Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#937
draghici_aurel

draghici_aurel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 24.11.2008
Buna ziua tuturor.
Am cumparat din Cora Alexandriei Bucuresti Samsung s6 edge cu garantie Service Return. Dupa 1 an telefonul nu mai incarca. Il trimit in service si imi este scos din garantie pentru 2 zgarieturi pe coltul stanga sus pe rama de metal. Nu s-a rezolvat problema cu incarcarea pentru ca imi cereau 600 lei.
Am mers la Samsung Romania in Bucuresti si mi-au spus ca cei de la Quickmobile Baia Mare practica aceste lucruri cu majoritatea clientilor. Mi-au curatat mufa care avea scame adunate acolo si mi-au spus ca acel telefon nu are suport tehnic la ei deoarece bine din Orientul Mijlociu sau Africa de Nord.
Telefonul a facut update la 7.0 in luna iulie , iar la sfarsitul lunii septembrie a mai facut un update de vreo 400mb dar tot 7.0 arata.
Dupa ultimul update telefonul are probleme cu sunetul. Atunci cand suna mai mult de 10 sec sau cand ascult o melodie sau videoclip dupa 10 sec sunetul se distorsioneaza (se aude cu tremuraturi). Daca pun pauza si reiau ascultarea merge iar 5-10 sec. si apoi se intampla aceeasi problema. Am dat hardware reset si a fost ok 2-3 ore apoi a reaparut problema. Am internay la service Samsung si mi-au transmis ca este problema din soft si trebuie reinstalat, dar ei nu ma pot ajuta pentru ca este telefonul este din afara UE. Va rog daca ma puteti ajuta sa pot identifica din ce tara vine si ce soft trebuie reinstalat cu Odin.
Multumesc tuturor.

Attached Files



#938
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004

View Postgeorgica, on 15 septembrie 2017 - 10:58, said:

M-a pus dracu să iau un Kindle de la ei prin Emag și mi-au făcut cont cu numărul de telefon fără să ma întrebe înainte și acum văd că mă spamează cu sms-uri că au nu știu ce rahaturi la vânzare.
Se poate șterge contul de la ei?

In trecut, pe mine m-au spamat furibund, in ciuda insistentelor mele de a ma scoate din lista lor de mail-marketing.
Si au ajuns sa ma spameze numai in urma unui schimb de mesaje pe email privind un Nook care a ajuns din pacate in ei la garantie (cind l-am cumparat de la Evomag nu am stiut ca o sa dau de quick-cacat astia). N-am avut niciun cont la qm, nu m-am inregistrat pe site-ul lor, n-am avut vreo relatie contractuala cu ei (si evident ca si-au batut joc de mine, am mai povestit pe topicul asta).

A trebuit sa ii amenint cu proces la tribunal (jalnic, stiu, dar numai la asta au reactionat).

Edited by Taxon, 11 October 2017 - 10:21.


#939
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
Cred ca mai repede primesti raspuns daca postezi aici:
https://forum.softpe.../page__st__1638

#940
indianu2000

indianu2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 01.11.2009

View PostResonantz, on 18 mai 2017 - 16:14, said:

Eu va recomand sa va feriti sa mai cumparati de la quickmobile....lucreaza cu un asa zis service-return, care daca iti gaseste ceva la carcasa iti anuleaza garantia...Am cumparat un note 4 duos de la quickmobile, iar dupa 1 an jumate,telefonul fiind in garantie, nu mai mergea microfonul, puteam sa tin convorbiri doar prin casca bluethooth...numerele de telefon de la quickmobil de pe site lipsesc cu desavarsire, iar daca il gasesti in alta parte, suna si vb doar cu robotul...(toti consultantii nostri sunt ocupati, etc ), gasesti in schimb pe site o procedura in care vine curierul si iti ia telefonul si ajunge intr-o locatie, probabil la Baia Mare si de acolo se asteapta sa fie trimis in service autorizat numit SAP.
Am primit urmatorul raspuns: In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1338 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, inlocuire carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP. Verifica-ti e-mail-ul unde gasesti si pozele constatarii SAP.
Eu cred ca la telefonul meu necesita schimarea placii pe care era situat microfonul, si nu schimbarea placii de baza...Ei nu l-au desfacut sa constate ca e placa de baza, au vazut doar acele zgarieturi pe carcasa. Deci telefonul meu nu a mai ajuns in acel service autorizat,cei care au receptionat telefonul la Baia Mare, probabil in discutii cu SAP au ajuns la concluzia sa-mi anuleze garantia, si mi-au returnat telefonul.
Atentie, daca luati de la quickmobile, sa pastrati telefonul ca in prima zi , ca de nu, sunt sanse mici de garantie...v-am scris acest mesaj care poate fi de ajutor pentru altii...

Ma ingrozesc. Acelasi tip de telefon trimis in service Note 4 duos, luat de la EVOMAG, se pare ca in spate sunt tot QM.
Raspunsul primit este IDENTIC, chiar si suma de reparatie Posted Image.
Ei zic ca e carcasa indoita dar in pozele trimise de ei este perfect dreapta !
Telefonul a fost foarte ingrijit: folie, husa. Nu a fost scapat niciodata.
Le-am zis sa se uite mai bine si sa-l repare in garantie.
Oricum merg pana in panzele albe, am vazut ca cineva invita la o asociere pentru reprezentare prin avocat, sper sa nu fie nevoie sa apelez...
Avea dreptate cine zicea ca simti ca ai cumparat de la coltul strazii.
Revin cu detalii.

#941
indianu2000

indianu2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 01.11.2009
Nu mi-au reparat telefonul in garantie dar mi l-au trimis in aceeasi stare in care l-am trimis la ei, adica fara nici un defect fizic si aratand ca nou, asta e un plus sa zicem.
Au declarat ca mi-au anulat garantia.
Urmeaza faza pe ANPC.

#942
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Bine ca nu ti-au facut super-oferta sa faci o contraexpertiza la ei contra a doar 300 Ron(a se intelege doar constatarea)....
Nu ai ce sa le mai faci....sunt autorizati sa faca ce vor...


Data viitoare nu mai lua de la ei....poate asa...incet le facem afacerea mica de-o taraba in spate la OBOR....

Spor

#943
indianu2000

indianu2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 01.11.2009
Ba mi-au facut supercontraoferta da era clar ca faceau tot ei constatarea asa ca am ignorat-o.
Imi pun sperante in ANPC.

#944
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014

View Postindianu2000, on 22 octombrie 2017 - 11:18, said:

Ba mi-au facut supercontraoferta da era clar ca faceau tot ei constatarea asa ca am ignorat-o.
Imi pun sperante in ANPC.
Un sfat rezultat din experienta proprie cu QM: citește cu atenție certificatul de garanție. ANPC s-ar putea sa  nu poată a face nimic bun pentru tine. Bafta!

#945
indianu2000

indianu2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 01.11.2009
Nimic deosebit in certificat.
Iar daca ar fi ceva care sa ma impiedice sa beneficiez de reparatie pentru un defect pe care nu l-am determinat eu, tocmai pentru asta ma gandesc ca exista ANPC, sa reguleze (pardon sa regleze) pe cel care refuza printr-un contract inselator sa-si faca treaba fata de un client care l-a platit.
Senzatia e ca am de-a face cu niste bisnitari de schimb valutar care incearca orice sa te insele.
Inca sper in parghiile statului.

#946
AMDO

AMDO

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.09.2006
Atitudinea celor de la Quickmobile este una de inselaciune prin abuz de incredere. Am incercat sa postez cateva intrebari in ceea ce priveste garanția acordata de ei si nu au aprobat intrebarile mele. Este clar ca isi inseala clientii cu buna stiinta.
In ceea ce priveste ANPC-ul, nu va puneti prea multe sperante. Cel mai bine protejati-va singuri si va va fi bine. In orice situatii contactați reprezentantele din Romania si verificati inainte de achizitie felul garanției. Inafara garantiei care poate fi romaneasca de 2-3 ani, europeana asigurata cel putin 1 an de reprezentantele din Romania, sau garantie inafara UE, adica fara garantie, puteti avea si alte surprize. De exemplu, la telefoane si tablete, daca produsul este unul destinat pt Asia, Africa, ... Antarctica :), e posibil sa gasiti in magazin play cai verzi pe pereti.

#947
f0rest

f0rest

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 16.08.2007
Am cumparat si eu un telefon Meizu de la Quickmobile acum 1 an si ceva.
Are versiunea chinezeasca de soft, ceea mi-a adus neplaceri: aplicatii chinezesti pe care nu le pot dezinstala, doar 2 limbi (engleza si chineza), notificari push in chineza de care nu pot scapa.
Uneori nu primesc notificari push, desi am facut setarile necesare de allow la toate aplicatiile.

L-am trimis in service in ideea de a-mi schimba softul cu unul global.
Service-ul lor este Service Return. Durata de rezolvare spun ca este 15 zile calendaristice.
Pe 18.10 au primit telefonul prin curier.
S-au apucat de el abia pe 26.10 cand au vazut ca ramasese blocat cu un cont al meu - greseala mea, insa le-am dat parola in aceeasi zi, in cateva ore.
Abia in 01.11.2017 am primit raspunsul: urmeaza sa imi inlocuiasca produsul.  Ei imi tot spun ca urmeaza sa primesc raspuns cu variante de inlocuire si s-a intarziat din cauza ca a fost blocat cu contul meu. Da, a fost blocat, insa le-am dat parola in aceeasi zi. Nu i-am intarziat eu cateva zile (se vede cand s-au apucat de lucru pe site-ul lor).De atunci ma conversez cu ei pe mail, rugandu-i sa imi dea macar un termen estimativ. Ei considera ca au respectat cele 15 zile prin faptul ca mi-au dat raspunsul ca urmeaza sa fie inlocuit.

OK, dar cat sa astept in continuare? Nici macar nu stiu daca 1 sapt, 2 sapt, 2 luni?
Ati patit si voi asa cu ei?
Sa ma indrept catre ANPC?

Multumesc!

#948
SIasmina

SIasmina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2017

View Postf0rest, on 06 noiembrie 2017 - 12:49, said:

Am cumparat si eu un telefon Meizu de la Quickmobile acum 1 an si ceva.
Are versiunea chinezeasca de soft, ceea mi-a adus neplaceri: aplicatii chinezesti pe care nu le pot dezinstala, doar 2 limbi (engleza si chineza), notificari push in chineza de care nu pot scapa.
Uneori nu primesc notificari push, desi am facut setarile necesare de allow la toate aplicatiile.

L-am trimis in service in ideea de a-mi schimba softul cu unul global.
Service-ul lor este Service Return. Durata de rezolvare spun ca este 15 zile calendaristice.
Pe 18.10 au primit telefonul prin curier.
S-au apucat de el abia pe 26.10 cand au vazut ca ramasese blocat cu un cont al meu - greseala mea, insa le-am dat parola in aceeasi zi, in cateva ore.
Abia in 01.11.2017 am primit raspunsul: urmeaza sa imi inlocuiasca produsul.  Ei imi tot spun ca urmeaza sa primesc raspuns cu variante de inlocuire si s-a intarziat din cauza ca a fost blocat cu contul meu. Da, a fost blocat, insa le-am dat parola in aceeasi zi. Nu i-am intarziat eu cateva zile (se vede cand s-au apucat de lucru pe site-ul lor).De atunci ma conversez cu ei pe mail, rugandu-i sa imi dea macar un termen estimativ. Ei considera ca au respectat cele 15 zile prin faptul ca mi-au dat raspunsul ca urmeaza sa fie inlocuit.

OK, dar cat sa astept in continuare? Nici macar nu stiu daca 1 sapt, 2 sapt, 2 luni?
Ati patit si voi asa cu ei?
Sa ma indrept catre ANPC?

Multumesc!

Buna, eu dupa ce am primit e-mailul ca imi inlocuiesc produsul, l-am primit cam intr-o saptamana...dar cu insistente...

#949
Alin0702

Alin0702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.08.2016
O veste buna va aduc si eu apropo de brandul Meizu acum sunt prezenti pe canal oficial in RO...le vei gasi prin online si magazine diferentiate cu sigla Autorizat Meizu Romania :), vestea mai putin buna...e ca doar 3-4 modele sunt destinate vanzarii in Europa si Romania..nu toata gama lor...dar sunt fara bloatware.

Spor la cumparaturi si atentie ce si de unde cumparati...

#950
f0rest

f0rest

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 16.08.2007

View PostAlin0702, on 07 noiembrie 2017 - 10:59, said:

O veste buna va aduc si eu apropo de brandul Meizu acum sunt prezenti pe canal oficial in RO...le vei gasi prin online si magazine diferentiate cu sigla Autorizat Meizu Romania Posted Image, vestea mai putin buna...e ca doar 3-4 modele sunt destinate vanzarii in Europa si Romania..nu toata gama lor...dar sunt fara bloatware.

Spor la cumparaturi si atentie ce si de unde cumparati...
Poti sa ne spui si la ce magazine le gasim?

#951
Alin0702

Alin0702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.08.2016
Salut, nu vreau sa fiu acuzat de reclame.sau favoritisme vis a vis de magazinele online..pe la magazinele online cunoscute (de incredere, consacrate..nu stiu cum sa o mai zic :) in RO si care au acest brand diferentiat prin sigla de autorizat Romania cum ziceam mai sus.

#952
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
Nu te amendeaza nimeni daca spui si numele magazinelor.

Se considera reclama cand ii spui cuiva sa cumpere neaparat de la un anumit magazin, si cand postezi link-uri de referral catre magazine.

#953
Alin0702

Alin0702

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.08.2016

View PostHider141, on 10 noiembrie 2017 - 12:39, said:

Nu te amendeaza nimeni daca spui si numele magazinelor.

Se considera reclama cand ii spui cuiva sa cumpere neaparat de la un anumit magazin, si cand postezi link-uri de referral catre magazine.
Am inteles...pe internet..perceptia...nu este mereu cea mai corecta, Meizu e la cel, garage, evomag,eurogsm itgalaxy, cei care cat de cat sunt impamanteniti in RO ca si magazine ok si pe la diverse magazine in tara si cu mentiunea grija sa fie acel "autorizat" pentru a fi siguri ca sunt facute pentru piata romaneasca telefoanele..

#954
marian_fusaru

marian_fusaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 14.11.2017
Mi-am facut cont in mod Special sa pot sa imi exprim nemultumirea.
Oamenii ne cred prosti. Asta este.
Am comandat prin MarketPlace-ul eMag un telefon iPhone 6s. Am lasat fata si sotia sa se ocupe de problema deoarece sunt foarte ocupat cu treburi , serviciu , etc.
Efectiv nu am timp. aveau banii , resursele , etc si au dat comanda fara sa vada acolo - Comercializat de Quick Mobile. Oricum , nu au facut sapaturi si nici nu au banuit ca ar fi probleme . Nici prin varful mintii nu ne-a trecut sa cauta despre Quick Mobile pe internet.
In fine, se face comanda , vine produsul , totul ok! In circa trei luni pica modemul dispozitivului. Comanda a venit pe 05.07.2017 si problema sa manifestat pe 19 octombrie 2017. Contactam Service Return , ne pun sa trimitem dispozitivul cu toate harnasamentele . Inainte facem o poza . Taman se apucase iPhoneul sa treaca la iOS 11.0.3 insa am poze cu telefonul in stare impecabila.
Il trimit , in certificat scrie ca data receptiei propriu zise este AWB-ul de la curier , asadar cu data de 23.10.2017 incepe perioadade garantie.
Urmeaza o perioada de acalmie si brusc pe 02.1.2017 primesc email ca au nevoie de contul de AppStore /iCloud.
Il furnizez cu tot cu parola .
Nu , nu este aceste . Nu se potriveste . Telefonul e blocat . Le arat ca datele de login sunt cele corespunzatoare prin capturi de ecran prin care ma logez in AppleID pe platforma WEB si iCloud.com tot cu aceleasi date de logare. Numai ca activase fata autentificarea in doi pasi. Trebuia sa primeasca un SMS sau mail pe contul ei sau pe telefon cu un PIN format din 6 cifre cu ajutorul caruia intrau in DashBoard.
Buuuuuun! Intru in Dashboard , arata cu screenuri ca e contul valid , si ca pot naviga in voie in setari , ba chiar elimin telefonul din iCloud si din Gasire Telefon tot prin pagina web. Ii anunt ca este deblocat si pot umbla.
Nu - Va trimitem telefonul spre deblocare. Intre timp am inceput sa banuiesc cate ceva dupa lumbajul adoptat de cei de la relatii cu publicul. Un tip Ionut M  imi spune ca  " daca erati atat de specialist deblocati telefonul ". Intamplator lucrez in cadrul unei institutii de stat in departamentul IT&C. Cunosc de toate . De la Windows , Linux , Solaris , etc .
Le spun ca nu asa trebuie sa abordeze problema.
Initial ma abordase o domnita Andrada L .Cand  avazut ca nu mai face fata cu noianul de informatii tehnice , pac transfer la Ionut M,  cand Ionut a epuizat , inclusiv o jignire subtila , a plasat problema unui anume Paul care iar se apuca sa ma abureasca.
Ii explic ca , telefonul NU va fi primit retur si se va intoarce asa cum a venit spre ei. Sa nu il trimita de pomana inapoi ca nu il voi primi. Banuiam eu ca undeva au lasat ei o zgarietura , o picatura de lichid subtila ce coloreaza acele mici punctulete interioare din alb in roz si atunci pa . Aveau de ce se lega. Ati scapat telefonul , anulam garantiaaaa. Neeeeeaaahhhh!!!!!
Ma suna agentul de la Fan Courier si spun ca nu primesc coletul . Sa plece retur. Zis si facut!
Le comunic acest aspect . Si primesc un e-mail :

Service-Return.com <[email protected]>
To Marian
Nov 10 at 12:12 PM
Hello,
Thank you for choosing Service Return, your warranties manager.
Your service application has been registered.
Ticket number: YNL-158860
A courier will contact you as soon as possible to pick up the product.
Your contact details:
Last and first name: Marian Fusaru
E-mail: [email protected]
Phone: 0763xxxxxx
Prepare the package before the courier rings your doorbell, following this tutorial. To speed up the repair, we recommend you to deactivate your passwords and accounts and to back up your photos, music and apps.
Have a lovely day,
The Service Return Team

--------------------------------------------------------------------

Ma apuca bazdacii si incep investigatiile sa vad daca Service Return este al Quick Mobile.
Whois pe numele de domeniu :

Domain Name: SERVICE-RETURN.COM
Registry Domain ID: 1926807085_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.PublicDomainRegistry.com
Registrar URL: http://www.publicdomainregistry.com
Updated Date: 2017-04-10T07:41:58Z
Creation Date: 2015-05-08T11:17:22Z
Registry Expiry Date: 2018-05-08T11:17:22Z
Registrar: PDR Ltd. d/b/a PublicDomainRegistry.com
Registrar IANA ID: 303
Registrar Abuse Contact Email: [email protected]
Registrar Abuse Contact Phone: +1.2013775952
Domain Status: clientTransferProhibited https://icann.org/ep...nsferProhibited
Name Server: NS1.EURONS.RO
Name Server: NS2.EURONS.RO
Name Server: NS3.EURONS.RO
Name Server: NS4.EURONS.RO
DNSSEC: unsigned

Aici dau de cei de la EURONS.RO

http://www.eurons.net/contact.php
CAMSCAPE SERVICES SRL
Registration no.: J40/10638/1996
VAT: RO9030528
Address: 14A Petru Poni st, Sector 1
Bucharest, Romania
Phone: +4 021 223.01.75
Fax: +4 021 222.55.98

.............................................................................................................

Mai departe ..... ping pe domeniu $ ping www.service-return.com
Surprize , surprize , ia vedeti de unde vin pachetele :

64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=9 ttl=55 time=31.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=10 ttl=55 time=29.9 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=11 ttl=55 time=28.7 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=12 ttl=55 time=77.6 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=13 ttl=55 time=30.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=14 ttl=55 time=28.7 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=15 ttl=55 time=32.0 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=16 ttl=55 time=30.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=17 ttl=55 time=29.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=18 ttl=55 time=37.8 ms

-----------------------------------------------------------------------------------------

Merg Mai departe si daudin consola linuc un whois pe IP

$ whois 86.105.220.220

% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/...-conditions.pdf
% Note: this output has been filtered.
%    To receive output for a database update, use the "-B" flag.
% Information related to '86.105.220.128 - 86.105.220.255'
% Abuse contact for '86.105.220.128 - 86.105.220.255' is '[email protected]'
inetnum:     86.105.220.128 - 86.105.220.255
netname:     ELECTRO-DISTRIBUTION-SRL
descr:   Electro Distribution SRL
descr:   Str. Ferastraului, nr. 28
descr:   Baia Mare Maramures 430404
country:     ro
admin-c:     IG2661-RIPE
tech-c: IG2661-RIPE
status: ASSIGNED PA
remarks:     Registered through http://www.ip.ro/ip.html
mnt-by: RO-MNT
mnt-lower:   RO-MNT
mnt-routes: QUICKMOBILE-MNT
created:     2016-12-15T06:32:58Z
last-modified:  2016-12-15T06:32:58Z
source: RIPE
person: IONUT GHIT
address:     Electro Distribution SRL
address:     Strada Ferastraului nr. 28-30, 430163
address:     Baia Mare Maramures Romania RO
phone:   +40-262-216440
nic-hdl:     IG2661-RIPE
mnt-by: QUICKMOBILE-MNT
created:     2014-09-01T07:56:18Z
last-modified:  2014-09-01T07:57:39Z
source: RIPE # Filtered
% Information related to '86.105.220.0/24AS59852'
route:   86.105.220.0/24
descr:   Electro Distribution SRL
origin: AS59852
mnt-by: QUICKMOBILE-MNT
created:     2015-12-03T10:06:06Z
last-modified:  2015-12-03T10:06:06Z
source: RIPE
% This query was served by the RIPE Database Query Service version 1.90 (BLAARKOP)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ma interesez la Apple , Garantia aia internationala de 1An de la apple inexistenta.
Discut la Noumax , QuickMobile nu este reseller autorizat Apple ceea ce inseamna ca NU VETI beneficia de garantia internationala e 1An Apple si nici de cea de 1An de producator. Adica . Vor face TOT posibilul sa se spele de maini de voi.
NU stiu daca voi rezolva ceva cu OPC-ul insa intentionez sa merg mai departe cu OPC-ul

Ah. era sa uit.
Dupa ce le dau mail cu informatia de mai sus , pac ma contacteaza careva - Paul . Omul de legatura.
ca este un mail generat automaaaat si ca o fi si o pati dar nimic concret despre telefonul meu.

Ii intreb daca sunt reselleri autorizati . Nici un Raspuns.
Ii intreb la ce Service Autorizat au trimist telefonul. Iar nici un raspuns.

Maimult , Sunt sunat si luat l aintrebari ca cine imi scrie mailurile si se insista pe treaba asta de cateva ori la telefon. Pina acolo au ajuns. Ii sun eu pe numarul ala cu apel taxabil de 1,5 euro/ minut +TVA si nu raspunde nimeni si brusc acum primesc telefon De pe Acel numar.

Ca cine imi scrie mie mailurile ? Ca am zis ca nu ma pricep ....... Si cum am facut sa deblochez telefonul de la distanta. Atunci m-am convins de profesionalismul lor.

Cel ce se ocupa de e-commerce la ei este - https://www.facebook.com/ionutghit

Ionuț Ghiț - Head of E-Commerce la Quickmobile

In mod cert stie dedesubturile.

Asa ca shoot!

Ieri am facut reclamatie la OPC.
Orice scriam  comentaru pe pagina lor de facebook in care ii intrebam de Eligibilitatea telefoanelor iPhone X ca si SN si IMEI pe garantia internationala Apple se solda cu stergerea postarii si blocarea.

Singurul om caruia nu i-au sters postarea a fost Sales Managerul de la Apcom - Unicul distribuitor autorizat Apple in Romania.
Restul sunt reselleri.

LG , Samsung si Huawei s-au dezis de ei.
De la Apple am pozitia oficiala ca , QuickMobile nu figureaza in baza lor de date ca Apple Reseller.

https://www.zoso.ro/...mbari-garantii/
https://www.gadget.r...ne-din-romania/
https://www.gadget.r...de-quickmobile/
https://www.gadget.r...de-quickmobile/

Asa ca - Service-Return = Quick Mobile ( dupa cum am aratat mai sus ) . Adica servicii de rahat!

Deja am scris o postare kilometrica .

PS: Ieri am fost sunat de eMag sa ma intrebe daca sunt multumit de serviciile lor.
Pfuai de capul meu ce a fost la gura mea .


Idea este ca asta intra la capitolul Inselaciune si Inselaciune in forma continua.
Refuza sa dezvaluie care este unitate de Service la care a ajuns telefonul meu. Desi am dreptul Legal sa stiu.
Refuza sa imi furnizeze fisele de service . Cea de Receptie cu constatarea defectului si Fisa de reparatie. Pauza
Le solicit filmarile cu receptiacoletului meu , deoarece asa sustin ei pe site , ca filmeaza receptia coletelor. Idem.

Pot posta si capturi de ecran , etc , etc , Convorbirea cu cei de la Service-Return in care sunt luat la intrebari in legatura cu persoana care imi scrie mie emailurile catre ei. Ca as fi zis ca nu ma pricep la inceput si acum brusc vin cu chestii tehnice.
Uneori e bne sa inseli in aparente pina la proba contrarie.

Marian Fusaru

FERITI-VA de QUICKMOBILE  ca naiba de tamaie!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate