Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mai facem rodaj sau nu ?
Last Updated: Jun 23 2009 12:43, Started by
vlaicu4president
, Jun 18 2009 21:25
·
0
#1
Posted 18 June 2009 - 21:25
Care mai ii treaba cu rodajul? mai trebuie sa facem sau nu ? eu am luat acuma o masina noua si de la dealer nu mi.au spus nimic de rodaj sa am grija sau de o viteza pe care nu am voie sa o depasesc?
Pana la urma urmei ce se poate intampla o mai calci putin in prima mie de kilomentri. Eu am un viat Bravo Sport cu 150 CP si nu prea ma pot abtine sa nu o mai calc din cand in cand .....pana la urma urmei am 500.000 km garantie Astept parerile voastre Multumesc |
#2
Posted 18 June 2009 - 22:34
Citeste in cartea tehnica, vezi acolo daca se recomanda sau nu. S-ar putea sa-ti scrie sa o "menajezi" in primii 2000km sa zicem. Vezi tu.
|
#3
Posted 18 June 2009 - 23:17
vlaicu4president, on 18th June 2009, 22:25, said: Care mai ii treaba cu rodajul? mai trebuie sa facem sau nu ? eu am luat acuma o masina noua si de la dealer nu mi.au spus nimic de rodaj sa am grija sau de o viteza pe care nu am voie sa o depasesc? Pana la urma urmei ce se poate intampla o mai calci putin in prima mie de kilomentri. Eu am un Fiat Bravo Sport cu 150 CP si nu prea ma pot abtine sa nu o mai calc din cand in cand .....pana la urma urmei am 500.000 km garantie Astept parerile voastre Multumesc |
#4
Posted 18 June 2009 - 23:17
Sigur ca trebuie facut. De asemenea, inca mai trebuie incalzit motorul inainte de a-l forja, inca mai trebuie sa verificam nivelul uleiului si presiunea in anvelope, tot soiul de chestii d-astea care nu prea s-au schimbat.
|
#5
Posted 20 June 2009 - 11:51
#6
Posted 20 June 2009 - 13:44
in afara de motor, mai sint si alte elemente ce au nevoie de rodaj
|
#7
Posted 20 June 2009 - 13:45
Si pana la urma mori daca astepti pana la 3000 km ? E pentru binele masinii .
Edited by ady_chesnoiu, 20 June 2009 - 13:45. |
#8
Posted 20 June 2009 - 14:13
nu-i vorba de asta, dar avem o herghelie de cai, si ii tinem pe loc? ce-i asta? Talpa tata, ia-uite cum fuge.....
|
#9
Posted 20 June 2009 - 14:17
si mai sint unii care umbla pe la motor (turbo) in primii 1000km;evident ca fac ceva pe garantia aia cit o fi ea.
se recomanda minim 1000km cu moderatie dupa aia,fiecare dupa buzunar. |
#10
Posted 20 June 2009 - 14:17
|
#11
Posted 20 June 2009 - 14:21
Sa se uite domnule in carte cum se face rodajul la motorul respectiv , si sa-l faca "ca la carte" .
|
#12
Posted 20 June 2009 - 22:47
Masina vine si cu o cartulie care trebuie citita, in ea afli ce zice producatorul. La masina pe care o am, in cartea tehnica se recomanda ca in primii 2500 Km sa nu se depaseasca 2500 RPM.
|
#13
Posted 23 June 2009 - 12:21
vlaicu4president, on 18th June 2009, 22:25, said: Care mai ii treaba cu rodajul? mai trebuie sa facem sau nu ? eu am luat acuma o masina noua si de la dealer nu mi.au spus nimic de rodaj sa am grija sau de o viteza pe care nu am voie sa o depasesc? Pana la urma urmei ce se poate intampla o mai calci putin in prima mie de kilomentri. Eu am un viat Bravo Sport cu 150 CP si nu prea ma pot abtine sa nu o mai calc din cand in cand .....pana la urma urmei am 500.000 km garantie Astept parerile voastre Multumesc Eu am mers civilizat cu masina mea pana la vreo 3000-4000 de kilometrii (benzinara aspirata) si acum am 15 000 cu ea si am completat doar 300 grame de ulei... este foarte putin pentru ca in mod normal la o masina se baga cam juma de litru pe la vreo 8000 de kilometrii... astea sunt valori pentru un motor pe benzina aspirat pentru ca la dieseluri turbo de exemplu se baga chiar si mai mult in primii 5000 de km (vezi carti tehnice la Skoda si VW sau altele)... deci, merita ca la o masina noua cel putin in primii 2500 de km sa mergi mai cu mila si sa incerci sa nu stai cu pedala in podea sau motorul in 5000 de ture (la benzinara de exemplu)... totusi componentele masinii sunt noi si trebuie sa se rodeze unele cu altele si fortand risti sa te alegi cu probleme care chiar daca nu sunt vizibile imediat in timp pot afecta performantele... pentru linistea mea eu recomand aceasta perioada de stabilizare, ca sa-i zic asa... Evergreen, on 20th June 2009, 14:44, said: in afara de motor, mai sint si alte elemente ce au nevoie de rodaj corect... multa lume ignora asta... transmisia, cutia de viteze si alte subcomponente ar cam trebui protejate la inceput... |
#14
Posted 23 June 2009 - 12:26
Cutia de viteze nu are nevoie de rodaj. De fapt nu are nevoie nici de schimburi de consumabile pe toata durata de viata a masinii
|
#15
Posted 23 June 2009 - 12:42
La leon cand l-am luat mi-a fost recomandat sa nu o tin la turatii mai mari de 80% din turatia unde intra pe rosu pentru primii 1-2000km. Adica 80%din 6000.
Asta inseamna cam 4800 de ture. Am respectat chestia asta si acum dupa 90.000 km masina se comporta exemplar. Si am cam tras de ea dupa primii 2000km Nu am completat niciodata cu ulei si nici nu a fost cazul sa o fac. |
|
#16
Posted 23 June 2009 - 12:43
akajohn, on 23rd June 2009, 13:21, said: Eu am mers civilizat cu masina mea pana la vreo 3000-4000 de kilometrii (benzinara aspirata) si acum am 15 000 cu ea si am completat doar 300 grame de ulei... este foarte putin pentru ca in mod normal la o masina se baga cam juma de litru pe la vreo 8000 de kilometrii... astea sunt valori pentru un motor pe benzina aspirat ...................................... Mie mi se pare mult (daca ma uit la motorul mpi de Renault) 0,5 litri completati la 8-10000 km. Dupa multa forja, mi-e mai mult de 300 grame la 15000 km nu mi-a mancat. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users