Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina de 2000$ se lanseaza pe 23 Martie 2009
Last Updated: Mar 28 2009 14:52, Started by
bebecroitoru
, Mar 23 2009 18:23
·
0
#1
Posted 23 March 2009 - 18:23
Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009
Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata. Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niste demonstratii care arata cit de putin profitabile pentru Romania sunt fabricile aflate in mina strainilor Voi lua ca exemplu Dacia, in calcule plecind de la urmatoarele ipoteze: 1) 1 masina Dacia = 10 000 Euro, 100 autoturisme = 1 milion Euro. 2) Doar 20% din acest milion ramine in Romania, restul merge in Franta (asa scrie pe internet). 3) 75% din masinile fabricate la Dacia se vind in Romania. 4) 25% din cele comercializate in tara sunt cumparate de bugetari romani. In ipotezele (1), (2), (3), (4), Bilantul, B, pentru statul Roman este: B = 20% * 1 milion - 25% * 75% * 1 milion = +1.25% * 1 milion = = Cistig de 12 500 Euro la fiecare 100 masini produse! 5) 30% din masini sunt cumparate de bugetari (ipoteza care inlocuieste pe (4)). - In ipotezele (1), (2), (3), (5), Bilantul, B, pentru statul Roman este: B = 20% * 1 milion - 30% * 75% * 1 milion = -2.5% * 1 milion = = Paguba de 25 000 Euro la fiecare 100 masini produse!! Cu asta se alege bugetul tarii! Edited by bebecroitoru, 23 March 2009 - 18:35. |
#2
Posted 23 March 2009 - 18:40
[ http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44347000/jpg/_44347595_tata_car_416.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#3
Posted 23 March 2009 - 18:48
In Europa se va comercializa din 2011 si va costa peste 5000 de ieuro....
@sectorulcinci stii cumva are si pedale ? |
#4
Posted 23 March 2009 - 18:50
Parca LASTUN-ul romanesc mai avea 2 pistoane.Deci istoria se repeta!
|
#5
Posted 23 March 2009 - 19:33
Culmea, și ăla parcă avea 4!
Nu poate intra cu ea în Europa și oricum, cu toate taxele nu va fi rentabilă. În 2011, fac ășta ESP obligatoriu (nu că aș fi eu deacord) și vreau să văd ESP pe aia! Edited by v_condratovici, 23 March 2009 - 19:35. |
#6
Posted 23 March 2009 - 19:58
Cum sa nu poata intra? Daca Europa pune taxe atunci si India poate pune taxe la marfurile europene si sa vezi atunci falimente in serie.
Sa nu uitam ca Combinatul de la Galati este proprietatea unui indian (Mital). Edited by cesiodones, 23 March 2009 - 19:59. |
#9
Posted 23 March 2009 - 22:51
bebecroitoru, on Mar 23 2009, 19:23, said: Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009 Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata. Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niste demonstratii care arata cit de putin profitabile pentru Romania sunt fabricile aflate in mina strainilor Voi lua ca exemplu Dacia, in calcule plecind de la urmatoarele ipoteze: 1) 1 masina Dacia = 10 000 Euro, 100 autoturisme = 1 milion Euro. 2) Doar 20% din acest milion ramine in Romania, restul merge in Franta (asa scrie pe internet). 3) 75% din masinile fabricate la Dacia se vind in Romania. 4) 25% din cele comercializate in tara sunt cumparate de bugetari romani. In ipotezele (1), (2), (3), (4), Bilantul, B, pentru statul Roman este: B = 20% * 1 milion - 25% * 75% * 1 milion = +1.25% * 1 milion = = Cistig de 12 500 Euro la fiecare 100 masini produse! 5) 30% din masini sunt cumparate de bugetari (ipoteza care inlocuieste pe (4)). - In ipotezele (1), (2), (3), (5), Bilantul, B, pentru statul Roman este: B = 20% * 1 milion - 30% * 75% * 1 milion = -2.5% * 1 milion = = Paguba de 25 000 Euro la fiecare 100 masini produse!! Cu asta se alege bugetul tarii! Iar pentru asta se acorda si grant-uri de investitie si trebuie sustinut si taxa de "prima" inmatriculare ! Traiasca si la mai mare ! Sa speram ca si in cazul Ford va fi tot o astfel de afacere de succes ! |
#10
Posted 23 March 2009 - 23:04
Nu va avea nici o influenta majora asupra Dacia....decat poate in masura in care Dacia, este comercializata in India, sub orice forma ar fi ea. E alta clasa..(deja putem vorbi de clasa la Dacia...nu? ). Iar daca in Europa va ajunge un Nano la 5000 Euro...cine naiba l-ar cumpara?
|
|
#11
Posted 23 March 2009 - 23:15
bebecroitoru, on Mar 23 2009, 18:23, said: Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009 Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata. Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
#12
Posted 23 March 2009 - 23:18
Sincer...doar cu un AC in plus si posibilitatea de a-i pune un radio ...macar unul de-ala cu ceas din obor . la maxim 3000 euro, as cumpara unul. Strict pentru oras. Ce-ti trebuie mai mult, pentru a te fatzai de ici-dincolo prin algomeratie? Dar 5000...deja nu mai merita. Pe la 6000 incepi sa gasesti masini.
|
#13
Posted 23 March 2009 - 23:28
#14
Posted 23 March 2009 - 23:53
cesiodones, on Mar 23 2009, 19:58, said: Cum sa nu poata intra? Daca Europa pune taxe atunci si India poate pune taxe la marfurile europene si sa vezi atunci falimente in serie. Sa nu uitam ca Combinatul de la Galati este proprietatea unui indian (Mital). |
#15
Posted 23 March 2009 - 23:55
|
#16
Posted 24 March 2009 - 00:02
#17
Posted 24 March 2009 - 11:19
v_condratovici, on Mar 23 2009, 23:53, said: Taxe sunt deja, nu asta e problema, există tot felul de norme pe care nu le va putea îndeplini în veci. Și dacă le va putea îndeplini, nu-i mimic, vin altele Mașina ar fi bună. Pentru oraș nu-mi trebuie mai mult. O aștept cu interes și aș cumpăra-o cu siguranță la prețul acesta. |
#18
Posted 24 March 2009 - 11:44
La rotile pe care le are ramine intepenita in sinele de tramvai.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3sZitve3SUw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Simpatica porcarioara. Propun inlocuirea flotei auto a parlamentului, guvernului, etc cu Tata nano. Sau nano Tata, whatever... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users