Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Nelamurire reziliere abonament!

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
trendynight

trendynight

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.08.2008
Buna ziua sunt client vodafone de vreo 4 ani si astazi am decis sa imi reziliez un abonament pentru care depasisem perioada contractuala deci aveam tot dreptul de a o face!
La relatii cu clientii dupa lungi incercari de convingere din partea ei , s-a lasat pagubasa si mi-a pus in aplicare cererea mea , dar mi-a zis ca abonamentul nu se va dezactiva instant ci in 30 de zile de la solicitare.
MI se pare aiurea deodata ce mi-am respectat toate prevederile contractuale , din cate stiu eu deodata ce au trecut lunile contractuale nu mai sunt legat de vreun contract ..
Eu am mai reziliat acum 1 an un abonament vdf si nu a fost nimic, totul a decurs normal, adica in momentul in care am vrut acesta a fost dezactivat!

#2
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
In contract scrie de cele 30 de zile asa ca puteai sa faci cererea cu o luna in urma.
Nu e nimic de comentat aici.

In afara de asta, cele 30 de zile - adica de fapt pana la urmatoarea data de facturare - sunt si pentru protectia țugulanului roman care isi consuma toate minutele in prima zi apoi cere dezactivarea in urmatoarea si se mira de ce este tarifat pe minutele care trebuiau sa ii fie data gratis, caci nu se gandeste ca fractionar pentru 1 zi avea de fapt 1/30 din minutele alocate lunar iar pentru restul trebuie sa plateasca

#3
evertek

evertek

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2008

View Posttrendynight, on May 15 2009, 19:20, said:

Buna ziua sunt client vodafone de vreo 4 ani si astazi am decis sa imi reziliez un abonament pentru care depasisem perioada contractuala deci aveam tot dreptul de a o face!
La relatii cu clientii dupa lungi incercari de convingere din partea ei , s-a lasat pagubasa si mi-a pus in aplicare cererea mea , dar mi-a zis ca abonamentul nu se va dezactiva instant ci in 30 de zile de la solicitare.
MI se pare aiurea deodata ce mi-am respectat toate prevederile contractuale , din cate stiu eu deodata ce au trecut lunile contractuale nu mai sunt legat de vreun contract ..
Eu am mai reziliat acum 1 an un abonament vdf si nu a fost nimic, totul a decurs normal, adica in momentul in care am vrut acesta a fost dezactivat!
Scrie asta in contract e ok. La fel e si la Orange si la Cosmote deci te sfatuiesc sa astepti 30 de zile. Acum mai ramane treaba cum ai cerut tu inchiderea pentru ca daca nu ai cerut sa pastrezi numarul la o cartela vei pierde inclusiv numarul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate