Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

m-a lovit cineva

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
18 răspunsuri în acest subiect

#1
frodo18

frodo18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 126
  • Înscris: 11.07.2007
Astazi acuma de vreo ora ma jucam un joc cu altii pe care nu`i cunosc, sunt student si stau in camin, ma jucam jocul Counter-Strike, un jucator m-a acuzat ca am coduri si m-a injurat, eu i-am zis ca sa ma suga pt ca nu am coduri, si dupa aia au continuat injuraturile din partea fiecaruia si i-am zis in ce camera stau, a venit in camera la mine si mi-a dat o palma, mi s-a umflat un pic obrazul, am sunat la politie si mi-a spus sa ma duc maine sa fac o citatie sau reclamatie si o sa ii faca dosar penal, as vrea sa stiu niste pareri daca are rost sa fac asa ceva, sau spuneti`mi ceva alternative, multumesc, sper ca am postat unde trebuie

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.712
  • Înscris: 05.03.2005
are rost daca iei un taxi si te duci ACUM sa-ti scoti un certificat medico-legal.
daca stai pana maine si nu se mai cunoaste nimic...probabil n-are rost sa te mai duci nici la politie.
tu depui plangere, n-ai martori (sau ai !?), ala neaga, etc...

#3
trustmygod

trustmygod

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 939
  • Înscris: 25.09.2006