Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Masina de 2000$ se lanseaza pe 23 Martie 2009

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
122 replies to this topic

Poll: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$? (87 member(s) have cast votes)

Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$?

  1. Da (14 votes [16.09%])

    Percentage of vote: 16.09%

  2. Nu (63 votes [72.41%])

    Percentage of vote: 72.41%

  3. Nu stiu (7 votes [8.05%])

    Percentage of vote: 8.05%

  4. Alt raspuns (3 votes [3.45%])

    Percentage of vote: 3.45%

Vote Guests cannot vote

#1
bebecroitoru

bebecroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 265
  • Înscris: 25.07.2008
Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009

Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata.

Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niste demonstratii care arata cit de putin profitabile pentru Romania sunt fabricile aflate in mina strainilor

Voi lua ca exemplu Dacia, in calcule plecind de la urmatoarele ipoteze:

1) 1 masina Dacia = 10 000 Euro, 100 autoturisme = 1 milion Euro.
2) Doar 20% din acest milion ramine in Romania, restul merge in Franta (asa scrie pe internet).
3) 75% din masinile fabricate la Dacia se vind in Romania.
4) 25% din cele comercializate in tara sunt cumparate de bugetari romani.

In ipotezele (1), (2), (3), (4), Bilantul, B, pentru statul Roman este:
B = 20% * 1 milion - 25% * 75% * 1 milion = +1.25% * 1 milion =
= Cistig de 12 500 Euro la fiecare 100 masini produse!

5) 30% din masini sunt cumparate de bugetari (ipoteza care inlocuieste pe (4)).

- In ipotezele (1), (2), (3), (5), Bilantul, B, pentru statul Roman este:
B = 20% * 1 milion - 30% * 75% * 1 milion = -2.5% * 1 milion =
= Paguba de 25 000 Euro la fiecare 100 masini produse!! Cu asta se alege bugetul tarii!

Edited by bebecroitoru, 23 March 2009 - 18:35.


#2
sectorulcinci

sectorulcinci

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 18.10.2008
[ http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/44347000/jpg/_44347595_tata_car_416.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
dragospas

dragospas

    mai bine chiulangiu decat securist,mai bine mort decat comunist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,377
  • Înscris: 07.08.2006
In Europa se va comercializa din 2011 si va costa peste 5000 de ieuro....

@sectorulcinci stii cumva are si pedale ?

#4
Crazy Trucker

Crazy Trucker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 23.11.2006
Parca LASTUN-ul romanesc mai avea 2 pistoane.Deci istoria se repeta! :lol:

#5
v_condratovici

v_condratovici

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 21.03.2009
Culmea,  și ăla parcă avea 4!
Nu poate intra cu ea în Europa și oricum, cu toate taxele nu va fi rentabilă.

În 2011, fac ășta ESP obligatoriu (nu că aș fi eu deacord) și vreau să văd ESP pe aia!

Edited by v_condratovici, 23 March 2009 - 19:35.


#6
cesiodones

cesiodones

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 16.07.2008
Cum sa nu poata intra? Daca Europa pune taxe atunci si India poate pune taxe la marfurile europene si sa vezi atunci falimente in serie.

Sa nu uitam ca Combinatul de la Galati este proprietatea unui indian (Mital).

Edited by cesiodones, 23 March 2009 - 19:59.


#7
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,096
  • Înscris: 20.12.2007
Tre sa tii cura de slabire ca sa intri in masina aia !

#8
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007
Intra cumva in programul "rabla"?

#9
Bitter

Bitter

    MU!E PSD

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 29.07.2006

View Postbebecroitoru, on Mar 23 2009, 19:23, said:

Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009

Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata.

Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niste demonstratii care arata cit de putin profitabile pentru Romania sunt fabricile aflate in mina strainilor

Voi lua ca exemplu Dacia, in calcule plecind de la urmatoarele ipoteze:

1) 1 masina Dacia = 10 000 Euro, 100 autoturisme = 1 milion Euro.
2) Doar 20% din acest milion ramine in Romania, restul merge in Franta (asa scrie pe internet).
3) 75% din masinile fabricate la Dacia se vind in Romania.
4) 25% din cele comercializate in tara sunt cumparate de bugetari romani.

In ipotezele (1), (2), (3), (4), Bilantul, B, pentru statul Roman este:
B = 20% * 1 milion - 25% * 75% * 1 milion = +1.25% * 1 milion =
= Cistig de 12 500 Euro la fiecare 100 masini produse!

5) 30% din masini sunt cumparate de bugetari (ipoteza care inlocuieste pe (4)).

- In ipotezele (1), (2), (3), (5), Bilantul, B, pentru statul Roman este:
B = 20% * 1 milion - 30% * 75% * 1 milion = -2.5% * 1 milion =
= Paguba de 25 000 Euro la fiecare 100 masini produse!! Cu asta se alege bugetul tarii!

Iar pentru asta se acorda si grant-uri de investitie si trebuie sustinut si taxa de "prima" inmatriculare !

Traiasca si la mai mare !  :coolspeak:   Sa speram ca si in cazul Ford va fi tot o astfel de afacere de succes !  :thumbup:

#10
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Nu va avea nici o influenta majora asupra Dacia....decat poate in masura in care Dacia, este comercializata in India, sub orice forma ar fi ea. E alta clasa..(deja putem vorbi de clasa la Dacia...nu? :lol:). Iar daca in Europa va ajunge un Nano la 5000 Euro...cine naiba l-ar cumpara?

#11
Mr_Who

Mr_Who

    The One

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,728
  • Înscris: 24.11.2005

View Postbebecroitoru, on Mar 23 2009, 18:23, said:

Masina de 2000 dolari se lanseaza pe 23 Martie 2009

Iata ca azi 23 martie 2009 indienii au lansat o masina de 2000$ care probabil va pune capat suprematiei Daciei ca una din cele mai ieftine masini de pe piata.

Intrebare: Considerati ca, in urmatorii ani, productia Dacia se va diminua considerabil din cauza aparitiei masinii indiene TATA de 2000$?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Si asta-i "masina"? :rolleyes: O s-o cumpere, cel mult, ala care face "upgrade" de la bicicleta...  :bicycle: -_-

#12
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Sincer...doar cu un AC in plus si posibilitatea de a-i pune un radio ...macar unul de-ala cu ceas din obor :D. la maxim 3000 euro, as cumpara unul. Strict pentru oras. Ce-ti trebuie mai mult, pentru a te fatzai de ici-dincolo prin algomeratie? Dar 5000...deja nu mai merita. Pe la 6000 incepi sa gasesti masini.

#13
Marcus_Ulpius

Marcus_Ulpius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,364
  • Înscris: 23.03.2008

View Postbebecroitoru, on Mar 23 2009, 19:23, said:

Masina de 2000 dolari ...  care probabil va pune capat suprematiei Daciei ....
Dacia pe primul loc  ?   :huh:

Inaintea căruței cu jante și cauciuce ?  :scratchchin:   Nooo, nu cred ..

#14
v_condratovici

v_condratovici

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 21.03.2009

View Postcesiodones, on Mar 23 2009, 19:58, said:

Cum sa nu poata intra? Daca Europa pune taxe atunci si India poate pune taxe la marfurile europene si sa vezi atunci falimente in serie.

Sa nu uitam ca Combinatul de la Galati este proprietatea unui indian (Mital).
Taxe sunt deja, nu asta e problema, există tot felul de norme pe care nu le va putea îndeplini în veci. Și dacă le va putea îndeplini, nu-i mimic, vin altele :P

#15
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007

View PostMr_Who, on Mar 23 2009, 23:15, said:

Si asta-i "masina"? :rolleyes: O s-o cumpere, cel mult, ala care face "upgrade" de la bicicleta...  :bicycle: -_-
Din cite am inteles asta este si ideea. De upgrade pentru milioanele de indieni scuteristi.

#16
kimi

kimi

    Pândar

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,575
  • Înscris: 04.05.2005

View Post934, on Mar 23 2009, 22:07, said:

Intra cumva in programul "rabla"?

da. o duci pe mama si-o iei pe tata.

#17
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003

View Postv_condratovici, on Mar 23 2009, 23:53, said:

Taxe sunt deja, nu asta e problema, există tot felul de norme pe care nu le va putea îndeplini în veci. Și dacă le va putea îndeplini, nu-i mimic, vin altele :P
Ai dreptate. De 3 ani li se pun bețe în roate să n-o poată introduce pe piață. E o luptă economică și politică.

Mașina ar fi bună. Pentru oraș nu-mi trebuie mai mult. O aștept cu interes și aș cumpăra-o cu siguranță la prețul acesta.

#18
934

934

    Rain Man.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 14.04.2007
La rotile pe care le are ramine intepenita in sinele de tramvai.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3sZitve3SUw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Simpatica porcarioara. Propun inlocuirea flotei auto a parlamentului, guvernului, etc cu Tata nano. Sau nano Tata, whatever...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate