RCS&RDS: cum se pot modifica contractele
Last Updated: May 13 2009 08:06, Started by
Blackhawk
, Mar 28 2009 11:11
·
0
#19
Posted 06 May 2009 - 15:18
Si in contractul ala scrie cumva ca trebuie sa fii anuntat in scris in prealabil si nu ai fost? . Scumpirile au fost anuntate in casierii, pe posturile locale RCS (TVS & co, sau cum se mai numesc prin tara) pe Digi tv info, nu e suficient?
Si cu toate astea daca scumpirea te ia prin surprindere sau nu ai posibilitati sa mai platesti facturile la noul pret, sau pur si simplu nu mai vrei sa continui in aceste conditii poti rezilia unilateral indiferent de perioada contractuala. Ce vreti mai mult? Edited by Bobby_ro, 06 May 2009 - 15:21. |
#20
Posted 06 May 2009 - 15:52
ionut.tabacaru, on May 6 2009, 16:12, said:
era doar un exemplu cel cu brutaria. iti dau un alt exemplu cu un furnizor cu care ai contract si nu trimite scrisori acasa in momentul cand scumpeste serviciile, sa zicem E-ON sau ce furnizori de energie electrica mai sunt prin tara.
Edited by cipy1185, 06 May 2009 - 16:00. |
#21
Posted 06 May 2009 - 16:27
ionut.tabacaru, on May 6 2009, 16:12, said: era doar un exemplu cel cu brutaria. iti dau un alt exemplu cu un furnizor cu care ai contract si nu trimite scrisori acasa in momentul cand scumpeste serviciile, sa zicem E-ON sau ce furnizori de energie electrica mai sunt prin tara. Ala cu brutaria era mai bun ca RDS-ul e cam la acelasi nivel |
#22
Posted 06 May 2009 - 16:30
Bobby_ro, on May 6 2009, 15:18, said: Si in contractul ala scrie cumva ca trebuie sa fii anuntat in scris in prealabil si nu ai fost? . Scumpirile au fost anuntate in casierii, pe posturile locale RCS (TVS & co, sau cum se mai numesc prin tara) pe Digi tv info, nu e suficient? Si cu toate astea daca scumpirea te ia prin surprindere sau nu ai posibilitati sa mai platesti facturile la noul pret, sau pur si simplu nu mai vrei sa continui in aceste conditii poti rezilia unilateral indiferent de perioada contractuala. Ce vreti mai mult? - Da, scrie. - A fost anuntata in caserii doar prima scumpire, nu si a doua. - Nu poti rezilia daca nu depui cerere in maxim 30 de zile de la scumpire (practic nici inainte, ca am incercat eu si am fost refuzat). - Iti recomand sa citesti/recitesti contractul, nu vorbesc prostii. |
#23
Posted 06 May 2009 - 22:01
holmes, on May 5 2009, 09:39, said: Pt cei care sunt de mai demult pe acest forum nu e o surpriza atacul acesta al lui Allex,care are antecedente de acest fel asupra altor operatori in trecut.Parerea mea,fara sa intru sau sa insist in discutii tampite,e ca acest moderator are o credibilitate modesta avand clare tendinte de exagerare.A fost furat si nedreptatit de toti operatorii concurenti ai preferatului acestuia,sau preferatilor acestuia. Iti permiti sa faci afirmatii fara acoperire in ceea ce ma priveste. Cand eu postam pe forum, tu nici nu erai inscris. Credibilitatea mea s-a dovedit a fi suficienta cat sa adune sute de posturi si zeci de mii de vizualizari. Unul dintre exemple ar fi AICI Revenind la RCS & RDS, mi s-a parut cel mai ilogic post, ca sa ma exprim elegant, cel in care se facea comparatie intre un operator de telecomunicatii si "magazinul de paine de la colt". Cand la mijloc exista un contract nu e ca atunci cand azi tii post negru si nu consumi paine. Esti obligat sa platesti un abonament, iar compania respectiva din asta traieste. RCS & RDS a inceput sa inventeze reguli tampite prin care incearca sa obtina profit. Da, poti rezilia oricand, dar tot mai platesti o luna inainte sa poti rezilia, ca asa sunt regulile NEcontractuale pe care ti le impun. Sperietoarea cu OPC-ul, ANPC-ul etc. nu mai tine, au prea multa experienta cu autoritatile. RCS & RDS nu-si respecta nici ei contractele si aici putem da exemplul banalului termen de instalare a unui serviciu. Si ca sa-i mai enervez pe angajatii "megaoperatorului" RCS & RDS o sa le spun ca in luna in care mi-am schimbat tipul de abonament la Internet mi s-au perceput 2 abonamente, cel vechi si cel nou. Degeaba s-a emis o a doua factura pe minus cu abonamentul vechi, ca la casierie nu s-a "putut" face scaderea. "Lasati, ca va vor scadea din factura urmatoare", m-au asigurat casierele. Penibili. Sunt un car de nereguli, asa ca gurile sparte care dau in cap clientilor nemultumiti ar face bine sa remedieze aberatiile din relatiile RCS & RDS cu clientii. In criza asta financiara sa-ti permiti sa incarci facturile si sa incasezi abonamente in avans prin viciu de procedura, greseala de soft etc. mi se pare marlanie. Normal ca nimeni nu mai crede ca e vorba de intamplare cand sistematic eroarea e in favoarea operatorului. La RCS & RDS e o foame teribila de bani. Chit ca ti se vor returna pe factura urmatoare, se imprumuta cu nesimtire de la clienti pentru o luna. Daca RCS & RDS n-ar avea imprumuturi garla as mai intelege, dar se pare ca dispozitiile "de sus" sunt de a scoate bani, de aici si noile reguli pentru modificarea serviciilor si erorile aparute cand indraznesti sa-ti modifici portofoliul. Vrea omul sa iasa mai ieftin si e ars la prima factura... Tipic RCS & RDS. Edited by Allex, 06 May 2009 - 22:11. |
#24
Posted 06 May 2009 - 22:48
Omule faci afirmatii foarte grave, pana una alta vorbim de 50 de centi si din ce vad eu nimeni nu s-a mai plans de astfel de practici, deci trag concluzia ca e doar o eroare si nimic voit. Culmea ca esti moderator si moderezi pe forumul asta dar tu nu esti in stare sa te moderezi pe tine insuti.
|
#25
Posted 06 May 2009 - 23:20
Florinbv, on May 6 2009, 23:48, said: Omule faci afirmatii foarte grave, pana una alta vorbim de 50 de centi si din ce vad eu nimeni nu s-a mai plans de astfel de practici, deci trag concluzia ca e doar o eroare si nimic voit. Culmea ca esti moderator si moderezi pe forumul asta dar tu nu esti in stare sa te moderezi pe tine insuti. Pai afirm ceea ce mi se intampla in relatia cu acest operator. Si altii au patit-o, foloseste cu incredere functia "Search". Nu iau in seama prima scapare, dar cand se repeta, e deja o problema. Lumea nu se prea plange deoarece factura detaliata nu se primeste la plic, ci doar la cererea expresa, pe e-mail. Altfel crezi ca as fi observat acei 50 de centi?! Poti avea si mai mult in plus, dar n-ai cum sa observi daca nu studiezi listingul. Hai sa nu mai fim mai catolici decat Papa! Daca nu aveti ceva concret de spus despre RCS & RDS nu mai blamati gratuit. Nu va convine ce scrie aici si nici nu aveti argumente sa combateti, schimbati topicul, sunt atatea alte probleme dezbatute pe forum. Multumesc. |
#26
Posted 07 May 2009 - 08:38
ionut.tabacaru, on May 6 2009, 16:12, said: era doar un exemplu cel cu brutaria. ionut.tabacaru, on May 6 2009, 17:30, said: - Da, scrie. - A fost anuntata in caserii doar prima scumpire, nu si a doua. - Nu poti rezilia daca nu depui cerere in maxim 30 de zile de la scumpire (practic nici inainte, ca am incercat eu si am fost refuzat). - Iti recomand sa citesti/recitesti contractul, nu vorbesc prostii. Ca o concluzie personala: acum, la rds, poti rezilia fara probleme. Totul e sa mergi intre acele date. Nu cred ca e chiar asa de mare scofala. Unde mai pui ca nu mai exista clauze ciudate. Nu iti convine pleci si gata-mai greu e sa ai si unde...adica la mult mai bine. Iti recomand sa fii calm. |
#27
Posted 07 May 2009 - 17:14
dreaq, vezi ca nu eu am scos aia cu brutaria, ai citat prost.
Am incercat sareziliez la 10 zile de la scumpire si au spus ca nu se poate. |
#28
Posted 07 May 2009 - 17:30
ionut.tabacaru, on May 7 2009, 18:14, said: Am incercat sa reziliez la 10 zile de la scumpire si au spus ca nu se poate. Ce nu inteleg eu e motivul rezilierii. Daca as fi nemultumit +3lei (scumpire, ieftinire.. aproape GRATIS nu conteaza) si tot as rezilia in favoarea altui operator fie decent, fie cu o oferta mult mai buna (eu n-am gasit). Cred ca asta e regula de baza si orice operator isi asuma un risc calculat la astfel de majorari de 5-10%. Edited by Blackhawk, 07 May 2009 - 17:31. |
|
#29
Posted 13 May 2009 - 08:06
Blackhawk, on May 7 2009, 17:30, said: Le-ai zis O.K. si asta a fost chiar si pana azi Drepturile consumatorului sunt inexistente daca le lasi doar pe seama operatorului Ce nu inteleg eu e motivul rezilierii. Daca as fi nemultumit +3lei (scumpire, ieftinire.. aproape GRATIS nu conteaza) si tot as rezilia in favoarea altui operator fie decent, fie cu o oferta mult mai buna (eu n-am gasit). Cred ca asta e regula de baza si orice operator isi asuma un risc calculat la astfel de majorari de 5-10%. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users