Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#919
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 24.04.2007
Vad ca la partea cu IMEI-ul n-ai zis nimic.... mie mi se pare foarte dubios ca solutia sa fie retrogradarea versiunii, cred ca de fapt tu ai alt telefon acum.
Iar inainte sa razi, mai bine uita-te la greselile tale gramaticale si zambeste amar.

Ai scris tu la ANPC (vechiul OPC) si nu ai primit raspuns? Pe aici sunt foarte multi care au facut o sesizare online (si au si spus asta) si li s-a rezolvat problema. Intai incearca, numai dupa ai dreptul sa spui ca nu s-a rezolvat. Si da, exact aia trebuia sa le spui, ca nu esti multumit de modul de solutionare a problemei. Aveai ceva de pierdut? Tocmai pasivitatea asta ii incurajeaza pe cei de la QM (si altii de teapa lor) sa procedeze in acest mod incorect.

Suntem consumatori si avem niste drepturi, iar cei de la QM in mod evident nu-s indreptatiti sa decida daca o zgarietura (uneori provocata chiar de ei) e mai serioasa incat sa refuze garantia!

#920
SIasmina

SIasmina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2017
Nu toata lumea pretinde ca "l-am tinut ca in vitrina"... si prin multimea asta de oameni care se plang de greutatile intampinate cu cei de Service mai sunt si persoane care au grija de lucrurile lor...eu una intr-un an jumate de cand am telefonul nu l-am scapat deloc sub nici o forma, plus ca i-am luat husa si folie de sticla imediat ce am cumparat telefonul pentru a-l poteja cat de cat...tocmai ca in cazul in care se intampla sa nu functioneze ceva sa nu poata spune ca a fost scapat si sa il scoata din garantie...din acest motiv nici nu au putut spune ca nu mi-l inlocuiesc...acuma mai ramane de vazut in cat timp se inlocuieste si ce variante voi primi...

Chestia frustranta este ca trebuie sa tot trimiti produsul in service de 'n' ori pana sa reusesti sa obtii ceva...eu l-am cumparat pt ca aveam nevoie de el...iar acum am ajuns din nou la cel vechi care este cu ceva probleme (motiv pt care l-am luat pe cel care este spre inlocuire), imi pun problema daca nu aveam un alt telefon sa il pot folosi...atunci ce faceam...ma imprumutam pe la prieteni nu?, sau daca nu cumparam garantia extinsa...si il trimiteam de 3 ori cate 15 zile......(ca nu se inghesuie nimeni sa il trimita mai repede de cele 15 zile....).

Acuma prevad ca urmeaza..."esti una la un milion"...dar nu poti sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala. Cred ca toata lumea e constienta ca daca l-ai scapat pe jos adio garantie...nu cred ca nu citeste nimeni certificatul de garantie....dar pentru niste zgarieturi care poate s-au realizat prin poseta ca s-a atins cu alte obiecte sau prin buzunare, sa il scoata din garantie mi se pare aiurea...dat fiind ca majoritatea telefoanelor de generatie noua se lauda cu gorila glass - rezistent la zgarieturi, etc....

Edited by SIasmina, 16 August 2017 - 20:11.


#921
SIasmina

SIasmina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2017
Din pacate astea sunt consecitele faptului ca nu ne-am interesat (unii din noi) despre service-ul produselor...eu l-am cumparat din magazin din mall, nici nu m-am gandit ca ar avea ceva probleme cu service-ul produselor (daca il luam de pe vreun site fantoma...mai ziceam)...telefonul achizitionat, pentru mine este foarte ok, chiar daca a fost realizat poate pentru cei din Asia, la urma urmei nu ma supara atat de tare ca s-a defectat...ci ca reparatia/inlocuirea lui se realizeaza cu atatea greutati si insistente, la care pe operatori ii pufnesc rasul sau daca te iei de ei incep cu alo alo nu va aud si puf telefonul in nas, si cand te iei de ei ca ti-au inchis telefonul in nas spun ca s-a intrerupt...de parca am fi prosti si nu stim cand un telefon se intrerupe sau ti se inchide in nas.

La urma urmei sunt electronice si se strica...asta este...dar unii chiar le luam sa le folosim...nu sa le tinem in service o luna.

Edited by SIasmina, 16 August 2017 - 20:28.


#922
DanuAL

DanuAL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 29.10.2010
Te-as intreba cati ani ai, dar mi-ai spune o varsta mai mare decat realitatea! Esti cam paranoic! Nu vad legatura intre ce discutam pana acum si cu greselile gramaticale?! Ale mele.
Sau care parte din ce am scris pana acum te deranjeaza?!
Deci, chestiile astea nu le punem cu semnul ''?'' - gen verificat imei dupa intoarcerea din service. Iti trimit o poza sa poti dormi linistit.
Iti inteleg frustrarea si indignarea, dar parerea mea e sa ti-le pastrezi ptr cei de la service, daca vrei sa te razboiesti cu ei... Nu cu mine, ca n'are rost!

@siasmina tocmai asta am facut si eu de la prima utilizare - folie, husa etc. Nu l-am tinut ca'n vitrina tocmai din cauza domeniului meu de activitate, si uite ca nici eu nu l-am scapat pe jos, si uite ca si mie mi-a schimbat telefonu'. Nu contest, dar mi se pare absurd sa pretinzi ca n'avea nici o zgarietura cand ai trimis telefonul la garantie si cand il primesti inapoi sa vina mai zgariat sau cum am mai citit,  plin de zgarieturi. Nu ma refer la tine sau la careva anume.

Attached Files



#923
SIasmina

SIasmina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2017

 DanuAL, on 16 august 2017 - 20:26, said:

Te-as intreba cati ani ai, dar mi-ai spune o varsta mai mare decat realitatea! Esti cam paranoic! Nu vad legatura intre ce discutam pana acum si cu greselile gramaticale?! Ale mele.
Sau care parte din ce am scris pana acum te deranjeaza?!
Deci, chestiile astea nu le punem cu semnul ''?'' - gen verificat imei dupa intoarcerea din service. Iti trimit o poza sa poti dormi linistit.
Iti inteleg frustrarea si indignarea, dar parerea mea e sa ti-le pastrezi ptr cei de la service, daca vrei sa te razboiesti cu ei... Nu cu mine, ca n'are rost!

@siasmina tocmai asta am facut si eu de la prima utilizare - folie, husa etc. Nu l-am tinut ca'n vitrina tocmai din cauza domeniului meu de activitate, si uite ca nici eu nu l-am scapat pe jos, si uite ca si mie mi-a schimbat telefonu'. Nu contest, dar mi se pare absurd sa pretinzi ca n'avea nici o zgarietura cand ai trimis telefonul la garantie si cand il primesti inapoi sa vina mai zgariat sau cum am mai citit,  plin de zgarieturi. Nu ma refer la tine sau la careva anume.
Sa nu uitam ca la noi se gasesc tot felul se scuze de multe ori abuzive pentru a nu-si face datoria, de aceea cred ca totul este posibil...si nu m-as mira ca unele intamplari povestite aici sa fie adevarate! Cei drept nici noi nu stim sa ne cerem drepturile atunci cand trebuie, de aceea exista tot felul de service-uri si alte cele care nu isi fac treaba asa cum ar trebui.

#924
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 24.04.2007

 DanuAL, on 16 august 2017 - 20:26, said:

Te-as intreba cati ani ai, dar mi-ai spune o varsta mai mare decat realitatea! Esti cam paranoic! Nu vad legatura intre ce discutam pana acum si cu greselile gramaticale?! Ale mele.
Sau care parte din ce am scris pana acum te deranjeaza?!
Deci, chestiile astea nu le punem cu semnul ''?'' - gen verificat imei dupa intoarcerea din service. Iti trimit o poza sa poti dormi linistit.
Iti inteleg frustrarea si indignarea, dar parerea mea e sa ti-le pastrezi ptr cei de la service, daca vrei sa te razboiesti cu ei... Nu cu mine, ca n'are rost!
Nu stiu ce frustrare si indignare intelegi, pentru ca nu am spus niciodata ca as fi cumparat ceva de la QM, cu atat mai putin sa am probleme. Am intentionat, dar am renuntat citind acest thread, si de-asta am vrut sa contribui (indirect) la el.

Recunosc, am gresit fiind prea subtil in discutia cu un agramat, care in loc sa imi combata strict argumentele (ca daca ii spun de "argumentum ad hominem" o sa creada ca l-am injurat) apeleaza la a ma califica "cam paranoic" si sa imi inteleaga problemele pe care nu am spus niciodata ca le am. Peace on you!

#925
alexred14

alexred14

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 20.07.2017

 ing_vasile, on 07 august 2017 - 21:43, said:

in nici un caz telefonul tau nu a fost construit pt Anglia sau Europa, (insa intradevar acest tip de conector poarta simbolic numele de UK,,,,,) afla ca acel telefon a fost destinat unei tari de undeva din Africa sau Asia!! mai sunt si alte tari cu acest tip de conector, iar softul in lb engleza si romana a fost instalat in service-ul lor,daca suni si le spui ca vrei 50 telefoane care sa aibe si portugheza spre exemplu sau sa nu aibe limba romana o sa vezi ca se rezolva, adica le resofteaza Posted Image
Aici gresesti, telefonul daca ar fi fost varianta A3010 (pt piata din Asia) ar fi avut scrisul pe eticheta din spate in limba chineza! In schimb pe al meu scria clar pe eticheta A3003 si cu informatia de acolo in limba engleza. Si cand am aprins telefonul prima data limba era setata pe engleza UK, deci...

Edited by alexred14, 19 August 2017 - 12:41.


#926
mariusionut1992

mariusionut1992

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.07.2017
Eu mi-am luat un kit de alarma cu camere de supraveghere Smanos de la Quickmobile acu vreo doua luni si nu am avut nicio problema, nici cu livrarea nici cu produsele. Si acuma mi-am mai luat un sistem de alarma wireless, care din nou a ajuns in termenul specificat de ei si e perfect functional.

#927
SIasmina

SIasmina

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2017
Pana la urma cei de Service Return mi-au schimbat telefonul cu unul nou, alt model (tot din gama Samsung) cu care am fost de acord, pentruca avea specificatiile ceva mai bune decat cel inlocuit!
Dupa o luna de tot trimis - primit si tot asa si-au facut in cele din urma datoria. Sper sa nu mai am alte probleme cu cel nou pe viitor...!

#928
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Vreau sa cumpar un apple watch seria 2 si pe qm l-am gasit cel mai ieftin, 1800 si ceva de lei. Emag il vinde cu 2050, prin alte parti nu l-am gasit mai ieftin. Mi se pare totusi ciudat ca dureaza extrem de mult livrarea (intre 13 si 20 septembrie)

Asa e de obicei, sau doar pentru anumite produse?

Edited by December, 03 September 2017 - 09:18.


#929
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014
Cred ca merita 250 lei garanția.

#930
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Corect. De la QM îl iei fără garanție. Iar de la eMAG, sa te asiguri ca e vândut de eMAG și nu de un alt vânzător. Ei sunt autorizați de Apple în Ro.

#931
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Deci e fara garanție.... adica probabil am doar garantia de un an de la apple.

Cel de la emag e vandut de emag, cel putin asa scrie in descriere:
Attached File  IMG_0891.PNG   759.38K   67 downloads

#932
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Da, este practic fără garanție sau asistenta originala Apple. Ți-l repara ei în vestitul Service Return, care este tot QM. Ai garanție pe hârtie (evident nu poate fi vândut oficial în România fără garanție) dar în caz de defect, ești pe cont propriu. Dovada - citește ce au scris diverși concetățeni pe aici. Mai ales la produse Apple, e bine sa cumperi de la vânzători autorizați. Chiar dacă sunt mai scumpi (când a fost Apple ieftin?). Bafta!

#933
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Multumesc :) De aia am intrebat aici. L-am comandat deja de la emag.

#934
TraianRR

TraianRR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.01.2014
Bravo! O alegere cât se poate de buna. Sa ai bafta sa te bucuri fără probleme de el.

#935
georgica

georgica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,483
  • Înscris: 30.01.2003
M-a pus dracu să iau un Kindle de la ei prin Emag și mi-au făcut cont cu numărul de telefon fără să ma întrebe înainte și acum văd că mă spamează cu sms-uri că au nu știu ce rahaturi la vânzare.
Se poate șterge contul de la ei?

#936
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Din categoria practici dubioase: am dat click pe un link aici, pe forum, la un produs vandut pe quickmobile, s-a deschis pagina, mi-a afisat mesaj intrebandu-ma daca vreau sa-mi cunoasca locatia, am dat "block" si s-a inchis pagina. Posted Image E prima data cand vad asa ceva. Pana acum, imi ramanea pagina deschisa indiferent de site-ul la care dadeam "block".

Edited by MediumPlayer, 20 September 2017 - 09:56.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate