Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Raiffeisen vs BCR - actualizarea datelor
Last Updated: Mar 31 2010 01:04, Started by
Goofy
, Aug 03 2009 15:16
·
0
#55
Posted 23 March 2010 - 10:25
just_me_2007, on 22nd March 2010, 10:44, said: @hailei: Am varsat o lacrima pentru bancile din Romania. Acum ma intreb de ce nu a facut si BNR o informare clara si de ce nu scrie undeva clar datele care bancile le pot cere si ce se intampla cu aceste date. Iar de blocat contul, nu cred ca apuca daca il lichidez . De ce nu au protestat ca atunci cand BNR le-a taiat macaroana cu gradul de indatorare, daca ii costa atat de mult? @just_me_2007 Apreciez ironia Dar sa stii ca BNR-ul a dat informari mai mult decat clare cu privire la acest proces, mai exact comunicate de presa, de genul: http://www.ghiseulba...anci_pentru.htm in care scrie si care sunt informatiile solicitate. Na, eu nu zic sa le plangeti de mila bancilor, insa cred ca si unii si altii, adica si bancile si clientii au de suferit in cazul acestui proiect si oricat de "nesuferite" sunt bancilor, uneori chiar nu sunt draci impielitati Edited by hailei, 23 March 2010 - 10:26. |
#56
Posted 31 March 2010 - 01:04
Darling, la ce banca lucrezi? Ai citit ce mesaj a dat raiff initial clientilor PF? Si ce mesaj aveau pentru PJ? Aia au departament de marketing si comunicare? Daca da, cei care au conceput mesajul respectiv mai lucreaza acolo? Daca da, mare pacat.
Cat despre faptul ca vii la servici sa mai dai niste telefoane, ghinion... Este overtime si esti platita pentru asta sau ai libere in contul orelor astea... Daca nu, si mai ghinion, ai un contract de munca naspa... De ce m-ar interesa pe mine ca bancile nu au fost in stare sa isi faca un estimat corect al impactului avut de campania de comunicare asupra utilizatorilor? De ce a trebuit sa se astepte pana in ultima saptamana pentru a mari ritmul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users