Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#901
Posted 07 August 2017 - 21:47
SIasmina, on 07 august 2017 - 21:43, said: Sper sa nu se intample asta....teelefonul este impecabil, nu are nici o zgarietura...l-am tinut numai in husa si cu folie... |
#902
Posted 07 August 2017 - 21:54
Nu prea mai imi vine sa il trimit...la urma urmei ma pot lipsi de camera frontala...dar voi mai vedea ce fac..poate mai incerc o data...
|
#903
Posted 08 August 2017 - 09:56
SIasmina, on 07 august 2017 - 21:00, said:
Cred ca Service Return este o porcarie....am achizitionat si eu un Samsung Galaxy A7 2016 de la Quick Mobile (lucru pe care incep sa il regret - ca m-am incurcat cu cei de la QM) si dupa 1 an surpriza...s-a defectat camera frontala (in sensul ca apar tot felul de umbre albastre si roz in jurul fetei si pe gat si umeri...nu pe toate pozele doar la o parte din ele - de ex. am fost intr-o mini vacanta si aproape jumatate din pozele facute au fost distruse). Am decis sa il trimit in service si a venit inapoi resoftat...o vrajeala...dupa nici 15-20 de poze tot umbre erau in poze... (resoftare stiam sa ii fac si eu...). Buuuun....dupa ce am vazut ca resoftarea nu a fost suficienta, l-am trimis din nou...si le-am descris si mai in detaliu problema camerei cu speranta ca vor face ceva....astazi am primit produlsul...in garantie scrie camera frontala inlocuita si resoftat....dar ghici....pozele tot asa ies...si nu am apucat sa fac 10 poze cu el...il voi trimite din nou probabil...dar cat tupeu sa scrii ca a fost inlocuita camera si el in continuare se manifesta la fel... de certat nu ai cu cine sa te certi ca operatorii aia nu fac decat sa iti spuna sa il trimiti din nou si sa scrii ca "defectul persista" ..... Acum stau si ma gandesc daca oare am vreo sansa sa imi repare telefonul... (de care eu sunt foarte multumita, si folosesc la capacitatea lui, nu doar pt facebook si selfie). De trimis il voi trimite peste vreo 3 saptamani pt ca voi pleca in concediu si nu ma incadrez cu timpul sa ajunga pana inainte sa plec.... Stiti cumva dupa cate reparatii pot sa cer sa il inlocuiasca?? (bineinteles ca vreau tot modelul asta...adica nu vreau sa accept altul)...in cazul in care vine si a 3-a oara cu probleme daca ma duc la ANCP rezolv oare ceva...pt ca nu vreau sa ma las....este efectiv o bataie de joc!!!!! Edited by varnaraimi92, 08 August 2017 - 10:06. |
#904
Posted 08 August 2017 - 16:25
#905
Posted 08 August 2017 - 17:01
varnaraimi92, on 08 august 2017 - 09:56, said:
Salut, si eu am avut problema cu un telefon, care imi placea foarte mult cum functiona, doar ca avea ceva problema cu conectarea la wifi, l-am trimis in service si mi-a durat cam o saptamana si mi-au trimis altul nou, pentru ca le-am zis ca nu vreau alt model. Mi sa parut ca au fost foarte cooperanti. Mi-au zis ca a durat o saptamana pentru ca nu aveau modelul meu pe stoc. |
#906
Posted 08 August 2017 - 18:45
Si eu i verificai mesajele tipului, foarte suspect daca venea unul cu macar cateva sute de mesaje si vechime mai ziceam
|
#907
Posted 08 August 2017 - 18:49
Vad ca postul respectiv a primit și un 'like'. Și eu as da like unei chestii pozitive. Cine a avut răbdare sa treacă prin cazuistica expusa aici, ar vedea ca am aplaudat rezolvarea unor probleme, deschiderea unui centru de service dedicat. Din păcate lupul își schimba parul dar năravul ba, iar service-ul respectiv (service return) nu este decât aceiași Marie cu alta pălărie.
|
#908
Posted 11 August 2017 - 23:11
Vad multe plangeri si pareri negative despre Quickmobile... Sa va spun si experienta mea cu ei. Am luat un LG G4 de la ei. Dupa sase luni s-a stricat. Nu a mai pornit. L-am trimis la garantie. Dupa circa 8 zile a venit inapoi dar tot nu functiona. L-am trimis din nou la ei. De data asta i-au schimbat placa de baza si a functionat si functioneaza foarte bine si acum, la un an si doua luni de atunci. Dupa o perioada ecranul telefonului a inceput sa prezinte fenomenul de image retention. Puteam sa stau cu el asa dar, avand si un v10, am zis sa il trimit la reparat. Telefonul a ajuns la ei dupa doua saptamani(din cauza firmei de curierat) si i-au schimbat display-ul. In cateva zile l-am primit inapoi fara probleme.
Pe scurt, mi-au reparat telefonul de doua ori pe garantie fara prea multe probleme. Puteau sa o faca mai repede dar pana la urma tot au facut-o. Poate sunt eu norocos dar nu am ce sa le reprosez vis a vis de reparatiile facute. Insa am dat si de o problema si anume cand am incercat sa ii sun pe numarul cu taxa, mi-a raspuns cineva care nu ma auzea(sau se facea ca nu ma aude). Am patit asta de doua ori la rand. Corect ar fi fost sa nu ma taxeze pentru apelurile respective, insa am fost taxat... |
#909
Posted 16 August 2017 - 16:13
Eu pana la urma mi-am luat inima in dinti si l-am trimis si a 3-a oara in service....la sugestiile operatorului lor am mentionat inlocuirea acestiua cu unul nou identic...am primit mesaj ca acesta va fi inlocuit...au trecut si cele 5 zile in care ei trebuiau sa rezolve aceasta problema (avand acea garantie extra, prin care se asigura service in 5 zile) si inca astept....sunt nerabdatoare sa vad cum se rezolva.
|
#911
Posted 16 August 2017 - 16:17
#912
Posted 16 August 2017 - 17:15
In urma cu aprox. 2 ani, am intrat si eu pe topicul asta - postul #378- https://forum.softpe.../page__st__360.
Bucuros ca mi-a fost schimbat telefonu, fara alte interventii, telefoane, amenintari/plangeri pe nicaieri! Nu vrea sa comentez intamplarile altora ptr ca ajungem la discutii ce nu se termina, legat de cum ajung unele telefoane la garantie (starea lor de fapt). Va spun doar ca telefonul functioneaza si azi, are ceva zgarieturi pe rama de aluminiu (inevitabil), in rest curent si mb/net cat cuprinde ! Avand o versiune mai veche de android, fara posibilitatea trecerii la o versiune mai noua, de vre-o 2 luni a inceput sa ''inghete'' ecranul cand foloseam anumite aplicatii, facebook, etc., pica semnalul cand ti-era lumea mai draga.I-am dat reset factory, i-am dat restart de l-am zapacit. Gasesc garantia, valabila inca pana la 11.11.2017, complectez formularul, vine i-a telefonul cu android 5.1.1, trec10 zile lucratoare, timp in care imi apare ca ce si cum ii fac ei pe acolo, diagnosticare, reparatie, etc., primit inapoi telefonul functional, doar ca de data asta cu androidul blocat pe 4.4.2. Ma deranjeaza chestia asta, cred ca de nou avea versiune mai noua, dar probabil asta e singura varianta viabila... Nu mi-or anulat garantia, am primit o prelungire de 11 zile, repet, telefonul prezenta/prezinta cateva zgarieturi superficiale, si asta a fost noua mea experienta cu quick mobile! |
#913
Posted 16 August 2017 - 17:21
DanuAL, on 16 august 2017 - 17:15, said: In urma cu aprox. 2 ani, am intrat si eu pe topicul asta - postul #378- https://forum.softpe.../page__st__360. Bucuros ca mi-a fost schimbat telefonu, fara alte interventii, telefoane, amenintari/plangeri pe nicaieri! Nu vrea sa comentez intamplarile altora ptr ca ajungem la discutii ce nu se termina, legat de cum ajung unele telefoane la garantie (starea lor de fapt). Va spun doar ca telefonul functioneaza si azi, are ceva zgarieturi pe rama de aluminiu (inevitabil), in rest curent si mb/net cat cuprinde ! Avand o versiune mai veche de android, fara posibilitatea trecerii la o versiune mai noua, de vre-o 2 luni a inceput sa ''inghete'' ecranul cand foloseam anumite aplicatii, facebook, etc., pica semnalul cand ti-era lumea mai draga.I-am dat reset factory, i-am dat restart de l-am zapacit. Gasesc garantia, valabila inca pana la 11.11.2017, complectez formularul, vine i-a telefonul cu android 5.1.1, trec10 zile lucratoare, timp in care imi apare ca ce si cum ii fac ei pe acolo, diagnosticare, reparatie, etc., primit inapoi telefonul functional, doar ca de data asta cu androidul blocat pe 4.4.2. Ma deranjeaza chestia asta, cred ca de nou avea versiune mai noua, dar probabil asta e singura varianta viabila... Nu mi-or anulat garantia, am primit o prelungire de 11 zile, repet, telefonul prezenta/prezinta cateva zgarieturi superficiale, si asta a fost noua mea experienta cu quick mobile! |
#914
Posted 16 August 2017 - 17:33
Nu vreau sa fiu altfel inteles - per total eu ma declar multumit!
Ca problema e de natura hardware, dar telefonu e in garantie, n-are trebui sa afecteze portofelul nimanui! Ce vreau sa scot in evidenta e/sunt posibilele zgarieturi/lovituri care apar pe telefoane/aparate, etc., pe care unii dintre noi le consideram superficiale, inexistente, etc., dar care sunt mult mai grave in realitate si probabil de aici si o multime de nemultumiri si garantii anulate! Edited by DanuAL, 16 August 2017 - 17:33. |
#915
Posted 16 August 2017 - 17:39
Poți tu folosi un aparat fără sa aibă semne de utilizare zilnica? Sa fim serioși. E o treaba foarte subiectiva. Putem calcula adâncimea unei zgârieturi?
|
|
#916
Posted 16 August 2017 - 18:36
Asta iti spuneam mai sus - un telefon folosit, e inevitabil sa n-aiba zgarieturi! Ca tu le vezi mai mici, e una, dar ajungand in garantie, ei iti dau verdictul! Zgarieturile adanci sunt de la cazaturi, clar!
Am patit o chestie urata cu un alt telefon, un motorola Defy, rezistent la socuri/apa, cumparat de la o firma care acum exista doar in istoricul google, care mi-a trimis un telefon reparat (!!!) pretinzand ca este nou/sigilat, la care nici bine n-am apucat sa-i platesc curierului rambursul (vre-o 1.300ron la vremea lui) si nici sa-i atasez bateria, in paralel, in tot acest timp, un prieten a scos telefonul din cutie si i-a picat pe jos, pe beton! Un colt al telefonului si o portiune din spatele lui, s-a zgariat! N-am dat importanta. Dupa 3 zile nu se mai auzea nimic in difuzor, dupa inca 2 l-am trimis la garantie si imi spune ca l-o scos din garantie ptr ca e zgariat din lovitura/cazatura! Plangere la protectia consumatorului, telefoane, umblatura ... nimic! Pana la urma l-am dus la un service autorizat sa-l repar, totusi, si asa am aflat ca telefonu nu era nou, (cu toate ca, cutia telefonului era sigilata in folie!!!) ci reparat si vandut ca nou, difuzorul era ''pulicarit'' cu ceva lite de sarma ca sa functioneze, iar in urma cazaturi, lita nu mai facea contact! Cine putea sa-mi spuna cat de rezistent era telefonul? La ce tipuri de socuri rezista avand specificatii pro rezitent la socuri etc? O zgaritetura/uzura provocata de-o cazatura, chiar si accidental, pe beton sau ceva similar/abraziv, arata intr-un fel, iar zgarieturile care e sunt produse in mod normal de folosire, fara scapari/cazaturi, arata in alt fel, clar nu la fel de proeminenta ...! Edited by DanuAL, 16 August 2017 - 18:40. |
#917
Posted 16 August 2017 - 18:59
Foarte tare chestia asta! QM reactioneaza, reactiveaza oameni care in 7 ani au 30 de posturi, dintre care 3 acum in acest thread!
Si totusi, @DanuAL, te mandresti ca solutia a fost trecerea la o versiune inferioara de Android? care probabil nu mai permitea anumite instalari si procese.. De fapt, de unde stii ca e acelasi aparat, ai verificat IMEI-ul? Chiar si asa... vorba lui Cezarmed2, nimeni nu s-a plans de probleme software, hai sa nu le amestecam cu "zgarieturile" provocate de cine stie cine si care duc la anularea garantiei din motive strict subiective, ca sunt cei de la QM zei si stabilesc ce/cat influenteaza! |
#918
Posted 16 August 2017 - 19:28
Ma faci sa rad @mstanciu M-am ''activat'' singur in urma cu cateva zile, cand am inceput sa caut datele de contact si procedura sa trimit telefonul la garantie, si uite asa am gasit postul din 2015. Nu-mi place sa fac posturi de dragul de-a le avea ...
Am spus mai sus - ''Ma deranjeaza chestia asta, cred ca de nou avea versiune mai noua, dar probabil asta e singura varianta viabila...'' Spune-mi tu ce sa fac? Sa fac vre-o 2-3 plangeri la protectia consumatorului? Sa-i spun ca mi-a instalat un soft anterior, mai slab? Ca nu sunt de acord cu reparatia? Ce sa le spun? Nu vezi ca nu te baga nimeni in seama? Rar dai de cate unu, la OPC, care sa se implice cu adevarat in rezolvarea problemelor. Ma gandesc ca problemele ar fi mult mai usor rezolvate, favorabil consumatorilor, daca si ei la randul lor ar fi sinceri, in primul rand cu ei insusi, si si-ar recunoste/asuma greselile/accidentele atunci cand se intampla si nu se asteapta sa le fie reparat telefonul lovit/accidentat/stricat, pretinzand ca de fapt ''l-am tinut ca'n vitrina''!!! Nu ma intelege gresit, nu sunt fan quick sau ''aliat'' sau vre-un sustinator, mi-am expus punctul de vedere si atat! Bafta tuturor!!! Edited by DanuAL, 16 August 2017 - 19:29. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)