Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

VW Golf VII

- - - - -
  • Please log in to reply
266 replies to this topic

#19
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
nu e slab deloc :)

#20
v3lsatis

v3lsatis

    【HD】

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 19.12.2004
Inafara de marketing nu este motiv pentru care astia scot inca un golf.
Golf 6 a aparut recent.
Din punctul meu de vedere ca om rational(cred) sa scoti anu asta o masina si la anu model nou inseamna ca si peste 2 ani o sa scoti o masina si mai noua pentru ca toate sunt proaste la randul lor.
Adica azi faci ceva aiurea stiind foarte bine ca maine faci acel lucru mai bine putin ca peste 2 zile sa il faci si mai bine...
nu ma prind..

#21
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
30 de kw doar motorul electric, daca mai adaugi vreo 70 motorul termic, nu e rau deloc, pentru o masina cu utilizare predominant urbana, cum e si Prius-ul !

#22
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

View PostEvergreen, on 4th December 2009, 21:53, said:

nu e slab deloc :)
In primul rand nu sunt adeptul hybridelor , nu le-am considerat prea bune niciodata . O masina 100% electrica cu 30 kw , e cam putin , pentru mine . Chiar daca ar cuplu mare un motor electric , eu nu as cumpara-o .

View Postkodiak, on 4th December 2009, 21:58, said:

30 de kw doar motorul electric, daca mai adaugi vreo 70 motorul termic, nu e rau deloc, pentru o masina cu utilizare predominant urbana, cum e si Prius-ul !
Pai si cu masina 100% electrica precizata pe aici cum ramane ?

#23
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Uite un citat din articol:
"Hackenberg spune ca sistemul diesel hibrid prezentat pe masina de clasa mini Up Lite! Concept la Los Angeles poate fi adaptat si pentru masini mai mari precum Golf. Conceptul are un motor diesel in doi cilindri dar si un motor electric de 10kW, insa reprezentantul Volkswagen spune ca in viitor un motor electric de 30kW poate fi usor instalat pe masini mai mari."

Se refera la hibrida cind zice de 30 de kw!

Ailalti 70 de kw i-am pus eu din burta, dar daca fac o masina hibrida din clasa compacta, pe acolo va trebui sa fie ca putere!

Edited by kodiak, 04 December 2009 - 22:17.


#24
chesterb

chesterb

    Șefu' la bani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,184
  • Înscris: 23.11.2007
Spatele seamana cu Audi.

#25
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
noi informatii, traduse  :wacko:  automat


Quote

VW și va trebuie să-și apere poziția de lider în clasa compactă. La sfârșitul anului 2012 Golful șapte o sa ajunga la dealerii, mai devreme decât se prevăzuse inițial. Noua este platforma tehnică MQB (matrice modula transversala)
...
... care creează mai mult spațiu pentru pasageri și bagaje. În plus, caroseria va fi mai usoara, mai rigida și mai simplificata. În termeni de design, Golf VII face un salt în comparație cu cel precedent. Farurile vor deveni fante, proporțiile se schimba. Imaginile arată: aici vine un automobil complet nou.
...
Nu mai puțin decât cea mai largă gamă de motoare în acest segment este de a fi găsit sub capota de golf viitoare. Inclusiv sistemele alternative de propulsie hibrid, cum ar fi ușoară, full hybrid, plug-in-hibrizi, motor pur electric, de extindere a autonomiei sau ...
...
celebrul Twin Drive-sistem. În unități convenționale unități mici STI va fi prima alegere, gama de motorizari diesel va fi extins la început - un TDI 220 CP este planificată. În plus față de switch manuală cu șase trepte și ...
...
trei cutia de viteze cu dublu ambreiaj cu nivelurile cuplu de 200, 250 și 500 Nm pentru modele mai slabe Golf fiind considerat pentru prima dată o transmisie manuală automatizată (economii de combustibil la suta zece).
...
Timp pentru teste extinse: cele mai bune din clasa în ceea ce privește confortul, placerea de a conduce, siguranta la volan, performanțele de conducere, consumul de combustibil și a emisiilor va fi Golf VII. Din moment ce noi trebuie să încercați să-l liniștit vreodată sub acoperirea a predecesorului. Și noua caroserie ...
...
asemenea, sa demonstrat deja - în mod intenționat sau neintenționat? Doar recent a fost pe YouTube un mic aperitiv pentru Golf VII Cu toate acestea, trebuie să se uite mai atent.
...
Vă rugăm să acordați nici o atenție la capetele de designeri VW rumschnitzen doar la masina de un litru, dar pe marginea din dreapta sus.
...
Există un model din lut. Și, deși o foarte exploziv. Arata ca un Golf. Cu noi faruri, o cicatrice distinctiv pe flanc și de un radiator îngustă. Aparent, una din două modele de design al noului Golf VII, alege din comitetul de strategie de produs (PSC) este câștigătorul.
...
Asta ar fi un lucru mare pentru un oficial VW-Video. Sau doar un succes de PR cascadorie. Oricum, ar fi mult prea devreme pentru Golf saptea generatie, care este menționată ca fiind datorată efectiv până în 2012.
...
În 1974 povestea de succes a VW Golf. De atunci, Golf este aproape constant pe partea de sus a statisticilor de înmatriculare germane. Până în 2008, Volkswagen a produs peste 26 de milioane volte.
...
Organism înființat de design Giugiaro din Golf I (stânga sus) impresionat toate generațiile ulterioare de golf. Tipice de orice golf este masiv C-pilon și eleganței simple. Funcționalitatea de Golf este, de asemenea, reflectată în design-ul din nou.
...
...
Interpretarea recentă a Golfului începând din octombrie 2008, în comerț. Designul a fost față de precedentele modificat numai cu precauție efectul total al VI-valoarea Golf V, cifrele Golf cheie ale celor trei uși 1.4 Trend Line: Basic preț € 16,500, 80 CP, 172 km / h si 6,4 litri consum (Super).
...
...
Golf VI este bazat pe platforma de Golf V. punct de vedere vizual, se aproximează VW Passat CC, Scirocco si Touareg. De așteptat pentru diesel Bluemotion 2009 să se descurce cu 3,9 litri la 100 km.
...
Pe lateral a Golf VI a fost comparat cu Golf V, nu a schimbat prea mult. Cele mai notabile sunt revizuite față și a luminilor din spate si usa reproiectat mânere.
autobild

#26
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
noi (dez)informatii:

Quote

Deși caroseria de mai jos este de Gol VI, sub capotă se află ceea ce nemții vor pune pe următoare generație de Golf, programată să fie lansată în 2013.

http://www.capital.ro/typo3temp/pics/2013-VW-Golf-GTI-R-6_87b8b2c2f4.jpg

http://www.capital.ro/uploads/pics/2013-VW-Golf-GTI-R-4.jpg

http://www.capital.ro/typo3temp/pics/2013-VW-Golf-GTI-R-9_389a3aae86.jpg http://www.capital.ro/typo3temp/pics/2013-VW-Golf-GTI-R-10_eb34949749.jpg

Golf VII va avea o nouă generație de motoare de 2 litri TSI, care vor avea o putere undeva pe la 220 sau chiar 230 de cai pe GTI și chiar 300 de cai putere pe Golf R, care va fi echipat cu un sistem cu tracțiune integrală VW 4Motion.

Golf 7 va fi realizat pe noua platformă MQB, la fel ca noul model A3 de la Audi, care va fi pe șosele în vara anului viitor.

Conform cifrelor de vânzări pe întreg anul 2010, Volkswagen ocupă prima poziție în topul celor mai mari vânzări din Europa, cu aproape 500.000 de unități Golf vândute.

Cea mai mare surpriză va fi, conform site-urilor internaționale de specialitate, introducerea, în premierea, a versiunii CC.
capital

Edited by H725, 28 June 2011 - 23:17.


#27
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Mi se pare doar mie, sau Golf 6 va avea o durata de "viata" cam scurta?? Din 2009 pana in 2012..."Golf 7 va fi realizat pe noua platformă MQB, la fel ca noul model A3 de la Audi, care va fi pe ?osele în vara anului viitor."

Edited by lacoste, 29 June 2011 - 01:48.


#28
the_big_noob2

the_big_noob2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 10.06.2010
Chiar deloc tinand cont de faptul ca actualul golf 6 are aceiasi platforma cu vechiul golf 5. Trebuie sa intre pe piata cu noua platforma pt a face fata concurentei.

Edited by the_big_noob2, 29 June 2011 - 02:05.


#29
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Masinile actuale nu prea mai au nevoie de platforme noi. Mai ales daca e vorba de modele cu motoare de generatie noua, suspensie independenta, siguranta f buna. Cu toate astea ele apar pt ca se cer. Nu stiu cati dintre cei care au golf 5 au trecut (inainte de vreme) la golf 6, stiind ca practic cele 2 sunt una si aceeasi masina. Acum, ar avea si alte motive sa faca upgrade, nu doar ca masina actuala s-a uzat.

#30
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
schimbarea numarului generatiei la un facelift major e un motiv de upgrade, cel putin in vest, mai ales pt cei care au atins rulajul psihologic.

durata de schimbare a generatilor era prea mare pt multi clienti, nu si-ar fi luat o masina identica (100%) doar pt ca e mai noua.

marketingul VW e genial totusi. cu toate ca au cele mai multe dimensiuni si elemente de caroserie identice, modelul e perceput ca nou.

nici nu vreau sa ma gindesc cite discutii o sa fie cind toate modelele vw o sa fie cu platforma MQB, tinind cont de diferentele de pret...

#31
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Nu stiu, dar fata de G5 care s-a vandut incredibil de bine, G6 abia daca am vazut cateva... si e de 2 ani pe piata deja.

#32
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007
inca un facelift la facelift

cum poate fi conserva asta lider de vanzari in europa?

#33
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Citeste mai atent. Are platforma noua si nu va arata deloc precum G6.

#34
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

View Postripper, on 29th June 2011, 14:10, said:

Citeste mai atent. Are platforma noua si nu va arata deloc precum G6.

platforma noua ha

de la Golf IV fac aceeasi masina, nu s-a schimbat nimic fundamental ca sa o numesti platforma noua

#35
WhiteShark

WhiteShark

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 11.02.2008
mie evolutia de la generatie la generatie a golfului mi se pare identica cu cea a focusului sa zicem sau a oricarei serii de la BMW .... trecere subtila fara modificari spectaculoase ....si mai sunt exemple


nu inteleg de ce lumea se cramponeaza pe golf ..... probabil ca iese cel mai mult in evidenta sau se vind in multe exemplare

#36
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,819
  • Înscris: 06.10.2003
...si inca o tura de adolescenti sau/si barbati lesinati dupa Golf ...

Oarecum inteleg. E o presiune mare pe toti producatorii sa vina cu ceva nou cat de repede, pentru a mai face cateva vanzari. In domeniul auto deja s-a "nivelat"  - facelifturi la facelifturi la facelifturi, producatori diferiti - modele foarte asemanatoare.
Un salt vizibil a facut Opel - de la Zafira B la Zafira Tourer. Macar vizual atrage atentia modelul Tourer.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate