Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Golf VII
Last Updated: May 30 2013 03:55, Started by
H725
, Oct 06 2009 17:31
·
0
#37
Posted 30 June 2011 - 01:53
mda, toti vor creatii originale desenate de minoritati sexuale... Nissan Juke daca se poate...
asta e marketingul VW si are succes. poate ca cumparatorii de vw sint mai batrini dar in fond important e ca aia au bani spre deosebire de cei cu cerneala proaspata pe permis care au in cap doar iphone si facebook... uitati un aspect... pt ca isi vinde foarte bine masinile "banale", nu au trebuit sa schimbe denumirea comerciala a modelelor. ele se numesc tot ca acum zeci de ani, din 1950 transporter, din 1973 Passat, din 1974 golf, din 1975 polo. la ceilalti nici nu mai stii cum se numeau acum 5, 10 sau 15 ani... oare cine facea kadett, omega? escort sau scorpio? 4, 5, 19, 21 sau 25? bx, cx etc etc... au schimbat denumirea chiar de mai multe ori si tot nu au devenit lideri... Edited by H725, 30 June 2011 - 01:57. |
#38
Posted 01 July 2011 - 09:31
Nici mie nu mi se pare inspirat design-ul ultimei generatii de Golf, dar un argument foarte important in favoare VW e calitatea materialelor interioare (lejer peste restul competitoarelor din clasa compacta). Nu stiu daca asta e suficient pentru a le justifica preturile si vanzarile, dar eu voi alege intotdeauna interiorul in detrimentul exteriorului (bineinteles, daca la restul capitolelor exista un oarecare echilibru).
|
#39
Posted 12 July 2011 - 14:57
Quote Volkswagen Golf 7: "Vor exista schimbări dramatice" http://www.capital.ro/typo3temp/pics/car_photo_450664_25_cec842fdf7.jpg http://www.capital.ro/uploads/pics/car_photo_450676_25.jpg Britanicii de la Auto Express au realizat o serie de fotografii spion cu viitoarea versiune a gamei Golf de la Volkswagen, despre care aceștia spun că sub capotă au fost operate "schimbări dramatice". Conform unor surse Auto Express, platforma viitorului Golf este complet refăcută, iar noul model va fi o idee mai lung decât versiunile anterioare. De asemenea, britanicii spun că noul Golf va avea noi versiuni de motorizări, precum și dotări high-tech. Motorizările pe motorină vor cuprinde o versiune 1.6 și una 2.0, iar în dotarea standar va intra o cutie de viteze manuală în 6 trepte și, ceea ce este și mai interesant, vor exista și versiuni cu tracțiune integrală. |
#41
Posted 12 July 2011 - 17:38
Hardstyle1, on 12th July 2011, 17:59, said: e mai frumos noul polo.:| masina e un development mule, deocamdata testeaza platforma, designul nu e sigur ca a fost definitivat... ce e sub numarul de inmatriculare? VW_Golf_7.jpg 89.38K 163 downloads Edited by H725, 12 July 2011 - 17:39. |
#43
Posted 12 July 2011 - 22:21
Sa-l vad eu p-ala care se bazeaza pe o camera plina de tantari si praf...
|
#44
Posted 12 July 2011 - 23:36
qwayke, on 12th July 2011, 21:42, said: Probabil un Cruise Control cu radar. la asta ma gindeam si eu... altii monteaza antena mai sus, in spatele siglei.... undercoverbrother, on 12th July 2011, 23:21, said: Sa-l vad eu p-ala care se bazeaza pe o camera plina de tantari si praf... radarul nu e o camera de filmat, microundele trec prin praf... camera pt asistenta la recunoasterea semnelor de circulatie e montata in spatele oglinzii, linga senzorul de ploaie Edited by H725, 12 July 2011 - 23:38. |
#46
Posted 14 July 2011 - 20:18
[quote name='H725' date='13th July 2011, 00:36' post='10157195']
la asta ma gindeam si eu... altii monteaza antena mai sus, in spatele siglei.... E mule. Doar testeaza sistemul. |
|
#48
Posted 01 September 2011 - 22:55
cica trebuia sa contina ceva la editare
Edited by romio79, 01 September 2011 - 22:56. |
#49
Posted 04 September 2011 - 20:12
#51
Posted 09 September 2011 - 14:54
WhiteShark, on 29th June 2011, 21:41, said: mie evolutia de la generatie la generatie a golfului mi se pare identica cu cea a focusului sa zicem sau a oricarei serii de la BMW .... trecere subtila fara modificari spectaculoase ....si mai sunt exemple nu inteleg de ce lumea se cramponeaza pe golf ..... probabil ca iese cel mai mult in evidenta sau se vind in multe exemplare Focusul a fost una dintre masinile cele mai inovative la momentul lansarii si inca arata foarte bine... Totusi influenta in design intre diferite modele de Focus se vede la exterior si la interior e mult mai evidenta... Iar faptul ca spui despre BMW ca seamana generatiile intre ele ma distreaza teribil... Te-as ruga sa te uiti in poze la ultimele 3-4-5 generatii de seria 3-5-7 si sa imi spui ce seamana (desigur tu confunzi facelifturile cu schimbarile de generatie facute la 6,5-7 ani)... Golf este o masina iconica pentru industria auto si a dus VW la ceea ce e acum... Lumea e atenta la Golf pentru ca totusi reprezinta un nume de referint ain industrie dar personal consider ca Astra de la Opel e mai reusita decat Golful de vreo 2 generatii incoace... de aceea si VW se grabeste acum cu lansarea pentru ca noua Astra e o masina mult mai buna si deja Golful pierde imens in vanzari... connectorxp, on 9th September 2011, 13:41, said: Botul nu arata rau, dar fundul imi aduce aminte de un Leon altoit cu noul Polo. Sa speram ca vor pune parte din gadgeturile de pe noul Passat, precum sistemul acela nou de faruri cu xenon si sa speram ca fac ceva in legatura cu 1,2 TSI-ul ala. Sa fiu sincer mie mi se pare ca arata la fel cu un Fiat Stilo... |
|
#52
Posted 10 September 2011 - 23:09
Cand un design germna va fi comparabil cu unul italienesc va veni sfarsitul lumii, niciodata nu o sa compari designul emotional si plin de spirit al italienilor cu designul practic si plin de monotonie al nemtilor.
|
#54
Posted 12 September 2011 - 12:08
connectorxp, on 11th September 2011, 00:09, said: Cand un design germna va fi comparabil cu unul italienesc va veni sfarsitul lumii, niciodata nu o sa compari designul emotional si plin de spirit al italienilor cu designul practic si plin de monotonie al nemtilor. au si nemtii masini frumoase,chiar daca nu sunt in curtea vw-ului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users