Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?

Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri
 Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...
 Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 

RCS&RDS: cum se pot modifica contractele

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Sursa: Financiarul
Operatorul RCS&RDS a stabilit o serie de proceduri pentru cererile de modificare a contractelor primite de la utilizatorii serviciilor de cablu, internet sau telefonie.
Pentru toti clientii, cererile se depun la casieriile companiei.
Pentru utilizatorii cu contracte semnate inainte de 1 decembrie 2008, cererile se depun in perioada 1-15 a fiecarei luni, iar modificarile se fac din luna urmatoare. Pentru clientii mai noi, cererile de modificare se depun doar in perioada 1-5 a lunii, urmand ca modificarile sa fie efectuate de luna urmatoare.

#2
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Se vede ca traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ba si mai mult de atat. Nici macar un articol complet nu putem avea de la ziarele de la noi. Deci pana la urma despre ce modificari este vorba?

#3
cipy1185

cipy1185

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 11.04.2007
este vorba de modificarea abonamentelor.

#4
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 diZy, on Mar 28 2009, 20:10, said:

Se vede ca traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ba si mai mult de atat. Nici macar un articol complet nu putem avea de la ziarele de la noi. Deci pana la urma despre ce modificari este vorba?

Se vede ca te uiti mult la televizor.
Iti explic: daca vrei sa treci de la abonamentul de 39 la cel de 28 (la internet) trebuie sa faci cererea si actul aditional in respectiva perioada ca sa intre in vigoare cu 1 ale urmatoarei luni. Exemplele pot continua. Este vorba mai degraba o modificare a unei proceduri.

#5
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,592
  • Înscris: 11.07.2006
Eu de exemplu azi am primit factura de la rds am internet cablelink,tv,si un abonament de 2 euro si cica nu mai am minute pe romtelecom,desi am avut la telul fix 500 min in retea si 50 romtelecom si apare pe factura ca am consumat 43 care s-a si taxat,am sunat la rel.cu clinentii si am vb.cu o tuta care mi-a explicat ca minutele s-au luat deoarece am facut inca un abonament de mobil de 2 euro si degeaba am incercat sa lamuresc ca ce are una cu alta ca in 2 abonamente separat degeaba daca e pe aceasi nume asa se procedeaza si pe deasupra mi-a venit in loc de ab de 2 euro 4 cica de pe doua luni ca sa le treaca de acum incolo in sistem bla bla si de acum va veni cum trebuie,dar interesant cand am facut ab.de 2 euro in decembrie am intrebat clar daca se modifica abonamentul actual si daca ramane min de romtelecom si m-au linistit ca ramane totul cum a fost pana acum si ca voi plati numa cele 2 euro pt noul abonament.Tapa cu "t"Mare.Traim in Romania.... :angry:

#6
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
De la impunerea unor termene ilegale pentru modificarea contractelor, au inceput campania de strangere cu japca a banilor.
De la factura aia mica-mica au ajuns la sume pe care nu le pot justifica clientilor. Doar RCS & RDS s-a imprumutat si acum scoate banul din piatra seaca, si de la badica, si de la opinca.

Ieri am fost in casieria RCS & RDS de la Toporasi, pe Soseaua Giurgiului - o adevarata ghena. Casieria RCS & RDS de pe Brancoveanu, de exemplu, arata cat de cat normal.
Coada imensa de 10 persoane la singurul ghiseu de rezilieri RCS & RDS Giurgiului. Rezolvarea problemelor pentru o singura persoana dureaza in medie 15 minute! Adica 4 persoane pe ora!
In acest ritm innebunitor trebuie sa ai ficatii tari sa stai in ghena RCS & RDS pe unde se perinda tot felul de lume care n-a intrat de ani buni intr- banca.

De cand RCS & RDS vrea sa incaseze totul pe o singura factura (asa, brusc, s-au hotarat!), ciupeala e in voia ei. Facturile de telefonie sunt umflate sau calculate gresit, iar clientul vine si trebuie sa plateasca tot, CATV, Internet si telefonie. Intreaba omul - asa cum e si normal - de ce e atat de mult la telefon, iar casiera intinde mana dupa bani si ii raspunde in doi peri ca asa scrie la ea in calculator si daca are intrebari sa sune la relatii clienti. Majoritatea platesc si injura printre dinti. Altii mormaie ca au ajuns sa plateasca mai mult decat la Romtelecom, la care au renuntat pentru RCS & RDS.

Am observat insa ca foarte multi clienti - culmea, oameni trecuti bine de 50 de ani! - prefera sa renunte la serviciile unde pot fi furati de RCS & RDS, mai exact la celebra telefonie fixa combinata cu cea mobila. Majoritatea rezilierilor sunt la telefonia fixa, urmata de cea mobila si apoi, la mare distanta, de serviciul DTH Digi TV.

In acest ritm, RCS & RDS ar putea avea o mare problema cu clientii pe care ii credea stabili, mai ales ca portabilitatea functioneaza.
Bucuria celor netepuiti inca e de scurta durata. Cand vad ca factura lor se umfla brusc dupa ce incheie contracte de telefonie, cauta explicatii.
In prima luna ti se spune ca se incaseaza doua abonamente, apoi apar convorbiri taxate aiurea, cert e ca factura nu mai scade, chiar daca tu stii clar ca n-ai vorbit decat in reteaua lor, unde e gratis la acel abonament de 2 euro pe care il platesti. Apoi constati ca de fapt pentru linia ta de telefon fix platesti un alt abonament... E naucitor. Te taxeaza pentru tot ce iti ofereau initial GRATUIT.

Aceasta nesimtire de a factura cu japca, ca altfel nu se poate spune, i-a determinat sa le impuna clientilor - DESI PROCEDURA NU E LEGALA! - o perioada foarte scurta si un ritm de bataie de joc la capitolul REZILIERI. Astfel, rata de reziliere este mai mica decat profitul nemeritat incasat in acest fel. Multi inghit explicatii la nesfarsit pana decid sa rezilieze. Altii, printre care ma numar si eu, au trecut cu vederea facturile mult umflate doar doua-trei luni. Apoi gata, punct cu RCS & RDS.

RCS & RDS a muncit enorm la imaginea de operator cu tarife mici, insa pe afara e vopsit gardul si inauntru... "Bitaneasca" isi smulge parul din cap cand vede factura RCS & RDS. In halat si papuci, ea alearga la casieria RCS & RDS, unde asuda stand la coada de cinci persoane de la rezilieri mai bine de o ora. Ajunsa "la vorbitor", vrea sa renunte la telefonul fix RCS & RDS. Cand colo, pentru ca e 6 ale lunii, trebuie sa revina, ca "softul nu permite rezilieri decat intre 1 si 5 ale lunii". Sunt niste NESIMTITI, RCS & RDS se comporta ca un stat in stat si de aceea merita un mare bobarnac.

Solicitati luna de luna si uitati-va bine pe facturile detaliate de telefonie RCS & RDS!
Veti avea cel putin o surpriza. Nu le mai permiteti sa va fure!

Edited by ciuly, 05 May 2009 - 08:26.
curatat: exprimare, prea mult bold si size la font (nu suntem chiori)


#7
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
Si ca alta data sa refulezi macar in cunostinta de cauza documenteazate inainte sa dai verdicte cu privire la legalitatatea sau nelegalitatea unor proceduri.

Edited by ciuly, 05 May 2009 - 08:27.
tot moderatorii, daca dai report. si abtine-te de la offtopic


#8
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Nu pot sa nu observ interventia ta prompta, intamplatoare, desigur, ori de cate ori operatorul RCS & RDS este criticat. N-as vrea sa speculez daca ai sau nu vreo relatie aparte cu aceasta companie, insa prezinta si contraargumente, daca ai intr-adevar ceva de transmis. Ca un insider misterios, vii si spui "N-ai dreptate!", insa pe ce te bazezi de fapt? In Oradea o fi altfel, n-am fost pe acolo, prin fieful RCS & RDS, dar in Bucuresti RCS & RDS isi face de cap.

Regret ca observatiile mele directe din relatiile cu RCS & RDS te deranjeaza, insa asta am patit si am vazut, asta scriu, cat mai obiectiv cu putinta.
Vrei sa sustin ca am fost onorat sa stau o ora in casieria RCS & RDS, in picioare, intr-o caldura si un miros insuportabile, la o coada de 5 persoane, ca sa reziliez un amarat de contract?!
Mai pardon, compania RCS & RDS este repetenta la relatia cu clientul. Il atrage sa semneze cu tarife mici, apoi il joaca asa cum vrea. Schimba clauze din mers fara sa anunte pe nimeni. Scoate minutele gratuite cand are chef, umfla facturile etc. Asta reclama lumea, asta am auzit cat am stat la rand... N-am absolut niciun interes sa inventez. Dovada stau criticile la fel de dure la adresa celorlalti operatori, cand a fost cazul. Pe toti i-am criticat. Uite ca a venit si "randul" RCS & RDS...

Daca ar refula fiecare client nemultumit de serviciile unor companii care se doresc cu pretentii si imagine impecabila, poate aceasta discutie n-ar mai fi avut loc.
Fiecare injura printre dinti, cand de fapt aceste lucruri trebuie comunicate si celorlalti care ar putea pati la fel. Prefer ca altii sa fie pusi in garda cand ceva nu e in regula.
Acesta e scopul unui forum, nimeni nu are pretentia ca emite aici teoreme, verdicte etc. Sunt doar pareri mai mult sau mai putin argumentate. Fiecare scrie cat poate si in functie de cate argumente poate prezenta.
Pana acum TU ai zero contraargumente... Lasa RCS & RDS sa evolueze, corectandu-si gafele va castiga mai mult decat "ciupeste" acum.

Edited by ciuly, 05 May 2009 - 08:27.
sters quote


#9
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007
Bun sfatul de la final, dar in rest ai luat-o rau pe aratura!
E mai bine la UPC unde in grila analogica ai 3 canale, internetul merge... mai mult nu, iar telefonia aia nelimitata are FUP?! Mai ramane Romtelecom-ul la care eu nu ma mai intorc nici in urmatori 20 de ani!
Chiar si cu ultimele scumpiri si cu ce incarcari zici ca baga la factura, RCS-ul tot e mai ieftin si mai bun decat UPC si RTC!

Edited by ciuly, 05 May 2009 - 08:28.
valabil si pt tine, termina cu offtopicu si foloseste butonu report


#10
Lucky44

Lucky44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 01.05.2006

 Allex, on May 5 2009, 02:26, said:

Vrei sa sustin ca am fost onorat sa stau o ora in casieria RCS & RDS, in picioare, intr-o caldura si un miros insuportabile, la o coada de 5 persoane, ca sa reziliez un amarat de contract?!

Nu cred ca o incapere goala are vreun miros! Depinde tot de oameni care intra in el. Si ce sa facem, in romania nici in secolul XXI nu se cunoaste sapunul si apa. Eu nu cred ca exista vreun schimbare de taxare fara anuntare sau schimbare de tarifare fara semnarea unui contrac sau act aditional. Dar din lacomie pentru ceva gratui sau mai ieftin nu inseamna sa nu citesti ce semnezi (La noi se semneaza fara citirea actului semnat). Daca nuti accepta reziliarea contractului numai intere 1-5 exita OPC. Si lafel exista OPC si din cauza de facturi unflate. Nu cred ca verun forum e pentru rezolvarea problemelor personale intrun litigiu bidirectional(nici operatorul nui perfect dar nici clientul). Partea cu avertizare e ok si sunt de acord SA VERIFICE TOTI FACTURILE CARE PLATESC dar nu trebuie inegri un aspect unui firme din motive personale, si mai ales nu cred ca un forum e pentru a descarca nervi :) (Nu lucreaza nici un psiholog pe aci ;) ), in contra maxim te inervezi mai rau.

Edited by Lucky44, 05 May 2009 - 07:53.


#11
holmes

holmes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 21.04.2004
Pt cei care sunt de mai demult pe acest forum nu e o surpriza atacul acesta al lui Allex,care are antecedente de acest fel asupra altor operatori in trecut.Parerea mea,fara sa intru sau sa insist in discutii tampite,e ca acest moderator are o credibilitate modesta avand clare tendinte de exagerare.A fost furat si nedreptatit de toti operatorii concurenti ai preferatului acestuia,sau preferatilor acestuia.
Ca sa nu ziceti ca sunt offtopic sau atac aiurea voi fi si ontopic:
-contractele rcs&rds se modifica relativ usor,din cate stiu doar la ei la sediu,dar nu dureaza...problema e ca ai sanse sa ti se schimbe abonamentul doar incepand cu luna urmatoare,iar dupa data de 20 a unei luni daca faci o cerere se schimba doar incepand cu a doua luna ceea ce e o porcarie
-se renunta usor la contract,nu prea fac gat si nu trag de tine amenintandu-te cu prostii,tipic oricarui alt operator--->aici n-are rost sa veniti cu povesti vanatoresti,am observat destule cazuri ca sa trag singur concluzia asta
-problemele de billing nu ma mira la rds,sunt convins ca exista pt ca exista la toti operatorii...iar rds nu iese in evidenta prin organizarea si sistemul intern mai performant decat la concurenta. dar sunt sigur ca nu fura,asta pt ca f des se intampla sa apara greseli si in favoarea clientului,si aici pot veni cu zeci de povesti interesante
-sunt foarte multe lucruri pe care operatorul le poate face ca sa fie mai bun...are destule lipsuri,dar are si foarte multe avantaje....am ajuns sa folosesc telefonia foarte mult(fara sa fiu furat) pentru apelurile internationale mai ieftine decat skype pt anumite destinatii,internetul pt mine este net superior oricarei oferte in .ro iar tv-ul il are la un raport calitate/pret bun(aici upc pare sa aiba un plus in acest moment).

Ma opresc ca vad ca am scris la randu-mi un post mult prea lung...misto era sa editez textul,sa pun 'bold'-uri si fonturi de 28-40 din loc in loc,ca e la moda.

#12
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Eu cred ca vorbim prea mult pe marginea unui post foarte partinitor, rau intentionat, plin cu exagerari si generalizari fortate.

Cand pute in ultimul hal in Orange shop pentru ca e lume inauntru zici ca e sambata seara la club, nu comenteaza nimeni. Cand umfla Vodafone factura tot din "greseala" nu urla nimeni. Cand nu merge netul de la reteaua de cartier cu zilele, deoarece toata firma consta de fapt in 3 oameni care deservesc 1000 de clienti, nu face gat nimeni. Dar RDS-ul diabolic - well that's a nasty one.

Edited by burgher, 05 May 2009 - 08:56.


#13
sitto

sitto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 27.08.2007
da, sigur. unde ai vazut tu ca nu se comenteaza cand ceilalti operatori gresesc? ba da, fiecare este "sanctionat" cand ii vine randul. ai fost anuntat cand s-a scumpit cablul spre exemplu? ca eu nu :nonobad:

Edited by sitto, 05 May 2009 - 14:03.


#14
cipy1185

cipy1185

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 11.04.2007
ai vrut sa-ti trimita scrisoare acasa sa-ti spuna ca se scumpeste? s-a anuntat in presa si la casierii cu 30 de zile inainte si e suficient cred.

#15
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
In contract scrie ca trebuie sa "instiinteze". Au pus afis in casierie si sunt acoperiti. Ai dreptul sa nu fii de acord cu noul abonament si sa termini relatia cu rds-ul.
E simplu.

#16
sitto

sitto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 27.08.2007

 cipy1185, on May 5 2009, 16:28, said:

ai vrut sa-ti trimita scrisoare acasa sa-ti spuna ca se scumpeste? s-a anuntat in presa si la casierii cu 30 de zile inainte si e suficient cred.

da. mi-ar placea sa fiu anuntat cand sunt schimbari de astea, ca asa e normal. pe de alta parte nu e chiar asa de simplu sa termini relatia cu rdsu :D cel putin din ce zice allex, tre musai sa fii intre 1 si 5 ale lunii. si as mai vrea ca toata lumea sa fie impartiala, sa judecam la rece, ca pana la urma de aia suntem aici sa ne spunem pasurile, nu ca sa luam fanatic partea unora.

#17
cipy1185

cipy1185

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 11.04.2007

 sitto, on May 6 2009, 14:01, said:

cand s-a scumpit painea ai primit scrisoare de la brutarie?

#18
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Cu brutaria ai tu cumva contract si nu stiu eu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate