Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 

Raiffeisen vs BCR - actualizarea datelor

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#55
hailei

hailei

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 14.09.2006

 just_me_2007, on 22nd March 2010, 10:44, said:

@hailei:

Am varsat o lacrima pentru bancile din Romania. Acum ma intreb de ce nu a facut si BNR o informare clara si de ce nu scrie undeva clar datele care bancile le pot cere si ce se intampla cu aceste date. Iar de blocat contul, nu cred ca apuca daca il lichidez   :nonobad: . De ce nu au protestat ca atunci cand BNR le-a taiat macaroana cu gradul de indatorare, daca ii costa atat de mult?

@just_me_2007

Apreciez ironia  :rolleyes:
Dar sa stii ca BNR-ul a dat informari mai mult decat clare cu privire la acest proces, mai exact comunicate de presa, de genul: http://www.ghiseulba...anci_pentru.htm in care scrie si care sunt informatiile solicitate.
Na, eu nu zic sa le plangeti de mila bancilor, insa cred ca si unii si altii, adica si bancile si clientii au de suferit in cazul acestui proiect si oricat de "nesuferite" sunt bancilor, uneori chiar nu sunt draci impielitati  :lol:

Edited by hailei, 23 March 2010 - 10:26.


#56
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004
Darling, la ce banca lucrezi? Ai citit ce mesaj a dat raiff initial clientilor PF? Si ce mesaj aveau pentru PJ? Aia au departament de marketing si comunicare? Daca da, cei care au conceput mesajul respectiv mai lucreaza acolo? Daca da, mare pacat.
Cat despre faptul ca vii la servici sa mai dai niste telefoane, ghinion... Este overtime si esti platita pentru asta sau ai libere in contul orelor astea... Daca nu, si mai ghinion, ai un contract de munca naspa... De ce m-ar interesa pe mine ca bancile nu au fost in stare sa isi faca un estimat corect al impactului avut de campania de comunicare asupra utilizatorilor? De ce a trebuit sa se astepte pana in ultima saptamana pentru a mari ritmul?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate