Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#91
Posted 04 September 2012 - 16:08
quenterro, on 04 septembrie 2012 - 15:24, said:
Nu trebuia sa fie astazi prezentarea? o sa fie prezentat in prime time: Quote
Heute, am Dienstagabend, wird um 21 Uhr in Berlin der neue VW Golf enthüllt. Angemessene Bühne für das Event ist die Berliner Nationalgalerie. ... deci ora 22 a romaniei... |
#92
Posted 04 September 2012 - 19:28
#93
Posted 04 September 2012 - 21:25
Imi place mai mult alfa giulietta.
Ce dimensiuni are golf 7? |
#94
Posted 04 September 2012 - 22:52
Uraaa!!! au remixat Golf 6-le, macar asta se pare ca le-a iesit si au mai indulcit liniile anoste a lui 6 + mici influente de pe la Jetta (grila), BMW (pozitionarea consolei) si jante noi , laterala totusi este mai anosta decat la G6, prea putine lucruri se intampla acolo.
Farurile imi plac sunt cu ani lumina in fata la actualele faruri de pe G6 (ma refer la cele cu DRL-uri si Xenon, care poti zice ca sunt Dectane-uri after). Proiectoarele arata mai bine, prea plictisitoare alea rotunde, dupa aspectul siglei din fata de la unele poze, am senzatia ca au integrat ceva senzori pe acolo, sa vedem daca asa va fi. Fundul la ala vechi arata ceva mai bine, asta nou are stopurile mult prea mici si da senzatia de gol, parasit, lasat de izbeliste. Sunt curios cum arata alea fara navigatie si plasticele acelea lucioase URAA! a disparut pedala aia de acceleratie, incomoda, era un chin daca porti orice altceva in afara de mocasini sau tenisi si avem optiune de frana de mana electrica (alt stres in minus pe consola centrala). In schimb a pastrat aceeasi oglinda la interior, cu acelasi design vechi de aproape 10 ani. Noua clima e mai ok, mai ales ca are afisaje martor cu temperatura, util sa nu mai freci butoanele alea sa vezi la ce temperatura este setata. De ce nu au facut ei de la bun inceput G6-le asa? conduceam si eu unul Personal imi place ce vad, macar cand o sa le vad in trafic nu o sa fiu deranjat de aspectul lor, eu intre timp imi vad de Coyotele mele Bravo VW, ai castigat un Like de la mine, dupa The Beetle, asta se pare ca va fi o masina ce merita amintita la o discutie sau ca si termen de comparatie. @H725, cinstit sa zic ma asteptam la chestii mult mai rele, dar se pare ca m-am inselat (si recunosc ca imi pare bine ca a fost asa), Astra J va avea un motiv de teama, Renault o sursa de inspiratie petnru noul Megane, C4, Focus si Auris un ghimpe si mai mare in coasta Edited by connectorxp, 04 September 2012 - 23:06. |
#95
Posted 04 September 2012 - 23:42
connectorxp, on 04 septembrie 2012 - 22:52, said:
... URAA! a disparut pedala aia de acceleratie, incomoda, era un chin daca porti orice altceva in afara de mocasini sau tenisi si avem optiune de frana de mana electrica (alt stres in minus pe consola centrala). In schimb a pastrat aceeasi oglinda la interior, cu acelasi design vechi de aproape 10 ani. Noua clima e mai ok, mai ales ca are afisaje martor cu temperatura, util sa nu mai freci butoanele alea sa vezi la ce temperatura este setata. ... @H725, cinstit sa zic ma asteptam la chestii mult mai rele, dar se pare ca m-am inselat (si recunosc ca imi pare bine ca a fost asa), Astra J va avea un motiv de teama, Renault o sursa de inspiratie petnru noul Megane, C4, Focus si Auris un ghimpe si mai mare in coasta te obisnuiai cu acceleratia aia... ca posesor de G6 iti spun din experienta... a durat citeva zile pina am "simtit" diferenta intre o pedala prinsa de podea fata de una prinsa de firewall (cum ii zice pe romaneste)... nu ai remarcat ca nu are cheie de contact... ma rog, o sa fie element optional... oricum nu imi place ideea ca cheia sa comunice din buzunar inclusiv cu niste hackeri... Edited by H725, 04 September 2012 - 23:48. |
#96
Posted 05 September 2012 - 01:06
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7GW0Zqag8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L-nxtwsT1Uo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#97
Posted 05 September 2012 - 03:29
Pe moment mă interesează G7 dintr-un singur motiv: dacă iese G7 pe piață, o sa scadă prețul la G6 rămase nevândute (sau asa ar trebui...)
Altfel ce să zic, sunt fan prea înfocat ca să pot fi obiectiv pe topicul ăsta. |
#100
Posted 05 September 2012 - 11:32
H725, on 04 septembrie 2012 - 23:42, said:
te obisnuiai cu acceleratia aia... ca posesor de G6 iti spun din experienta... a durat citeva zile pina am "simtit" diferenta intre o pedala prinsa de podea fata de una prinsa de firewall (cum ii zice pe romaneste)... nu ai remarcat ca nu are cheie de contact... ma rog, o sa fie element optional... oricum nu imi place ideea ca cheia sa comunice din buzunar inclusiv cu niste hackeri... Am avut Octavia FL inainte de Prius si tot o injuram, este vorba si de incaltari, cele outdoor sunt crima cand le combini cu tipul ala de pedala, desi la BMW nu am avut probleme, constat ca ei au alt unghi si confortul este mai bun + posibilitatea de a o apasa mai puternic. Si spatiu intre pedale aveam mai mult, fiind automata masina. Dar consumul mare, puterea scazuta, aerodinamica proasta, au dus la "demiterea" ei in 2 ani. Cheia de contact "inteligenta" (Keyless) exista si de pe vremea lui G6, dar pe mine ma deranjeaza gestul de a cere 400E pe un rahat de optiune, cat timp eu la Toyota o am standard si la Renault standard sau optiune cu doar 200E, asta este suparator. Eu nu-mi fac griji cu hacker-ii, pana acum nu am vazut/auzit de Prius furat sau Megane 2/3 furate (pe Megane exista de cand VW inventa cheia cu lama escamotabila). Edited by connectorxp, 05 September 2012 - 11:34. |
|
#101
Posted 05 September 2012 - 14:50
Singurul lucru notabil la G7 e ca o sa-i scada pretul la G6 SH vara viitoare Momentan nu te poti apropia de G6 GTI la SH ca are pret de Sciroco ca daca tot iei masina puternica macar s-o iei si frumoasa. Oricum Golf 7 e mult spus, modificarile astea se numesc facelift la restul producatorilor: BMW E90 FL schimbat spoiler, capota si stopurile, Audi B8 schimbat spoiler, faruri si stopuri si lista poate continua:)
|
#102
Posted 05 September 2012 - 15:09
Cica au nush ce sistem de constructie modulara acum. Nu se vede dar o simt ei la bani
|
#103
Posted 05 September 2012 - 16:25
Oricum la VW au strategia facelift la facelift, pentru modelele populare, pentru a nu produce vre-o ruptura in linia de design si de asemenea sa indeparteze clientii de ele. Pe cand la Scricco sau The Beetle si-au permis mici extravagante, tocmai ca sunt modele de nisa.
|
#105
Posted 06 September 2012 - 17:06
Este "atarnata", toate masinile MQB o au la fel, Seat Leon 2013 si A3 2013, au revenit la cea clasica. Explicatia poate fi: disconfort pentru anumiti soferi (nu eram singurul care injuram pedala aia) + costul ridicat de productie.
LE: Am cautat pe net poze de la interior si acceleratia este aia clasica: a3_acceleratie.jpg 54.08K 79 downloads Audi A3 2013 G7_acceleratie.jpg 122.11K 81 downloads Golf7 Leon_acceleratie.jpg 111.23K 63 downloads Leon 2013 Edited by connectorxp, 06 September 2012 - 23:38. |
|
#106
Posted 01 October 2012 - 10:07
#107
Posted 01 October 2012 - 13:48
mie mi se pare extrem de BORINGGGGGG....
numai hatch ul poporului nu o sa fie. |
#108
Posted 06 October 2012 - 15:11
connectorxp, on 05 septembrie 2012 - 11:32, said:
Cheia de contact "inteligenta" (Keyless) exista si de pe vremea lui G6, dar pe mine ma deranjeaza gestul de a cere 400E pe un rahat de optiune, cat timp eu la Toyota o am standard si la Renault standard sau optiune cu doar 200E, asta este suparator. Eu nu-mi fac griji cu hacker-ii, pana acum nu am vazut/auzit de Prius furat sau Megane 2/3 furate (pe Megane exista de cand VW inventa cheia cu lama escamotabila). La Toyota keyless nu este standard, este standard doar in ultima varianta de echipare (sol). Asadar, daca vrei neaparat keyless nu poti s-o iei decat daca cumperi si alte lucruri care-ti sunt bagate pe gat fortat. Potrivit saiturilor oficiale, keyless costa: la VW - 326 euro, la Reno - 260 euro, nu 400, respectiv 200. Oricum, keyless mi se pare un gimmick. Mult mai important este ESP-ul, de exemplu, unde la Golf este standard, chiar si pe cel mai ieftin Golf, iar la Megane si Corolla este optional (sau standard in versiunile cele mai scumpe). Fiecare producator are strategia sa Edited by valitudor, 06 October 2012 - 15:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users