni nu știe.
Nu treci direct pe noul abonament, trebuie să-l primești prin curier și să-l semnezi pentru a fi activat? Orange nu a auzit de ”semnătura electronică”?

Edited by iDorin, 01 December 2022 - 12:46.


#19234
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 28.11.2001
E veche boala asta. Vine curierul cu două exemplare și așteaptă să-l semnezi pentru a returna un exemplar. Nu stă după tine să-l citești. Eu nu am semnat și am contactat Orange pentru a-mi trimite în format electronic contractul. Ceea ce s-a și întâmplat.

Edited by badmania98, 01 December 2022 - 12:57.


#19235
Proful

Proful

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,302
  • Înscris: 21.12.2007
A primit cineva contractul fizic sau electronic la prelungirea abonamentelor cu ofertele de black friday? de pe 11 decembrie o sa intre in vigoare fun 10 redus la 5 euro dar eu nu am nici un contract, nimic.

#19236
nelutu79

nelutu79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 10.01.2007
Dupa ce am trecut pe prepay cele doua abonamente , am facut o simulare pentru oferta de 15euro redusa 50% , este adevarat ca imi aparea mesajul  cu vechimea de 3 luni , dupa cateva zile a aparut pe site-ul orange "o reclama"  : un consultant te va ajuta cu o oferta personalizata... am sunat la numarul de acolo 0219890 i-am spus poezia cu trecerea de pe ab la prepay , apoi ca vreau sa ma abonez din nou... in 5 minute mi-a fost facuta cererea pt. cele doua numere.... seara am sunat la acelasi  numar pt trecerea de pe yoxo la abonament , am fost indrumat sa intru in aplicatie si sa inchid ab. Yoxo si sa il trec pe cartela , in cateva secunde a vazut in sistem acest lucru , apoi mi-a mai facut un abonament......

Attached Files



#19237
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View PostProful, on 01 decembrie 2022 - 13:11, said:

A primit cineva contractul fizic sau electronic la prelungirea abonamentelor cu ofertele de black friday? de pe 11 decembrie o sa intre in vigoare fun 10 redus la 5 euro dar eu nu am nici un contract, nimic.
Am primit pe email pentru SmartPlus15. 4-5 PDF-uri cu termeni si conditii, contract, sinteza, etc.

Sunt 250 de pagini in total, cred, de documente. Doua par identice ca si continut desi se numesc complet diferit.
Intr-un PDF scrie 12.6GB in roaming, in alta scrie 10.xGB, cred ca au trimis ce aveau pe acolo.

#19238
SisterRay

SisterRay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 10.09.2005
La mine scrie într-unul 12.6, în altul jumate, ca pe site la ofertă. Ce-oi primi oi vedea când se activează, pe mine mă interesa internetul nelimitat cel mai tare. Eu am reînnoit ieri și am luat SmartPlus 15 și am primit imediat pe mail toate documentele (5 bucăți).

#19239
lk1

lk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,437
  • Înscris: 31.07.2006
E păcat că nu se mai oferă acces la peste 90 de canale. Toate abonamentele oferă acces la 30 canale și eventual în plus cele de la ProTV.
Înainte pentru un Smart primeai acces la 90 de canale... Acum au scăzut beneficiile, dar nu și prețul (in oferta standard).

La prelungire chiar am întrebat dacă rămân canalele și a zis că da, rămân, dar a omis că nu este același număr de canale...

#19240
GreenArrow89

GreenArrow89

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2022
Ce oferta de retenție sa mai da când vrei sa portezi în alta rețea?

#19241
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,660
  • Înscris: 13.12.2006
inainte de cererea de portare am primit ceva derizoriu, am scris mai in urma cu cateva posturi. chiar cand sa expire abonamentu m-au sunat iarasi si mi-au zis ca imi dau 800 lei sa iau ce vreau de ei din shop, roaming si nelimitat pe ambele numere si ceva 50-70 gb net.
ieri am depus cererea de portare si azi au sunat in draci...pacat ca eram cu capu in rack la sertizat patchpaneluri, mi s-a rupt de telefoanele lor. dar a venit sms. din doua abonamente fun8 de cate 6 euro fiecare mi-au propus unul de 4 euro, unul de 9, 70 gb net, 200 min internationale.....ma duc zburand de la ei. azi am predat la shop si echipamentele

#19242
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013

View PostSmarty, on 15 august 2022 - 17:18, said:

Nu merge sa iei si reducerea abonamentului si telefon deodata dar pe rand, ar trebui sa functioneze. Prima data prelungeti abonamentul fara telefon si primesti reducerea de 50%. Dupa activare, iti iei telefon cu prelungirea abonamentului curent.
Practic nu se schimba abonamentul, tot ce se schimba e perioada contractuala.

Acum aprox 1 an, am prelungit abonamentul smart 15, si pt ca nu mi-am luat telefon am primit primele 8 luni reduse cu 50% + alte beneficii. Dupa activarea abonamentului, am intrat in magazinul online si am comandat telefonul dorit cu prelungirea abonamentului curent. S-au pastrat toate reducerile si beneficiile prelungirii fara abonament.
Aveti idee daca "procedura" asta functioneaza si pentru abonamente noi (portare din vodafone in orange)?
Am primit notificare de majorare de la vodafone si ma bate gandul sa-l portez in Orange ....Smart Plus 15 e la 7.5 eur

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate