Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord NOUL VW POLO !
Last Updated: Dec 19 2010 13:32, Started by
formox
, Sep 22 2009 16:00
·
0
#55
Posted 06 April 2010 - 17:54
#56
Posted 14 April 2010 - 13:22
Cum sta consumul la diesel-uri pana la urma ?
A luat careva varianta TSI, sa ne impartaseasca si noua cateva informatii... ? |
#58
Posted 14 April 2010 - 15:46
100% sigur.
Am un cunoscut cu Fusion 1.6 100CP cu ESP si...tamburi spate. La 1.2 70CP nu ai ce face cu discuri pe spate, masina franeaza ok si cu tamburi. Edited by Cumulus, 14 April 2010 - 15:46. |
#60
Posted 14 April 2010 - 21:25
Bre, NU si aici!
Btw, l-a vazut cineva pe proprietarul jurnalului? |
#61
Posted 21 April 2010 - 20:24
Ajutor. La achizitionarea unui autovehicul nou, cam cat si...ce se lasa vanzatorului? Are cineva idee?
|
#63
Posted 21 April 2010 - 21:57
menes662000, on 21st April 2010, 21:24, said: Ajutor. La achizitionarea unui autovehicul nou, cam cat si...ce se lasa vanzatorului? Are cineva idee? hai, bre, nici o impresie nimic despre masinuta??? ca mi-a placut de ea cum arata |
#64
Posted 21 April 2010 - 23:20
vladut_v, on 2nd April 2010, 23:58, said: Este posibil sa existe ABS dar mai ales ESP cu tamburi de frana pe spate ? Masina este foarte frumoasa, ma astept la un post cu consumul mediu dupa cateva mii de km. Sa o stapanesti sanatos ! |
|
#66
Posted 22 April 2010 - 21:29
Azi am ridicat masina! Nu am facut inca poze si la cat de obosit sunt nu voi intra nici in fff multe detalii! Voi spune primele impresii in cateva cuvinte.
Noul Polo, 1,2 benzina, 70CP, echipare confortline. Ca si stabilitate exceptionala. Viteza...foarte buna, este iute, cam lenesa le deal! Acuma ... la deal poate e si vina mea pt ca schimb fff repede vitezele si uneori merg subturat si de asta pierde din viteza. Mi s-a recomandat ca in rodaj sa nu depasesc 3.000 turatii. Ca si dotari...minunata!!! Seara, inauntru parca e un pom de craciun:P Eu am condus inainte o masina fff mica dar pe polo m-am obisnuit mai repede decat m-asi fi asteptat! Chiar de cand am urcat la volan:) Ca puncte minus: lipsa ceasului care indica temperatura lichidului de racire! Mi s-a spus ca exista un martor care ma va avertiza atunci cand vor fi...zone fierbinti:P Nici presiunea de ulei nu este indicata! In rest...merge snur!!! |
#67
Posted 23 April 2010 - 17:35
A sosit si a mea acum o saptamana. Ce sa spun, e de vis... Este exact aceeasi configuratie ca a lui Menes, culoare rosie. Subscriu la cele de mai sus, mai putin partea cu panta, unde nu mi s-a parut lenesa. Ciudat mi s-a parut altceva, cel putin pana se mai lasa motorul sau pana ma obisnuiesc eu cu rapoartele din cutia de viteze. Mai exact, in viteza a 1-a trebuie turat pana la 3000 rpm, adica 30 km/h. Daca incerc sa bag in treapta doua la 20 km/h,asa cum faceam la toate masinile, turatia pica la 1200 rpm, deci total subturat, si demaraj ioc, intr-a doua. Dupa ce trecem de faza asta, care mai trebuie studiata, si care e nasoala la mersul bara la bara, cutia mi se pare excelent etajata. Inca nu am trecut de 3000 rpm si 90 km/h, iar motorul are vlaga intre 2000 si 3000 rpm. In viteza a v-a la 90 km/h, motorul este foarte relaxat, turometrul arata 2200 rpm.
|
#68
Posted 23 April 2010 - 17:57
AC DC, on 23rd April 2010, 18:35, said: A sosit si a mea acum o saptamana. Ce sa spun, e de vis... Este exact aceeasi configuratie ca a lui Menes, culoare rosie. Subscriu la cele de mai sus, mai putin partea cu panta, unde nu mi s-a parut lenesa. Ciudat mi s-a parut altceva, cel putin pana se mai lasa motorul sau pana ma obisnuiesc eu cu rapoartele din cutia de viteze. Mai exact, in viteza a 1-a trebuie turat pana la 3000 rpm, adica 30 km/h. Daca incerc sa bag in treapta doua la 20 km/h,asa cum faceam la toate masinile, turatia pica la 1200 rpm, deci total subturat, si demaraj ioc, intr-a doua. Dupa ce trecem de faza asta, care mai trebuie studiata, si care e nasoala la mersul bara la bara, cutia mi se pare excelent etajata. Inca nu am trecut de 3000 rpm si 90 km/h, iar motorul are vlaga intre 2000 si 3000 rpm. In viteza a v-a la 90 km/h, motorul este foarte relaxat, turometrul arata 2200 rpm. s-o stapanesti sanatos si multi km fara nici un incident! Poate luam legatura si pe mess sa mai schimbam impresii...!!! |
#69
Posted 04 May 2010 - 08:16
Sa le stapaniti sanatosi! Cat a durat din momentul comenzii? Astept si eu un confortline diesel 1,6 90cp, rosu. La mine mi-au dat termen 12sapt , car s-ar putea sa vina si mai repede
|
|
#70
Posted 07 May 2010 - 10:22
consumul, cat e consumul ?
Edited by lucvald, 07 May 2010 - 10:22. |
#71
Posted 11 May 2010 - 22:15
In cazul meu, masina era in stoc, si cu toate hartiile a durat cam trei saptamani.
In privinta consumului, am facut 1200 km cu 71 litri de benzina. A iesit 5,7 consum mediu, in conditiile in care cartea da 5,5. Nu am depasit 90 km/h, 3000 rpm, fara AC, cam jumatate oras, jumatate afara. |
#72
Posted 19 September 2010 - 19:50
Sa le folositi sanatosi! Polo imi face si mie cu ochiul ca viitoare prima masinuta. In familie este un VW Bora si m-am invatat cu stilarea nemteasca. Vreau sa stiu cum sta cu sistemul audio. La Bora imi place foarte mult cum reda muzica si sper ca s-a pastrat "traditia". Are cineva optiunea cu acea intrare Media in cu USB?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users