Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
SKODA OCTAVIA TOUR vs NOUL FORD FOCUS
Ultima postare: iul 15 2009 01:30, Inițiat de
constructorul
, iun 23 2009 18:28
·
0
#37
Publicat: 07 iulie 2009 - 09:45
Eu as alege Ford. Skoda Octavia Classic nici macar nu are aer conditionat. Ca sa ii pui AC manual, mai scoti 906 euro fara tva.
|
#38
Publicat: 07 iulie 2009 - 13:58
demodestos, on 6th July 2009, 18:31, said: Nu stiu daca sunt chiar povesti cu fiabilitatea. Nu mai este cuma a fost, s-au apropiat datorita globalizarii si concurentei, unii au crescut-o altii au mai renuntat la ea, dar mai exista diferente. Politica firmei e destul de constanta in timp. Intre firmele germane si cele Italiene este o diferenta de abordare. Cineva care are Fiat e foarte nemultumit de el. Ma gandesc ca Italieni nu se confrunta cu frigul din nord, si daca merg pe ideea ca nu au piata foarte consistenta in tari cu clima rece nu-si pun problema sa aduca imbunatatiri pentru astfel de probleme. Ma intereseaza difrentele dintre cele doua marci la masini echivalente ca putere a motorului de 1,8-1,9 TDI. Noua Octavia Tour 1,9 101 CP la 11.200 Euro Noua Octavia Classic 1,9 105 CP la 13.700 Euro Noul Ford Focus Trend 1,8 115 CP la 14.500 Euro Intre diverse variante de Octavia, sau variantele de Ford, probabil difera caroseria si dotarile incluse in standard. Ma intereseaza mai mult robustetea/fiabilitatea, decat eleganta pentru ca pe drumurile noastre care se degradeaza tot mai mult, trebuie tinut cont de aspectul asta. 90% din parcurs ii faci cu viteza de 50-80km/h pentru ca nu-ti permit drumurile, gropile si restrictile de viteza. Conteaza cati km te tine un motor pana la prima segmentare. Optez pentru una din cele doua marci pentru ca exista multe masini pe piata romaneasca si atunci si service-ul e mai accesibil si mai prompt. cu motoarele nu ai nici o treaba,nu o sa apuci tu sa-l segmentezi,daca sunt intretinute trec de 400k km atat tdi-urile cat si tdci-urile in schimb octavia II tdi 105cp mi s-a parut mai inchegata decat focus 2 facelift tdci 115cp,insa fordul batea la stabilitate si era mai sprinten cu octi tour nu am mers,insa repet nu mai este ac masina cu octi 1,la fel astra G cu astra classic parca ziceai undeva mai sus ca mergi 10k km pe an,de ce diesel ? strict dintre octavia tour si focus 2 facelift as alege fordul,insa dintre new octavia si focus as alege skoda |
#40
Publicat: 07 iulie 2009 - 20:20
Genesis, on 7th July 2009, 10:45, said: Eu as alege Ford. Skoda Octavia Classic nici macar nu are aer conditionat. Ca sa ii pui AC manual, mai scoti 906 euro fara tva. tu glumesti sau esti direct interesat sa-si cumpere omu ford? |
#41
Publicat: 07 iulie 2009 - 20:26
ionut_ionut, on 7th July 2009, 14:58, said: cu motoarele nu ai nici o treaba,nu o sa apuci tu sa-l segmentezi,daca sunt intretinute trec de 400k km atat tdi-urile cat si tdci-urile in schimb octavia II tdi 105cp mi s-a parut mai inchegata decat focus 2 facelift tdci 115cp,insa fordul batea la stabilitate si era mai sprinten insa dintre new octavia si focus as alege skoda Cu caroseria si cinematica cum e? Cred ca ele sunt mai expuse decat motorul. La o Fabie spalata iarna si lasata in parcare, i-a crapat ceva la saboti sau la rulment din cauza inghetului. Plasticele am inteles ca la Ford sunt mai dure. Care-s mai casante si cedeaza mai usor? Eliminam Octavia Tour, ea era optiunea intiatorului topicului. Intre Noua Octavia II si Ford Focus 2 Fordul e mai sprinten, mai stabil in curbe probabil fiind si mai lat cu 25 cm decat Ocavia. Motorul de 1,6 la 110 CP are si consum mai mic decat la Octavia 4,5 - respectiv 4,9 consum mediu / 100km Echiparea standard pare mai buna la Ford. aliantasudului, on 7th July 2009, 21:06, said: Ma surprinde faptul ca la Ford Focus motorizarea de 1.8 TDCI este aproape la acelasi pret cu motorizarea de 1.6 TDCI...In aceste conditii, ce sa aleg 1.6 TDCI sau 1.8 TDCI? Editat de demodestos, 07 iulie 2009 - 20:28. |
#42
Publicat: 07 iulie 2009 - 22:40
1.6 110 din ce stiu vine cu DPF ca sa fie euro4. asta cica ar fi destul de scump (probabil o cauza a diferentei de pret) si ar necesita intretinere ulterioara, posibil chiar bani buni de scos ulterior din buzunar, desi am inteles ca se regenereaza dar nu stiu in ce conditii. Nu am informatii precise, tre sa cauti daca te intereseaza, pornind de la ce am zis.
Editat de cornel001, 07 iulie 2009 - 22:40. |
#46
Publicat: 08 iulie 2009 - 09:31
Rapier, on 4th July 2009, 16:03, said: ...In acest moment marele avantaj al Focusului e ca iei o masina noua dpdv tehnic la cam aceeiasi bani cu care iei tehnologie din 1999 putin adusa la zi... for the record, e aparuta in 1996 nu 1999. prin 99 sau 2000 se simtea deja batrana si se impunea deja facelift. l-a primit |
|
#47
Publicat: 08 iulie 2009 - 09:50
undercoverbrother, on 8th July 2009, 10:31, said: for the record, e aparuta in 1996 nu 1999. prin 99 sau 2000 se simtea deja batrana si se impunea deja facelift. l-a primit for the record: stiam. Si in ce anume consta un facelift la o masina? Ca nu cred ca doar in a modifica masca fata un pic In fine, On/Off Topic: MASINILE NU SE LASA SA ZACA IN PARCARE PESTE IARNA! In fine, trebuie sa castige si aia de la service-uri o paine. @demodestos: Lasa naibii forumul daca chiar vrei sa iei o masina si du-te pana la un dealer. Ford BDT (parca) are parcarea plina de Focusuri, sigur gasesti unul acolo sa iti placa. La dealerii Skoda cum intri cum te intreaba daca vrei un drive-test...pe vremea asta e foame mare de clienti, asa ca poti sa te scoti cu o masina decenta la un pret ok. Fa un drive-test cu ambele modele, de preferat in aceeasi zi si te hotarasti singur care iti place. Ia familia, purcelu, catelu si intreaba-i si pe ei ce parere au, in care se simt mai bine. Nu ai familie, catel, purcel, ia gagica/o buna prietena(daca n-ai nici gagica) si intreab-o care bancheta din spate i se pare mai confortabila . Si mai fa urmatorul lucru: mergi la toti dealerii si ia oferte de la ei. Mergi pe principiul: "Aia de la reprezentata X mi-au dat asta si asta. Voi ce plusati ca sa cumpar de la voi?". Daca iti place si te decizi asupra Skodei, intra pe forumul Skoda Club Ro si manifesta-ti intentia de achizitie, intreaba-i si pe ei. Fondatorii clubului lucreaza la diverse reprezentate Skoda prin tara si te pot ajuta sa alegi cea mai buna configuratie la cel mai bun pret(discount-uri de club). Vezi ca Ford da discount-uri mai mari la fata locului decat dau cei de la Skoda, si ce e afisat pe site nu e ultimul cuvant, dar trebuie sa te targuiesti cu ei. Hai, spor la gasit masina , nu o mai arde aiurea pe forum... |
#48
Publicat: 08 iulie 2009 - 10:21
Vineri, on 8th July 2009, 08:11, said: interesat asa de soarta altuia, vad ca dezinformeaza spunand ca S.O.T. nu are A.C. in varianta de baza. Era vorba de Octavia, echipare Classic (Octavia 2) de care vorbea demodestos, interesat de achizita unei masini. Nu era vorba de Tour. Si da, pe echiparea clasic O2 nu are AC, e in optionale 906 euro fara tva. Daca te intereseaza pretul final la AC mai adauga 19%. Nu te mai baga daca nu stii ce vorbesti si citesti posturile selectiv. |
#49
Publicat: 08 iulie 2009 - 10:51
cornel001, on 8th July 2009, 09:49, said: N-a dezinformat (cel putin privitor la ce te referi) , te-ai dezinformat singur. Mai citeste o data pagina anterioara, postul 33. Genesis, on 8th July 2009, 11:21, said: Era vorba de Octavia, echipare Classic (Octavia 2) de care vorbea demodestos, interesat de achizita unei masini. Nu era vorba de Tour. Si da, pe echiparea clasic O2 nu are AC, e in optionale 906 euro fara tva. Daca te intereseaza pretul final la AC mai adauga 19%. Nu te mai baga daca nu stii ce vorbesti si citesti posturile selectiv. Aveti dreptate, e vina mea. Eram cu gandul la Tour, ca ma gandeam ca despre aia se dicuta aici. Despre Octavia 2 nu stiu nimic, sorry. |
#50
Publicat: 08 iulie 2009 - 16:13
demodestos, on 7th July 2009, 21:26, said: Cu motoarele era doar un exemplu de apreciere a fiabilitatii. Cu caroseria si cinematica cum e? Cred ca ele sunt mai expuse decat motorul. La o Fabie spalata iarna si lasata in parcare, i-a crapat ceva la saboti sau la rulment din cauza inghetului. Plasticele am inteles ca la Ford sunt mai dure. Care-s mai casante si cedeaza mai usor? Eliminam Octavia Tour, ea era optiunea intiatorului topicului. Intre Noua Octavia II si Ford Focus 2 Fordul e mai sprinten, mai stabil in curbe probabil fiind si mai lat cu 25 cm decat Ocavia. Motorul de 1,6 la 110 CP are si consum mai mic decat la Octavia 4,5 - respectiv 4,9 consum mediu / 100km Echiparea standard pare mai buna la Ford. motorul de 1.6 are consum mai mic si pret mai mare cu 800 Euro. fostul meu sef avea octavia II tdi 105cp,pana sa-i dea dauna totala,a facut aproape 100k km sau 110k km,spunea ca i-a schimbat amortizoare,bucsi,nuca de la schimbator,parca si manerele intreioare de la usi si un motoras de la clima(de la recircularea ac) am condus destul de mult ac masina,mie mi-a placut,nu avea greieri,era inchegata,mi s-a parut mai inchegata decat focus II facelift (focusul avea 30k km,proprietarul nu ii schimbase inca nimic) insa mai putin stabila (bine focusul avea jante pe 16 vs 15 skoda),motorul tdci 115cp tragea mai bine,mai ales de pe loc (cei 30Nm in plus se simteau) am condus si Volvo s40 1.6tdci 109cp ac moto de pe focus,nu comentez decat performantele motorului(in rest este mai masina decat ambele ),in ciuda faptului ca statea mai bine pe hartie decat skoda in realitate tdi-ul baga o ideea mai bine in scaun si nu simtea la fel de puternic pornirea Ac-ului legat de consum 1.6tdci 109cp vs 1.9tdi 105cp,1.6-le este o ideea mai economic (0.5-1litru in regim urban),sub 0.5L ex.urban la skoda materialele mi s-au parut mai placute la atingere,la fel pozitia in scaun si spatiu,nici una nu avea greieri eu as zice sa nu iti faci atatea griji,ambele masini sunt fiabile,chiar mi-ar fi greu sa zic ca skoda e mai fiabila si invers,in plus mai ai si garantie,insa in mod sigur iti pot spune ca skoda isi pastreaza mai bine pretul eu zic sa te duci la un test-drive,vezi si preturile finale acoloca doar poti sa mai negociezi,e criza sincer eu intre focus II si new octavia as alege octavia (doar daca nu sare cu mult bugetul),insa intre octavia tour si focus II,clar focusul succes, |
#53
Publicat: 10 iulie 2009 - 16:00
M-ati ajutat pana acum sa iau o decizie...Am ajuns la culoare si mi-e greu sa ma hotarasc...Stiu ca depinde de gustul fiecaruia, dar efectiv mi-e greu sa aleg intre argintiu si chill...
La argintiu nu prea se vad zgarieturile, insa chill este o culoare noua... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi