Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 

VW Golf VII

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#91
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postquenterro, on 04 septembrie 2012 - 15:24, said:

Nu trebuia sa fie astazi prezentarea?

o sa fie prezentat in prime time:

Quote

Heute, am Dienstagabend, wird um 21 Uhr in Berlin der neue VW Golf enthüllt. Angemessene Bühne für das Event ist die Berliner Nationalgalerie.
...

deci ora 22 a romaniei...

#92
albacazapada

albacazapada

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 12.01.2007
Golf VII

http://carscoop.blog...f-mk7-this.html

Attached Files



#93
mimaicun

mimaicun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 13.11.2011
Imi place mai mult alfa giulietta.
Ce dimensiuni are golf 7?

#94
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Uraaa!!! au remixat Golf 6-le, macar asta se pare ca le-a iesit si au mai indulcit liniile anoste a lui 6 + mici influente de pe la Jetta (grila),  BMW (pozitionarea consolei) si jante noi Posted Image, laterala totusi este mai anosta decat la G6, prea putine lucruri se intampla acolo.

Farurile imi plac sunt cu ani lumina in fata la actualele faruri de pe G6 (ma refer la cele cu DRL-uri si Xenon, care poti zice ca sunt Dectane-uri after). Proiectoarele arata mai bine, prea plictisitoare alea rotunde, dupa aspectul siglei din fata de la unele poze, am senzatia ca au integrat ceva senzori pe acolo, sa vedem daca asa va fi.

Fundul la ala vechi arata ceva mai bine, asta nou are stopurile mult prea mici si da senzatia de gol, parasit, lasat de izbeliste.

Sunt curios cum arata alea fara navigatie si plasticele acelea lucioase Posted Image

URAA! a disparut pedala aia de acceleratie, incomoda, era un chin daca porti orice altceva in afara de mocasini sau tenisi si avem optiune de frana de mana electrica (alt stres in minus pe consola centrala). In schimb a pastrat aceeasi oglinda la interior, cu acelasi design vechi de aproape 10 ani. Noua clima e mai ok, mai ales ca are afisaje martor cu temperatura, util sa nu mai freci butoanele alea sa vezi la ce temperatura este setata.

De ce nu au facut ei de la bun inceput G6-le asa? conduceam si eu unul Posted Image

Personal imi place ce vad, macar cand o sa le vad in trafic nu o sa fiu deranjat de aspectul lor, eu intre timp imi vad de Coyotele mele Posted Image

Bravo VW, ai castigat un Like de la mine, dupa The Beetle, asta se pare ca va fi o masina ce merita amintita la o discutie sau ca si termen de comparatie.

@H725, cinstit sa zic ma asteptam la chestii mult mai rele, dar se pare ca m-am inselat (si recunosc ca imi pare bine ca a fost asa), Astra J va avea un motiv de teama, Renault o sursa de inspiratie petnru noul Megane, C4, Focus si Auris un ghimpe si mai mare in coasta Posted Image

Edited by connectorxp, 04 September 2012 - 23:06.


#95
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postconnectorxp, on 04 septembrie 2012 - 22:52, said:

...
URAA! a disparut pedala aia de acceleratie, incomoda, era un chin daca porti orice altceva in afara de mocasini sau tenisi si avem optiune de frana de mana electrica (alt stres in minus pe consola centrala). In schimb a pastrat aceeasi oglinda la interior, cu acelasi design vechi de aproape 10 ani. Noua clima e mai ok, mai ales ca are afisaje martor cu temperatura, util sa nu mai freci butoanele alea sa vezi la ce temperatura este setata.
...
@H725, cinstit sa zic ma asteptam la chestii mult mai rele, dar se pare ca m-am inselat (si recunosc ca imi pare bine ca a fost asa), Astra J va avea un motiv de teama, Renault o sursa de inspiratie petnru noul Megane, C4, Focus si Auris un ghimpe si mai mare in coasta Posted Image

te obisnuiai cu acceleratia aia... ca posesor de G6 iti spun din experienta... a durat citeva zile pina am "simtit" diferenta intre o pedala prinsa de podea fata de una prinsa de firewall (cum Posted Image ii zice pe romaneste)...

Posted Image

nu ai remarcat ca nu are cheie de contact... ma rog, o sa fie element optional... oricum nu imi place ideea ca cheia sa comunice din buzunar inclusiv cu niste hackeri...

Edited by H725, 04 September 2012 - 23:48.


#96
Khaled

Khaled

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 26.11.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7GW0Zqag8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L-nxtwsT1Uo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#97
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Pe moment mă interesează G7 dintr-un singur motiv: dacă iese G7 pe piață, o sa scadă prețul la G6 rămase nevândute ;) (sau asa ar trebui...)
Altfel ce să zic, sunt fan prea înfocat ca să pot fi obiectiv pe topicul ăsta.

#98
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,934
  • Înscris: 31.03.2003
Oare cat ar fi un GTi 6 la anu in primavara ??
:D

#99
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Nu știu :D, eu mă uit după Golf Plus.

#100
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View PostH725, on 04 septembrie 2012 - 23:42, said:

te obisnuiai cu acceleratia aia... ca posesor de G6 iti spun din experienta... a durat citeva zile pina am "simtit" diferenta intre o pedala prinsa de podea fata de una prinsa de firewall (cum Posted Image ii zice pe romaneste)...

Posted Image

nu ai remarcat ca nu are cheie de contact... ma rog, o sa fie element optional... oricum nu imi place ideea ca cheia sa comunice din buzunar inclusiv cu niste hackeri...

Am avut Octavia FL inainte de Prius si tot o injuram, este vorba si de incaltari, cele outdoor sunt crima cand le combini cu tipul ala de pedala, desi la BMW nu am avut probleme, constat ca ei au alt unghi si confortul este mai bun + posibilitatea de a o apasa mai puternic. Si spatiu intre pedale aveam mai mult, fiind automata masina. Dar consumul mare, puterea scazuta, aerodinamica proasta, au dus la "demiterea" ei in 2 ani.

Cheia de contact "inteligenta" (Keyless) exista si de pe vremea lui G6, dar pe mine ma deranjeaza gestul de a cere 400E pe un rahat de optiune, cat timp eu la Toyota o am standard si la Renault standard sau optiune cu doar 200E, asta este suparator. Eu nu-mi fac griji cu hacker-ii, pana acum nu am vazut/auzit de Prius furat sau Megane 2/3 furate (pe Megane exista de cand VW inventa cheia cu lama escamotabila).

Edited by connectorxp, 05 September 2012 - 11:34.


#101
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Singurul lucru notabil la G7 e ca o sa-i scada pretul la G6 SH vara viitoare :) Momentan nu te poti apropia de G6 GTI la SH ca are pret de Sciroco ca daca tot iei masina puternica macar s-o iei si frumoasa. Oricum Golf 7 e mult spus, modificarile astea se numesc facelift la restul producatorilor: BMW E90 FL schimbat spoiler, capota si stopurile, Audi B8 schimbat spoiler, faruri si stopuri si lista poate continua:)

#102
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cica au nush ce sistem de constructie modulara acum. Nu se vede dar o simt ei la bani

#103
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Oricum la VW au strategia facelift la facelift, pentru modelele populare, pentru a nu produce vre-o ruptura in linia de design si de asemenea sa indeparteze clientii de ele. Pe cand la Scricco sau The Beetle si-au permis mici extravagante, tocmai ca sunt modele de nisa.

#104
george5110

george5110

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 17.05.2012
pana la urma cum e acceleratia acuma? ca la BMW sau ca la logan?

#105
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Este "atarnata", toate masinile MQB o au la fel, Seat Leon 2013 si A3 2013, au revenit la cea clasica. Explicatia poate fi: disconfort pentru anumiti soferi (nu eram singurul care injuram pedala aia) + costul ridicat de productie.

LE:

Am cautat pe net poze de la interior si acceleratia este aia clasica:
Attached File  a3_acceleratie.jpg   54.08K   79 downloads
Audi A3 2013

Attached File  G7_acceleratie.jpg   122.11K   81 downloads
Golf7

Attached File  Leon_acceleratie.jpg   111.23K   63 downloads
Leon 2013

Edited by connectorxp, 06 September 2012 - 23:38.


#106
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,779
  • Înscris: 15.06.2007
Poate cine va sa faca o postare "VS." intre Golf 6 face-lift vs. Golf  7? Sa se vada mai bine "diferentele". Cel putin cadranele din bord, sunt pe acelasi calapod din trendul actual, de la Passat, Jetta, si Golf 6.

#107
toceprol

toceprol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 20.09.2012
mie mi se pare extrem de BORINGGGGGG....

numai hatch ul poporului nu o sa fie.

#108
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postconnectorxp, on 05 septembrie 2012 - 11:32, said:

Cheia de contact "inteligenta" (Keyless) exista si de pe vremea lui G6, dar pe mine ma deranjeaza gestul de a cere 400E pe un rahat de optiune, cat timp eu la Toyota o am standard si la Renault standard sau optiune cu doar 200E, asta este suparator. Eu nu-mi fac griji cu hacker-ii, pana acum nu am vazut/auzit de Prius furat sau Megane 2/3 furate (pe Megane exista de cand VW inventa cheia cu lama escamotabila).
Nu este chiar adevarat ce spui, sau n-am gasit eu informatii care sa-ti confirme spusele.

La Toyota keyless nu este standard, este standard doar in ultima varianta de echipare (sol). Asadar, daca vrei neaparat keyless nu poti s-o iei decat daca cumperi si alte lucruri care-ti sunt bagate pe gat fortat.
Potrivit saiturilor oficiale, keyless costa:
la VW - 326 euro, la Reno - 260 euro, nu 400, respectiv 200.

Oricum, keyless mi se pare un gimmick. Mult mai important este ESP-ul, de exemplu, unde la Golf este standard, chiar si pe cel mai ieftin Golf, iar la Megane si Corolla este optional (sau standard in versiunile cele mai scumpe).
Fiecare producator are strategia sa

Edited by valitudor, 06 October 2012 - 15:13.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate