Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trenul trece - bariera ramane ridicata
Last Updated: Nov 01 2008 21:01, Started by
DjAdi
, Oct 25 2008 21:19
·
0
#1
Posted 25 October 2008 - 21:19
Ce parere aveti? In Romania se intampla , localitatea Tasca, jud. Neamț
Attached Files |
#2
Posted 25 October 2008 - 21:21
te asteptai sa se coboare?
in anglia trebuie sa porti vesta reflectorizanta daca stationezi in jurul liniei ferate si in romania nu se coboara nici bariera. porci.porci.porci. |
#3
Posted 25 October 2008 - 21:23
Ce parere sa mai avem? Astia trebuie inchisi pentru tentativa de omor!
|
#4
Posted 25 October 2008 - 21:39
Da' macar ati anuntat Politia/CFR-ul?
Mecanismele alea se mai si defecteaza...sau le mai fura una-alta hotii de fier vechi... |
#5
Posted 26 October 2008 - 00:20
Eu am patit ca nu se mai ridica bariera. Am stat 30-40 de minute si m-am coborat sa vad ce sa intampla. Mai in stanga lucrau aia de la cfr cu un carucior. Nici macar unul sa vina sa anunte ca se lucreaza, sa nu mai stai ca boul. BUN, am patit apoi la o bariera , a trecut trenul si bariera s-a ridicat insa becul si sirena mergeau inca. Am stat in coloana cu alti soferi pana cand a venit un localnic si i-a dat una la bariere, dupa care si-a revenit
|
#6
Posted 26 October 2008 - 15:51
Se stie dintotdeuna ca lucrurile in Romania nu merg cum ar trebuii sa mearga (asta dacar ar trebuii sa mearga )
Nu stiu ce pretentii aveti atat timp cat la unele bariere am vazut ca lucreaza betivani (mai ales in week-end cand se cinstesc si ei cu ceva) Eu frecventez DN10 (bz-bv) si la iesire din localitatea vernesti este o trecere la nivel cu calea ferata. Desii mereu au pus bariera , ma gandesc ca uneori v-or uita sa o mai puna (din cauza aburilor de vin ) sau ca se va strica ..... Mereu sunt atent acolo si ma asigur .....cred ca sunt printre putinii care o fac , restul nici macar nu reduc viteza,se bazeaza doar pe bariera si angajati CFR P.S. Neasigurarea la trecere fie ea cu bariera sau fara ,mi se pare la fel de riscanta ca si intratu primul in intersectie pe culoare verde , desii tu nu te-ai asigurat initial, daca vreun `cascat-kamikaze` forteaza culoarea rosie cu 100km/h Edited by cosmin_miu, 26 October 2008 - 15:52. |
#7
Posted 26 October 2008 - 21:21
La mine este lege, nu trec pina nu ma asigur chiar daca exista bariera la trecerea respectiva.
Si uite ca am dreptate, este prima data cand aud despre ce a ce se vorbeste aici, imi doream sa nu am dreptate, adica sa nu se coboare bariera si sa treaca trenul. |
#8
Posted 27 October 2008 - 02:26
Cosmine, MAK, nu oriunde va puteti asigura
- Exista situatii in care cosmelia ceferistului este construita FIX in imediata vecinatate a intersectiei. - Exista treceri la nivel, unde calea ferata este in curba si in 20-30m dispare dupa tufisuri. Multe intersectii la nivel cu calea ferata sunt adevarate capcane, si sunt absolut convins ca multe dintre accidentele din aceste zone NU sunt neaparat cauzate din vina soferilor. Am mai povestit pe undeva pe forum, cum intr-o noapte a trecut un tren prin spatele meu in conditiile in care m-am asigurat temeinic! .... http://forum.softped...m...t&p=2562705 Edited by NightShift, 27 October 2008 - 02:27. |
#9
Posted 27 October 2008 - 10:11
Exista treceri la nivel cu calea ferata pe drumuri europene, unde ar trebui sa reduci viteza de la 100 la ora pana aproape de zero ca sa te asiguri... Cum ar fi daca toata lumea ar opri sa se asigure, chiar daca barierele sunt ridicate? Ce rost mai au acestea daca nu poti avea incredere in ele?!
Este evident faptul ca acestea nu sunt sigure, dovada fiind primul post din acest thread, si ca cineva nu isi face treaba corect. Cei ce fura din subansambluri si cei ce nu asigura verificarea lor periodica ar trebui sa faca puscarie, fara drept de apel. |
#10
Posted 27 October 2008 - 11:10
Bariera asta, din cite se vede in poza, nu e automata, e manuala. Nu cred ca s-a furat ceva, cel mai probabil e o eroare umana, probabil nici macar imputabila cantonierului. Din cite stiu, pe liniile cu bariere manuale, trenul nu pleaca pina cind seful de gara, sau impiegatul de miscare, sau care o avea treaba asta, nu se asigura telefonic ca toate barierele de pe tronsonul urmator sunt coborite. Deci ori a mintit cantonierul (da domle drumul la tren ca am coborit-o!) - ceea ce pare improbabil si aberant, ori a uitat ala sa il sune sa coboare bariera. Pare sa fie tren de marfa, care nu are orar fix si zilnic, ca sa zici ca ar fi trebuit sa stie cantonierul cind trece.
Dar mai e o posibilitate, cea mai probabila de altfel. Sa fi fost ceva defect si cantonierul sa fi oprit el insusi masinile, cel care a facut poza neavind cum sa observe acest lucru (este mai in spate in coada, mascat de furgonete, si sigur a ajuns in coada dupa ce primele masini au fost oprite). Cred ca asta e adevarul. Edited by abancor, 27 October 2008 - 11:10. |
|
#11
Posted 01 November 2008 - 15:46
Vai de lume și de lume!!
Ca să facem haz de necaz, la o fază din asta ce să faci? Oprești mașina, te dai jos, ciulești urechea, eventual o lipești de șina de cale ferată, ca în western-urile alea cu indieni și cowboy... Râsu-plânsu, România în secolu' 21 |
#12
Posted 01 November 2008 - 21:01
Noroc ca majoritatea trecerilor peste calea ferata cu bariere de genul asta in localitati uitate de lume sau cartiere rau famate sunt inabordabile la viteze de peste 30-40 km/h.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users