Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema cu apa la Dacia Sandero!
Last Updated: Dec 13 2008 19:31, Started by
Adryan_TheOne
, Nov 21 2008 07:41
·
0
#37
Posted 30 November 2008 - 09:07
Si cei de la Dacia by Renault nu reusesc sa umple fisura aia cu silicon apoi sa revopseasca usor local,aia e problema de rezolvat in 15 minute in parcare,se curata usor masticul fisurat apoi se umple cu silicon de calitate fisura apoi o pauza de tigara sa se intareasca siliconul ca apoi o vopsire usoara chiar din spray cu vopsea la culoare sau daca nu te deranjeaza poti turna bison adeziv de etansare direct pe fisura si sa vezi ce o astupa.... Eu asa as face si i-as da draq de incompetenti, o chestie asemanatoare s-a intamplat la unele loturi de Clio III la usile din spate,la mine nu se manifesta pb, am spus ca se rezolva usor de proprietar dar unii posesori de pe renoclub s-au agitat pe la service cu reclamatii ca sa ajunga apoi tot la izolarea pe interiorul fetei de usa cu silicon.
|
#38
Posted 30 November 2008 - 11:15
Ei au spus ca mi-o repara.Mi-o curata, pun mastic si o revopsesc(si mai stiu eu ce operatii fac ei) dar problema este calitatea care din cate am vazut la Logan, lasa de dorit.
Tabla nu va avea de suferit in timp?Pt ca pe interior a intrat apa destul de multa in timp de aprox 2 luni si nu stiu cum s-a uscat... Deci nu am sanse sa imi schimbe masina pt atata nici daca ii dau in judecata?Si mai ales ca m-au purtat in service de N ori...si n-au rezolvat nimic, m-au tot amanat?Si pana la urma a trebuit sa umblu eu pe la spalatorie sa vad care-i treaba si apoi la service tot eu sa descopar? |
#39
Posted 01 December 2008 - 07:06
Mda, se pare ca am avut dreptate cand am spus ca loganul (masinile scoase de la mioveni) a scazut in ceea ce priveste calitatea. A vazut si eu cabluri mai subtiri la Sandero si noul Logan, asamblari facute cu autogenul (de curiozitate, dai chederul hayonului jos si te uiti de jur imprejur), dar ce vad acolo la tine mi se pare indolenta. Asta e !
Din pacate n-o sa obtii prea mult nici daca-i dai in judecata. Nu recomand sa te apuci tu sa faci reparatii in fata blocului cu nu stiu ce bison spunea colegul mai devreme, din simplul motiv ca nu stii ce e dedesubt si cat de mult e afectata zona aia. Mai bine te duci in servisul lor sa-ti faca treaba. Iti faci timp si stai cu ei cat mai mult. Pe cat posibil, te interesezi cand se apuca de masina ta. E mai complicat, dar mai sigur. Si vezi ca tinichigii sunt niste "regi in tara lor" acolo unde lucreaza. Te scuipa in ochi de nu te vezi daca te vad asa mai "moale". Sunt oameni de 1500 de euroi pe luna salariu. Deci ii doare in basca de tine. Gandeste-te un pic ! "Cat m-ati frecat voi pe mine cu cate drumuri am facut ca sa descopar tot eu buba, am tot dreptul sa vad ce faceti acolo". Iti garantez ca n-o sa miste unul. Dar, revenind la un post de-am meu de mai devreme, trebuie sa ai "cojones". Daca nu te simti in stare, lasi pe altcineva (tatal tau, etc). Asta nu inseamna ca te duci cu razboi. Linistit ! Daca i se scoala vreunuia, i-o tai imediat |
#40
Posted 01 December 2008 - 09:48
gandeste te ca tabla nu e galvanizata si mai gandeste te ca pe interior nu are nici o protectie...normal o sa rugineasca
|
#41
Posted 01 December 2008 - 10:09
Evident ca o sa rugineasca, pentru ca umezeala in atmosfera e tot timpul. Eu ma refeream strict la locul ala.
|
#42
Posted 01 December 2008 - 18:45
Eu la crapatura aia de acolo nu m-as uita doar la mastic. Poate exista deplasari, poate crapatura aia nu a aparut din cauza aplicarii in strat subtire a masticului. O masina cu hayon se "misca" altfel in spate. Poate ne spune domnul cu autogenul de mai sus niste amanunte tehnice, vad ca se pricepe ...
|
#43
Posted 02 December 2008 - 10:36
Daca fisura aia este ce cred eu ca este, masina aia o sa se dezmembreze in mers. Parerea mea este ca a cedat sudura, in interior. Pusul masticului doar cosmetizeaza toata treaba.
Aaa, by the way, in zona unde este fisura nu se pune mastic din fabrica, deci ala nu este mastic crapat. La orice masina, dar poate mai pregnant la hatch-uri, exista tensiune in plafon, tensiune ce se transmite prin cei 6 stalpi ai masinii. Locul unde este crapatura este exact unul din locurile prin care aceasta tensiune se transmite catre plafon. Parerea mea este ca la acea masina caroseria este instabila din punct de vedere structural. Edited by closchkutza, 02 December 2008 - 10:40. |
#44
Posted 02 December 2008 - 11:22
Man, vorbesc despre fisura aia mare localizata la imbinarea intre plafon si stalpul spate. Ala nu este mastic, masticul NU CRAPA(masticul este o chestie cauciucata, nu are cum sa crape). Acolo nu se pune mastic din fabrica pentru ca nu ai de ce sa pui, este o tabla ce se vopseste.
|
#45
Posted 02 December 2008 - 11:40
Man, te ajut eu sa exemplifici cu niste imagini despre tabla aia care se vopseste ...
san2.jpg 524.01K 112 downloads san1.jpg 317.94K 98 downloads san0.jpg 99.45K 115 downloads A se vedea si sudura cu autogen vazuta de domnul specialist in sudura cristi.r d.jpg 1.09MB 100 downloads Eu inteleg ca romanii sunt specialisti in masini, pentru ei tdi-ul si conspiratia euroncap cand testeaza sevi este un lucru deosebit. Putina obiectivitate nu strica. Edited by edupbr, 02 December 2008 - 12:06. |
#46
Posted 02 December 2008 - 12:15
Foarte tari pozele.
Ok, explica-mi si mie care este motivul pentru care a aparut acea crapatura acolo? Spune-mi daca ti se pare normal ca aceasta chestie sa se intample. Spune-mi unde am gresit cand am zis ca acolo este o linie de sudura intre plafon si stalpul spate dreapta. Edited by closchkutza, 02 December 2008 - 12:17. |
|
#47
Posted 02 December 2008 - 12:22
@edupbr: pentru flame si off-topic ai 10%warn. Aici nu discutam discutii, sa fie clar. Daca nu ai nimic constructiv si ontopic de spus, poti sa nu o faci!
|
#48
Posted 02 December 2008 - 12:39
Eu zic ca cea mai mica problema a masinii aleia este ca ii ploua in ea, pe bune.
|
#49
Posted 02 December 2008 - 12:41
Cel mai bine ar fi sa o bage o data la o diagnoza serioasa, sincer eu nu inteleg de ce se tot scarpina poesorul daca nu il mananca.Pe scurt, as merge la un service serios si as face o diagnoza cu ultrasunete ca sa se vada exact ce este sub vopsea,mastic si trufie de colibasi.Daca se observa in urma scanarii respectivei arii ca este afectata structura de rezistenta, nici nu as sta pe ganduri si direct la judecata.As cere despagubiri bani de o masina serioasa, nu o Dacia sau Reno.
Cat despre nea cutare care lucreaza pe banda la Dacia, stimabile, stie toata lumea ce calitate "extra" au la asamblare, asa ca nu este cazul sa iti umflii muschii pe aici. Oricum, josnic si parca imi pare si rau ca Dacia, in 2008 ofera masini cu defecte de genul acesta de fabricatie.Pana sa ajunga la propietar chiar nu si-a dat seama nimeni ca are ceva masina?La pregatire ce au facut? Si-au luat ce piese aveau nevoie de pe ea? |
#50
Posted 02 December 2008 - 13:46
Topicul este despre problema cu apa a masinii omului. Orice altceva mutati-va pe topicuri separate. Thanks
|
#51
Posted 02 December 2008 - 14:34
Tom_Cat, on Dec 2 2008, 12:41, said: as merge la un service serios si as face o diagnoza cu ultrasunete ca sa se vada exact ce este sub vopsea,mastic si trufie de colibasi Tom_Cat, on Dec 2 2008, 12:41, said: Cat despre nea cutare care lucreaza pe banda la Dacia, stimabile, stie toata lumea ce calitate "extra" au la asamblare, asa ca nu este cazul sa iti umflii muschii pe aici Edited by edupbr, 02 December 2008 - 14:37. |
|
#52
Posted 02 December 2008 - 16:21
eram curios la cine se referea Tom_Cat ca isi umfla muschii |
#53
Posted 02 December 2008 - 18:35
Am fost la service si pana la urma am cedat nervos/psihic si m-am programat pe maine la 8:30.O las acolo vreo 2 zile sa mi-o rezolve:(.Aripa dreapta si plafonul vor fi revopsite integral.O sa fie vreo diferenta fata de cum a venit vopsita din fabrica?Sau fiind vopsita manual o sa fie mai slaba si o sa reziste mai putin?
Le-am spus sa mi-o desfaca si pe interior sa se uite daca este ceva pe acolo afectat si sa o dea cu ceva care sa o protejeze de rugina. Am sunat si la VC sa le comunic pt a fi monitorizata de ei toata operatiunea. Sper sa iasa ca noua si sa nu fie nimic legat de rezistenta pt ca daca ar fi asa ar trebui sa reapara fisura, nu? Daca aveti idei ce sa le mai spun sa faca/verifice maine va rog... Doamne Ajuta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users