Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate
 Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta
 alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix
 Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...
 

Bucurestii de altadata

* * * * - 11 votes
  • Please log in to reply
8300 replies to this topic

#2089
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Da, cred că e pe Calea Călăraşi (lor). Faza aia cu reclamele atârnate de bloc nu o mai ţineam minte. Pe linia de tramvai se circula şi între Bis. Sf. Mina şi P-ţa Sf. Vineri. Prin 1994 cred că era deja carosabil. Dar abia prin 1998 a început să arate oraşul mai bine (între timp totuşi se mai îmbunătăţiseră unele chestii). Într-un ziar "Libertatea" * (încă netabloidizat) de prin 1992 se descria starea străzilor din Bucureşti (nu mai sunt sigur dacă am citit la biblotecă articolul sau l-a pus cineva pe aici).
Oare cum naiba mergeau pe străzile alea când se făcea noroi? Bănuiesc că trebuia să ocoloească în duşmănie, căci peste movilele alea nu mai puteau s-o ia.

Magazinul "Samsung" pe unde era?   :huh:

* sau să fi fost "România Liberă"?

Edited by djl, 13 March 2017 - 11:21.


#2090
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 03.02.2007

View Postdjl, on 13 martie 2017 - 11:17, said:

Magazinul "Samsung" pe unde era?   Posted Image

Pe Calea Dorobanților, pe lângă poștă.

#2091
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Mă gândeam că pe Dorobanţi (lor) era, dar nu eram sigur!

Probabil prin anii '60. Postată de Bogotta pe computergames.

Attached File  Piata Progresuil IMG_20170312_132042.jpg   128.72K   38 downloads


Şi dacă tot s-a pomenit de Cal. Călăraşi (lor)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6q43kJvitJw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by djl, 13 March 2017 - 14:02.


#2092
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 03.02.2007

View Postdjl, on 13 martie 2017 - 13:39, said:

Mă gândeam că pe Dorobanţi (lor) era, dar nu eram sigur!
Am cumpărat de vreo două ori de acolo, de aia știu. Ana Electronic.

#2093
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Ce produse ai cumpărat?   :rolleyes:

#2094
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,827
  • Înscris: 03.02.2007
Televizoare.

#2095
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,093
  • Înscris: 07.07.2006
Tot prin zona aia era un ditamai magazinul Computerland. Cred că ăsta era lîngă poștă, iar Samsung era mai spre centru nițel, unde e acu o cofetărie Ana, vizavi de (pe atunci) Magazinul Tineretului.

#2096
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,107
  • Înscris: 20.12.2007

View Postanelka, on 09 martie 2017 - 09:43, said:

in ce zona o fi?
Ici-sa

#2097
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Ştie cineva când au dispărut liniile 333 şi 334 şi a apărut linia 335 (mai existase 335 de fapt, dar cu traseu parţial diferit).

#2098
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
ferentari info...

la capatul strazii radu constantin, in 70-80 era un teren viran. ce dadea in cartojanca. la strada, era o cascarabeta, o casa bou vagon, o prevalie cu vreo 3 usi, de inceput de secol posibil, o darapanatura, in care statea de acuma un rrom. a fost demolata cred prin 82-84. stiu ca e cu bataie lunga, dar isi aminteste careva cum ii spunea la acel rrom? am uitat...

o alta chestie, poate mai accesibila. unde naibii era mariuca? libraria mariuca? am uitat, chiar nu mai stiu unde era. stiam ca era la capatul lui iacob andrei. am bagat in gugal map si nu vad nimic ce ar arata ca fost spatii comerciale la parterul blocurilor... ma lasa memoria.

#2099
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,859
  • Înscris: 11.10.2006
Vedere aeriana a Bucurestiului in 1978 - este mai neclara ca cea din 1966 dar sunt vizibile schimbarile survenite de-a lungul timpului, santierul pasajului Bucur-Obor, blocurile din Colentina, Pantelimon, Giurgiului etc
http://fostulbucures...367/26.0982/!a5

#2100
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Pasajul Bucur Obor era în construcţie în anul 1978. Debea în anul 1979 a fost inaugurat. A 2-a zi după inagurare s-au introdus cotele la benzină...
M-am uitat din nou pe cea din 1966. Interesant e că deşi blocul P6 fusese construit, Str. Zidurilor avea întreg traseul original (dar era "atacată" de bloc) - acum între Şos. Mihai Bravu şi Bd. Ferdinand I (pe atunci Bd. Gh. Dimitrov) nu mai există decât un ciot; între Bd. Ferdinand I şi Şos. Pantelimon mai există în original. Ciudat că în Ghidul Străzilor Mun. Bucureşti, ediţia 1969 Str. Pictor Obedeanu Oscar apare întreagă, deşi în fotografiile din 1969 se vede că era ciuntită.
Păcat că harta din 1938 nu e la rezoluţie mai mare, căci încercam să văd cum arăta Cart. Obor pe vremuri şi cam ce era în locul blocului meu şi a şcolii unde am învăţat (nr. 56 "José Martí"). Dacă era cartier mărginaş, pe cine să intereseze?
Nu-mi dau seama dacă în 1938 mai exista sau nu Fabrica de cărămidă "Tonolla", căci harta din 1927 nu am putut deschide-o pt. a face o comparaţie.
Mă întristează să văd Bucureştii ce s-au dus   Posted Image

Edited by djl, 18 March 2017 - 02:10.


#2101
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,859
  • Înscris: 11.10.2006
Doua vederi din Piata Unirii spre bulevardul Dimitrie Cantemir (in perioada 1963-1973 a purtat numele de Magistrala Nord-Sud). Prima este in vara lui 1985, cand se lucra la metroul spre Berceni, in colturile fotografiei se vad cele doua guri de la statia Piata Unirii, cea existenta si azi (de la Horosocop) si cea dinspre Splai, dezafectata in timpul lucrarilor de sistematizare si constructie a pasajului rutier. in zonele din spatele fotografului - Antim si Vacaresti era deja prapad. Liniile ITB-ului care mergeau spre sud au fost scoase in 1986, la cateva luni dupa darea in folosinta a tronsonului de metrou Piata Unirii - Berceni, o asa zisa corelare a liniilor de suprafata cu metroul. Suprimarea circulatiei pe axa Nord Sud s-a datorat si lucrarilor la galerii pe Magheru. A fost o lucrare maraton, de aproape 4 luni, la sfarsitul anului se putea circula din nou, insa nu s-a mai revenit cu troleibuzele si autobuzele pe traseele vechi. Cum s-au deviat traseele de maxi-taxi (fiind considerate un transport de treapta inferioara, auto, au fost exceptate de la taierile de linii) si autobuzul 331, se putea proceda la fel macar cu o parte din linii.
Vara lui 1989 ne infatiseaza acelasi loc, schimbat si Piata Unirii devenita un imens pietonal - circulatia auto numai prin pasaj, ca de aia a fost construit. Nu mai are rost sa spun cum arata "noua" zona Cauzasi-Vacaresti, builevardul Victoria Socialismului se intindea pana la Piata Alba Iuiia, de unde se despartea in doua artere, una spre Piata Muncii si alta spre calea Dudesti, artera pe care o pasteau ample lucrari de modernizare si sistematizare.
Fotografii de Corneliu Claudiu FB Cartierul Evreiesc.

Attached Files



#2102
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,093
  • Înscris: 07.07.2006
Nu-mi aduc aminte episodul cu Piața Unirii pietonală, dar cred că a fost doar o treabă temporară, pe durata șantierelor, nu cred că se intenționa să nu se mai circule deloc.
Parcă în 90 se circula pe acolo. Mai știe cineva?

#2103
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Mi se pare mie sau în prima poză apare o gură de metrou care acum nu mai există.
Deja nu mai existau o parte din clădiri   :(

#2104
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,093
  • Înscris: 07.07.2006
Păi zice chiar malmoth în mesaj: „cea dinspre Splai, dezafectata in timpul lucrarilor de sistematizare si constructie a pasajului rutier.”
Azi se mai vede începutul pasajului care ducea spre gura aia. Înainte să urci pe scări ca să ieși la Horoscop, înspre stînga e o fundătură. Pe acolo se traversa Magistrala spre gura de pe Splai.

#2105
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Acum îmi dau seama că dacă a fost construit pasajul rutier nu mai avea cum să mai existe acea gură, că pasajul a tăiat pasajul pietonal...

#2106
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,716
  • Înscris: 13.06.2004
Despre stadioane. La Giuşeti vor să demoleze o parte din ele, la cel al Stelei (Stad. Ghencea) şi cel Dinamo (Ştefan cel Mare) vor să radă totul: https://bacisme.word...oane-disparute/
http://www.historia....fa-sovieticilor

La A.N.E.F./O.N.E.F./Republicii se mai păstra ceva din originalul din anii '30?   :huh:

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate