VW Golf VII
Ultima postare: mai 30 2013 03:55, Inițiat de
H725
, oct 06 2009 17:31
·
0
#109
Publicat: 06 octombrie 2012 - 21:33
La Megane au introdus ESP si pe echiparile mai saracacioase (ca si diferentiere pentru modelul facelift, situl nu este actualizat, dar la dealer situatia este alta) si standard pe modelele noi, ex Clio4. Keyless-ul ala este standard pe Auris Hibrid, Prius (valabil pentru configuratiile de la noi), modele comparabile cu G7 dpdv al pretului. Corolla este o masina low cost in viziunea lui Toyota Romania, de aici si echiparile mai spartane. La fel si ESP (VSC+) este in standard pe toata gama hibrida si cu automate. Oricum ESP-ul nu mai este mare inovatie tehnica, G6 il avea in standard inca de la lansare, Hill Hold Assist merita pus in standard (gama hibrida Toyota il are in standard sub numele de UAC).
Keyless-ul nu se numara prin prioritatile soferilor de VAG, toti isi configureaza masinile preponderent cu faruri Xenon, CD Player 510/Navi, senzori ambientali si oglinda electrocromatica si vesnicul Climatronic. Cei cu dare de mana mai pun un DSG si o piele in calcul. Iar altii, cumpara Trendline-ul in cea mai simpla forma si se multumesc cu minimul necesar. Editat de connectorxp, 06 octombrie 2012 - 21:37. |
#110
Publicat: 06 octombrie 2012 - 23:34
connectorxp, on 06 octombrie 2012 - 21:33, said:
Keyless-ul ala este standard pe Auris Hibrid, Prius (valabil pentru configuratiile de la noi), modele comparabile cu G7 dpdv al pretului. Corolla este o masina low cost in viziunea lui Toyota Romania, de aici si echiparile mai spartane. La fel si ESP (VSC+) este in standard pe toata gama hibrida si cu automate. Oricum ESP-ul nu mai este mare inovatie tehnica, G6 il avea in standard inca de la lansare, Hill Hold Assist merita pus in standard (gama hibrida Toyota il are in standard sub numele de UAC). 2. Auris Hybrid si Prius au preturi de pornire de 24.000 €, respectiv de 27.000 €. Golful 7 costa in Germania de la 17.000 €, la noi va costa, probabil, 15.000 €. Adica cam 9.000 € (12.000 €) in plus ti se par preturi comparabile? Cu alte cuvinte, trebuie sa cumpar varianta de lux pentru un amarat de ESP? 3. N-am spus ca ESP-ul ar fi vreo mare inovatie tehnica, nu despre asta este vorba. Dar majoritatea cumparatorilor l-ar prefera in standard in dauna altuia mult mai putin util, gen keyless Recapituland, omologul Golf-ului in curtea Toyota (Corola/Auris) NU are keyless in standard, cum nu are nici VW, iar la VW trebuie sa platesti in plus fata de Reno doar vreo 60 €, nu 200 €. Daca-l vrei standard la Toyota, trebuie sa iei vreo hibrida si sa platesti in plus cel putin 9.000 €, daca nu 13.000 €. Parca n-ai spus tot adevarul, sau nu ma prind eu...? |
#114
Publicat: 08 octombrie 2012 - 09:50
valitudor, on 06 octombrie 2012 - 23:34, said:
1. Corolla este o masina low cost in viziunea Toyota RO? Ciudat, mai ales ca are un pret de pornire mai mare cu 500€ fata de Auris. 2. Auris Hybrid si Prius au preturi de pornire de 24.000 €, respectiv de 27.000 €. Golful 7 costa in Germania de la 17.000 €, la noi va costa, probabil, 15.000 €. Adica cam 9.000 € (12.000 €) in plus ti se par preturi comparabile? Cu alte cuvinte, trebuie sa cumpar varianta de lux pentru un amarat de ESP? 3. N-am spus ca ESP-ul ar fi vreo mare inovatie tehnica, nu despre asta este vorba. Dar majoritatea cumparatorilor l-ar prefera in standard in dauna altuia mult mai putin util, gen keyless Recapituland, omologul Golf-ului in curtea Toyota (Corola/Auris) NU are keyless in standard, cum nu are nici VW, iar la VW trebuie sa platesti in plus fata de Reno doar vreo 60 €, nu 200 €. Daca-l vrei standard la Toyota, trebuie sa iei vreo hibrida si sa platesti in plus cel putin 9.000 €, daca nu 13.000 €. Parca n-ai spus tot adevarul, sau nu ma prind eu...? Nu trebuie sa iei nici un hibrid. Uite-te pe listele alea de preturi&dotari, sunt accesibile oricui. Auris are ESP incepand cu versiunea Terra+VSC, pret pornire 13180 E. |
#115
Publicat: 08 octombrie 2012 - 14:19
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U8B2lx0-cBw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#116
Publicat: 08 octombrie 2012 - 17:07
closchkutza, on 08 octombrie 2012 - 09:50, said:
Nu trebuie sa iei nici un hibrid. Uite-te pe listele alea de preturi&dotari, sunt accesibile oricui. Auris are ESP incepand cu versiunea Terra+VSC, pret pornire 13180 E. Conector isi manifesta dezamagirea ca la VW, keyless nu este standard cum este la Toyota, ba chiar trebuie sa platesti vreo 200 € in plus fata de cat ai plati la Renault, spre exemplu. Nimic mai neadevarat. La VW optiunea costa doar cu 60-70 € in plus fata de Renault, iar la Toyota keyless este standard doar pe masini cu pret de pornire cu cel putin 9000 € mai mare decat Golf-ul. La masini ne-hibride keyless se gaseste doar in versiuni superioare de echipare, gen "sol" Partea cu ESP-ul e alta discutie. Am spus doar ca la Toyota nu este standard la orice versiune de echipare, de ex. terra simpla nu are ESP. La VW nu exista Golf fara ESP |
#121
Publicat: 22 noiembrie 2012 - 01:41
Sa ma sperii si mai multe nu, lista de dotari pentru Romania, MY2013 este una foarte bogata si pe Trendline, preturile sunt digerabile pentru un model nou, vor scadea in viitor, mai ales cand dispare G6 din peisaj. Ciudat, dar acum ESP-ul se numeste ESC, oare sa nu mai plateasca acel "royalty" celor de la Bosch? Nemtii au luat-o razna, da in standard Touchscreen la CD Player (si Toyota si altii o fac pe anumite versiuni), dar este o premiera la nemti, care se stie ca sunt mai zgarciti la dotari.
|
#122
Publicat: 01 decembrie 2012 - 23:53
Am vazut acum cateva zile in mall noul golf. Prima impresie a fost ca vad golf VI pe care scrie noul golf dar care arata al naibii de bine. Si ma uitam si parca tot era ala vechi dar era mai frumos. Am ajuns acasa, ma uit pe net si da, vad ca a aparut un nou golf. Ce au schimbat la el nu e prea clar, parca e mai lat mai alungit dar arata extrem de bine. Este ceva care te face sa visezi sa il ai, inainte cand vedeam un BMW seria 3 aveam senzatia asta apoi a aparut Jetta modelul nou, polo si golful asta... Se vede ca nemtii fac progrese clare, dotari gramada la el, peste asteptari dar parca asta e trendul actual, sa pui esp si un ecran color pe consola, laudabil...
Legat de tehnologie mi se pare interesant sa faci un motor care sa mearga numai in 2 cilindrii cand ai nevoie de doar atat. Totusi pretul este cam mare, nuprea este accesibil... Masina pare prin felul in care este echipata si cum arata sa se adreseze unui segment de oameni tineri, stialti, educati, care au bani si nu vor sa arate ca au o masina sport, sau limo, doar ce le trebuie. Daca il faceau mai ieftin cred ca era ideal. Asa ca sa il iei cat de cat ok ca motor si dotari trebuie sa scoti pe la 20-25k de euro... P.S. eu inca sper la un polo in primavara desi cu guvernul asta care mi-a taiat bursa de merit cred ca sunt mari sanse sa taie si rabla... mai vedem |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi