Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 

VW Golf VII

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Sunt nemtesti doar cu actionarii in rest tot de italieni si altii sunt proiectate, poate doar la mecanica sa-si fi bagat neamtul coada.

#56
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
noi cgi-uri pe auto.cz:

Quote

[ http://img.auto.cz/news/img/art/2011-23/274_4dede80357c97.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
auto.cz

Edited by H725, 22 September 2011 - 10:28.


#57
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Arata mai "bine dispus" decat actualul VI

#58
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Am citit toate comentarii de aici si nu pot sa remarc lipsa de cunostinte a unora. Dau doar cateva argumente: a. Competitorii musca din vazarile Vw- G6 este cea mai vanduta masina din Europa de 2 ani de zile (in Romania lupta pentru primul loc cu Skoda Octavia)- deci de unde lipsa de vanzari? b. design tern, invechit- regula spune ca designul care se vinde nu se schimba- de aceea cred ca G7 va avea un design clasic, apropiat de G6. Daca nu ar fi asa, as fi dezamagit. c. As vrea sa stiu si eu care sunt modele concurente mai bune (argumentat, cu cifre, nu din auzite- ca noi romanii ne pricepem la toate, nu-i asa?). Doar 2 ex: Ford Focus 3- o masina cu o calitate a interiorului execrabila si un design cel putin discutabil- nu reuseste sa vanda nici la 75% din vanzarile G6 (un model in teorie depasit, avand 2 ani vechime), in conditiile in care ar trebui sa beneficieze de efectul de noutate. Opel Astra J (aici ar fi prea multe elemente negative de spus)- dupa 1 an de la lansare a fost depasit de FF3 la vanzari.

#59
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Cum aratã Volkswagen Golf 7| FOTO SPION

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ion-153955.html

#60
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007

View Postedi10000, on 22nd September 2011, 23:31, said:

Ford Focus 3- o masina cu o calitate a interiorului execrabila

Intoarce-te te rog la VW-ul tau. Focus 3 Titanium ca si calitate ajune la nivelul clasei medii. Nu spun eu asta, spun majoritatea publicatiilor de profil. Ca are alte minusuri de acord (gen designul exterior), insa de interior nu te poti lega. Sigur, poate daca vorbesti de prima varianta, Trend sau cum se numeste. Dar sa ne amintim ca la VW, Golful in primul nivel de echipare nici macar manerele de la usi si carcasele de la oglinzi nu le are vopsite in culoarea caroseriei (da o impresie de ieftin). Sa nu mai spum de Radio Cd-ul cu display-ul minuscul.

#61
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@Genesis- Ma distreaza ca vorbesti despre FF3 si nici macar nu stii cum se numesc variantele de echipare. Am condus in Franta in concediu FF3 inchiriat (ei au alte echipari decat la noi) cu 8.000 km in bord si nu mi-a placut masina. Motorul era ok (diesel) dar overall este o masina sub G6 sau Honda Civic. Se poate compara in categoria a II-a a clasei compacte cu Opel Astra, Citroen C4 sau Peugeot 308.
PS
Arata-mi si mie care sunt revistele alea care plaseaza FF3 aproape de clasa superioara dpdv al materialelor utilizate.

#62
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nici mie nu mi s-a parut cine stie ce interiorul Focusului vazut in showroom. Probabil ca era o varianta mai ieftina (masina era alba daca tin minte bine si nu vreun alb mai deosebit ci unul simplu).
Personal, desi nu pot sa zic ca nu conteaza interiorul, pun intai accentul pe alte aspecte incepand cu confortul la volan (scaun moale, pozitie relativ inalta dar doar daca e corecta adica si cu volanul unde trebuie nu intre picioare si pedale nu foarte tari) si continuind cu motor, directie, stabilitate, antifonare. Daca astea sunt ok pot sa zic ca ma intereseaza si aspectul. Daca nu sunt ok primele chiar nu mai conteaza aspectul sau calitatea materialelor.
Eu la astea care arata bine, au interior de calitate dar nu au si restul lucrurilor de ziceam mai sus le zic masini de pipait in parcare, nu de mers cu ele.

M-am simtit mai bine in vechiul Focus.

#63
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009

View Postedi10000, on 6th November 2011, 16:25, said:

@Genesis- Ma distreaza ca vorbesti despre FF3 si nici macar nu stii cum se numesc variantele de echipare. Am condus in Franta in concediu FF3 inchiriat (ei au alte echipari decat la noi) cu 8.000 km in bord si nu mi-a placut masina. Motorul era ok (diesel) dar overall este o masina sub G6 sau Honda Civic. Se poate compara in categoria a II-a a clasei compacte cu Opel Astra, Citroen C4 sau Peugeot 308.
PS
Arata-mi si mie care sunt revistele alea care plaseaza FF3 aproape de clasa superioara dpdv al materialelor utilizate.
Sub G6 sau Honda Civic?
Vise... :rolleyes:

Focus in categoria II a clasei compacte? Din cate stiu eu atat Astra cat si Focus sunt cel putin la fel de bune ca G6 iar Civic e depasit de mult.

Sa te simti mai bine in Focus 2 decat in Focus 3 mi-e greu sa cred pentru ca am avut ocazia sa stau si/sau sa conduc toate generatile de Focus si Focus 3 e o masina deosebit de placuta la interior.
Faptul ca tie nu ti-a placut nu inseamna ca e mai proasta decat cele enumerate de tine.

#64
victor.andrey

victor.andrey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 04.08.2007

View Postevil_me_tepes, on 18th October 2009, 18:50, said:

dupa golf 4 care mi s a parut super ok , apoi un esec de design cu g5 si g6 , asta mai arata a masina.

mi-ai luat "vorba din gura"

g1, g2 si g4 au fost cele mai reusite, restul doar tabla si plastic.

#65
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Am avut Golf 1, 2, 3, 4 si am 6.
Probabil ca MkIV e cel mai bun Golf, raportat evident la timpul lui, dar MkVI e un mare pas inainte.
Nu comentez latura estetica.

#66
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 16.06.2004
Focus 3 la nivelul clasei medii ca si calitate a interiorului?!? Nici vorba, mi s-a parut la fel ca si la F2 unul dintre cele mai slabe si plasticoase interioare posibile. Imbinari urate, lufturi foarte mari si inegale(distanta de la fata usii pana la bord la sofer vs pasager). La capitolul interior G6 nu are ce discuta cu F3.

Edited by Alexutz_C, 09 November 2011 - 12:07.


#67
musso

musso

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 27.06.2005
Volkswagen incepe in august productia noii generatii Golf

Volkswagen va incepe in prima parte a lui august productia celei mai noi generatii Golf la doua uzine germane, modelul urmand a fi prezentat in septembrie la salonul de la Paris. A saptea generatie de Golf va ajunge la primii clienti in noiembrie. Intaia generatie Golf a aparut in 1974, iar cea de-a sasea generatie s-a lansat in 2008.

Cel mai mare producator auto european va incepe in prima parte din august productia noului Golf la uzinele Wolfsburg si Zwickau unde cele trei saptamani ale vacantei de vara vor fi folosite in vederea pregatirii uzinelor pentru utilizarea noi platforme modulare MQB pe baza careia vor fi construite cele mai bine vandute modele ale grupului VW.

Numele MQB vine de la Modular Transverse Matrix, care se refera la o arhitectura de vehicul cu motor dispus transversal, nu longitudinal.

In cazul marcii Volkswagen, pe MQB vor putea fi construite modele precum Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Passat, Tiguan, Touran, Sharan si CC. In viitor, multumita MQB, toate aceste modele vor putea fi, teoretic, produse pe aceeasi linie de fabricatie, desi exista diferente fundamentale intre ele, in special in ceea ce priveste ampatamentul si ecartamentele.

Noul Golf isi va face debutul mondial in septembrie la salonul auto de la Paris (29 septembrie – 14 octombrie) iar in aceeasi luna se va face trainingul pentru dealeri, masina urmand sa ajunga in noiembrie la primii clienti.

Golf este de ani buni cel mai vandut model auto din Europa, datele JATO aratand spre exemplu ca in primele cinci luni s-au vandut 200.000 de unitati, la mare distanta de cele 145.000 Ford Fiesta. Datele JATO mai arata ca europenii au cumparat 492.000 masini Golf in 2010 si 484.000 in 2011.

Prima generatie Golf a aparut in 1974, iar de atunci s-au vandut peste 25 de milioane de unitati pe plan mondial.

sursa

#68
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Ciudat, doar 4 ani au tinut ultima generatie?

#69
Bullet

Bullet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 03.07.2006
Ultima generatie a fost, in esenta, un Golf V imbunatatit. Deci schimbarea vine dupa 8-9 ani.

#70
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007

View Postmusso, on 11th July 2012, 21:18, said:

Golf este de ani buni cel mai vandut model auto din Europa, datele JATO aratand spre exemplu ca in primele cinci luni s-au vandut 200.000 de unitati, la mare distanta de cele 145.000 Ford Fiesta. Datele JATO mai arata ca europenii au cumparat 492.000 masini Golf in 2010 si 484.000 in 2011.

Am observat ca au scris "cel mai vandut model auto", insa Fiesta e in clasa cu Polo, asa ca e cam gresit sa compari merele cu perele sau sa le pui in aceeasi fraza.

#71
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
MQB = aceeasi tiganie ca la Dacia, handling-ul va diferi putin intre ele si nu am confortul psihologic sa stiu ca platforma de la Passat-ul cel nou este aceeasi ca cea de la Polo. Greu am inghitit PQ46-le, dar asta e si mai si.

#72
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009

View Postrazor1911, on 13th July 2012, 00:09, said:

Am observat ca au scris "cel mai vandut model auto", insa Fiesta e in clasa cu Polo, asa ca e cam gresit sa compari merele cu perele sau sa le pui in aceeasi fraza.
Au scris ei bine. E vorba despre cel mai bine vandut model auto, nu e vorba de clasa compacta sau mica.
Nimeni nu le compara, e vorba strict de numarul de unitati vandute.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate